Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 06/29/17 ve všech sekcích
-
Instalaci jsem prováděl do Fabie II s radiem Amundsen+ ale zapojení by mělo fungovat na všechny autoradia RNS 315 a 315 s bluetooth modulem. Co je potřeba: 3B0 035 711 B - Mikrofon --- Pouzdro pro piny (radio, navi, telefon) - Zelený v radiu // Je možné že zelený konektor u radia mate, v tom případě ho nemusíte kupovat a stačí pouze koupit piny a nacvakat do původní svorkovnice... 3B7 035 447 B + 2x pin - 2MOST PIN - miniMOST samice --- Pouzdro pro zapojení prolužovacího kabelu k mikrofonu 1J0 973 119 + 2x pin - PIN MINI ISO konektor samice -- Poslední věc je kabel. Stačí obyčejný slabý kabel který koupíte v jakémkoliv elektru. -- INFO: piny se musejí koupit zvášť ale pokud poprosíte elektrikáře určitě Vám nějaké prodá. Dají se koupit například zde Pak stačí všechny piny napojit, nacvakat, natahnout kabel ke stropní lampičce kam se mikrofon usadí. V rádiu zapojit zelený konektor a vše funguje1 bod
-
Tak se příště nepýtaj a napřed si zjisti, o čem to vlastně píšeš. Zbytečnými dotazy zde jen zabíráš místo. Tady není volná diskuse.1 bod
-
Nech sa paci, Carista 3.5 beta-16 je TU. Subor, ktery ma v nazve "crk.support" pouzite v pripade, ze sa Vam nedari urobit kroky popisane na stranach 5-11 v PDFku. + na Google Play je verzia 3.4.4.1 bod
-
Aktualne vyvojari nemaji v planu delat jazykove lokalizace, snad casem. Kdyby se to zmenilo, dam Vam vedet1 bod
-
Tak potvrzuji, že stávka v Blavě měla vliv na výrobu. Moje auto mělo být vyrobeno minulý týden, no kvůli stávce = nedostupnosti převodovek, nebylo. Místo toho bylo vyrobeno dnes. Takže zpoždění výroby 1 týden...1 bod
-
Já bych to neřešil, jezdi podle citu a ne pocitů viny, že motor ničíš. Když si dáváš až moc pozor, tak je to kolikrát mnohem horší pro motor.1 bod
-
A co na to řekne náš hlavní, @Petrrr? Je přesně taková, ona úžasná ŠKODA RAPID?1 bod
-
Tak se mi uvolnilo trochu casu a mohu napsat, jak je to s mym update software od CIMBU. Nahraval jsem dve verze software pricemz potreti jsem se rozhodl zpet pro originalnich 44kW. Co software od CIMBU Znatelne zlepsil: 1. reakce na plyn mezi 2-3tis. ot/min: auto slo za plynem ihned a zdalo se zivejsi. vsiml si toho i uzivatel, ktery nevedel, ze tam origo soft neni 2. padani otacek: spise nez viditelny pad na otackomeru zmizelo takove to "kopani" a "lupani" od spojky 3. chovani tempomatu: kdyz pridavam plyn a chci plynule prejit na tempomat, zmacknul a podrzel jsem "+" a auto dale plynule zrychlovalo i po sundani nohy z plynu; s origo softem auto jakoby prestane uplne privadet palivo do valce (znatelne se prestane zrychlovat), zapremysli a pak teprve zjisti, ze nekdo drzi tempomat a zacne pridavat. Nezlepsil: 1. chovani auta nad 4200 ot/min - byt se mi zdalo, ze to jede lepe, jelo to uplne stejne; pri treti ceste za panem Jandou pro originalni software jsem potkal na ceste jedno predvadeci Citigo. Dotycny, jak jsem pozdeji zjistil, s tim jel na nejake skoleni do MB. Cca 30km jsme jeli v kolone, kde jsme velmi aktivne predjizdeli ostatni a motor jsme honili do vysokych otacek. Ani jeden ridic neujizdel druhemu a limitujicim nebyl ani tak vykon motoru, jako pohotova reakce a nebat se podradit na 3 v 90km/h. Protoze jsme si relativne dobre stacili i v kopci a ani jeden druhemu nijak zvlast neujizdel, rekl jsem si, ze pan ma asi 55kW. Protoze to bylo predvadeci vozidlo, zavolal jsem na inzerovany telefon a dozvedel jsem se, ze prislusne Citigo ma 44kW !!! Zhorsil: 1. pokud jsem prestal jezdit starym stylem, kdy jsem mel plyn pri pridavani na podlaze, ale prizpusobil jsem se nove situaci pri reakci na plyn a pridaval jsem jen jako by na 1/2, spotreba i zrychlovani bylo stejne. Mel-li jsem vsak plyn na podlaze, spotreba sla vyrazneji nahoru nez pri plynu na podlaze v origo softu. Je to teda jen podle PP, ktery obcas a ruzne keca - takze toto smerodatne az tak asi neni. 2. zhorisla se spotreba pri mem obvykle stylu jizdy (tedy dosahnout pozadovane rychlosti relativne co nejdrive a pak pokracovat na tempomat - at uz 50km/h, 100km/h nebo 135km/h) spotreba, a to az o litr v prvni vezi software, v druhem byla plus minus stejna (slibeny pokles byl cca 2-3dl). Auto si vedu na https://www.spritmonitor.de/en/detail/764786.html 3. V prvnim pripade po jednotkach stovek kilometru se rozsvitila kontrolka motoru a diagnostika hlasila chybu lambda sondy. V druhem pripade po cca 100km. Kontrolka se vzdy rozla pri jiz klidnem stylu jizdy na tempomat ustalenou rychlosti. Zde tedy ani na druhy pokus programator pana Jandy nedokazal problem odstratnit, byt pri druhem pokusu si byl pan Janda temer jisty, ze chyba tentokrat nebude u nich, ale ze bude mozna skutecne zavada na jednom ze dvou cidel. Dohodli jsme se, ze nahrajeme zpet origo software, ze to budu sledovat a ze uvidim, zdali se chyba objevi znova. Po cca 700km se neobjevilo nic. Protoze pan Janda bydli cca 300km ode me a ja uz nechci utracet cas zajizdkami do Sukorad a nechci dale brat mamine auto a pan Janda mym smerem take prilis nejezdi, dohodli jsme se tento tyden na vraceni penez. To vraceni penez nabidl pan Janda sam a ihned pote, co jsem jej informoval o tom, ze chci zustat u origo software. Kdybych vsak bydlel ve vedlejsi vesnici ci byl na trase, kudy pan Janda za svymi zakazniky jezdi, rad bych absolvoval treti, ctvrty i dalsi pokus pro spravnou upravu software. I kdyz by spotreba zustala stejna, tak prave ta "zivost" motoru do 3tis. je zabavna. Stejne tak zmizi razy od spojky, kdy ty otacky asi o chlup vice spadnou nez v origo softu. Poznamenavam, ze jsme se dohodli na hotovostnim predani, takze se tam nekdy kolem 12.7. budu zastavovat. Muj zaver z teto zkusenosti: 1. nelituji, ze jsem mamine doporucil 44kW prave kvuli tezsim prevodum, nizsi spotrebe a hlavne, na dalnici to toci pri 135km/h cca 3600 ot/min, na rozdil od 55kW verze, ktera toci vice a je i hlucnejsi v tomto cestovnim modu 2. pokud bych chtel benzin, koupil bych si 55kW verzi jen proto, ze uz ma prevody stejne jako 44kW a tudiz i chovani a spotreba do cca 4200 ot/min bude stejna; do vyssich otacek se divam opravdu velmi zridka. 3. objednal jsem si nyni stejne CNG verzi a uz se tesim na jeste nizsi naklady pri presunu z Moravy do hlavniho mesta a zpet, byt akcelerace CNG je asi linejsi kvuli hmotnosti. Ale prave CNG verzi zustal lehci staly prevod a tak treba tu rychlost udrzi v nekterych situacich lepe nez 44kW verze. 4. Zeptal-li by se me nekdo, jestli bych doporucil pana Jandu pro upravu sw, rekl bych bez vahani ano. Perfektni lidsky pristup, prikladne reakce na telefonaty, snaha problem resit a nabidnuti penez zpet sam od sebe je jev, ktery se v dnesni dobe zase tak casto nevidi. 5. update software v dnesnich jednotkach nemusi dopadnout napoprve vzdy dobre a kdo tvrdi opak, tak za á) ma lepsi programatory nez Cimbu za bé) lže za cé) mel dosud stesti Toz tak. A včíl mudrujte :-)1 bod
-
Chlápek myje auto se svým synem,když ten se najednou zeptá: "Tati?Nemůžeš raději použít houbu?"1 bod
-
Stává se. To jsou ty věčné diskuse o zánovních ojetinách: Majitel nového auta vychytává chyby, aby si druhý majitel posléze mohl užít bezúdržbový vůz. Do těch táhel ale nesahej, když to máš v záruce.1 bod
-
Maverick: Tak jsem to teď obvolával, u oficiální dovozce Shell, skutečně to pochází z Hamburku a to že to nebude mít technologii PurePlus bude tím že měli na podzim v Kataru nějakou havárii a na trhu se objevila i 5L balení, tím pádem se to vyrábí přímo z ropy, jinak tu firmu jaknaauto.cz zná a ta firma od nich odebírá, takže nějaké to že to bude pančované asi nebude na místě, jinak hliníková fólie se nedává ani u oficiálního prodejce, momentálně teď ale dalším rokem může být. Pokud chce mít člověk 100% jistotu tak pro moravskoslezský kraj je tu http://www.northoil.cz Sidlo v Ostravě, prodejna v Olomouci, průmyslový areál v Černovíru, ulice Na Sezníku 4 , telefon : 739 431 638. Jinak objednávku jsem nejdřív strornoval, dle platných zákonů o nakupování přes eshop, což je po převzetí do 14dnů vracečka bez udání důvodu ale nakonec jsem se rozhodl po vyjádření Shellu olej od jaknaauto.cz vzít, tak uvidím.1 bod
-
Petrrr, taky Ti přišel z MB tento milý mail ?? Vážený pane ....., je tolik slov, které vám mohou přiblížit, jaká nová ŠKODA RAPID je. Je modernizovaná, stylová a překvapivá. Je prostorná, kompaktní a vybavená. Ale i elegantní, atraktivní a designová. A také komfortní, dynamická a univerzální. A bezpochyby praktická, rodinná a spolehlivá. A ještě k tomu bezpečná a úsporná. A zcela jistě oblíbená. Je zkrátka jedním slovem nepopsatelná. Využijte jedinečnou příležitost přesvědčit se, proč je nová ŠKODA RAPID nepopsatelná, a objednejte si testovací jízdu.1 bod
-
Žena mi dovolila nechat si udělat tetování.Ale jen na nějakém bezvýznamném místě.Tak jsem si ho nechal udělat v Brně.1 bod
-
Ahoj je zapojeni takto? 3AA 980 654 D 1 + Pojistka 5A SC19/SC13 2 - Kostra , kostra vyhrev 3 CAN Hight extended high napojeni na Gateway PIN 17 4 CAN Low extendec low napojeni na Gateway PIN 7 6 Vyhrev + topeni Topeni: 1 + z 3AA 980 654 D PIN6 2 - kostra na pojeni na PIN2 ? Aktivace v gateway A51 bod
-
Na olympiádě se ve finále volného stylu potkali na žíněnce Rus Medveděv, nechvalně známý svým speciálním držením zvaným preclík, a český borec Vohrada, chlápek protřelý životem. Trenér našeho borce před zápasem provádí instruktáž: "Pepo, koukej se od něj držet daleko. Jestli se ti jednou dostane na tělo a chytne tě do preclíku, jseš ztracenej. Ještě nikdo se z toho držení nedostal!" Zápas začal. Oba stokiloví borci okolo sebe pomalu krouží, občas zkouší nenápadné výpady. Pak se najednou Rus vymrštil, plácnul svojí obrovskou tlapou Pepu přes záda. Tomu se podlomila kolena a Rus už byl za ním a doslova ho zmáčknul svým obávaným držením. Diváci už jen čekali na hvizd rozhodčího, když v tom najednou Rus s překvapivým výrazem ve tváři vylétl do vzduchu, plácl sebou na zem a Pepa mu přistál na hrudi. Protože s dechem vyraženým jedním metrákem živé váhy se blbě zápasí, rozhodčí odklepl vítězství Pepovi. Ten se ihned po zápase vymanil z hloučku novinářů a zamířil do šaten. Tam ho trenér zpovídal, jak se mu povedlo Rusa přeprat. Pepa povídá: "No, když mě praštil a pak zmáčknul, zatmělo se mi před očima. Nemohl jsem se skoro hýbat, ale když jsem znovu otevřel oči, přímo u huby jsem měl koule. Tak jsem trochu pootočil hlavu a vší silou se zakous. A nikdy bych nevěřil, kolik energie v sobě člověk najde, když se kousne do vlastních koulí...1 bod
-
Auto ma zabudovanou kartu, poskytovatel Vodafone, zadne pripojovani telefonu pro Skoda Connect, odeslani cile do navigace atd není vůbec potřeba. Pro vytvoreni WiFi v aute bud pouzijes CarStick do USB a do nej vlozis svou SIM, jakou chces, pripadne, pokud mas slot pro SIM primo v aute, vlozis SIM s datovyma sluzbama tam. Ale pro SkodaConnect - nepotrebujes zadne sdileni netu na telefonu. Ja autu nic nesdilim, vse potrebne mi funguje s pevne zabudovanou SIM z fabriky. Ale to je zkušenost s moji výbavou... J.1 bod
-
Říká se že fotka vydá za tisíc slov... sem si udělal takovou malou pomůcku... Teleskopické zrcátko s led-kou 170kč, elektrikářská páska asi 5kč a desinfekční sprej asi 200kč a pár hodin v sobotu venku na sluníčku. Prostoru je málo, takže lehnout na záda pod spolujezdce, ochranné/čiré brýle(bo ta srač..ka padá do očí) a stříkáme nahrou, dolu, vlevo, v pravo, tam i zpět. Nevdechovat aerosoly! Jinak @Stringo dík super návod i inspirace, já dělal jen výparník a zbytkem spraye otvory, rozebirat zatim nic nebudu. Můj výparník byl na pohled čistý, ale po zimě trošku zasmrdělo takže preventivně ošetřeno... Postupy jsem si nějak zmixoval dohromady, nechal sem to běžet bez filtru, pak s filtrem, nejdřiv zavřený dveře, pak s otevřenýma. Na doplnění a zkoušce těsnosti jsem byl minulý týden, pár gramů doplnili. Teď sem dal nový uhlík.fil (CUK) a odblešil výparník. Závěrem lze říci, pěkně strávené sobotní dopolene + čistá klima = k nezaplacení :-) Desinfekci zdar!1 bod
-
1 bod