Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 02/10/17 ve všech sekcích

  1. Stůl pro dvě plačky - píšu si.
    7 bodů
  2. Oj, to jsem si měl asi odtrhnout tuhle hračku od toho zajišťovacího lanka...
    4 body
  3. A co mám potom říkat já jako pražák.... mě nemá rád nikdo
    4 body
  4. Zelena Jungle je z palety barev vyrazena ano, ceka se 31 - 33 týdnů, ale jen u vybavoveho stupne STYLE. U ACTIVE a AMBITION je cekacka cca 7 - 9 týdnů Tak která
    3 body
  5. Jj, mel obdobi kdy se mu libil Golf R nez mu pritel rekl, ze male Porsche je lepsi. [emoji23] Spravne si Pawouku udelal. Sice jsem nepochopil o co go, jako by prispevky toho pana z Tater uz tu nejake nebyly, ale vkradal se na me misto. Lezt jinym na nervy tady muzu jen ja kokta nebo Radius. [emoji23]
    3 body
  6. Už mu to stojí na dvorku prej Není nová .....
    3 body
  7. Je to sice k první generaci 2.0 TDI CR, ale pro vysvětlení pojmů je to snad dostačující: Regenerační proces Aby nedocházelo k zanášení filtru pevných částic částečkami sazí a nenarušila se tak jeho správná funkce, je nutné jej pravidelně regenerovat. Regenerační proces spočívá ve spalování (oxidaci) částeček sazí nashromážděných ve filtru pevných částic. Regenerační proces filtru pevných částic probíhá v několika úrovních: - pasivní regenerace - ohřívací fáze - aktivní regenerace - regenerační jízda řidiče - servisní regenerace Pasivní regenerace Během pasivní regenerace jsou částečky sazí trvale spalovány bez zásahu řídicí jednotky motoru. Tento proces se děje převážně při vysokém zatížení motoru při teplotách výfukových plynů v rozmezí350 °C až 500 °C. Částečky sazí se při tomto procesu mění reakcí s oxidem dusičitým na oxid uhličitý. Ohřívací fáze Aby se oxidační katalyzátor a filtr pevných částic co nejrychleji ohřály na provozní teplotu, provede řídicí jednotka motoru po hlavním vstřiku ještě vstřik sekundární. Palivo vstříknuté při sekundárním vstřiku zvyšuje teplotu spalování ve spalovacím prostoru. Vzniklé teplo je odváděno do výfukových plynů a proudí výfukovým traktem do oxidačního katalyzátoru a dále do filtru pevných částic kde je ohřívá. Ohřívací fáze končí, jakmile je po určitou dobu dosaženo provozní teploty oxidačního katalyzátoru a filtru pevných částic. Aktivní regenerace Při vysokém podílu různých provozních režimů (např. časté studené starty) jsou teploty výfukových plynů pro pasivní regeneraci příliš nízké. Částečky sazí nelze tedy pasivní regenerací odbourávat a proto dochází k jejich hromadění ve filtru pevných částic. Jakmile je dosaženo určitého stupně naplnění filtru částečkami sazí, spustí řídicí jednotka motoru aktivní regeneraci. Částečky sazí jsou pak při teplotách výfukových plynů v rozmezí 550 °C až 650 °C spalovány na oxid uhličitý. Funkce aktivní regenerace Naplnění filtru pevných částic sazemi se vyhodnocuje pomocí dvou naprogramovaných modelů plnění, uložených v datovém poli řídicí jednotky motoru. První model plnění sazemi se určuje z jízdního režimu uživatele a ze signálů snímačů teploty výfukových plynů a lambda sondy. Druhý model plnění sazemi je založen na principu aerodynamického odporu proudění ve filtru pevných částic. Vyhodnocuje se ze signálů snímače 1 tlaku výfukových plynů G450, snímačů teploty výfukových plynů a snímače množství nasávaného vzduchu G70. Regenerační jízda řidiče Při provozu vozidla na extrémně krátkých trasách se nedosáhne dostatečně vysoké teploty pro regeneraci filtru pevných částic. Dosáhne-li stav naplnění filtru pevných částic určité mezní hodnoty, je tato skutečnost signalizována rozsvícením kontrolky filtru pevných částic v panelu přístrojů. Řidič je tímto signálem vyzván k provedení regenerační jízdy. Vozidlo v takovém případě musí jet po krátkou dobu zvýšenou rychlostí v určitém rozsahu otáček, aby se dosáhlo dostatečně vysoké teploty výfukových plynů a konstatních provozních podmínek potřebných pro úspěšnou regeneraci. Servisní regenerace Pokud regenerační jízda řidiče neproběhla úspěšně a stav naplnění filtru pevných částic sazemi dosáhl nejvyšší možné procentuální hodnoty, rozsvítí se kromě kontrolky filtru pevných částic ještě kontrolka žhavení. Na displeji panelů přístrojů se objeví text „Porucha motoru servis“. Řidič je tak vyzván k vyhledání nejbližšího servisu. Aby se předešlo poškození filtru pevných částic, je v tomto případě řídicí jednotkou motoru zablokována aktivní regenerace filtru pevných částic. Servisní regeneraci filtru pevných částic lze provádět pouze v servisu diagnostickým přístrojem VAS 505x. „Kilometrová regenerace“ „Kilometrová regenerace“ je regenerace filtru pevných částic závisející na ujeté vzdálenosti. Řídicí jednotka motoru zahájí automaticky nezávisle na stavu naplnění filtru pevných částic aktivní regeneraci, pokud nebyla během ujetí posledních 750-1000 km provedena žádná úspěšná nebo vůbec žádná regenerace. „Kilometrová regenerace“ slouží jako preventivní doplňkové opatření pro udržení nízkého stavu naplnění filtru pevných částic sazemi.
    3 body
  8. Zásadně neplachtím - jezdím prakticky vždy se zařazenou rychlostí. Původ toho je ovšem jízda po dálnicích - tam toho opravdu moc nenabrzdím.
    2 body
  9. Ja mam 71 a stale puvodni. Znamej co se mi stara o auta rikal, ze originaly z vyroby vydrzi vzdy nejdele. Dalsi brzdy i kdyby byly origo z SA uz tolik nevydrzi. Pawouk eco jezdec by ty brzdy musel taky pouzivat. Porad jen plachti a kdyz chce jed z kopce ceka na protivitr aby neprekrocil rychlost a nemusel brzdit.
    2 body
  10. Dneska jsem si ho prolezl, prodejce ho má normálně vystavený s tím, že "ostatní ho už taky ukazují". Oproti fotkám obrovský rozdíl. Možná je to dané barvou zelená Ďžunglová, ale nepůsobí nijak extravagantně, opuchle nebo terénně. Zepředu - upraveny Evoque. Vcelku skloněná kapota, dvojité lakované žebrování bez chromu vypadá divně. Rozdělení světel překvapivě nekonfliktní. Spodní černý díl bez mlhovek, co na fotkách vypadá divně, naživo ok. Kola z PR fotek vypadají naživo docela malá. Z boku - Superb Combi s trojnásobným paketem pro špatné cesty. Na pohled překvapivě nízký. Zezadu - Superb Combi s karoserií nastavenou o 20 cm. Vevnitř - na fotkách přístrojovka mohutná, v reálu nic strašného. Páka automatu zase obrovská jako dřív, celkově interier asi hodnotněji působící než v SIII. Podélně prostoru odhadem o něco málo víc než Octavia, Superb je od oka docela o dost větší. Výška nijak extrémní, žádná krabice. Zadní řada sedadel mně přišla miniaturní a možná pro děti. Jinak jen nouzová. Pokud se u Sharanu/Alhambry proslýchalo, že je nahradí větší SUV, tak ani náhodou. Hezká a příjemná sedadla prvních dvou řad. Kufr bohužel nevim, protože tam byly ty sedadla. A pokud je s třetí řadou kufr na úrovni Fabie hatchback... Celkový dojem - nevypadá to jako SUV, ale jako zvýšené combi. Je to asi první auto z dané kategorie, které bych si za nějaké situace byl ochotný koupit.
    2 body
  11. Dnes jsem si prohlídl bílou variantu. Jak se mně líbila se tedy vyjadřovat nebudu. Co se vnitřku týče - materiály přístrojovky podle všeho stejné, potahová látka (verze Style) vypadala stejně, jen měla jiné a členitější prošití. Dekorační lišty ve dveřích s osvětlením, materiálově oproti předFL podle mě posun vpřed. Oproti fotkám jsou naživo zadní světla vcelku dost odlišná od původních "plochých". Mám dojem, že upravený je i zadní nárazník. Rádio bylo bohužel ještě polepené a věnoval jsem se hlavně Kokodáku, takže to jsem nezkoumal. Nějakou dobu už se dává do kufru jiný materiál filcu. Naživo je hezčí, než na fotkách. Byť se mně asi líbí víc původní varianta.
    2 body
  12. Já myslel, že hnije manželka a Clint na ní nejezdí. :-)
    2 body
  13. Ja pán Vodič, nebo Mr.Driver - již blokována IP jako spammer
    2 body
  14. A vy nám sem vozíte českých trénerov futbalu a hokeja . Aj šéf letiska v Ba je Čech. Aj kolegu v práci mám Čecha. (vlastne je to Slovák, ale volá sa tak)
    2 body
  15. V tom případě je to ale "very very hot chilli" [emoji23] [emoji23] [emoji23]
    2 body
  16. sorry, ale toto sem musím dať to sa môže stať iba u nás http://www.tvnoviny.sk/domace/1857792_v-presove-sa-zrazili-dve-auta-v-jednom-sedela-opita-dcera-v-druhom-jej-opita-matka len škoda Rapid-ečky
    2 body
  17. Zadna Skoda po nejake dobe neohromi a to muze byt sebekrasnejsi. Jezdi jich proste mraky u nas a ten design zevsedni at uz je povedenej nebo ne.
    1 bod
  18. mě to jezdí na trošku víc benzínu konečně kotouče a desky z HOMO golfa S
    1 bod
  19. Jak si s ním pokecáš, když zase nepřijedeš? [emoji2]
    1 bod
  20. No vyhrožuje tady s něčím takovým.
    1 bod
  21. Jenom dva litry ? Kup si 1,8 TSI - tu co měl Clint a budeš spokojen.
    1 bod
  22. Tak jistě... Ono toho je v módě.
    1 bod
  23. No jistě a ty to za mě doplatíš.
    1 bod
  24. Pánové, původní myšlenka tématu je ovšem někde jinde.
    1 bod
  25. Tak poslední informace ohledně auta ze servisu. Mechanik prý nenašel nic, co by nasvědčovalo tomu, že autu teče olej. Dle všeho je motor čistý a suchý, žádná známka o úniku oleje, což je fajn. Dle všeho HTP sežere až dva litry oleje mezi pravidelnou výměnou. Sice se to do teď neprojevilo, ale prý si mám zvykat.
    1 bod
  26. Aspoň někdo kdo řekl doopravdy co jsi o faceliftu mysli a neleze Škodovce do ....
    1 bod
  27. Jo stačí, že nám sem po sametce poslali tisíce východních romů. Ale já mám Slováky rád, je tam i část naší rodiny. No Češi zase jezdí umírat do Tater, to si nevybereš. Slováci k nám do fabrik :-)
    1 bod
  28. Ty cechy jsem myslel. Co je vase si tam nechte.
    1 bod
  29. No, možná jsem to blbě řekl. V ČR to nedělá jen jedna firma, ale jen jedna firma na světě umí dělat ty přestavbové sady. Tu jen kvůli těmto přestavbám na Superby 3.6 je celé koupila firma Landi Renzo. Takže teď se to prodává pod jejich značkou. V ČR to samozřejmě může dělat kdokoliv od garážmystra doma pod altánem, pro profíky, kteří chodí na školení a rozumí své práci. Ten borec tak na mě působil. Nemluvil žádné hovna. Vše co říkal, dávalo smysl a vypadal, že rozumí své práci. A když řekl, že podle záznamů Italů bylo v ČR zatím přestavěno 11 aut a on jich dělal tuším 6 nebo 7, tak mě to jen ujistilo. Ale, cena je 45tis Kč (jako všude jinde). A dobré je i to, že plnící hrodlo mi "musel" dát vedle hrdla od benzínu, takže je schvované. Přepínač mám taky (po domluvě) "schovaný" v levé vyklápěcí přihrádce pod volantem. A když není vidět nálepka, tak se to vlastně jeví jen jako auto na benál. Předtím jsem se za LPG nestyděl a na truc jsem s tím jezdil i do podzemních garáží a všude (i s nálepkou a i s viditelným plnícím hrdle v nárazníku. Teď už to neřeším vůbec. Já si to nechal dělat v HVgas v Kuníně (asi 10km sjezd z dálnice D1 směr Nový Jičín, Moravskoslezský kraj. Mapa: https://www.google.cz/maps/place/HVGAS+-+Přestavby+LPG+|+CNG+|+E85/@49.6272507,17.9902154,17z/data=!4m5!3m4!1s0x0:0xd42b5f3fe53bd0e!8m2!3d49.628924!4d17.9911437 Stránky: http://www.lpgauto.cz Protože si Landi hlídá svůj patent, tak borec provede přestavbu a Ital to na dálku přes vzdálenou plochu ladí, mění software a ladí, s čím může hýbat. Třeba u mě říkali, že byl správný a funkční až 16 software. A že jich je mnohem víc. Že třeba každé 2 nebo 3 měsíce byly změny v autech. Jinak kabeláž, jiné svíčky, vstřiky nebo svíčky. I kolega ze škodovky mi říkal (teď to přeženu, že třeba os v Columbu (opravdu to přeženu) je jednou WIN, jednou Android a jednou třeba Linux, ale pro koncového zákazníka to pořád vypadá stejně se stejnou grafikou a stejným ovládáním. Třeba mně říkal, že se opravdu můžu připravit na až 20%benál a 80%LPG. Ale že ať počítám tak 1l benálu. Vše je samozřejmě podle jízdních vlastností. Doporučil mi a já souhlasil, že volnoběh (pod 1100ot/min) mám jen na benál, ať se vstřiky chladí a že to výrazně prodlužuje životnost toho motoru. Nemá podle mě smysl ušetřit navíc třeba 2.000Kč ročně a odrovnat motor po třeba 50tis km. A Kick down (plný kotel) je taky pravděpodobně pouze na benál. Větší teploty, tlaky a atd. A pak, že je samozřejmě nějaká křivka poměru, kde ve středních otáčkách by si měl vzít max ten litr benzínu. Ale co jsem zatím zjistil, tak při 130 a 160km/hod mám stejnou spotřebu a to cca 0,2-0,3l benzínu a cca 11l LPG. Což je si myslím super. Zjišťováno z plných obou nádrží do plných obou nádrží. Vím, u LPG se to může lišit, protože každá pumpa natlačí přes červadlo jinak, ale při dlouhodobější sledování to tak dělá. Navíc mi teď při odladění zvedl teplotu motoru pro přepnutí ještě o 15°C víc nahoru, teď je tam tuším 65°C. A přepíná to po cca 3km a okolní teplotě kolem -5°C. To znamená že vlétě to bude úplná rychlovka. Olej mi taky všichni doporučovali měnit co 10tis výrazně město a co max co 15tis km dálky. Že nějakým long life vůbec nemám věřit. Tatík má v Peugeotu 407 SW servisní interval co 60tis km nebo co 2 roky. A po koupi měl co 3 roky nebo 60tis km. Ale co jsem pak slyšel, tak finta je v tom, že ti pak po 5 letech začnou odcházet věci na motoru a Peugeot řekne, spotřební materiál. Jak vám vydržel 5 let, je to dobrá práce. To je životnost vozidla podle nějakých tabulek. Já měl předtím Mazdu 3, 2.0, 110kW (150HP), r.v. 2003 na LPG a nalítal jsem s tím přes 100tis km. S plynem žádný problém nebyl (teda až na rozsvěcující se kontorlku motoru s chybovou hláškou Špatná účinnost katalyzátoru). Ale protože Mazda nedělá pozink a náhradní díly stojí jako na BMW nebo Mercedes, šla z domu. Vrážel jsem do ní dlouhodobě asi 40-60tis ročně za servis a to už jsem si řekl "a dost" a začal jsem to vrážet do novějšího auta. Ten DSG automat (robotická dvojspojka) je opravdu skvělý. Prý modely 2009 a 2010 měly nějaké problémy s odladěním či co. Ale to i s cívkama. Ale já mám 2012 a vše je bez problému a 100% funkční. Jen bych si nechal klidně říct, kdyby byla reakce na plyn trochu rychlejší. Ale jak si na to člověk zvykne a naučí se s tím, není problém. Při očekávaném předjíždění nebo vystřelením z křižovatky, je třeba sešlápnou tak o vteřinku dřív. Než si to systém zchroupe, zařadí/podřadí, ale pak následuje zatlačení do sedaček a dějou se věci :-) Kombík je super. Já mám necelé 2m A tak sedím skoro úplně vzadu. A přesto je na zadních sedačkách místa víc než dost. A když se dají sedadla dopředu, tak se dají s babou vzadu dělat psí kusy ;-) Je tam snad víc místa než máme v ložnici :-D No, odbočil jsem. A kufr je obří. Navíc jsem se úplně zamiloval do Škoda simply clever "síťového programu" a do "kolejniček" s posuvnými dorazy a oky na sítě a cokoliv. Je to návikové. Baví mě to. A nic mi už od té doby nelítá po kufru. Navíc má kombík výrazně větší střešní okno. Což je sice kokoti, která je k ničemu, ale na cizí to jako machrovinka zapůsobí :-) A mimo kvíz. Já mám i parkovací asistent (1. generace). Takže potřebuje o cca 130cm větší mezeru než je délka auta a umí jen parkovat a jen podélně. Ta nová generace jen o 60cm víc a umí i vyparkovávat (dobré jen pro baby) a i na kolmo. Všichni mě od toho odrazovali, že je to zbytečná blbost. Navíc, 8x-9x z 10 zaparkuju podélně na 1. pokus. Ale strašně mě to baví. kdykoliv je možnost, nechám ho zaparkovat přes automat. A ještě teď z toho mám pokaždé úsměv na tváři.
    1 bod
  30. To je u nás dlhodobý problém. Len neviem v ktorom období sme. Raz sme proti maďarom, raz sme s nimi. Raz chce slovenská národná strana ísť na nich s tankami, raz zase s maďarmi do vlády. A pospolitý ľud si potom nevie vybrať, či sa má uraziť, alebo zasmiať.
    1 bod
  31. Hlavně každý ví, že by Slováci měli sebrat trochu rozumu a nerozčilovat se kvůli tomu, že si z nich někdo udělá nevinnou srandu. Taky nebrečíme, když nám neustále „nadáváte“ do Pepíků... Mimochodem, pro zasmání - Cerman to shrnul celkem dobře. https://www.stream.cz/underground-comedy/10015555-jaroslav-cerman-narodni-hrdost
    1 bod
  32. Bože můj... https://sk.wikipedia.org/wiki/Irónia http://jazykovaporadna.sme.sk/q/844/ Stačí?
    1 bod
  33. V pohodě, prostě to vem tak, že nevychovaní Maďaři dostali zase přístup k internetu, aby pozvedli svou národní hrdost.
    1 bod
  34. Twl pan vodic je jako Korejec. Vleze vsude, a to opakovane a uz se ho nezbavis. Asi ma Ikeu nebo Hnujdai. Pawouku, nejde udelat tohle vlakno jen pro zvane?
    1 bod
  35. Veď má presne takú istú farbu ako ja !!! HOT chilli !!!
    1 bod
  36. Jeden den sem nenakouknu a nestačím se divit... Jakej Vodič?Jaká pawučina? Co má Kokta v garáži na značkách???
    1 bod
  37. Klidne dej i modrou za monitorem si svalnaty vid
    1 bod
  38. asi nějaký fanoušek Pawouka
    1 bod
  39. Vodič, toto nie je materská škôlka. Tvoje správanie je nevhodné. A ak sa správaš aj na ceste tak ako tu, tak spánombohom. Skľudni hormón a správaj sa dôstojnejšie. Žiaľ, musím sa za teba hanbiť.
    1 bod
  40. perlu bych chtěl někdy najít, bohužel se mě to nikdy nepodařilo (dal bych si ji do pupíku jako piercing) Klint už si dal do pupíku SSSR znak!
    1 bod
  41. Aha, tak to jich moc nebude a nevypadalo to věru zle.
    1 bod
  42. Fll byla vyloženě ošklivá, vysoká, úzká. I proto jsem z Fl šel do Flll a Fll jsem vynechal. Ale znám lidi, kterým se Fll líbí.
    1 bod
  43. 1 bod
  44. To se ti chladil motor po proběhlé regeneraci filtru pevných částic.
    1 bod
  45. To by mě taky zajímalo, zkoušel jsem všechny možné formáty, ale Columbus to nevidí (paměťová karta, na disk jsem to nezkoušel). A jenom pro informaci, co se nahraje na HDD, tak už kromě smazání se s tím dělat nic nedá - přesunout ani zkopírovat zpátky na SD kartu, tak bacha na to...
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...