Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 09/23/17 ve všech sekcích
-
Sem můžu taky něco přidat Desítka nikdy nestála 1,80 stávala 1,70 a to v hospodě IV. cenové kategorie, v obchodě 1,50. Dvanáctka v obchodě 2,80 a ve čtyřce hospodě 3 káble. Lahvová Plzeň stávala 3,60. Pak přišlo zdražení někdy na podzim 1984 na zmiňovaný 2,50 u desítky ve čtyřce a dvanáctka šla ve čtyřce na 4 káble. U dvanáctky taky ale záleželo jak která, třeba Budvar, Zlatý Bažant nebo Plzeň stála víc. Mezi trojkou a čtyřkou hospodou byl rozdíl 10%. Třeba první barevná TV Tesla bez dálkového ovládání stála 14500,- kčs a stála se na ní fronta i dva dny a dvě noci. Tatík byl zelinář, takže první kousek byl doma z elektry za pár minut Od 18let sem měl vejplatu cca 4500,-kčs čistého, to tenkrát někteří tátové nedali ani dva dohromady a to měli díky dětem úlevu na dani. + sem míval 13 a 14 plat. Ten se chodil propít3 body
-
Jeden manuálek na nainstalování loketní opěry z Fabie2, respektive Roomstra do Fabie1: Rozhodl jsem se pro tuto variantu, protože F2 má tlustší nohu, tudíž v tunelu nezbyde nevzhledná díra za loketkou jako u O1: Pro montáž budete potřebovat: díl 6Q7711355 je to držák pro ruční brzdu z F2 cena cca 200,- , dále nařadí: klasický šroubovák, torx 20, 30 a 45, ráčnu s oříškem 13, klíč 10, imbus 5, řezák, kus rovného drátu a nějaké světlo. Pak kladivový šroub M8x15(délka závitu v mm) dvě matky, podložku obyč. a podložku pérovou vše M8 Jo a samozřejmě loketní opěrku DAO 700 001 (jen mimochodem pokud by se vám podařilo odvařit ten plech pod ruční brzdou, který tam už máte, a místo něj dát ten, který bude potřeba, máte ulehčenou práci, ale myslím, že do toho se nikdo pouštět nebude ) Plech pod ruční brzdu (v našem autě však bude nad ruční brzdou) je nutné trochu upravit, aby tam šel vůbec nandat: Výsledek vypadá takto: Já jsem si ho ještě nechal pozinkovat, protože je to čistá ocel bez povrchové úpravy. Dále si upravíme kladivový šroub tak, aby prolezl tou oválnou dírou vzadu, opilujeme asi 4mm osazení a doděláme tam závit, jedno osazení se upiluje úplně a tloušťka hlavy zustane cca 1,9 mm (aby se dal šroub otočit pod ten plech, co už je v autě. Tloušťku té hlavy musíte vyzkoušet přímo na autě. Naštěští se dá k té díře dostat, když vyndáte zadní popelník, takže můžete zkoušet, aniž byste museli vyndávat tunel (mimochodem tomu se stejně nevyhnete ) Pár fotek toho šroubu (originál a jak dopadnul ten upravovaný): A teď už se můžeme pustit do sundání tunelu. Určitě tady na fóru je někde návod, já to tu dám ať je to kompletní: Vyndat popelníky - přední jde v pohodě, zadní se musí zabrat kolmo nahoru, chytnout a tahat za ten deklík: Pak torxem 20 vyšroubujeme všech 5 obnažených šroubů - dva vzadu, tři vepředu: Vyndat kryt díry pro protáhnutí ruční brzdy, vypáčit od ruční brzdy dopředu: v místech kde jsou díry byly západky, v těch místech se musí trochu zapáčit šroubovákem: Sundaní předního popelníku a rámečku kolem řadičky se provede zatlačením zboku: Rámeček pak vyskočí ze západek a opatrně ho vyndáme (západek je celkem 6) Nezapomeneme rozpojit svorkovnici od světýlka osvěcující přední popelník: Sundáme rámeček s popelníkem od pytle řadičky - vypáčit dvě západky a vyjmout: Vytrnout dvě plastové příchytky, jedna u plynového pedálu druhá u spolujezdce na stejném místě: Nyní můžeme začít odzadu zvedat tunel. Posuneme si spolujezdcovu sedačku dopředu a rozpojíme svorkovnici pro zásuvku. Moc se tam koukat nedá, je to spíš popaměti. Svorkovnice s pojistkou vypadá takto: Pak rozpojit středový tunel od toho co je v prostoru nohou, dohromady je drží 4 průžinové západky: Pak se už dá tunel zvednout a vyvlíknout kolem řadící páky: A tohle se nám ukáže: Poznamenáme si, jak daleko je matka na táhlu dotažená (např. počet závitů) Vyšroubjeme matku z táhla ruční brzdy klíčem 10 a ráčnou s oříškem 13 vyšroubujeme matky, které drží ruční brzdu: Do zadní díry našroubuje ten upravený kladivový šroub + obyč. podložka a matka. Našroubovat co nejvíce dopředu - proto je to jedno osazení úplně upilované aby šel dát úplně nakraj té díry. Přiložíme plech na místo kde bude přibližně ležet (je posunutý o cca 5mm dopředu oproti tomu, jak tam má být ve F2 - proto jsou ty díry, tam kde byly ty šrouby pro ručku, oválné) a nařízneme koberec: Jinak by tam ten plech nešel narvat. Ono to bude i tak chtít trochu síly a přemýšlení jak to tam vložit: Musí se začít odzadu vložit mezi šroub a táhla k zadním brzdám a sklápět dolů s tím, že se musí odstávat koberec na boku. Plech na místě: Musí se trochu vyřezat koberec, aby nevadil pak té noze a také, a to je důležité!! ten plech je při výrobě nalakovaný tudíž je potřeba závity potřít barvou - já použil korekční tužku s mojí barvou, jinak tam ty šrouby skoro nedrží: Táhlo ruční brzdy je potřeba zkrátit o cca 1cm (vadilo by tomu přidanému šroubu) - našroubujete si nějakou jinou matku (M6) na to táhlo, uřízněte a zbruste konec tak, aby šla ta matka zase vyšroubovat. Ručku dáme na původní místo POD ten plech, který jsme tam tak pracně namordovali: Posuneme plech co nejvíce dopředu a přišroubujeme vše jak to bylo předtím. Na náš přidaný kladivový šroub dáme pružinovou podložku a dotáhneme matkou. A nyní se začneme věnovat našemu tunelu. Vyznačíme si kde bude díra - 5 mm od popelníku a 6mm od vnitřní hrany držáku nápojů. A vyřízneme: Tady to vypadá strašně jednoduše, ale mě to trvalo asi 3 hodiny Opasování, zda to pasuje ještě doma: A hurá do garáže to dát vše do kupy Montáž se provádí v opačném gardu než demontáž Nezapomenout vrátit na původní místo molitan kolem řadičky, a zapojit všechny svorkovnice. Přišroubujte tunel. Dejte nohu na své misto a prostrčte zezadu drát drážkou jak ukazují šipky: Vršek drátu by měl lícovat s horní hranou tunelu v tom místě kde končí ruční brzda nebo jít těsně nad ní, pokud bude drát utopený musíte nohu podložit. Odšroubujete tunel (hlavně vzadu - kvůli přístupu ke šroubkům) a podle návodu složte loketku dohromady. Budete potřebovat torx 30 na přišroubování nohy, imbus 5 na přidělání adaptéru k loketce a torx 45 na přidělání adaptéru s loketkou k noze. Ty plastové díly musíte nejdříve nastrčit do díry v tunelu a pak přiklopit k loketce a zaklapnout. Samozřejmě se začíná tím větším kusem. (Ale to je všechno v návodu) A výsledek: I k zadnímu popelníku se dá normálně dostat: Dotazy?2 body
-
2 body
-
2 body
-
Hele, nevím jestli tatík okrádal nebo ne, bylo mě to tenkrát šumák. Ale měli jsme samozřejmě všechno nejen z ovoce a zeleniny Když si vzpomenu kolik dostal před svátkama třeba ananasů nebo těch fíků To byl opravdu děs, bylo toho jak pro jednu normálně početnou cikánskou rodinu. Já si rok po učňáku jako obráběč kovů vydělal dvakrát tolik než on jako vedoucí v OZ2 body
-
Tak zelináři se měli dobře. Fíky, banány, ananas pod pultem, to se to okrádalo :-D Skoro tak jako řezník, nebo pumpař :-D2 body
-
2 body
-
2 body
-
Hele Plačko, keci se píše s ypsilon... Kecy [emoji23] [emoji23] Kec je po vzoru hrad, ne muž. [emoji23]2 body
-
občas čítam komentáre či príspevky ohľadom nastavenia obrázkov jednotlivých rádiostaníc..tak to trošku dám dokopy a snáď nebude vadiť. logá by mali byť univerzálne, teda som to nezaradil len do sekcie F3 (na ktorej to bolo testované) Logá sú určené pre rádiá VW Group. V prípade chýbajúcich staníc ma neváhajte kontaktovať na wirerko@homail.com. Vytvorené: 02.02.2017 - 14.02.2017 Test: Škoda Fabia III, rádio Swing 2016; niektoré boli otestované na na Rapid, rádio Bolero Postup: - priečinok s logami nakopírovať na USB kľúč / pamäťovú kartu do ľubovoľného priečinka - vložiť USB kľúč / pamäťovú kartu do daného slotu rádia - prepnúť rádio na príjem rádio staníc FM - kliknúť na Nastavenia (pravý dolný roh) a z menu zvoliť Logá staníc - zvoľte požadovanú stanicu - vyhľadajte požadované logo na USB kľúči / pamäťovej karte - opakujte pre všetky požadované stanice - logá staníc je možné kedykoľvek zmeniť, prípadne odstrániť Odkazy na stiahnutie: - zdroj - VW stránka (prevažne staré logá) - http://webspecial.volkswagen.de/infotainment/de/de/manuals/stationlogos.html?d1=discovermedia2214 - staré logá CZ - 16.12.2013 - https://mega.nz/file/tj1X3TbK#Do4KYQC96tMGl411OVB5Lc-EPItWvIFrtXaSh8WtQ6A - staré logá SK - 16.12.2013 - https://mega.nz/file/pj9wgK4b#WArcvGyBRrb5U4aj9pY5GUpk8ei0pfQqapL2_4zQMb0 - nové logá CZ - 14.02.2017 - https://mega.nz/file/9ucB1DQT#9vG_Nhh7AIXz196EL_mMbkIjy9y4dsSnApbkkQV8vRE - nové logá SK - 02.02.2017 - https://mega.nz/file/w31QwBIS#P1BpyYkiEvqU__WHBTTPetAATv0YWKQ_YvRlAl_sqMA - nové logá CZ - 18.03.2017 - https://mega.nz/file/dzUQySZK#LPnUDuEdNTRXd83okgCid4siNTAAOjqo8Qf8TfCls1I - oprava rádio Krokodýl - nové logá SK - 29.03.2018 - https://mega.nz/file/ZqUHFSqY#Fe03MhQUpNaJFC2sre5dmIR1GyCTNaMYj-MCYO6YnYk - nové logá CZ - 08.04.2018 - https://mega.nz/file/FrV21LaR#e-8VM_klvG2ZxkRqpiP7c-74HtOOR5jpsRzghbkhRbY nové logá sú moja robota, kľudne to šírte aj ďalej, nemám s tým problém ak niečo chýba, či nevyhovuje, stačí dať vedieť, dorobím a doplním Foto:1 bod
-
Zdravym vlastnim nové litrove tsi chcem sa spytat či aj u tohto motora je vodne chladenie turba a s automatickym elektrickym dochladzovanim po vypnuti motora ako u 1,2tsi ? Lebo moc podrobnych technickych udajov o konkretnom motore neni iba tie zakladne .Dik za odpovede1 bod
-
No on ten F kovy je až od 1.2.2016. Evidentně i když se motor už nevyrábí, ještě zkoušeli další konstrukční úpravy. Překvapuje, že D je zakázaný, většinou napíšou, že je jen vyběhlý z výroby. Na jednu stranu je to dobře, že problém nenechali vyhnít, však většinou auta s těmito motory jsou už po záruce, tak by je to nemuselo pálit (a kulancí na motory nebude asi mnoho), na druhou to znamená, že stále máme v autech díl, který negativně ovlivňuje životnost rozvodů, zvlášť u aut, co trpí na časté starty. S tím tutlaním máš ale, Petře pravdu, v ETCE v sekci SK je takových dílů víc, např. silentblok převodovky tam je odjakživa H, jakoby klepající Dčko ani neexistovalo.1 bod
-
1 bod
-
jenže suchá spojka u DSG nemá ráda kolony a to GO často ve 100tis přijde a celkem to zabolí...1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
A teď koukám do ETKY, že jediný napínák, co tam je uvedený, je s indexem F. Takže tam byla ještě jedna inovace, i když se u RAPIDů říkalo, že rozvody u nich jsou už poslední verze a že jsou bez problémů. Verzi D mi to našlo jen u motorů pro VW a SEAT a dokonce je u něj napsáno STOP, tento díl se nesmí používat! Takže jestli zítra bude řetěz vrčet, nesjpíš půjdu do výměny. Fumiho, co tam máš za verzi ty?1 bod
-
1 bod
-
Tak jsem napínák demontoval a vyčistil - tekl z něj jen olej bez cucků. Trochu jsem ho v čističi brzd rozpohyboval, chodí teď volněji. Ale přesně jako u elvise78 píst drhne, přeskakuje cca 4 mm po stlačení, takže to bude asi "vlastnost". Píst je vyleštěný v jednom místě, to samé dosedací plocha. Podle toho otlačení nepůsobí síla přesně v ose, otázka je jestli je tedy síla bez tlaku oleje dostatečná, aby napnula řetěz při startu, resp. jestli se píst napínáku nešprajcne v nějaké mezipoloze, kdy napnutí není dostatečné. Napínák má číslo 03F 109 507 D 09MR71 bod
-
ano, ale já přesně tenhle jsme ukecal na 530tis. vím že nemá automat, ale zrovna automat co je v Rapidu bych 2x nechtěl. jezdí pěkně, než musíš udělat GO Jinak stříbrný dekor - podobný co má Octavia, tak Marathon edition nemá. má podobný tomuto Jenom co jsem tím chtěl říct, za poslední měsíce jsem prolezl hodně aut a prošel hodně ceníků a nabídek a je holý nesmysl kupovat Za podobný peníze Octavii, nebo Ceeda apod. O Rapidu ve full ani nemluvím, protože Golf Variant v Marathonu ( i v základu s 1.4TSI ) je teď bezkonkurenčně nejlepší nabídka. U Japonců jsem měl problém s motorem, jak si člověk zvykne na turbo, tak krom atmosféry od Mazdy ten zbytek prostě nejede... Díky bohu za to, že lidi jsou zjančený a kupujou SUV a o hodně se propadl prodej Golfu... Tiguanu apod. zase raketově narostl...1 bod
-
1 bod
-
Ty si vocas. Tady je opravdu videt kdo ma v praci cas. [emoji23] Do fabriky k pasu s tebou nejlepe do TPCA. Tam uz Te roupy prejdou. [emoji23]1 bod
-
1 bod
-
Tvl to jsou lehy, sluchátka, starý muž poslouchá jazz, koule mu líže pes. K tomu pantofle od vietnanců a úsměv ve ksichtě [emoji23] Peníze zadarmo a ještě brečí [emoji106]1 bod
-
Mám zcela opačné zkušenosti. Tam, kde OII jela bez problému, tam třetí generace s jednoduchou nápravou odskakovala a mlátila. Nejistota je přesný výraz. Důvodů může být víc než jen náprava, ale podstatný je výsledek. Já jsem s OIII spokojen teprve s víceprvkem a 150kg nad zadní nápravou. Pozici Škody v rámci VW rozumím, ale jednoduchá náprava u 110kW motorizace je těžký zásek.1 bod
-
1 bod
-
Zdar pánové, nebyl by někdo z Plzeňska/Stříbrska/Mar.Lázní, případně Strakonice/Vimperk, kdo by u OII, 2007 to originální nastavení, tzn.při zapnutém zapalování svícení potkávačkami,obrysovými+zadními úplně deaktivoval ? Švihnu tam externí LED denní světla a hotovo... Mám trochu obavy, že kdybych dal denní do mlhovek na 50-60%, asi by mě na STK moc nepochválili.... Díky !!!!1 bod
-
Těm Tunningovej bych se obloukem vyhnul, Brisk dělá dobrý obyčejný svíčky, ale lepší mu moc nejdou :-(1 bod
-
Tohle taky není špatná nabídka za 539 kkč, ne? OCTAVIA Style 1.4 TSI 110 kW 6-stup. mech. LED- Hlavní světlomety s natočením v zatáčkách Vyhřívané vrstvené čelní sklo Nezávislé přídavné topení s dálkovým ovládáním Rezervní kolo ocelové (plnohodnotné), zvedák vozu, klíč na kola Paket pro špatné cesty Malý kožený paket se sportovním volantem a multifunkcí (rádio, telefon) Komfortní telefonování, bezdrátové dobíjení, propojení s vnější anténou a hlasovým ovládáním Sound System Canton Sportovní paket Dynamic Vyhřívané trysky ostřikovače čelního skla Příprava pro uchycení dětské sedačky s bezpečnostním systémem ISOFIX na sedadle spolujezdce Auto Light Assist DAB - digitální radiopříjem, radio Bolero Ukazatel nedostatku kapaliny v nádobce pro ostřikovače Automatická dvouzónová klimatizace Climatronic Maxi Dot El. ovládání oken vpředu a vzadu • Parkovací senzory vzadu • Tempomat Vyhřívání předních sedadel Síťový program Kessy Chromový paket atd.... takže na rapid za půl mega...0 bodů
-
0 bodů
-
Tomson1 má to samé, musíš jezdit tam kde to umí vyřešit.-1 bodů
-
Pawouku, aby ses neposral, pisu to vetsinou v praci za pochodu pri tom delam radu jinych veci na dvou monitorech ani to kolikrat po sobe nectu pac na to uz cas nemam. Jde mi o sdeleni, ne o slohovou ulohu a cestinarske cviceni. Toho mam dost u psani zprav. Je kolikrat uplne jedno o jake vzdelani jde, ale o povahu zamestnani kterou dotycny vykonava. Jako by uklizecka mela 50 a ty dvacet, tak jdi delat uklizecku. Blby keci co? Ti lide x let nestudovali a nedelali si jine dalsi zkousky, atestace atd. proto, aby pak meli plat jak prodavacka z Liedlu nebo mantak u pasu ve Skode a je jedno jestli se zakladkou nebo s vyucenim ( kuchar-cisnik). Zejmena Ti vyuceni v poslednich 10ti letech. A Clinte ty vole, to co delas ty zvladne cvicena opice. [emoji23]-1 bodů