Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 12/03/16 ve všech sekcích
-
3 body
-
Ma posranej kus nebo je to hroznej uplakanek. Ja jwzdil Rapida nekolikrat jednou dokonce dlouhodobe (3/4roku) a uplne normalne fungoval a nic extra se nesralo. Jen je to proste Rapid...2 body
-
2 body
-
2 body
-
2 body
-
1 bod
-
I v době, když ho štve současné vrzání interiéru Já nejsem odpůrcem značky, ale ani naivní ovečkou. Některé věci zveličuji, to uznávám, ale vlastně to hlavně natruc těm, pro které jsou ta auta modlou, lepší než Rolls-Royce a bez kapky kritiky je vše nej a kdo tvrdí opak, je kretén. Jinak jsem naopak bývalým a dlouholetým fandou značky, který je zklamaný a zhnusený tím, co se s ní děje dle trendu dnešní doby.. Nic víc v tom není1 bod
-
To jsem byl naštvanej. A ty bys nebyl? Ale když jsem zhodnotil co bych mohl pořídit za klumpy jiných značek, vycházela mi v té době oktávka nejlépe. Hlavně se v ní cítím dobře, všechno mi sedí, ovládání, mám dost místa, spolujezdci i vzadu mají dost místa, velký kufr a motor dostatečný k mému ježdění. No a vlastně se mi trojka furt líbí....1 bod
-
Pokud to dopadne, možná se zítra svezu s pořádnou károu - jakási Dacie to bude. To bude něco...1 bod
-
Já měl také tři a mám taky třetí generaci nyní...no a celkem jsem spokojenej. Ono to není nikde lepší, spíš naopak. I když ta dvojka mě vypekla kurefsky motorem 1,8TSI se spotřebou oleje....to bylo šlápnutí do hov..a, kdybych to tušil, pár měsíců jsem ještě počkal. Ale to nevěděl ani výrobce. No ale všem musí bejt jasné, že když jsem i přes to znovu koupil oktávku, že jsem buď do toho auta uplnej magor, nebo je mám prostě rád1 bod
-
At si kdo chce, co chce, rika, ja na oktavku nedam dopustit. Mel jsem vsechny 3 generace (posledni 2 mam doted) a vzdycky jsem byl a jsem spokojen. Nez vzit hnujday, tak si vzdycky rad priplatim za poradny auto, i kdyz vim, ze ma taky svy mouchy.1 bod
-
osobne to vystihnul velmi výstižně jednou větou. Já bych se zeptal, v čem jsou ty praktiky u nezaplatim.cz jiné? Fakt netuším a zajímalo by mne to. Podle mne to může fungovat pouze a jenom na stejném principu. Obstrukce, lži a hledání formálních nedostatků ze strany úřadu.1 bod
-
Jeden za osmnact, druhy bez dvou za dvacet. [emoji12]1 bod
-
Tak to mam opravený, spínač nebyl vadný.Byl to zásah nějakýho kutila.Bylo tam něco špatně zapojený.Každopádně už to funguje jak má1 bod
-
Mám takový dojem, že by se v našem případě nevyplatilo koupit použité vozidlo, protože stát by pak nevrátil DPH z celé ceny vozidla, ale pouze DPH ze zisku prodejce (autobazaru). Nějak takhle nám to bylo vysvětlováno. Navíc když je použit státní příspěvek na zvláštní pomůcku - motorové vozidlo, tak musí být to vozidlo používáno invalidou minimálně 10 let, jinak by se poměrná část státního příspěvku musela vracet, takže to už je také dost vysoké riziko, kupovat v takovém případě použité vozidlo, které by pak třeba ani 10 let nemuselo vydržet v provozu. Radili nám, že se to nejvíc vyplatí použít na nákup fungl nového vozidla.1 bod
-
198000 Kč se slevou pro ZTP/P, z toho stát zaplatil 130000 Kč příspěvek na zvláštní pomůcku a FÚ vrátí cca 34000 Kč DPH, takže vozidlo vyšlo na cca 34000 Kč vlastních peněz. Je to pro moji invalidní příbuznou na popojíždění mezi vesnicemi, pro člověka, co žije jen ze starobního důchodu a na nové vozidlo by nikdy nenašetřil, je to prostě dobrá cena za úplně novou Fabii i když je to vozidlo bez autoradia a jiné příplatkové výbavy. Autorádio si prostě může dokoupit za pár stovek, důchodkyně tam nepotřebuje mít nějaké autoradio ze Škodovky za pár tisíc, jehož funkcím třeba ani neporozumí.1 bod
-
To jsou zase žvásty, žes nějaké auto navrhnul ty .... Sorry, ale musel jsem. Ještě tu začněte používat to úžasné oznáčení OCHCÁVKA jako banda dementů všude jinde ...1 bod
-
No, o tom bych mohl vypravet. Dva posledni motory v nafte od VW (slavne BKP - oprava za necele 4000€ pri 89tkm a CFHC - oprava za lehce pres 6000€, nastesti ta druha oprava byla jeste v zaruce pri 55tkm) a oba problemy se vstrikovaci.1 bod
-
Před hodinkou jel Auto Salón na Primě... ty vole, co to je za břečku? Z 45 minut jsem koukal 30 minut na reklamu speciálního přípravku, který zachrání kapotu mého skvělého a dokonalého auta. Wow...1 bod
-
Ono to snad nemusí být nové, ale nesmí se mám pocit 6 let prodat, jinak se vrací ten příspěvek. Takže nové je lepší. A že to nemá výbavu? Hlavně že to dojede tam, kam má a slušné radio dnes také nestojí majlant. Přeji mnoho bezproblémových kilometrů...1 bod
-
No a co? Jezdi to auto? Zjevne ano, tak to staci... Jestli jsem to pochopil, tak to kupoval na ZTP za prispevek. Postizeny holt nema penez na zbyt a prispevek je asi podmineny tim, ze to bude nove auto... Jinak nevim jak vy, ale ja si taky nekupoval auto, abych na nem za par let jeste vydelal...1 bod
-
1 bod
-
Auto.cz, Autoforum.cz, novinky.cz a urcite i plno dalsich by se naslo co melou hovna a sireji jenom lzi, kdyz to nemaji ani podlozeno,... jen aby byli zajimavy. Jenze to chce byt v dnesni dobe kazdej a pak to tak dopada ze ty lidi jak ovecky hudrou na to ze tamhle cetli tohle a tamhle zase tohle..... sileny proste. Ano, vetsina veci tam je hezky dobarvenych a domyslenych1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Zdravím, tak auto nastesti prošlo pres zaruku!! Trvalo to cca 2 tydny nez jsme se nejak dohodli a pak asi 2 dny to spravovali. Bohužel kdyz jsem pro auto přišel, tak to funguje tak ze se zeptali pouze na jméno a dali mi klice do ruky a nic neřekli, v cr hned po příjezdu pujdu na pravidelný servis a zkusim se zeptat jestli v systému nenajdou co stim bylo.. hlavne ze uz jezdi normalne a je to spravene1 bod
-
1 bod
-
Ahojte, mám podobný problém ako kolegovia, tri mesiace dozadu som menil turbo za repas od známeho servisáka ktorý ich berie od overeného dodávateľa. Auto ťahá ako blázon nedymí ale pri 110km/h alebo vyššej padne do núdzového režimu. Skúšal som meniť váhu vzduchu z funkčnej octavie a taktiež aj ventil n75. Kamarát mi tvrdil že jeho octavia nepadá do nudzaku. Taktiež servisák čo mi robí auto tak mi pozeral turbo či nemá vôľu alebo či neni od oleja všetko čisté. Problém ale pretrváva stále,vedeli by ste mi prosím vás poradiť kde môže byť problém? Ďakujem. Odoslané z F8331 pomocou Tapatalku1 bod
-
Hmm, dřív byly jen papírové mapy a telefon byl pouze v budce na rohu ulice (nebo na poště) a i tak jsem měl potěšení z jízdy s autem.... To se ovšem dnes vytrácí a tyhle novinky mě osobně nepřesvědčí k tomu abych jim nějak zvlášť tleskal. Tím nechci říct, že bych byl nějak proti pokroku. A je samozřejmě dobře, že i Škoda se snaží jít s dobou. Jen bych byl ovšem raději, kdyby si dali takovou práci třeba s motorem (mám v OII 1,8 TSI...)1 bod
-
Jenže mě při řízení auta připadá intuitivnější šáhnutí na místo pevného tlačítka, které je stále na stejném místě, než nějaké klepání (mávání) na displej - na ten se musíš každopádně podívat. Jako by nestačilo, že spousta "řidičů" namísto sledování provozu šátrá za jízdy po displeji svého smartphonu, nebo tabletu... Bohužel to je trend dnešní doby a lepší už to v tomto směru nebude. V tomto směru jedou všechny automobilky, možná víc než na představení celého nového modelu dávají důraz na konektivitu. Asi jsem konzerva, ale toto mě opravdu nebere.1 bod
-
Nevím, jestli je dotykový infotaiment tím správným krokem ke zvýšení bezpečnosti provozu ... Alespoň že do toho nenacpali ovládání klimatizace.1 bod
-
1 bod
-
To nemá s kvalitou Škodovky nic co dělat, tohle je hloupost prodejců, že berou takové exoty do svých řad. Prostě dneska prodává auta kdejakej pekař nebo zedník.....0 bodů
-
0 bodů
-
Nojo, s Cuprou si tam člověk musí připadat jako žebrák. Skoro ostuda ji tam brát [emoji23]0 bodů
-
0 bodů
-
včera sem si byl přehodit zimáky, mam je uskladnění v autorizáku.(nikam by se mě už nevešli) A prodejkyně se druhého prodejce ptala, jak se řadí z D režimu na S režim. Tak sem chytil asi 10 minutovej výtlem, tak ji to šel ven ukázat opravdu nechápu, jak to může prodejce prodávat, když o tom ví hovno. je vidět ta kvalita značky škoda!-1 bodů
-
-1 bodů
-
Jak dlouhé jsou nové nevím, viděl jsem je jen na obrázku autokelly, ale přesně podle oka se mi delší nezdály. S výměnou nevím, tvoje uhlíky jsou zvyklé na tvůj komutátor. Nové by nemusely sednout po celé šířce. Dobrá rada drahá, nevím jaká to byla práce, ale já bych to kvůli tomu znova nevyndaval.-1 bodů
-
-1 bodů