Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 12/11/16 ve všech sekcích
-
Však ano. + 50tis. při koupi + častěji měnit olej, který je dražší + kolik stojí DPF? + potřeba kvalitní nafty bez bio, nebo aditivovat. + udržovat více v kondici AKB A smrdí a vraždí malé děti.2 body
-
2 body
-
1 bod
-
Já to chápu tak, že pokud máš malý nájezd km tak neušetříš na nižší spotřebě a nemá tedy význam kupovat dražší motorizaci než je benzín.1 bod
-
Nechápu co máš furt s těmi kilometry. Nechápu proč by dieselu vadil roční nájezd i třeba 5t.km. Proč furt srovnáváš jakousi návrátnost?1 bod
-
U tebe je dehet jasnej. Ale kdo najede 15 20 tis je to o nicem. Pokud clovek srovnava ohetiny pak uz to treba tak zle nevychazi. Ovsem pokud srovnavas novy vuz kde porizovaci naklady jsou hned v rozdilu 50tis a vice treba tak jaka je navratnost pri pri 15tis rocne. 5 let? Pak odejde DPF a uspory vsechny fuc.1 bod
-
takmer všetky ND prebiehajú počas svojej výroby jednotlivými inováciami a tým pádom sa menia ich obj.čísla ...takže skladník si vždy zadá do systému ETKA VIN číslo daného auta a tá mu vyhodí aktuálny diel1 bod
-
1 bod
-
A jak ty 4km denně mají jezdit? To se mají hodinu courat u kraje cesty, ne všude jsou mezi obcemi chodníky. Já pořád nevím proč by si lidi nekoupili nafťáka, i když najedou třeba je 10t.km/rok? Nevím co je všechno okolo stojí, to by mne celkem zajímalo. Nepozoruji nic takového.1 bod
-
1 bod
-
Pravda je, že ten motor se prohřeje po delší době, vidím to v zimě na dálnici, kdy teprve vystoupá teplota oleje na provozní hodnotu. Lidi jsou ale paka, jezděj s tím pár kilometrů do práce po městě a ten motor prakticky nikdy nezahřejí.1 bod
-
1 bod
-
To je fakt. Češi na to slyší. Chtějí prostě slyšet o autu po důchodci, který ho měl v garáži a prakticky nejezdil. TDI v myslivci a v eleganci [emoji41] A to celé za polovinu standardní prodejní ceny.1 bod
-
Já jsem hodně spokojenej. Za ty peníze to určitě stojí. V palubním počítači mi to ukazuje, kam a kdy mám zatočit, takže na infotainmentu můžu mít rádio. Zapínám časté trasy přes volant, takže kolikrát ani spolujezdec neví, že jedu podle navigace. Je to ultra pohodlné. Jediné, co mi vadí, že si nemůžu třeba k tomu hlášení někde toho zobrazit teplotu oleje, nebo nějaký jiný informace. Všechno je to prostě napevno nakonfigurovaný a nemůžeš si udělat žádnou "vlastní" grafiku.1 bod
-
1 bod
-
Blondýnka řídí auto v husté mlze. Protože není zkušená řidička, rozhodne se sledovat červená zadní světla auta, které je před ní. Auto před ní najednou prudce zabrzdí. Blondýnka však tak hbitě nestačí zareagovat a nabourá do auta před ní. Stáhne okénko a začne na řidiče vykřikovat, proč tak najednou zprudka zabrzdil. Řidič nechápavé odpoví: "Protože už jsem na své zahradě v garáži." V třípodlažní budově s jedním bytem na každém patře bydlí tři rodiny. Rodina bílých bydlí v nejvyšším patře. Rodina černochů bydlí v prostředním patře. Rodina cikánů bydlí v přízemí. Ve všední den ve 2 hodiny odpoledne zasáhne budovu zemětřesení. Budova se úplně rozpadne, je z ní hromada suti. Která rodina přežila? Rodina bílých, protože rodiče byli v práci a děti byly ve škole. Učitelka: „Pepíčku, když ti dám dvě kočky a dvě kočky a zase dvě kočky, kolik budeš mít koček? Pepíček: „Sedm.“ Učitelka: „Tak znovu, dobře mne poslouchej. Když ti dám dvě kočky a dvě a další dvě, kolik jich budeš mít? Pepíček: „Sedm.“ Učitelka: „Tak to zkusím jinak. Když ti dám dvě jablka a dvě jablka a zase dvě jablka, kolik budeš mít jablek? Pepíček: „Šest.“ Učitelka: „Výborně. Takže když ti dám dvě kočky a dvě a další dvě, kolik jich budeš mít? Pepíček: „Sedm. Učitelka: „Jak jsi sakra přišel na to, že sedm?“ Pepíček: „Protože jednu kočku už doma mám! Ptá se učitelka dětí: „Jaképak znáte děti pranostiky?“ Přihlásí se Anička a povídá: „Březen, za kamna vlezem.“ Učitelka: „Správně, zná ještě někdo další?“. Přihlásí se Honzíček a povídá: „Duben, ještě dam budem“. Učitelka: „Správně, zná ještě někdo další?“. Přihlásí se Pepíček a povídá: „Únor bílý, sílí pole“. Učitelka: „To je sice správně Pepíčku, ale musíš to vylepšit, aby se to rýmovalo“. Pepíček chvíli přemýšlí a pak povídá: „Únor bílý, sílí pole, p*čo vole.“1 bod
-
Protoze ne kazdy ma nervy a cas na to objizdet pul republiky a hledat kde mu to udelaji nejlevneji a s vlastním olejem.1 bod
-
Ahoj, takže jelikož jsem nikde poblíž nikoho nenašel, vydal jsem se dnes navštívit chlapíka v Praze, kde jsme otestovali těsnost respektive netěsnost systému pomocí naplnění okruhu klimatizace inertním plynem. Nakonec se netěsnost objevila na plastové matici vysoušeče chladicího prostoru. Při pohledu na masku je to na kondenzátoru(chladiči) v pravé části (dlouhá kulatá věc). Zatím nejsem rozhodnut jak proběhne oprava, neboť se mi nepodařilo povolit onu matici, abych se jí pokusil přetěsnit a bohužel verze chladiče s vysoušečem je vcelku. Pravděpodobně se tedy nedá vyměnit vysoušeč zvlášť....1 bod
-
Cau, ja mam elegenaci 1,9 tdi a nemam tam ty pridrzovaci plisky, nemeril jsem to. Takze mam asi rozmer 255x10 ?? hledam prave desticky a jak koukam na ty rozmery, tak jsem z toho jelen, kazdy pise neco jinyho, me to prave trochu zmatlo. Dik za radu1 bod
-
Čau borci, mam ten samej problem ale nechápu jak to skrábete šroubovákem, mam Fabii 1,4 MPI a v nádržce žádný tyčinky nevidím Díky za rychlou odpověď1 bod
-
Trpěj tím i seaty, toledo mi to před 8 lety dělalo taky. Princip je založený na vodivosti kapaliny - ty dva dráty ponořený do kapaliny. Kapalina je částečně vodivá a to stačí k tomu aby elektricky spojila ty dva dráty. Není to odpor 0 ohmů, řekněme př. 10ohmů a to stačí aby se hradlo nepřeklopilo a kontrolka nesvítila. Časem se ty dráty zaoxidují a ta oxidační vrstva má také odpor řekněme 5 ohmů. takže 2x5+10kapalina =20 ohmu a to ještě pořád kontrolka nesvítí... pak se ochladí, kapalině jak víme z fyziky (pokud jste nekouřili zrovna na WC ) roste s klesající teplotou měrný odpor (prostě ty elektrony v tý zimě tolik nekmitaj) a rázem má kapalina né 10 ale 20ohmu a je to 2x5+20=30ohmu a kontrolka svítí. Nastartujete te, ohřejete kapalinu a už má zase jen 10 a proto se vám to přes den nerozsvěcí až zase ráno.....1 bod
-
V tomto prípade je asi príčina v znečistenej chladiacej kvapaliny. Tieto nečistoty (lepšie povedané mastnota) obalujú obe kovové tyčky vo vyrovnávacej nádobke chladiaceho systému a teda tým je narušená el. vodivosť medzi oboma tyčkami, teda systém to detekuje a signailizuje akoby tam nebola chladiaca kvapalina. Po naštartovaní motora začne kvapalina v chladiacom systéme recirkulovať a zohrievať sa a tuto nečistotu/mastnotu začne omývať čím sa opäť zabezpečí el. vodivosť medzi oboma tyčkami. Toto znečistenie môže byť spôsobené vadou v tesnení poda hlavou valcov (nemusí to byť ale pravidlo). Na tvojom mieste by som dal najskôr vypustiť starú chladiacu kvapalinu, dal by som prepláchnuť chladiaci systém a samozrejme vyčistiť vyrovnávaciu nádobku a po prevedení týchto úkonov by som tam dal naliať originálnu chladiacu kvapalinu G12 (samozrejme správne nariedenú). Potom sleduj, ako sa to správa (teda nevymieňaj hneď to tesnenie pod hlavou valcov).1 bod
-
-1 bodů
-
-1 bodů
-
-1 bodů
-
Možná, že jsem chytrolín,. ale nás učili doměřit se až k závadě a tu potom opravit -je to mnohdy levnější ,rychlejší a účinější, než bezhlavě měnit a měnit-holt jsem ale chytrolín-beru to jako lichotku-dík-1 bodů
-
Já bych zase tobě doporučoval doučit se interpunkci a gramatiku. To je fakt síla, číst tvoje texty.-1 bodů
-
-1 bodů
-
DPF přežije auto pokud ho nezničíš, špatným oleje, nebo jízdou s poruchou motoru Kvalitní nafta bez bio je levnější než TOP Q u benziny V větších městech stejně po ulici většinou běhají jen černé děti, tam žádnou vzniklou škodu nevidím.-1 bodů