Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 04/19/17 ve všech sekcích

  1. Tak si ho nekupuj, já s tím jezdil v OIII a když pominu zvuk motoru a nějaké ty vibrace v některých režimech, nelze mu celkem nic vytknout. Tahá to velmi slušně (maximum točivého momentu je 200 Nm), nebylo problém to rozjet ke 200 km/h, a pokud se s tím jede v rámci rychlostních limitů, či těsně nad, byla spotřeba bez jakékoli snahy kolem 5 - 5,5 l (dle PP). Psal jsem o tom tady. Jak už jsem psal výš, nechci tento motor nijak bránit (sám bych si ho z různých důvodů nikdy nepořídil), ale na vyložené nesmysly je potřeba reagovat.
    2 body
  2. I Ty šprýmaři.. Si vem příště v tomhle počasí čepici na hlavu - jinak Tě zase ofoukne studené povětří a budeš psát bludy.
    2 body
  3. @stanmarHele mě se to v RS docela i líbí a nejvíc negativní je k tomu člověk co má doma Thalii a Rapida, takže jsem nad věcí
    2 body
  4. Kolikrat, kdyz spim v aute, si rikam jak by se mi vzadu ty svihadla hodila :-)
    2 body
  5. Oziho kára tam není, páč byl ještě na cestě : Tentokrát byl čaj o páté skutečně i s čajem a stylově v 5 lidech... (Díky těm co darazili)
    2 body
  6. Přijde chlap do masny a pozdraví: „ Čest práci !“ Je na řadě. "Co si přejete", ptá se prodavač. "Kilo bůčku." Prodavač mu jej podá a říká "22 korun..." On objednává dále: "Dvě kila hovězí zadní". Prodavač: "48 korun", V tom se velice vehementně ozve zákazník , co nakupoval předním, "Pane vedoucí co to má znamenat, já jsem platil za kilo bůčku 90.- korun A za 2 kila hovězího skoro 500,- korun!!!". Na to mu prodavač odpoví: "Jo pane, starý pozdrav, starý ceny!"
    2 body
  7. zkus povolit dva šroubky(10tka ořech) co drží baňku na regulaci turba a zkus jak to chodí-nesmí se zadrhávat (nešroubuj matici na regulační tyči)
    1 bod
  8. Tak tohle sedí, rozdíl tam opravdu není, možná po úpravě méně. V každém případě ale dostaneš certifikát. No a na něm to poznáš. Pokud chcete certifikáty, tak vám je vytisknu, mám je v akci za 1500,- kus. Jsou moc pěkné a múžete si je dát v autě za okno.
    1 bod
  9. Potvrzuji,..... KAROQ zacina svoji prezentaci v pulce kvetna ( 15.-19.5. ) ve Stockholmu. Uz i prisla pozvanka
    1 bod
  10. Někde to vázne, viděl bych to na třmen. Já sem si ho rozhejbal a za 50tkm to bylo zpět. Dal sem oba nový a zase vše OK. Který gumičky že si měnil, na pístku? Taky to může váznout na čepech. Kolik mají nalítáno?
    1 bod
  11. Proč jsi to dal do hospody??? Přesunuto...
    1 bod
  12. Mal si to natočiť a zavesiť niekde na web. Rád by som sa niečomu novému poučil.
    1 bod
  13. Kluci,v Karolíně mají do konce měsíce výstavu Tatry Včera jsem tam byl,tak jsem aspoň něco cvakl.Všechno jsem nefotil.Takže kdo tam bude mít cestu,víte co máte dělat
    1 bod
  14. No jo, Doksy, tam je to slzavý... No nic, dnes jsem měl tu pochybnou čest krátce vyzkoušet Peugeota 208 s tříválcovou atmosférou1.2 60 kW. Proboha, jak si někdo může koupit něco podobného? Motor při startu a krátce po něm vydává naprosto stejný zvuk jako 1.4 TDI. WTF? Nejede, nejede a ještě jednou to nejede. Aby se alespoň něco trochu dělo, musí se to vytočit, což ovšem doprovází ukrutný zvuk a řev tříválce. By mě zajímalo, kde bylo těch 60 kW. Řazení je gumové, do škodovek má míle daleko, jediné co kvituji, jsou ostré brzdy. Design nebudu hodnotit, mně se to auto prostě nelíbí. Nicméně přístrojový štít a hlavně poloha volantu je nevídaný úlet. Ten jsem měl úplně nahoře a zasunutý směrem k palubce a stejně byl snad níž, než když ho ve Fabii dám nejníž... Prostě se za tím nedá normálně sedět. Při ovládání blinkrů levou páčkou pod volantem si člověk stále prsty ťuká do dálkového ovládání rádia, které je dost nevhodně umístěno pod volantem. Kufr mrňavý. Výbava asi slušná, mělo to i couvací kameru, víc jsem nesledoval.
    1 bod
  15. Příští měsíc měníme knajpu, Motos si musel dát dvě žrádla najednou, aby se trochu najedl, takže příště zajedeme asi na to kolínko do Dokes u Kladna.
    1 bod
  16. 1 bod
  17. Nech si olej vyměnit a přejdi na interval který ti vyhovuje. Někdo tu psal, že první výměnu dělá po 5.000km a u tebe jako druhého majitele (mírně jetého rapida) je to pochopitelné. Také jsem u svých koupených ojetin hned vyhodil olej.
    1 bod
  18. Pancho nelituje,buchticek ma dost,uz rikam ze ma dovolenou:)) Lituju ze sem nemohl pokecat,ale holt neslo to:(
    1 bod
  19. A dalších několik set lidí, co mají doma Octavie, Superby a jiná, kvalitnější auta.
    1 bod
  20. Ty jsi ale kecka, psal jsi předtím něco jiného.. Ale cením si zase toho, že jsi si nebyl jistý jestli nenapadne sníh a Ty už máš letní pneu, tak jsi raději nevyjel. Jak to pak vypadá se stačí podívat na dnešní nehody na severu Moravy...
    1 bod
  21. Špatná výmluva, ale těch buchtiček, co tam tentokrát bylo. Pančo může litovat, byl by ve svém živlu.
    1 bod
  22. 1. Jsem byl v práci na odpolední (makám jako šroub, nemůže se válet před nádražím jako ty) 2. Máte tyhle čaje každý měsíc, takže není třeba házet flintu do lesa (kdo si na Stringo počká, ten se dočká) 3. Když mě Pawouk blokne, alespoň nebudu pořád datlovat do founu (ale to by se tu narušila rovnováha, mezi zastánci slepice a plačkami co ji nemohou vystát) Už máte termín na sraz (ne čajíček v týdnu kdy je to problém opravdu velký pro lidi co mají a neválí se pod kopirkou, nebo nechrápou na věži pod ovládacími pulty a monitory?
    1 bod
  23. Dneska jste šmejdi tu účast pěkně odflákli. Kdo zklamal : Plačka, chlastal s Vencou u nádraží krabičák v bistru. Pancho, ten zničil zase kolo o obrubník a Fabie mu nevoněla. Pawouk se učil malou násobilku k maturitě, kterou stejně neudělá. Sidcz si zase spletl den, myslel, že je včera. Tomiikk píchal brejlaté patnáctky na diskotéce. Kokta neměl hotovou trvalou a měl v dětském pokoji nahatého nabíječe. Rádiuse nikdo nepozval osobně, ještě teď na to čeká. Sabiza se lekl sněhu, který stihl ráno roztát. Takže díky Motosovi, Kočkaginovi za svezení stříbrným sršněm s vlastnostmi houpacího koně [emoji23], Ozimu díky a Stanovi, že oželel noční směnu na Ikarusu. Bylo to super a příště zajdeme na to kolínko [emoji6]
    1 bod
  24. Nejake auto s downem sikmooke bych nechtel ani zadarmo.
    1 bod
  25. Jj Petr mi to nakazil a začlo to reznout A 1,8 se musí točit než se začnou sypat, to sám víš:-)
    1 bod
  26. Tak dnes domluven/objednán nástupce současné OIII :-) http://cc-cloud.skoda-auto.com/CarCard/101393703
    1 bod
  27. Já vím, že jste asi blázni a lezete navíc fór, ale konkrétně na škodahome TT není třeba. Je to super uzpůsobené v mobilním prohlížeči. A pak všichni vidíme i fotky
    1 bod
  28. taky pridam svy postrehy, nekdy okolo 220k km mi to delalo taky, bylo to ojetou lamelou, oblozeni v urcity vrstve vydava tenhle zvuk, pokud zatim spojka neklouze nechal bych to byt, me zacla do 20k km spojka hodne klouzat, mozna chip tomu pomohl, tak sla ven, pak sem spojky stridal co 50k km az sem se nasral, nechal ji preoblozit organikou a zatim drzi, mam tam 80kw a havne 276nm takze dostava zabrat. Jinak auto ma momentalne necelych 409k km najeto a porad jezdi jak zamlada a olej neni treba dolejvat, vzdycky mezi vymenou mi klesne z cca 3/4 na merce na neco malo pres 1/2. Pricitam to ze sakne pres turbo, tlaci mi to celkem dost, do toho to dost honim i do popcornu. Jinak pridavam foto pri 400k km, cca dva mesice zpet.
    1 bod
  29. já si myslím, že to technicky jde. Obojí jsou převodovky 02T. Jen si myslím, že měnit "benzínovou" převodovku za "naftovou", ještě k tomu u motoru, který táhne jen ve vysokých otáčkách, je blbost. O něco delší převodové stupně (čtyřku a pětku) při stejném poměru rozvodovky by ti měla zajistit skříň z 1,4 55kw 16V.
    1 bod
  30. Nic neříkající všeobecný článek. Jak říkám, je na každém soudruhovi, jak si to udělá. Považuješ pocity nějakého servisáka za irelevantní, ale on sám nejlépe vidí stav oleje ( i bez chemického rozboru je vidno, že někde nastala chyba. ) O vyčerpanosti oleje long-life jsem už tady dával články z výzkumu maziv a výměny doporučovanými výrobci aut je nutno brát trochu jako vtip. 2 roky motor vydrží, a pak už se s tím zákazníku popasuj sám.
    1 bod
  31. Měl jsem v plánu přijet, ale pak jsem dojel domů a koukala na mě hladově whisky.
    0 bodů
  32. Tak jsem si dnes nadělil konečně dáreček, origo parkovací senzory na FII facelift, koupil jsem je asi před měsícem od uživatele Jaster za bezkonkurenční cenu.... montáž s jedinou chybičkou, sice že originální venkovní kabeláž byla pro krátkou Fabii tak jsem je musel prodloužit cca o 30 cm , pak připojil "všechny" 4 dráty do stávající instalace... následně proběhlo kódovaní gateway a samotné řj park. pomoci a voala... zařadím zpátečku...píp a autíčko na Swingu . Prostě krásná práce.... J.
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...