Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 08/08/17 ve všech sekcích
-
podle mě jsou LEDky na tom stejně jako BiXenony, jen je to přirozenější světlo2 body
-
Petrrr-plačka na schodišti nečum na kozy, pak se ti nebude "vocas" šprajcovat v zábradlí.2 body
-
Může mít jen přípravu pro prodloužený interval. Už jsme o tom kdysi taky spolu debatovali někde tady na foru. Našel jsem to, ale nejde mně vložit odkaz. Je to vlákno Elektrika - Palubní počítač 2. a 3. stránka https://forum.skodahome.cz/topic/116761-palubni-pocitac/?do=findComment&comment=1777867 už to šlo1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Skús si doniesť do servisu vlastný olej. Ak chceš spotrebu zraziť, tak si k tomu sadni a začni preliezať jednotlivé technické listy všetkých olejov xW-40 a xW-50 ktoré zároveň majú schválenie VW 502.00, a hľadaj taký, ktorý má najvyššiu kinematickú viskozitu pri 100°C! Vrámci rovnakej viskozitnej triedy bude rozdiel malý, ale nejaký tam stále je, a nakoľko tvoja spotreba oleja nie je kritická, môže aj ten malý rozdiel stačiť na zrazenie spotreby oleja. Čo som pozeral, tak dobre (14,5) na tom sú Mogul 5W-40 Extreme PD, Elf Evolution 900 NF 5W-40, ďalej Total QUARTZ 9000 5W-40 (14,7). Potom môžu byť ešte zaujímavé oleje Penrite, konkrétne Premium 0 (14,9) alebo Premium 5 (nenašiel som technický list), ale toto je v našich končinách už cenou moc prémiová značka oleja. Moja rada: meniť olej radšej každých 10 tisíc km. Ak sa doleje hladina oleja pri výmene na maximum, tak do ďalšej výmeny nemusíš dolievať a zároveň sa vyvaruješ tomu aby si jazdil s moc nízkou hladinou oleja.1 bod
-
Caute, tak si odpoviem sam. zavada odstranena po xy dnoch. Mozno to niekomu pomoze ked bude riesit podobny problem. Tak po vymene vsetkeho mozneho, diagnostike atd pomohol az osciloskop. Prislo sa na to ze rozvodova retaz na vac.hriadeli je "vytahana" a ta sposobila rozladenie chodu motora. Tak sa vymenila spolu s napinakom a je pokoj. Dvojmesacne trapenie mi pomohol odstranit jeden pan mechanik z okolia Ziliny za co mu dakujem a mozem kludne spavat1 bod
-
Maverick - Corner funkce je pořád funkce pro mlhovky V hlavních světlech při rychlosti do 40km/h rozsvítí panel statického přisvěcování /náhrada za AFS/.1 bod
-
jipol57, e1: Třeba proto, že s výkonnějším motorem se obvykle montují výkonnější brzdy a větší kola s širšími, nižšími pneumatikami, takže se musí i bez nákladu počítat s většími silami, se kterými bude podvozek pracovat? Třeba proto, že sportovní podvozky jsou konstruované s jinými kritérii než jsou pohodlí a nosnost? Třeba proto, že aby mohl hot hatch tahat náklad, musel by mít podvozek robustnější, neřku-li aktivní, což by auto zdražilo všem, přičemž přínos by to mělo max. pro pár % zákazníků? Nechápu, co řešíte. Kdo chce s autem blbnout, koupí si sporťák, kdo chce stěhovák, koupí si holt něco jiného. Jediný průšvih je tady v tom, že můžou být vedle sebe dvě na pohled totožná auta, přičemž jedno je homologované se závěsem a druhé ne. Člověk si potom musí dávat pozor, co kupuje, a jsem rád, že to tady sinjakupre nadhodil, protože mě by u MC taky nenapadlo, že z nějakého důvodu nemůže mít tažné. Přestaňme nadávat, vymýšlet hovadiny a budme rádi, že neumřeme blbí.1 bod
-
Já ti to vysvětlím proč, je to uplně jednoduché. Protože výrobce si to u toho auta nepřeje. Tečka konec..1 bod
-
Pro instalaci správné verze aplikace je třeba znát, jaký typ architektury je Váš procesor ( podobně, jestli máte na pc Windows 32 nebo 64 bit ! ) Google play store to identifikuje automaticky a nainstaluje Vám správnou verzi. Pokud ale stahujete apk. soubor z jiného zdroje, musíte stáhnout tu správnou verzi jednak pro verzi Androida ( 5,6 nebo 7 ), ale taky pro Váš typ procesoru ! (ARM, ARM64 apod.) Jaký typ máte - nejlépe identifikovat např. pomocí programu Droid Hardware Info ( z google play store). http://itechify.com/2016/07/13/identify-correct-architecture-for-android-apk-arm-arm64/ https://play.google.com/store/apps/details?id=com.inkwired.droidinfo1 bod
-
Pokud se baterie vybije za noc, tomu odpovídá odběr cca 3A a víc, to by mohla být proražená dioda v alternátoru a protože má velkou hmotu, bude pouze nepatrně teplejší než okolí a může normálně dobíjet ačkoli je částečně ve zkratu. Změř stejnosměrným klešťovým ampérmetrem odběr z baterie v klidovám stavu, k alternátoru vede kladný pól. Když nemáš klešťák, propoj to do serie se žárovkou jestli tam v klidu něco teče (=svítí). Netvrdím že to je ono, ale řešil jsem podobný problém.1 bod
-
1 bod
-
Petrrr, tak takovou uklízečku teda v práci nemám.. Ta co tam je, je minimálně jednou tak stará a dvakrát tak široká, navíc je i docela dost opálená a od moře to určitě není... Každopádně se na dovču v Hr těším už hned, jen co z ní přijedu domů, holt jinam se mi nechce.Už jsem byl schopen jet i 2x za rok. Slovinci jsou mi putna - vzhledem k trase jejich dálnici nevyužívám a objedu ji. Ale ani by mě těch 2x15 Euro nezabilo. No příští rok už třeba vyrazíš. Moje děcka to přes noc zvládly už když měly sotva rok a 3/4. Na to, že jsem jel v pátek odpoledne, jsem nikde nestál a to ani na D1. Jen asi 5 minut ve Vídni.1 bod
-
no, na me MirrorLink pusobi podobne jako DLNA .. taky standard, ale kazdy si to tak nejak implementuje podle sebe ...1 bod
-
Takovou uklízečku bych bral. O vychcaných čecháčcích víme také své, takže není nač nadávat. To je prostě místní folklor postbolševických zemí.1 bod
-
Je to popsané snad i v manuálu, ale to by byla taková rada nerada, takže optimální postup zaparkování pro DSG: Zastavit- zaradit N- zatáhnout ručku- povolit nožní brzdu (nechat auto "převalit" )- znovu zmáčknout nožní a zařadit P. Zkuste si pak vyřadit, určitě poznáte rozdíl předejdete tím namáhání DSG a snížíte riziko skončení rozvodů1 bod
-
1 bod
-
Tuto chybu som robil aj ja... ked na dsg das P a na budikoch sa ti zobrazi zelena kontrolka pedalu a nohy, neznamena ze je auto zabrzdene... ide len o malu zapadku v prevodovke. Tym ze mas auto v kopci / z kopca ostane zapadka opreta o ozubene kolo ktore nan z dovodu toho ze je auto v kopci tlaci svojou vahou. Preto ked vyradujes ide to ztuha a cukne to... A je na to lahka pomoc. Rucna brzda. Pouzivaj ju vzdy! Skor ako vvyradis do P stoj na brzde, zatiahny rucnu, virad do P a nakoniec pusti brzdu. A je po probleme. Toto sa nauc a je to. Ja som tiez musel. A uz to robim automaticky, a nie len v kopcoch , vsade.-1 bodů
-
-1 bodů