Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 09/25/17 ve všech sekcích
-
4 body
-
Kofola taky nic neudělala s balením a velikostí flašek. Stále je dostupná jak 2 litrová láhev, tak 1,5 litrová láhev. Paradox akorát nastává v ceně, kdy 2 litry stojí 17 korun a 1,5 litr stojí 20 korun.2 body
-
No to bych neváhal ani minutu zinek nezinek. Černá matná je jediná použitelná barva.2 body
-
1 bod
-
No jo, ono se mluví. Ale bude to tak skutečně? A jak ekologická je jejich výroba a pak likvidace/recyklace oproti pohonnému řetězci spalovacích motorů?1 bod
-
Objednaný som až na budúci štvrtok. Potom dám určite vedieť. Reklamovať som to ešte niekedy v priebehu júla, bola robená aj nahravka. romo331 bod
-
Nemůžeš, viz zákon č. 56/2001 Sb. § 38: (1) Provozovatel silničního vozidla nesmí provozovat na pozemních komunikacích vozidlo, ...... e) které nemá platné osvědčení o technické způsobilosti vydané stanicí měření emisí a stanicí technické kontroly.1 bod
-
Přesně tak co by jste chtěli za milión :-) . Ještě někdo dostane šílený nápad aby na to byl spoleh. Bohužel tento jev nekvalitními zpracování se týká i premiovich značek. Šetří se kde ti jenom jde. Zrovna dnes sem uvažoval o tom jaké bude moje další auto potom ci mi volal prodejce audi a lákal na předváděcí jízdu. Upřímně fakt nevím po shlédnutí mnoha aut a přečtení ještě více recenzí a fór, sem dospěl k názoru ze jsem absolutně zmaten a možná znechucen.1 bod
-
no vida, výdrž se dá vyřešit tím, že si namísto elektroauta koupíme elektroautobus1 bod
-
no to jsem také četl, ale pokud ho ochranka údajně vykazovala, proč ho teda nechali plavat 5 min. a zachraňovali ho náhodní lidi z výletní lodi plující okolo ... je to celé jakési divné1 bod
-
podla mna ano... tazko povedat ktore vykonove verzie, ale myslim ze vsetky... v clanku najdes https://autozurnal.ta3.com/konstrukter-trojvalec-1-0-tsi-v-octavii-je-tichsi-ako-stvorvalec1 bod
-
1 bod
-
Myslím, že ŠA případ to nebude. Podle mého jde ekonomika zase nahoru, takže je to jen navýšení zisku firmy, aniž by utrpěl zákazník navýšením ceny. Kupující sice dostane "méně", ale za stejné peníze. Je to jako všude jinde. Kofola taky nezdražila, ale prodává se v 1,5 litru (například).1 bod
-
Měříte výkon na kole. Do toho vstupují korekce v podobě koeficientů. Až vyndáte motor, šoupnete ho na stolici jako v Česaně, tak se můžete dohadovat. Řešit deset procent na válcové brzdě nemá smysl. Válcová brzda je dost orientační a výsledek je použitelný tak k porovnání před a po úpravě. Případně pro přímé porovnání dvou aut.1 bod
-
Dejme placek v Sedlišti a nevymýšlejte chujoviny1 bod
-
Myslím že si s tím zbytečně lámeš hlavu, je fuk jestli tam leješ 0W30 nebo 5W30 hlavně že to má 507.001 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Takže dobojováno, auto opraveno. Bohužel momentálně nemám kde se drbat s demontáží převodovky, musel jsem tedy navštívit servis (asi po páté v životě - ještě teď se z toho klepu :-). Nejdříve jsem zkoušel neznačkové, jenže tam, kde jsem byl, o této závadě nikdy neslyšeli a nebyli to schopni pochopit ani z vyprávění. Nicméně spojku, že vyměnit umí: v jednom chtěli cca 19 000 (práce+přítlačák+lamela, bez setrvačníku a bez ložiska), ve druhém 28 000 se setrvačníkem (prý se spojka musí vždy měnit se setrvačníkem :-) Takže značkový servis. A tady samozřejmě už věděli. Technik auto poslechl a přikázal okamžitě odstavit, nejezdit. Můj argument, že jsem s tímto "švidráním" najezdil několik tisíc kilometrů, nebral v potaz. Auto jsem jim tam nechal. Jaké však bylo moje překvapení, když mi po týdnu zavolal jiný technik, že se s autem projel a že žádnou závadu nezjistil. Prý kdyby byl prasklý přítlačák, tak by to dělalo výrazný hluk a u mě si ničeho nevšiml. Auto jsme si vyzvedl, chvíli se radoval, jenže pak nezbylo než konstatovat, že se to zhoršuje. Po ránu to zvukově připomínalo klacek vtažený do drátů kola. Po chvíli se to ale vrátilo zase k tomu tichému pravidelnému švidrání. Závadu jsem telefonicky konzultoval s panem Sixtou (vřele doporučuji, je velmi ochotný) a jeho verdikt byl jasný: Mám těžce rizikový ročník, takže okamžitě rozebrat. Nová návštěva servisu a na podruhé to už rozebrali a vyměnili spojku. Jenže bohužel už se mi nepodařilo zjistit, co přesně s tím bylo... Starou spojku vyhodili a přejímací technik závadu už jen odvozoval z použitého materiálu.... V každém případě po výměně lamely, přítlačáku a ložiska (možná to bylo jen to ložisko) to už nedělá a dokonce zmizelo jemné vibrování pedálu při částečném vyšlápnutí spojky (tohle dělalo odjakživa a všude mi tvrdili, že to dělá všem). Jen je teď pedál tužší, než býval. Cena práce +materiál-20% sleva z té jejich knížky = necelých 13 000 Kč. Kdybych si to dělal sám, tak bych materiál pořídil za cca 7500,- z tohoto pohledu moc nechápu ty výše uvedené neznačkové servisy (asi špatně nastavený ceník Auto Kelly :-).1 bod
-
Mě na Pikatecu dojal poměr cena objem Nanovosk mě vyšel na auto tak akorát a to jsem s voskem šetřil, protože nejsem žádný začátečník ve voskování. Nakonec jsem musel lahvičku rozříznout a prstem vyškrábat zbytky abych dodělal celé auto střední velikosti (manželčinu Mazdu CX5 - kompaktní SUV). Učinek Pikatek nanovosku mě připadal stajný jako u vosku Briliant Wax 1 od Sonax, který jsem používal dříve. Nyní jsem velice spokojená s vysoce odolným sysntnetickým voskem Quantum K2. Na Superbu jsem provedl: - důkladné mytí - chemická dekontaminace laku - odstranění polétavé rzi a asvaltu z laku - odmaštění laku - aplikace vysoceodolného syntetického vosku Quantum K2 Vosk má údajně vydržet minimálně 10 mytí v bezkontaktních myčkách s práškovou technologií mytí, která asi není uplně šetrná k laku. Video testu odlnosti zde1 bod
-
Oteplilo se, tak jsem se pustil do testování teploměru, co skutečně ukazuje. A je to horší než jsem předpokládal. 90 ukazuje od 66 - 108 stupňů. Když ručka stoupá, je to jen informace že se ohřívá z 50 na 66. To je fakt informace k nezaplacení. Místo snímače teploty jsem připojil poťák, a nastavoval s ním teploty na budíku a skutečnou teplotu jsem kontroloval ve vagu. Devadesátku ukazuje už od 66 stupňů, což podle mě není provozní teplota. A až se náhodou stane, že termostat bude propouštět a neudrží správnou teplotu a motor se ohřeje jen něco přes 66, vlastně studený, tak teploměr bude vesele ukazovat 90. Takový teploměr je na h***o. Je to jen ozdoba. Kdyby tak nějaký "čipovač", místo přeprogramovávání výkonu motorů, dokázal přečipovat, aby teploměr ukazoval pravdu.1 bod
-
-1 bodů