Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 09/18/17 ve všech sekcích
-
bohužel, Astra DIU koupil v roce 1997 Gillette, stará technologie šla do kopru, Gillette dodal svoji technologii, která se rozjela v1999, s tím že obchodní značka Astra zůstala, ale jely se čepelky i pod značkou Gillette. Ovšem pak v 2004 došlo k přesunu komplet nerezových čepelek do Petrohradu, kde se jedou opět i pod značkou Astra, ale jak už bylo zmíněno Made in Russia. To je taky důvod, proč jsem tu dával fotku s Vladimírem Iljičem před Aurorou v Petrohradě. Byl jsem s ostatními 6 týdnů učit Rusáky, jak to vyrábět a kontrolovat. V Čechách pak zůstala už jen výroba čepelek z uhlíkaté výroby (technologie z padesátých let min.století), která jde do rozvojových zemí, Asie, Afrika především. Ovšem firma Czech Blades, chystá od příštího roku svoji vlastní výrobu nerez čepelek, tak jsem zvědavý, jak se jim rozjezd a prodeje podaří.4 body
-
Tak borci, od MR2019 všechny motory TSI (1.0 a 1.5) ve škodovkách s filtrem pevných částic.3 body
-
2 body
-
Když koupíš večeři i mně, budu celý týden tvrdit, jak jsou Škody nejlepší. Obzvláště ta Tvoje.2 body
-
No to byste mě zruinovali. Holt Clint ke náčelník . Ale abyste neřekli, tak vám příště koupím kofolu nebo pivo2 body
-
2 body
-
Než je tam z Jevíčka přesunul P&G = Gillette, byly i ty Astry český z Jevíčka, prve od Diu n.p., pak Astra sro.. Nyní nastupnická Czech blades, ale Astra Platinum / Superior TM jim už nepatří ...2 body
-
Pawouku a kdyby jen to. Jeho zena nosi najlonky, on se holi ziletkou a jeste a to zasadni chlasta Jacka Daniela a pana Oscara Fredericka Mossberga ma za modlu.. [emoji23]2 body
-
Nudíš se, slečno? Pošli SMS ve tvaru „Jsem těhotná“ na libovolné telefonní číslo. Čím se zjevně odlišuje ženský byt od mužského? V ženském bytě se myje nádobí po vaření, v mužském před vařením. S manželkou si často vyměňujeme názory. Já přicházím se svým a odcházím s jejím.2 body
-
1 bod
-
Aaaaa, dalsi vecere gratis se rysuje. No nic, bude prostor na to hanit Citigo. Jinak kdyz bude nekdo chtit helfnout s nejakou reklamaci, klidne. Za veceri rad pichnu. I kdyz Skoda je mou domenou. Specializuji se i na jine znacky a vyrobky. Za leta praxe u reklamaci v AS Skoda mam oblibenou jednu hlasku AS techniku. TOHLE JSME TU JESTE NEMELI, TO VIDIM ( SLYSIM, CITIM) POPRVE. [emoji23][emoji23][emoji23][emoji23] To by si mohli dat misto Simply Never. [emoji23] [emoji23] [emoji23] [emoji23]1 bod
-
1 bod
-
Zober si silon a normalne to dáš pekne dole bez poškriabania. a odporučam kupiť odstranovač nalepiek a tým dať zvyšne lepidlo dole... pripadne na tuto 3M pasku zabera aj WD40 nastriekať chvilku nechat a potom pomaly dávať dole handričkou... to bola prva vec čo som dával doma dole... auto som doviezol domov a hned to islo dole1 bod
-
riešili to viacerí, nechať nahriať auto na slnku, prípadne použiť fén/teplovzdušnú pištoľ. ak nepomôže, tak vlasec. po odlepení ti tam asi ostane lepidlo, čiže technický benzín/riedidlo/odstraňovač nálepiek. čo tam ostane, rozleštiť1 bod
-
A celý tyden bude prudit, co jsi mu to koupil za blaf alá škoda a americkej hambáč je to nej na světě.1 bod
-
To těžko, protože pokud ŠA dodrží své zvyklosti, tak MR2019 naběhne od 22KT 2018. A to je v květnu.1 bod
-
A nadrz je cista nie je tam bordel? Moja skusenost je ze ked je menej v nadrzi benzinu cerpadlo nasava cez sytko ktore je upchate a nestiha natlacit alebo dodat potrebne mnozstvo paliva .1 bod
-
1 bod
-
Já mám nejradši český pivo a rum, teda tuzemák. Protože komu smrdí rum, tomu smrdí práce .1 bod
-
1 bod
-
Netusim presne, odkud jsi, ale pokud by jsi nakonec bral nove, zkus pouvazovat o UP! Maraton edition jako o variante. Cena muze byt ve vysledku lepsi...1 bod
-
Na Citigo je obvykle dostat 6% slevu z cenikove vybavy... Barth, Araver umi i o chlup vice. Pokud budes kupovat v hotovosti, tak doporucuji porizovat na uver (dostavas slevu cca 20tis. ) s akontaci aspon 70% (nechaji Ti velky technicak). A po prvni splatce prijit a cely uver naraz doplatit. Pokuta je dle zakona do 1% z nesplacene castky. Coz je vyrazne mene nez ta uspora 20tis.... Tak koupis nove auto nejlevneji. Pripadne je-li prodejce Tvuj znamy, muzes se s nim domluvit, on objedna predvadecku, bude mu to stat mesic na salone, pak s nim sepises smlouvu o zapujceni predvadeciho vozidla a pak mohou davat jeste vetsi slevu. Nevyhoda je, ze se Ti muze stat, ze auto bude potrebovat fyzicky na salone kvuli kontrole ze Skodovky.1 bod
-
Já rozhodně nemystifikuji. Pokud si dodáš volant s airbagem, tak ještě počítej s investicí cca. 12.000,-(musí u O3 vyměnit ještě: páčky valeo, spínačku valeo, osazení na volantu pro valeo - standard v O3 je značka Kostal - tam je podpora tempomatu jen pro mf volant, tj. nelze použít kroužek od Kostalu s podporou výhřevu - nešel by tempomat nebo ACC) S Valeo kroužkem do softwaru 0245(v odkazu je jen software 0205) si můžeš u O3 nebo S3 taky nechat zdát o tempomatu(není podporován, shodný příběh jako u Kostalu) a i kroužek se software 0245 nemusí podporovat tempomat(ACC) a poznáš to jedině až ho zapojíš. Pokud objednáš ve Škodovce i vůči VINku vozu co to má, tak Ti stejně pošlou špatný, protože logistika to zatím nedokázala vyřešit(auta s výhřevem volantu se vyrábí "jen 10 měsíců") a to už se jim nevrátil jen jeden kroužek....asi jim to nevadí, že po čelní havárii vozy, kdy vystřelí airbag ve volantu nemají vlastně čím auto opravit.1 bod
-
1 bod
-
Clint mě pobavil velice, chceš tedy říci, že si za působení své Sněhové poblité královny neměl závadu? Nic si nereklamoval? To určitě. Já psal o autu jako celek, ne jen o motoru. Motosi, ty taky raději pomlč, nějak si zapomněl napsat, že už jsi ale aby to v tomto stavu vůbec vydrželo do toho vrazil 30tis. Navíc to co ty s tím najezdíš za rok, to já se svým za rok nacouvám. Raději jezdíš Fordem, aby se ti "SPOLEHLIVÁ" 1,8 tsi neopotřebovala. Všichni tady najednou mají krátkou paměť, asi SLEPIČÍ mozečky.1 bod
-
1 bod
-
Pánové, konečně jsem si dal práci a udělal výcuc z jiných fór, aby hlavně plačkové viděli, že se nebrečí jen na škoda fóru1 bod
-
Stane, vim sice, ze si povysil a beres uplne jine prachy, ale ty uz jsi kofolu zaplatil. Tedy od tebe uz nechci. Clint jednou zaplatil celou veceri - do dnes na to s laskou vzpominam. No a Beu bude muset tim padem asi trochu pritlacit. Ja myslim ze s lahvi Jacka Daniela se spokojim. Jo plazivky, to nesmi chybet. Z toho by se mel Clint inspirovat, ne ten jeho obyc sport podvozek.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
zase bych tady z českých pracovníku nedělal "nadlidi", že jsou lepší než na západě...1 bod
-
Spíš než co je na tom tak drahé, je správná otázka proč je to tak drahé a odpovědnou osobu bych hledal někde v rámci koncernu a cenotvorby náhradních dílů se startem kolem 1000% nad nákupní cenou dílu.1 bod
-
Mám toto také objednané "Aleši" (i DCC), ale budeme muset nějakou dobu ještě počkat. To se mě bude líbit, když to půjde i přes smartphone. Byť s tím nyní a NT dálkou nemám žádný problém (v O2FL LK), můj rekord s NT dálkou (je to ta novější miniaturní verze) je asi kolem 1.5 km přes mořskou zátoku v Kotoru (MN). Výborná je u této dálky zpětná vazba (zelená/červená/oranžová LED), doufám, že to ve verzi pro O3 zachovali ? U té konektivity via smartphone bych přivítal i bezpečný Remote Start, pro možnost vzdáleného vychlazení interiéru, to jsem měl kdysi ve Státech na Contouru, moc praktické, to ale Škoda asi nepobere. Nevíte o něčem pro O3 (FL) ? Jinak jsem se pročítáním tohoto vlákna docela pobavil některými "bizarními" příspěvky o NT, ale chápu, že pro řadu lidí je O3 první auto, a o dokonce NT v životě nic neslyšela. Pak mě také něčí rozhodování mezi šíbrem a NT připadá dost bizarní Jen bych potvrdil svou více jak 10ti letou zkušeností s "bufíkem" u VW/Škoda, že letní režim odvětrání interiéru pomocí NT je k nezaplacení, a jen ti, co neví o čem to je, to z neznalosti považují za zbytečné1 bod
-
to uz jsou dva prezivsi ze dvou, to nemuze byt nahoda! ten system precijen ma neco do sebe...1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Taky mi to příjde jako blow off ale otevřenej (do ovzduší) protože tenhle zvuk originální blow nedělá jelikož je vzduch přiveden zpět do sání tak to nejde slyšet-1 bodů