Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 10/18/17 ve všech sekcích
-
@epo nic v zlom, ale zober si tu marzu na tom oleji... to je uz vyslovene ojebabravanie zakaznika. Na to by mal existovat zakon o neprimeranom zisku z tovaru. Normalne kupil 1l oleja povedzme za 7€... oni tam maju urcite mnozstevnu zlavu, mozno beru v sudoch a maju zazmluvneneho dodavatela... to su vsetky aspekty na nizsiu cenu nakupu oleja... Oni kupuju olej mozno za 5€/l a tebe ho potom predaju za 20€/l a to neviem ci som aj malo nepovedal. Keby mali cenu povedzme 10€/l, tak vela ludi by ani nevymyslalo s vlastnym olejom.4 body
-
Zatím ho nemám půjčeného To víš, Plačka si ho nemůže dovolit, není to auto pro socany, musel by 300 let odevzdávat prázdné láhve od piva. Jasně že závist je mocná, už teď se klepe Plačka vzteky v pomyšlení, že si ho dvacetiletá sekretářka ve firmě, kde dělá Plačka uklízeče a servisáka kopírky, může dovolit koupit. Taky ho štve, že má v kinderce dětský setrvačník a přál by si něco více chlapského. Ale co ho štve úplně nejvíc, že ho nepozvali na předváděcí akci s celou rodinou, kde by nasbíral jídlo do igelitek a natočil si pivo do petláhví. A to i přes to, že je ve Škodovce tak známej svejma reklamacema3 body
-
Souhlas, sice SUV všeobecně nemusím, ale až na ten zadek mi to přijde v pohodě3 body
-
Jo je fakt pěknej, rovnou jsem ho otestoval s 1,5 tsi. Akorát ten zadek má hezčí Kokodák. Předek je ale super a vnitřek parádní v té béžové. Plačka se může jít klidně vyblejt, taky by se mi chtělo při pohledu na kinderku [emoji23]3 body
-
Museli ho roztlacit aby to jednicka pobrala. [emoji23] Jen ze Clinta nejvic stejne zajimal dehet. Cuchal jim tam hned k nadrzi a k nadrzce Adblue.2 body
-
2 body
-
Tak mě pozvali jako náčelníka na představení Karota a samozřejmě mě zajímá i žrádlo a pití [emoji23]2 body
-
a na co budu mít trvdou gumu, která mi po dvou zimách ještě více ztvdne, neojedu ji a zároveň pak ztratí svoje schopnosti ... nehledě že pořád platí to, co jsem psal v dovětku, poměr cena/výkon a to ještě nemluvím o tom, že řeč je, vzhledem k počínající zimní sezóně, o ZIMNÍCH PNEU, takže s tvojema pzero bych mohl na horách akorát, víš co2 body
-
Trofeo R Kdy už ti dojde, že tady jsou normální lidi s obyčejnýma autama a ne závodníci? Jako porovnávat tohle se spotřební Barumkou je trochu na hlavu.2 body
-
Pro každého elektricky chápavého plné světlo = na obou pinech shodné napětí(rozdíl 1 V = bliká) utlumené světlo = rozdíl mezi napájecím napětím 70% Hlavní problém je, že při blikání musí led proužek denního úplně zhasnout(nestačí utlumit na obrysová světla). To je největší problém.2 body
-
2 body
-
2 body
-
ty cekas diky protekci na auto JEN 5 tejdnu (nikoliv 5 mesicu, jak vetsina ostatnich) a narikas, ze je to straslive dlouhy? jako vazne? nebo tu chces jen ostatni nasrat?1 bod
-
Holt to neumíš - odkaz je přímo na konkrétní příspěvek. A je funkční. Aktuálně je to předposlední příspěvek, autor kacer1.1 bod
-
1 bod
-
Ve 22h davaji na ct 2 Zivot ve vzduchu. Hlavni role Clint. Spac z letiste Praha. Ne srac, ale spac. [emoji23][emoji23][emoji23]1 bod
-
Pokud chceš řešit spotřebu, tak tankuj plnou, nuluj a pak počítej. Nesleduj momentální spotřebu, páč s toho zblbneš a budeš tak řešit pikačoviny.1 bod
-
Jestli neprijede Sid se Subaru tak nikam nejedu. Subaru je jako zena, krev a mliko, co ti doma navari, uklidi a v noci i jine veci udela. Skoda VW apod. Je jako modelka, kterou by chtel kazdy. Vypada dobre, ale dovedes si ji domu a kdyz se svlikne, vychrtlina. Kdyz se odlici je to prumer a pritom neuvari, neuklidi. Za to prachy by furt na neco chtela. [emoji23]1 bod
-
1 bod
-
Vypadá to na problém s příliš vysokou teplotou výfukových plynů, kdy rozžhavené výfukové potrubí taví plastovou palivovou nádrž... V čem je konkrétně problém nevím, nemusí to nutně být motorem, nicméně si myslím, že to už ukazuje na budoucí montáž GPF. Třeba OIII s tímto motorem se zatím prodává jen v některých zemích, údajně nestíhají vyrábět tento motor. Neoficiálně údajně proto, že jsou s ním blíže nespecifikované další problémy. Proto se do OIII vrátil 1.4 TSI, který v jednu chvíli už i vypadnul z konfigurátoru. Celé mi to přijde krajně podezřelé, všichni tady moc dobře víme, co koncern vyvedl a vyvádí s předchozími motory TSI. Já bych to v žádném případě nekoupil minimálně první rok až dva. Starou 1.2 TSI třeba stále řeší a nemůže vyřešit (stejně to už nikdy nevyřeší) - zase další variantou napínáku řetězu.1 bod
-
Z jakého posilovače? Řízení, brzd? Jak víš, že je to z posilovače?1 bod
-
1 bod
-
Pokaždé, když otevřu toto vlákno, se mi vybaví Svěrák z filmu Co je vám doktore - scéna jak prodává auto....1 bod
-
nevím co furt mají proti barumkám, co se dělají různé testy ať už ADAC, či jiní, vždy se umísťují v lepším průměru, takže když k tomu připočtem poměr cena/výkon ....1 bod
-
1 bod
-
Ahoj, to může být třeba uvolněný konektor nebo jen pin v konektoru. Máš to v záruce, tak se zastav v servisu, ať Ti to celé překontrolují.1 bod
-
Já taky. Tentokrát si do toho nenechám nic vlézt . Clinte, už budu na zimních šestnáctkách, takže by se měl ještě více zlepšit komfort. Můžeš to vyzkoušet.1 bod
-
Sice formatovani tveho prispevku moc nerozumim, obcas si to po sobe aspon precti, nez neco takoveho vypustis. A to FL ? No vidis, ja mel O2 i O2FL (v LK), a jsem presvedcen, ze FL bylo o dost dale. Z O3 jsem byl dost zklaman (v zakladnich verzich opravdu nic moc, a nic nez LK bych nechtel), a tak jsem se rozhodl, ze si pockam na FL, a myslim, ze jsem dobre udelal. Pokud bych i pripustil tvuj podivny souhrn (jako mas osobni zkusenost ?), tak minimalne v nastaveni DCC (a chapu, ze to zde ma malokdo) je FL svetelne roky (zle jazyky tvrdi, ze nejlepe ze soucasne Skoda produkce) pred predFL O3, tam to v podstate nemelo zadny velky smysl. To je jedna z veci, ktere me na FL hooodne tesi. Ani nemluvim o hlidani slepeho uhlu (to je take marketing ?) atd....atd Nebudu tady vyjmenovavat, v cem vsem je urcite FL pokrok proti predFL ("...plno veci, ktere mel uz FL..."), a nejen ten tvuj "marketing", za to me to nestoji, je to jiste ztraceny cas. Je to takovy ten znamy kolovratek, podle ktereho nekteri vzdy budou shazovat to, co sami nemaji. Nebudu ti to dale vyvracet... Mimoch. Canton u FL ma 10 aktivnich kanalu oproti 8 u predFL, takze asi bude (trochu ) inovovan... A predni svetlomety ? No i pres mozna spatne tovarni nastaveni potkavaciho rezimu jsou full LED celkem velkym pokrokem, takze tvuj narek ani zde nechapu... @Pawouk - já tu žádné osobní půtky neřeším, reagoval jsem jen na OT. Svym OT jsem jen si posteskl, jak toto forum s prichodem novych lidi upadlo obsahove i urovni slusnosti (jsem tady od 2006), a v tom jsem mu vlastne dal za pravdu. Budu rad, kdyz se tady bude objevovat mene invektiv vuci FL (o cem je vlastne toto vlakno?), ktere svete div se ale pochazeji vetsinou od tvych priznivcu, kteri se asi neobavaji zadneho postihu. Mozna by bylo uzitecne, kdyby se teto diskuze zucastnovalo (zejmena negativne) mene tech, kteri k tomu vlastne nemaji co rici, a jen troluji, proc je take neresis? Jedno takove jmeno tady padlo jiz nekolikrat, a nevsiml jsem si zadneho zasahu ? Vim ze se snazis tady udrzet cistotu diskuze, ale trochu vice objektivity. Jsem ucasten i na jinych diskuzich, ale takto to nikde vyhrocene a polarizovane neni. Obcas si tady pripadam jako na nejake pomocne skole....1 bod
-
1 bod
-
Reaguje to na vyrazny rozdil v rychlostech. To na ten kruhac najizdis v 70ti nebo jak? Ani jednou mi to u kruhace nereagovalo a to brzdim celkem na posledni chvili pred nim. Pri predjizdeni teprve ne. Nejcastejsi reakce je, kdyz nekdo prede mnou odbocuje a pomalu vyklizi prostor. Z dalky vidis, ze odbocuje, predpokladas ze nez tam dojedes bude davno pryc tak nijak nereagujes jen si pripravis nohu a ale z nejakeho duvodu se tam zdrzi dyl tak FA chytne roh auta a zapipa...1 bod
-
Co si budem řikat ,mně take ve škodovce nebyli schopni řict co tomu autu je, to čerpadlo mi poradil mechanik co dela sam na sebe dle jeho popisu se čerpadlo pri natlačeni benzinu sekne,tak sem to pochopil,dale mi řekl ze to samotne čerpadlo v plovaku jde vyměnit za nove jde koupit jako samotny dil,a vzhledem k tomu ze me auto ma najeto 290 tis km tak z meho pohledu mělo asi čerpadlo sve odjete , budu dal sledovat jak se bude chovat,mam druhe čerpadlo použité z jiného auta ale steny kod čerpadla.1 bod
-
Moje 77 měla ve výchozím stavu 84, ale takový skok jako z 63 to prostě nebude, to je pravda.1 bod
-
No a jak se to dělá s tipáčem a zápisem do TP?V TP mám zapsány dokonce směšný 14,15 a 16.Například když koupím RS kola na jedničkovou octávii Spyder 17? Odpovím si sám.Viz vlákno hore .Su to vůl.1 bod
-
A co, vyhonil sis hned bambusku do kufru? , i když to by bylo škoda, spíš do nádržky do ostřikovačů, nová onanotechnologie, vaše sklo bude vždy čisté. Vaše onanočástice v podobě pulečků budou požírat špínu na skle. A možná udělají i něco s těma světlometama aby se nemlžila a nezatejkalo střešním oknem. Když hadříkem s onanočásticema potřeš interier, získáš hned interier bez vrzání a tapeci bez papundeklu.0 bodů
-
Sama social white. [emoji33] O tu Tvou Skodu by se ani srnka neoprela. Radeji skoci z utesu nez by se nechala prejed Skodovkou. Takova potupa v srnci tlupe by to byla. Hlavne srazit koloucha o vaze 10kg v rychlosti 20km/h = totalni skoda. Dik za objasnenost. Pritom takova kravina stacilo by to napojit na kontrolku rucni brzdy a tempomat by se vypnul.-1 bodů
-
-1 bodů
-
Copak do nemocnice si muzes donest vlastni krev? Do hospody vlastni maso? Zkus se na to divat i timhle pohledem... Doneses si vlastni olej, podepises jim, ze na tvoji zadost ho tam daji a co kdyz v te pixle bude neco jineho protoze eshop jsou podvodnici? Budes se se servisem soudit, ze ti tam nalili neco jineho nez bylo napsane na baleni? Nemaji zapotrebi jit do rizka. A bo, znackove veci jsou vzdy drazsi, ale to nemi jen u aut prece...-1 bodů
-
-1 bodů