Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 06/05/17 ve všech sekcích

  1. Prej to říkal Venca..... Víkend opět ve znamení grilu.. 400gr irský rib. Málem se nevešel na gril.
    3 body
  2. No já už jsem se lek, že jsi přestal bejt plačka
    2 body
  3. No do budoucna ani já ne i kdybych s ním byl spokojený. 1,0TSI tříválec ať si nechají. No a na ostatní modely mám svůj názor. Mně se prostě Škoda celkově znechutila. Nemůžu za to. Takový je můj osud. Na nějakej Žamberk jezdí lidi co mají už v podstatě veterána s nasypanýma penězma za kraviny co hodnotu auta stejně nezvýší, tedy přidaná hodnota nula ( lákadlo pro zloděje) - Ozák, pak lidi co raději se svou Škodou ani nejezdí aby se nezačla sypat ( Motos, Stanmar, Pawouk) a mohli stále tvrdit něco o dokonalosti těchto aut. No a pak fanatici jako Clint, Pancho, co jednou až přijde jejich čas si nechaj dát na oči znak střelené slepice pro Chárona aby je v Superbu převezl na druhý břeh. No pak se najdou vyjímky jako Kokta, ale ten tam jezdí jen jako provokatér a kvůli žrádlu a aby si zasouložil s mladíkama v O1. Ty mu totiž na ty pohádky o červeném Porsche skočí.
    2 body
  4. Tak cikáni už údajně mají elektromobilitu vyřešenou.
    1 bod
  5. Jako kazdy rok, zamcene toalety a na to prijdes, az si k nim das zavod Co ma Kozak na aute?
    1 bod
  6. Drhosh: pozor až pojedeš do Maďarska, tam v oci nemusíš svítit, ale mimo obce musí svítit i zadek! Takže dotaz je na místě. Ale je pravda, že v Rakousku stačí klasika denní, ale NESMÍ bejt na okně kamera pro záznam jízdy!
    1 bod
  7. Mňam, hned bych si taky dal
    1 bod
  8. Ty krávo, to se někdo má. No jo Pražák. Stane, už to uvádějí i v reklamě, těma malýma písmenkama na konci spotu. Třeba New Rapid a Rapid Spaceback, tam se to píše určitě. Taková berlička aby je nikdo nemohl zažalovat. Píše se tam, "sype se již v záruce".
    1 bod
  9. Ty Petře, jak jsi vůbec přišel na to, že škodovka není kvalitní auto?
    1 bod
  10. tak tady něco nového powertrain_2017_jaro_motor2.pdf powertrain_2017_jaro_motor3.pdf electric_2017_i_jaro6.pdf electric_2017_i_jaro4.pdf electric_2017_i_jaro2.pdf electric_2017_i_jaro1.pdf electric_2017_ii_jaro_motor2.pdf electric_2017_ii_jaro_motor3.pdf powertrain_2017_jaro_podvozek1.pdf powertrain_2017_jaro_prevodovka.pdf body_2017_jaro.pdf electric_2017_i_jaro3.pdf electric_2017_i_jaro5.pdf electric_2017_i_jaro7.pdf electric_2017_ii_jaro_motor1.pdf paint_2017_jaro.pdf powertrain_2017_jaro_motor4.pdf
    1 bod
  11. Když je jen na jednom kloubu vůle 0,5 cm a na druhém ne, tak bych sázel na ten kloub. Při akceleraci, částečném zatížení, brzdění motorem, na neutrál se to chová pořád stejně?
    -1 bodů
  12. Myslím, že jsem někde četl, že to dělají spodní kladky. Ale nevím, ani jsem to neviděl. a http://www.fabiaauto.cz/skoda-fabia/vymena-stahovacky-skoda-fabia
    -1 bodů
  13. Vylítané motory byly od začátku věků, ale olej v nich nikdy nepřibýval, spíš naopak. Přibývat začal až s TSI. Já bych to viděl na nějakou netěsnost, pravděpodobně ve vysokotlakém okruhu.
    -1 bodů
  14. Já bych také (když už by mně totok napadlo) do nafty raději přidával motorový olej pro naftové motory se sníženým obsahem popela, než olej do nějakého dvoutaktu. Prostě výrobcem motoru schválený olej. Ještě by stálo za zvážení jestli by nešel k tomuto účelu použít rozumně vyjetý olej.
    -1 bodů
  15. máš opotřebený vstřikovací systém a ten nezvládá požadované ( upgradem SW zvýšené) tlaky nového SW. musíš vyměnit čerpadlo a pravděpodobně všechny vstřiky. Jelikož jsi asi podepsal papír, tak už ze škodovky žádnou kulanci nedostaneš.
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...