Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 09/12/17 ve všech sekcích
-
My se vlastně můžeme považovat za šťastnou generaci, která ještě ví, co je to zážitek z řízení auta (teď se tomu ještě stále dá říkat auto).5 bodů
-
Ty woe plačko.. není to u vás v rodině stejný? mam taky pocit že se tvejm rodičům narodil nějakej polotovar člověka a s výchovou si moc dobře neporadili4 body
-
Kdyby jsi tvl ty prachy spořil, nevyhazoval je do chřtánu sportky, lotynky a dalších blbostí, mohl jsi si toho Rama už koupit [emoji23] [emoji23] To ví i ukrajinská babička4 body
-
no já nevím Ondro, ty už se tomu Brnu budeš muset vyhýbat hooodně velkým obloukem3 body
-
3 body
-
Co Pancho vyplácá energií na mytí a leštění těch jeho modráků za měsíc, tak za to by půl města jezdila Teslou S půl roku.3 body
-
Chlapům skutečně nevadí občas přespat na gauči. Vlastně si to užíváme, je to jako táboření na divokém Západě. Včetně té nasrané medvědice opodál. Týpek z Brna shání práci, kde by si dobře vydělal. Tak mu kámoš doporučí, ať jede do Prahy a dá se k filmu, že tam jsou fakt super prachy. Týpek si řekne proč ne a tak odjede směr Barrandov.Tam se setká s produkční a ta mu řekne, že hodně peněz si u filmu vydělá jedině natáčením gay porna. Borec není zrovna nadšený, ale prachy jsou prachy a tak jde rovnou na natáčení.Tam potká režiséra a ten mu řekne: "Vodkaď si a běž na plac."Týpek odpoví: "Nooo. Já su z Brna a ...""Hele to mě nezajímá. Jak jsem řekl. VODKAĎ si a běž na plac."3 body
-
2 body
-
2 body
-
1.5 TDI nebude. 1.5 TSI se dá objednávat už i u některých škodovek. Ale VW má s tímto motorem údajně velké problémy (nestíhají vyrábět a hlavně nějaké technické potíže), takže nástup v OIII je posunut až někdy na příští rok. Do dalších aut už ho montují. Já bych ho koupil tak za dva tři roky. Teď je to vyloženě harakiri.2 body
-
2 body
-
2 body
-
Já tomu nevěřím, blbost, žvásty. Auta dál po dlouhé časy budou spalovat benzín, je to obrovský kšeft. Možná budou auta na elektřinu, ale s nimi i na benzin. A moji generaci už to trápit nemusí, až bude auto jen na elektřinu, my už to na naftě a benzínu v pohodě dojezdíme.2 body
-
1 bod
-
1.9 TDI PD BXE - nadlimitní kouřivost při měření emisí.pdf1 bod
-
On se Plačka nenarodil, ale vyskytl a už od mala měl na kočárku jen samé reklamace. Vyrostl v reklamacích, ve škole reklamoval pětky z češtiny [emoji23]1 bod
-
Tak to už mi zbývá jen 3 měsíce a Plačka se mi bude klanět a kupovat mi kofoly a večeři. Už se těším, to budu mít přesně najeto 100 tisíc. Já mám totiž takový dojem, že to Plačka slibuje jen těm s nízkým nájezdem [emoji23] [emoji23] [emoji23] Závada na motoru zatím žádná [emoji6]1 bod
-
trochu OT, ale treba vas to pobavi... mel jsem nedavno na vikend pujceny MB E220d Combi (auto zhruba za 2 miliony). samozrejme svezeni nadherny - podvozek super (i bez air-maticu a na R20 275/30 velice pohodlny), ridi to temer samo (pribrzdi pred obci na 50, zrychli na konci obce na 90; lane-assist drzi asi pul minuty), parkuje to uplne samo (netreba rucne prepinat D a R) a i ten dvoulitr s 9-st. automatem celkem jede, na to, jak je to tezky auto. akorat pri rychlosti cca 70 km/h se tam rozdrncela cela palubovka1 bod
-
Tiež by som sa nebál dať New Life a FS spolu. Alebo máš možnosť ešte zohnať New Life. Určite sú ešte v niektorých eshopoch skladom. Ako najväčšie negatívum zmeny inak považujem to, že New Life malo oveľa viac schválení, a FS už z nich veľa nemá (napr. pre motory Fiat, alebo Nissan GT-R). Nám to síce môže byť ukradnuté, ale ak sa na to pozrieme z druhej strany, olej ktorý bol dobrý aj do GT-R, určite nebolo žiadne béčko.1 bod
-
Urcite bych baterku nemenil jen kvuli pocitu. Ta z vyroby totiz vydrzi nejvic a kazda dalsi uz vetsinou tak kvalitni neni. Az stavajici baterie bude odchazet, klidne tam muzes dat vetsi kapacitu. Ale zalezi, jak auto provozujes. Ja napr. obcas nekde necham nekolik hodin hrat hudbu, takze jsem si tam dal myslim 77 Ah (mam ale uplne jiny motor). Pokud mas baterii jen na nastartovani, tak bych snad ani silnejsi baterii neresil.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Něco s nadměrným zahříváním výfukového potrubí (údajně kvůli emisím) a následné problémy okolních dílů s touto teplotou. Taví se pak plastová palivová nádrž.1 bod
-
Já nikde netvrdím, že je to, či ono, správné, nebo nesprávné řešení. 1.6 TDI EA288 má skončit v roce 2020 bez dieselové náhrady, nástupcem bude mild hybrid se zážehovým motorem. 1.4 TDI EA288 už vlastně také končí - nové Polo už jej nemá, nahradil ho motor 1.6 TDI. Veřejně VW určitě ukončil rozběhnutý a drahý vývoj motoru 1.5 TDI EA288 (nástupce zmíněných 1.4 a 1.6 TDI) s odkazem na nejisté a přísné emisní normy a předpokládané zákazy vjezdu dieselům do měst. Což už je v Německu realita, kde to dokonce nařídil soud na základě nějaké žaloby. Takže k tomu za určitých podmínek nejsou nutní ani politici. Pokračuje se údajně už jen na evoluci 2.0 TDI EA288. O vyšších kubaturách mi není nic známo. PS: Se SSSR na věčné časy také někdo hlásal - a kde že ty věčné časy jsou? Magorů je v EU evidentně dost. Od nich se můžeme dočkat i nemožného.1 bod
-
Já tomu nevěřím, Unie se stejně do pár let rozpadne a vývoj může jít uplně jinak.1 bod
-
1 bod
-
Ne ne. Už je tá autonómna budúcnosť tu. Už len stačí si nechať vyoperovať mozog a užívať si :-(1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Jinak, kde je Stringo, úplně se po něm slehla zem, neví někdo. Sem mu psal i SZ a bez reakce. Má někdo cestu na jeho vlákno? Já ho asi mám, ale nevím kde.1 bod
-
Clinte, všimni si napr. vývoj pracovného náradia. Benzínové motory pomaly všade nahradzujú baterky. Nič to nevydrží, po dvoch rokoch musíš repasovať, ale to sa nedá, tak kúpiš nové. Tak to bude aj s autami. Tí "hore" to majú na nás dobre vymyslené. Zachvíľu budeme v televíznych sračkometoch počúvať, ako motorová píla na baterky vyvraždila rodinu, preto musí byť ku každému spotrebiču nainštalovaný kontrólny slimácky inžinier z juhu.1 bod
-
To bude ecologie. Misto ropy se bude drancovat Lithium. Dle meho je to cele nerealizovatelne. Takovy prechod celeho svetoveho auto prumyslu na elektro za docela kratky cas. Prenosova elektro soustava - rychlonabijecky. atd. atd.. Nepocitam to, ze ta elektrina se taky bude muset nekde vyrobit. Obnovitelny zdroje to nepokryji ani nahodou.1 bod
-
Auto na baterky nechcem. Keď to tu už za pár rokov nebude obývateľné, tak na elektromobile z planéty nezdrhneš. Na spaľovacom motore áno.1 bod
-
1 bod
-
Tuhle chybu dělá Plačka už deset let Asi tak dvacetkrát jsem ho upozornil, proč furt strká všude ty jeho jedy Tohle pochopí dřív i Ukrajinská uklízečka1 bod
-
1 bod
-
Dnes je ve SM test Renaultu Captur v rubrice "Bazar" - o auto jako takové ani tak nejde - to je celkem OK, ale je tam motor 1.2 TCe (EURO5 do r.2015). A to je katastrofa na úrovni 1.2 TSI EA111 - vysoká spotřeba oleje, protože se vydírají válce (řešitelná originálně pouze výměnou bloku motoru, případně mimo značkový servis výbrusem), řetězové rozvody v háji - mají napínák podobné konstrukce jako u 1.8 TSI, kde je aretace přes zoubky a také tak podobně odchází - zoubky se strhnou. Jediná výhoda je, že to neumí přeskočit, protože tam údajně není dostatek místa. Výměna u Rencka stojí 16 000 Kč. Nejlepší motor je tedy 0.9 TCe, kde podle popisu nejsou žádné problémy.1 bod
-
Několik fotek pro inspiraci. Také jsem dříve kupoval od Milotecu.Bohužel zatím na O3 nic nedělají. Pásky na grilu vydrží tak 2 roky.Pak začnou oxidovat a hliníková vrstva jde do kelu. Šířka 3,5mm.Chce to použít při lepení fén,aby ve spodní části páska lépe okopírovala tvar.Drží perfektně..ani myčka je nesundá. Na F3 je mám dokonce třetí rok a jsou pěkné. Asi hodně záleží od jakého výrobce jsou. Spodní linka je 7mm s červeným polepem. Syn tam má orig.červenou profil lištu. Na zimní clonu jsem použil chrom folii nařezanou na cca 4mm proužky. Připadalo mi to bez toho,jako jedna velká díra do motoru.1 bod
-
Osobne si nemyslim, ze servisaci Skodovky tento motor mohou nejak moc znat. V Superbu se tato modifikace objevila poprve. V jinem modelu Skody tento motor neni. Takze o tom moc vedet nebudou.1 bod
-
Proč prostě není možnost volby? Na lince je to beztak jedno, co tam prdnou za motor, zobrazení na budících je jen o kódování. Toto mě rozčiluje, že se člověku pořád něco vnucuje. Protože jinak ten motor bude ok na běžné ježdění.1 bod
-
0 bodů
-
0 bodů
-
nevím jestli Oktávce a podobným autům se dá říkat "zážitek z řízení auta".... je to tak dobré na přesuny nebo pro rohlíky... dnes už skoro nikde nenajdeš hydraulické řízení a odezva řízení je tragická, nedej bože ještě v módu Sport nebo race, to už nemáš odezvu žádnou.-2 bodů