Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 10/03/17 ve všech sekcích
-
Čus, zvažujeme sraz z moji ale vyměníme stroje pááááč auta se vyrábí furt nové a nové , ale moje má Feldu z roku 98 v 1.9D tak by jsme možná přijeli ukázat trochu nostalgie. Ještě upřesním jestli dojedem , ale napiš nás z otazníkama dííík :-) 8-)2 body
-
trošku to tu oživím starším príspevkom/videom, keďže viacerým sa to páčilo... - Modul 09 – Central Electronics - Adaptation 10 (16)-Leuchte16BLK SLC11-Light_Function_G_16 zmeniť na Interior light (18)-Leuchte16BLK SLC11-Dimming_GH_16 nastaviť požadovanú hodnotu jasu v % (napr. 100%) (16)-Leuchte17 BLK SR A72-Light_Function_G_17 zmeniť na Interior light (18)-Leuchte17 BLK SR A72-Dimming_GH_17 nastaviť na rovnakú hodnotu jasu ako v predošlom kroku (napr. 100%)2 body
-
2 body
-
Já bych se taky dojel podívat Už jsem nebyl na bramboráku pěkně dlouho...2 body
-
Tak jsem před zimou nasadil delší kryt pod motor. Nikdo neuměl říct zda bude pasovat na automat DSG. Pasuje a podívejte se o kolik je delší. Práce opravdu na chvíli. Nic se nemusí dodělávat, vše připraveno. Nevím proč ŠKODOVKA montuje na kombíky malé kryty. 2. foto původní spodní kryt motoru 3. foto po demontáži původního krytu 4. a 5. foto nový delší kryt 6. foto porovnání obou spodních krytů motorů2 body
-
1 bod
-
Sice netestovano v Octavii, ale v Kodiaqovi ve SD1 funkcni Kingston SDXC 128GB Class10, zdrojove soubory pouzivam FLAC, zadny problém s nacitanim, rychlosti, vse ok. J.1 bod
-
Ano, když jezdím na houby, tak jsem tam dal 2 špice z jízdního kola, které jsem zkrátil a na zkrácené straně ohnul a na druhou stranu jsem zašrouboval špicovou matici naopak, aby se otvor neucpal sekanou trávou. Případně se těším, že se jí tam nedostane tolik. U krátkého spodního krytu jsem tam posekanou trávu měl, ale ta by asi vypadla. (Ženu jsem odvezl na houby a já měnil kryty). Proti zvěři (kunám) je to hloupost, protože zezadu se dostanene na kryt i kočka, kolik je tam místa. Pokud si přizvedneš předek, tak jsou na podvozku auta tři obdélníkové otvory, do kterých naklepneš matice a do těch následně zašroubuješ šrouby. Jedná se o tři otvory, které jsou na posledním foto zcela vlevo mimo krátký kryt. Potřebuješ 3 matice ( N 103 271 02) a 3 šrouby (N 906 487 03). Je to fakt otázka chvilky, zejména pokud bude auto na zvedáku.1 bod
-
1 bod
-
Obávám se,že Pawouka nikdo netrumfne Předběžně bych to viděl na stůl pro 15lidí,zítra odpo bych tam zavolal1 bod
-
1 bod
-
Nazdar borci, taky Vás rád uvidím, tak mi rezervujte místo. Mamina se teprve rozhodne , takže + 1 ?1 bod
-
1 bod
-
https://www.skoda-diely.sk/nahradny-diel/04e115561h-olejovy-filter-1-0mpi-1-0tsi-1-5tsi-skoda-19639.html1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Já mám vzadu na Combi (MR2017) taky 36 mm. Ale, jak jsem již psal v jiném tématu, teď jsem zkusil objednat komplet náhradu s LED: https://www.aliexpress.com/item/High-Quality-Rear-Interior-Dome-Light-Lamp-Inside-Ceiling-Reading-Light-For-VW-Golf-Passat-Beetle/32798749355.html (zásilka by měla tento týden přijít, tak uvidíme, jak budu mít čas na instalaci)1 bod
-
Tak mám už taky nainstalovány tyto LED místo těch co šly domodra (zatím kromě zadních stropních) a svítí to skvěle, nesrovnatelně s těmi předchozími levnými, vyplatí se připlatit. Barevná teplota okolo 5800K, takže hezké bílé světlo. Jen to kompletní světlo do šuplíku a kufru je třeba přibrousit z jedné strany, přece jen není původně určené do fabky. Já udělal zářez pilkou asi 1.5mm na straně konektoru. Pokud se bude stropní LED otáčet kvůli otřesům, přichytím ji ve správné pozici kouskem izolačky. Jen nevím, jestli to před prohlídkou/opravou v servise nevyměnit zpátky, pro jistotu. Když se vyměňují ty vnitřní žárovky, není pak o tom nějaké info někde v logu?1 bod
-
1 bod
-
Ve Vašem případě není nouzová reg. Potřeba. Stačí hlídat intervaly mezi regeneracema případně teplotu spalin během regenerace. By měla dosáhnout na 650'C.1 bod
-
A co si na to clonitko oboustrankou prilepit takovej ten pruhlednej obal na doklady a do neho ten technicak zastrcit. Radeji zvolit o velikost vetsi aby tam sel pohodlne zandat a vyndat.1 bod
-
Článek jsem zkopíroval: Kvůli chybnému spojení by se části předpínačů předních bezpečnostních pásů mohly během aktivace při nehodě oddělit a proniknout do interiéru vozidla. Mohlo by dojít ke zranění cestujících. Svolávána jsou vozidla vyrobená v termínu 23. 9. 2016 – 1. 11. 2016. Zdroj: Report 27/2017 A12/0893/171 bod
-
Hlavně mně Ne nebudeš Ondro napiš i mě k seznamu1 bod
-
Tak po nějakých 2 týdnech ježdění v nové "laurince" s Cantonem musím přiznat, že to vůbec nehraje špatně, a že strachy byly zbytečné. Není to sice Soundsystem z O2FL (i když vlastní přehrávač je jistě o míle dál), ale asi soudruzi udělali nějaký domácí úkol, a oproti předFL O3 to je docela pokrok. Jestli to je odlišným nastavením, či jinak zvolenými repro a jejich umístěním, také řešením dveří, to netuším. Jediným problém zůstává občasné zadrnčení něčeho, co je v kapse předních dveří a dostane se do rezonance. Začnu pomalu hledat někoho, kdo dveře profesionálně pořádně vytlumí, příp. i vypolstruje (má někdo ánung?). A asi přeci jen v autě vyzkouším muziku ve FLACu, ve kterém mám svou celou hudební databázi. Do O2ky jsem to musel vždy konvertovat do MP3, a tady jsem si říkal, že to asi nebude ani stát za to to zkoušet... Netuší někdo, jak velké SD jsou v O2FL maximálně možné, tím myslím otestováno ? Samostatnou kapitolou je integrovaný "noise cancellation" systém (a o němž se toho moc neví ). Při poslechu nějaké hudby (u mě takřka stále), kdy je umlčování hluku evidentně aktivní je vše OK, okolní hluk je celkem pryč, takřka není slyšet asi vlastní troubení, zní jako z jiného auta, hodně vzdáleně. Ale po ztišení či zastavení hudby (např. při telefonování) dochází k bizarnímu jevu, kdy když kolem mě třeba projede nějaké auto, mám pocit, jak kdyby byla okna otevřená (!), jak moc je to slyšet. Tak nevím, zda-li to je tím umlčováním hluku, které se někdy deaktivuje, a nebo mému uchu navyklému na ticho v O2FL se SunSafe skly... Bohužel je ke "Canton active noise cancellation" tak málo info...1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Já nevím. Ale když stávka, tak pořádná. Minimálně měsíc by neměli vyjet a zůstat doma.1 bod
-
Dělali mi to kluci u známého v servisu. Museli sundat jednu z trubek a vyrobit jinou,ale vše jde kdykoliv dát do pův. stavu. Pokušel jsem se sehnat originální kabel s konektorem do masky chladiče , ale cena je okolo 2000,- , a alternativu jsem nenašel. Zástrčka leží na jednom z plastů , kde je prolis ve kterém to hezky drží a auto mám v plechové garáži kam mám přivedeno 240v přes stykač na dálkové ovl. Takže než se začne ohřívat pravidelně a dám tam časovací zásuvku, má to žena tak že ráno vstane koukné na teploměr a když bude pod 10st. zapne dalkáčem a než se vypraví cca těch 40 min auto se nahříva , potom v garáží odpojí prodlužku zavře kapotu a jede.1 bod
-
Ve čtvrtek jsem byl nakoupit v marketu, protože jsem čekal v pátek kamarády.Ve vozíku jsem měl nějaké veky, salámy, sýry, pár zmrzlých kuřat, basu plzně a pár flašek kořalky. Když jsem to pakoval do auta,přišel nějaký bezdomovec a povídal,že už tři dny nejedl.Tak jsem mu řekl, že takovou vůli bych taky chtěl mít a odjel jsem.1 bod
-
Ahoj kluci já mám touran 2011 se stejným motorem (1.6 cr 77kw) a mám tam tohle: https://www.aliexpress.com/item/Tractor-Parts/336373529.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.Aa6Wgs já teda zatím jen testuji , ale kolega to má v octavce 1.6 74kw už asi 3 roky bydlí na horách a stačí cca30-40 min. Motor je vlažny . Když vezmu že při mé sazbě je kWh za cca 2.6kc tak mám motor předehřáty za cca 2.6-3 kč. Funguje to tak , že při 60st. se to vypne samo při poklesu teploty opět zapne. Myslím že každý stupeň k dobru mi pošetří egr ventil a filtr pevných částic. Egr už jsem měnil. Jinak dříve tato firma měla sklad i v německu, ale když jsem objednával já šlo to z číny FedExem za cca 7 dní.1 bod
-
Samozřejmě, že trpím samomluvou.Člověk si rád vyslechne moudrou radu od odborníka.1 bod
-
Panove, udelame si sraz ve vitkach, dame bolt tower a pak si skocime do bohumina na kure, popripade treba do futura nebo avionu na nehaky ctvrtlibrak ze syyyrem1 bod