Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 06/09/17 ve všech sekcích

  1. Důchodce v USA si maže na chleba hovno.Jde kolem Donald Trump a říká: "Panebože tady máš 100 dolarů a běž se najíst, snad na tom nejsme tak špatně."Důchodce v Rusku stejně tak, ale jde kolem Putin a říká: "To není možný, tady máš stravenky na celej měsíc a jdi se najíst, tak špatně na tom nejsme!"Český důchodce sedí, taky maže hovno na chleba a kolem jde Sobotka.Podívá se zblízka a říká: "Ty vole takovou vrstvu?!!!"
    1 bod
  2. http://www.reklamace-subaru.cz/pribeh Uff, jde vidět, že ŠA není jediná, která se staví k problémům honosně.
    1 bod
  3. Chlapci, mluvil jsem skoro se všemi, co tak nějak jezdíte, nezapomeňte, v pondělí Nesuchyně sraz!!!
    1 bod
  4. Tak něco musí zbýt na sobotu...
    1 bod
  5. To já jsem měl taky kolínko...
    1 bod
  6. Cele prase a jen kolinko? [emoji16][emoji16]
    1 bod
  7. Á pátek, malá sobota. To Plačka nepřežije.
    1 bod
  8. Ano, my ovšem nevíme, jaký má motor, protože to jaksi nenapsal... Co se mění dle předpisu výrobce si každý může najít v dílenské příručce, která je na foru dostupná přímo v této sekci.
    1 bod
  9. to muze bejt docela legrace, kdyz to napalis na dalnici zezadu do nekoho s tim, ze ti adaptivni temp. sam zpomali a on tam zrovna napotvoru byl prepnutej ten normalni :-)
    1 bod
  10. Pripojuji se k uspesnemu dodelani destoveho senzoru. Chtel bych podekovat uzivateli @cz pida za navod a rady k vymene destoveho senzoru a uzivateli @h2o za jeho dokodovani.
    1 bod
  11. Myčka? Fuj! Takový sprostý slovo...
    1 bod
  12. Počet zájemců o Škoda connect
    1 bod
  13. Tak co nového? Tady chcíplo prase, kolénko se už tetelí na plotně. Vím, že to nikoho nezajímá, ale při pátečním dopoledni je to super. ;-)
    1 bod
  14. Samozřejmě je to blbost. Nechce to měnit protože dvou-hmotový setrvačník který máš zcela evidentně K.O, stojí s celou sadou asi 20 tisíc jen na materiálu, nehledě na tu práci. Osobně jsem nechal setrvačník rozpadnout až pak jsem ho měnil. Nicméně se to nedoporučuje. Může ti to zničit skříně převodovky, nebo poškodit uložení klikové hřídele... Jestli to je zánovní a auto nebylo na náhradní díly tak ho donuť to vyměnit, jinak to budeš mít drahé, autorizák si za opravu řiká necelých 40 tisíc a garáž mistři jdou kolem 26+, dobrej kamarád co má přístup k distribučním cenám to udělá do 20.
    1 bod
  15. Ale to je už slovíčkaření, prostě prodávají skladovku s cenou vyšší, než kdyby si stejné auto nakonfigurovala podle svého.
    1 bod
  16. Jo, dvouhmota je KO. Mechanik je pěknej exot. Řekl to nejspíš jen z důvodu abys mu to nereklamoval.
    1 bod
  17. ...a že se tráva seká téměř sama
    1 bod
  18. Áno, tento kúsok zabíjajú tie xenóny a Bolero.. spolu za necelých 17 tis. http://www.skoda-auto.cz/chci-vuz-skoda/pages/nove-vozy-ihned-k-dodani-detail.aspx?v=TMBAB6NH8H4025846 1.2TSI 81kW 6M Fresh 356.900 (Ambient Plus) + xenóny 10.000 + metalíza 12.900 + malý kožený paket 400 + rezerva 1.600 + Bolero 6,5" 6.900 + mobilita plus 2.000 = 390.700 Aktuálna ponuka s trojvalcom: 1.0TSI 81kW 6M Style 371.900 + metalíza 12.900 + rezerva 1.600 + mobilita plus 2.000 = 388.400 + paket Style Plus 14.000 (xenóny, tempomat, sunset, zadný stierač) = 402.400 Osobne by som si tiež radšej priplatil za toto, ak by som súrne nepotreboval nové auto a bol ochotný čakať na jeho výrobu.
    1 bod
  19. To by mě zajímalo jaká hadička
    1 bod
  20. @TomB80 Přeskočíme tu část, že je chipování atmosféry vyhazování peněz už z podstaty věci a zaměř se na fakta: 1) Chceš nechat upravit motor, o kterém ani netušíš, v jakém je stavu. Jinak by ses neptal, jak poznáš, jestli je upravený software ŘJ nebo ne 2) Nech si motor změřit na brzdě, ať víš, jak moc špatně na tom za ty roky je 3) Nech ho vyčistit od nánosu bordelu, protože je to na 90% nějaká vylítaná pasta kdo ví po kom 4) Opakuj bod 2) 5) Užívej si ohromný nárůst výkonu v podobě původních hodnot před degradací
    1 bod
  21. Dobry Den měl jsem stejný problem klima nechladila a neběžel mi ventilator (sahara),nasledovalo naplnění atd,a pořad nic,nasledoval VAG a nic,az jsem dostal doporučení na jednoho pána opravdu machr přes klimy,přijel jsem a zjistil že kompresor netlačí tak mi do okruhu napustil nějaky rozpoštěcí roztok a nechal auto klapat na volnoběch a po cca 15 min bylo vše vyřešené a doknce se sam rozběhl ventilátor,poradil mi at 2dny jezdím klidneji kvuli kompresoru že se to bude jen zlepšovat.kdyby měl někdo záem zašlu kontakt.
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...