Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 10/25/16 ve všech sekcích
-
3 body
-
To on už nedělá. Teď stojí často za oknem a kouká, jestli zase nejezdí @PANCHO kolem.3 body
-
2 body
-
Dustojne se da dneska jezdit se vsim a pokud neni pozadavek na dynamiku tvou prioritou, pak se neni ani s 1.0 MPi ceho obavat. Na druhou stranu je potreba rict, ze auto je zpravidla (tak jako tak) velka investice na nekolik let a je dobre zvazit, zda tě ten relativne maly usetreny obnos (16tKč) nebude pozdeji mrzet. Ruzna vybava se da nasledne domontovat/dokodovat, motor ovsem zustane. Osobne bych doporucil priplatit za TSi 66kW.2 body
-
2 body
-
Ano i ty musis vstat, a premistit se do prace a pak zase z5, coz uz to se da povazovat v tvem pripade za drinu za cely prac. den. [emoji3]2 body
-
2 body
-
Ano Pawouku, ja jsem zde vas stin, vase skryte svedomi a jen cekam [emoji3] Protoze kdo si pocka ( a dnes je to s 95% pravdepodobnosti), ten se u Skody docka. [emoji23]2 body
-
Akorát mě rozesmálo, jak Petrrr na tyhle zprávy slyší a hned reaguje ... to se mu bude zase lépe spát2 body
-
Ahojte všetci, Tak ako som sľúbil, prikladám aktualizovanú príručku na kódovanie funkcií. Pozmenil som ju, aby bola prehladnejšia a stručnejšia. Ak máte návrhy, názory, postrehym kritiku, sem s tým. Nech slúži SkodaHome_VCDS_Kodovani_CZ_2v1.pdf2 body
-
elektrická brzda, auto hold, novy lišty dekorativní, bez klíčové startování u řadící páky, keyless, větší rádio. lepší konektivita na mobil, bezdrátový nabíjení, hezčí odkládací panel pod klimatronicem zvenku konečně jak směrovky, tak zpátečky asi i mlhovky jsou konečně z led. vpředu nějaké nové led mlhovky. přední světlomety mají svítit lépe dle vzoru atecy. Cupra má mít na papíře 220kw a a možnost prý 4X4.1 bod
-
nepročítal jsem si uplně celou diskuzi ale nešlo by auto zvednout nějak za nápravu a až bude dostatečně vysoko tak dát tu podpěru na to místo označené výrobcem ?? ještě taková drobnost nebylo by lepší auto zvednout heverem a hned přehodit kolo ?1 bod
-
Není to jedno? Hlavně pokud použijou levnější plasty a dají tomu vyšší cenovku.1 bod
-
Ono není služební jako služební, rozhodně ho nemám bez ústupků jinde, ale pořád se mi to ještě vyplatí. A hlavně já si nestěžuji nad služebním autem, ale jen jsem si povzdechl, že na mě bohužel vyjde facelift, který dle všeho bude ošklivější než současné auto co mám. No pro Čechy to low cost není, ale směrem na západ tomu tak prostě je. Octavie a Leon jsou pořád jen derivát lidového vozu Golf a u těchto aut nemůžeš očekávat nějaký potenciál na pořádné svezení. Pořád ikdyž ty auta mají slušný výkon se jedná o kompromis. Byla to hlavně reakce na koktu kterému se nelíbil FL Leonu s tím, že nic nepřináší. Co by taky FL krom drobných změn designu a prvku výbavy měl u auta nižší střední třídy přinášet? Lepší jízdu v novém modelovém roce můžeš čekat třeba u GTR, které je na takové využití stavěné a ne u univerzálního auta.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Jo, Low Cost auto. Auto za 600-700tis co bys chtěl. Vždyť je to jen 30 necelých průměrných platů. To si koupí každej Čech.1 bod
-
Já už do toho cpát těžce vydřený prachy nebudu. To můžu ty prachy vyházet z okna, nebo je dát kinderPetrrrovi, vyjde to stejně. To je radši projedu ve strip barech s holkama, nebo prožeru. A ještě mi zbyde dost na Lego mladýmu a na kvéry pro potěšení. [emoji6] Tohle auto mi musí vydržet. I za cenu pozdějších oprav. O motor se nebojím, dvoulitr to zvládne.1 bod
-
Tak hůř než to co máte doma to nepojede a to si chválíš Je to furt jen obyč low cost auto, nejde od toho čekat jízdní zázraky.1 bod
-
1 bod
-
@Atrani: Tohle je diskuse úplně o ničem, nezlob se na mě. Tvoje auto má (jako jakékoliv jiné, se kterým jsem měl tu čest se setkat) 4 vyztužené body pro zvedání. Myslím si, že výrobce tím pro běžného uživatele i servis udělal dost. Pokud máš hydraulický zvedák, tak ho použij a měň jedno kolo po druhém, jako se to normálně dělá, nemáš-li sloupový zvedák, kterým zvedneš celé auto. Z mé strany diskusi končím. Pokud Ti 4 body nestačí, spoj se se Škodovkou a navrhni jim, aby pro případy, že má někdo stejné náčiní, jako Ty, dělali podpěrných bodů 8.1 bod
-
Zkus si precist vlakno kolegy z fora, viz. http://forum.skodahome.cz/topic/133387-combi-10-ambition-pacific/ jak se mu v tom jezdi... Obcas sem jeste chodi, tak treba ti jeste stihne rict nejake svoje postrehy.1 bod
-
1 bod
-
Aerodynamika byla vždy u škodovek hrozná. I můj R25 ji měl lepší před 30ti roky.1 bod
-
Protoze to uz nema cenu, uz abych to dokonce listopadu ten pekáč střelil nejakemu fandovi laurina a dementa1 bod
-
Výrobce nic uměle nekomplikuje, auto má 4 vyztužené podpěrné body. Výrobce nemůže za to, že nepoužíváš vhodné vybavení. Tak měň kolo po kole, jako se to normálně dělá, když máš jen hever...1 bod
-
1 bod
-
Mě taky rezonuje v autě něco kovového a dnes jsem čistě náhodou zjistil, že to není B sloupek, ale je to pod stropnici co je stínítko spolujezdce. Stačí jedna větší rána a je klid[emoji3]1 bod
-
Ale jo trochu prehanim. Ano je dobre ze tam je alespon neco, misto te lepici sady. Ale pichnes a jako vzdy "zakon schvalnosti" na vylete s rodinou s plnym kufrem a kam si das ten pichlej hlinikac za 10 tis. Nechas u krajnice jako trojuhelnik za 50kc? No jo hold zazobanci co maji na Kodiaka [emoji16] Ty to nevytrhne, SA rika - jak casto clovek picha ze jo. [emoji16]1 bod
-
Stane, ja mam casu dost. Na Clinta uz doslo. Uz mluvi jinak nez pred lety. A jednou az i ty si koupis treba novou skodu i kdyz za dlouho. Uvidime. Je totiz jine kdyz se neco tyka nekoho jineho a je jine kdyz se to tyka tebe samotneho. Kdyz jsem ja vypravel o problemech s Rapidem. Nikdo neveril, vsichni a nejvic Clint si myslel, ze si vymyslim a ze prehanim a ze Rapid-levne auto a ze Octavia nejlepsi auto, ktereho se to netyka. Ano mam a nemam radost. Mam protoze, doslo na ma slova. Nemam, protoze vim jake to je. Koupit si za vydrene prachy nove auto a pak furt neco resit i kdyz, dalo by se rici, nejde o vazne problemy-zatim.1 bod
-
No co by - rozvody a spotřeba oleje. Clinte - Petr tě sleduje a jen vyčkává, až někde něco napíšeš a už ťuká do klávesnice.1 bod
-
Já nic neřeším. Já naopak konstatuji, že jsou opravné sady pitomost a pokud se nemýlím, Petr to vidí stejně. A že jsou jen dojezdové rezervy? To je jako říct "buď rád, že žiješ pod mostem, někteří jsou jen pod širákem". Ani jedno není dobře. Bez ohledu na velikost kol vždy mohla být plnohodnotná rezerva, s níž se dalo jezdit kam člověk potřeboval.1 bod
-
Řešíte fakt kraviny.Osobně bych byl rád,že tam vůbec nějaká rezerva je namísto jakých si nesmyslů a opravu pneu.Vidím to u nás v pneuservisu.Na 70% defektů jsou ty opravné sady naprosto neúčinné.1 bod
-
Jak je to mozne? Ty uz si normalne vymyslis! Skoda ze uz sem nechodi Honza+cislo. Ten by ti to vysvetlil. To uz je uplna demagogie z Tve strany. A jestli si myslis, ze u jinych automobilek je to jine, tak to teda neni. Tam je to uplne stejne, ale spis jeste horsi. To Skoda je z nich porad TOP ve zpracovani. Kam se na ni takove BMW hrabe.1 bod
-
http://auto.idnes.cz/vymena-rezervy-kodiaq-skoda-d14-/automoto.aspx?c=A160902_144235_automoto_fdv Trapne. Kolo si pak muzete dat simply na strechu. [emoji23]1 bod
-
Môj osobný názor sa stotožňuje s recenziou : http://www.autohit.cz/testy/129090-skoda-fabia-combi-1-0-mpi-tri-hrnky-pro-rodinu Záver recenzie: Motor 1.0 MPI však zbytečně omezuje využitelnost automobilu, důvody jsme rozebírali výše. Rozhodně doporučujeme připlatit si 16 tisíc korun za čtyřválec 1.2 TSI/66 kW, který z fabie učiní skutečně univerzální a plnohodnotný vůz pro široké spektrum úkolů.1 bod
-
Taky jsem měl s tím problém za tepla, taky po stlačení přepínače přestalo, ale dělal to dekl pojistek, který je vedle a reaguje na tu deformaci. Promazal jsem z vnitřní strany úchyty deklu a vše co se dotýká přímo palubky teflonovým sprejem a je klid. Nejlépe sundat dekl ,ať je jistota a zkusit. Jenže až příští léto. Celé auto se rozvrže hlavně za tepla.1 bod
-
Jiní zase jako ovce kývají hlavou v autorizáku u odtoku u nádrže.......každý má to svoje.1 bod
-
To jsem se dobře při čtení teorií o palivoměru pobavil (zvláště na www.autoforum.cz, kde si pisálek evidentně plete dojezd na PP s palivoměrem). Opravdu je tu někdo, komu na palivoměru jindy, než při čepování, přibývá benzín?1 bod
-
1 bod
-
Ja mám tiež chipnuté a pritom tým najviac zaťažujúcim spôsobom 234Nm! A teraz mám necelých 32 tis. km a všetko v poriadku a čo som tu čítal tak niektorý už menili aj druhý krát reťaz a to nemali nič zvyšované! Takže dosť záleží aj od vodiča! Ale hlavným protiargumentom je len to, či to nezvyšuje exhaláty. Z logického hladiska si myslím, že chip sa snaží získať čo najväčší výkon a tvrdia, že okrem množstva paliva, aj lepším spaľovaním(údajná nižšia spotreba) a tým by sa vlastne malo produkovať menej škodlivín. Ale povedzme si úprimne tu sa ide prenasledovať ľudí a 4 mikrogramy exhalátov a niekde vybuchujú rakety a bomby a s nimi tisíce ton ropy v rafinériách, to je koľko mikrogramov exhalátov?? A američania keď hádzali uránové hlavice v Srbsku a tie tisíce ton paliva premeneného na exhaláty čo vyprodukovali tie bombardéry!!! A tu ťa nejaký dement ide naháňať za nejaký chiptuning, mal byť frajer a isť nakopať Američanov do riti za to bombardovanie!!! Dostal by na mieste guľu do hlavy a hneď by bolo po probléme s emisiami! Preto odporúčam takýmto pseudo aktivistom, nech riešia tisíce ton a nie mikrogramy!!!1 bod
-
Zdravím,číslo dílu je 4B0905849.Já jsem si to měnil sám,a je to docela v poho.Akorát se musí oddělat všechny plasty pod volantem.Když napišes mail tak ti pošlu odkaz na obrázkový návod.Nejde sem umístit odkaz na ten navod.1 bod
-
1 bod
-
-1 bodů
-
Ďakujem. Ešte k tomu môjmu prispevku. Užívateľ PAWOUK si myslí že som hlupak. Ja čítať viem, ale on si neprečítal asi poriadne čo som napísal ja. Pytal som sa, či mám SKUTOCNE COMMON RAIL, alebo to nepochopil a ide písať. Keď nechce radiť, načo píše odpovede ktoré o ňom napovedajú že má nízke IQ-1 bodů
-
-1 bodů
-
Nasel jsem to tu jinde, takze si odpovim sam, kdyby se nekomu hodilo:-1 bodů
-
-1 bodů
-
tak to jo dekuji hold budu muset na test vstriku jeste proc to dela v urcite teplote nemuze byt jen tesneni okolo vstriku-1 bodů
-
-1 bodů