Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 11/03/17 ve všech sekcích
-
6 bodů
-
Kuwa, tie sa snáď vyrábali po celom svete..... . Aj doma mám takú.2 body
-
Tři zaměstnanci velké firmy si povídají, co udělají s vánočními odměnami. První povídá:"Pracuji pro divizi v Německu, z vánočních odměn si koupím auto a za zbytek pojedeme s rodinou na dovolenou." Druhý povídá: "Pracuji pro divízi ve Švýcarsku, za vánoční odměny si nechám vybudovat bazén a za zbytek pojedeme na cestu kolem světa." Třetí povídá: "Pracuji pro divizi na Slovensku a za vánoční odměny si koupím svetr." Ostatní se překvapeně ptají: "A co zbytek?" Třetí povídá: "Zbytek mi doplatí rodiče."2 body
-
Tak se uklidníme a vrátíme se čistě ke kódování. Ostatní smetí smetly stěrače do koše.2 body
-
To je trochu mimo operovat tady zaměstnaneckou slevou. Na to se nikdy fyzická osoba nedostane.2 body
-
2 body
-
2 body
-
2 body
-
Navíc tato sleva je s největší pravděpodobností vázána na poměrně vysoký odběr. 23% na OIII bylo u předchozího zaměstnavatele, který odebíral odhadem minimálně 40 aut ročně a ještě na operativní leasing. A v případě NH Caru nízké ceně bohužel odpovídala úroveň "služeb". Uvádět slevu v procentech bez dalších informací je dost zavádějící. Běžný smrtelník se k takovému číslu nemá šanci přiblížit.2 body
-
1 bod
-
1 bod
-
Doprčič, to nevíte v jakém tématu jste? Buď to nelze nakódovat, nebo lze = postup. Nic ostatního sem nepatří. Klakson jsem tedy vytroubil do koše.1 bod
-
Znáte snad jiného výrobce, který vám nabídne prakticky všechny motorizace v manuálu a automatu, minimálně ve 3 výbavových stupních, některé i s pohonem všech kol? Škodovka je v tomhle daleko před konkurencí, počet kombinací výbavových stupňů x motorů x převodovek x poháněných náprav je pomalu větší než u několika přímých konkurentů dohromady A vy se tady rozčilujete nad tím, že jedna kombinace vypadla z ceníku (zřejmě kvůli minimálním prodejům) ?1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Jsem zhnusen. Jak si může automobilka dovolit zrušit DSG? Kdo ho jednou zkusil, ten nechce jinak. A nemá ho jen ten, kdo na něj nemá a nezkusil, že...1 bod
-
Horší to bude ještě za rok, dva, až se unaví tlumiče. Ty pak pořádně nestíhají a to jdou jízdní vlastnosti celkem do pr.... Rozhodně vzhledově je to pecka, ale chtělo by se s tím podvozkem vyhrát víc. Bylo to už dost tvrdé a prázdný zadek skákal jak koza co si pamatuju. Já jsem měl ještě tvrdší tlumiče MR13, do Spacebacka už dali ty měkčí, ale nevím jestli je to výhoda, nebo ne.. Prostě ze začátku převládá radost z toho snížení, jenom postupem času to skákání člověka unavuje víc a víc. Proč neudělají nízké a pohodlné auto?1 bod
-
Pokud si vybíraš vozy které jsou označeny jako škoda plus, tj. do 1,5 roku stáři a 30tkm nájezdu tak chybu neudělaš. Sám sem tak kupoval. Většinou jsou to předváděcí nebo referentské vozy ŠA takže budeš 3 majitel v techničku (ŠA, prodejce a ty). Samozrřejmně prodejci na portálu skodaplus inzerují i "normální" bazarovky ...1 bod
-
Je třeba to chápat tak, že kvalita dílů je špatná a Škoda Auto má jako jediné řešení, zdržovat, protahovat, neměnit a vymlouvat se. Prostě dělat vše proto, aby zákazník nakonec sám vše vzdal. Vím o pár případech, kdy byl vůz vrácen a o jednom kdy firma Škoda Auto musí uhradit i ušlý zisk. Víc takovýchto případů a situace se bude řešit jinak. Řešení technického servisního centra ve velké většině nemají nic společného s potřebou řešit problém, ale jen nějak vše odpálkovat a tvrdit, že chyba je někde jinde.1 bod
-
Aktualizace a vývoj v průběhu 2018 KAROQ náběh motoru 2,0 TDI 110 kW 4x2 MP (KT27) náběh motoru 2,0 TDI 140 kW 4x4 DSG (KT18) náběh motoru 1,5 TSI 110 kW 4x4 DSG (KT48) náběh provedení Sportline (KT27) náběh provedení Scoutline (KT27)1 bod
-
průběh 2018 OCTAVIA výběh motoru 2,0 TDI 135 kW 4x2 MP, motoru 1,8 TSI 132 kW 4x2 MP a motoru 2,0 TSI 169 kW (KT26) výběh provedení G-TEC v Octavii Liftback (KT26)1 bod
-
Petre pojedes taky dakar dapidem? https://www.garaz.cz/magazin/motorsport/3004638-nejvetsi-ceske-suv-skoda-kodiaq-se-ucastni-dakaru-20181 bod
-
..... tak se zase uklidnime a nebudeme plasit dalsi prehnanou RENDEROVOU fotografii Prvni hybrid bude na konceptu SIII., bude mit motor 1.5 TSI, cisty elektricky dojezd na elektriku bude 70 km realne a celkovy vykon hybridu bude 180 kw1 bod
-
Asi jsem se dotkl Koktovo pohnutých citů :-) taková spotřeba u mě nebude na dlouho, auto prodávám1 bod
-
1 bod
-
Dakujem pani za vysvetlenie, vzhladovo - resp. asi myslite kvalitativne, to viem spravit lepsie a aj za kratsi casovy usek ako do teraz - budem robit final tejto verzie cez vikend ked bude casu ... pondelok pridam dufam foto ... Ale este by som chcel vazne vyskusat spravit tu druhu verziu Tuto testovaciu pozivam ,drzi dobre, nehybe sa, nehrka tak to by bolo celkom OK. Test- final. Avsak bez odtlacku. Aktualne som nevyriesil skonvertovanie siete na model cize sa mi neda pohodlne dokreslit co potrebujem ... Vysledok pouzivam a je celkom fajn, ale bol celkom narocny na tlac. Nie nakladovo ale skor technicky. Este foto: /// chcel som este vyskusat pouzit plnic aby som zakryl niektore mensie nedokonalosti a zrovnal povrch ale musel by som to vytlacit nanovo ... cca 25 hod ... a aktualne mam tlaciaren stale vytazenu inymi zalezitostami ... - pre to ze to je taka pre-final verzia to nieje tmave zvnutra ale to z mojej pozicie vodica nevidim :-) - mam to teraz na lavej strane1 bod
-
proč sem pleteš něco, na co se soukromá osoba nedostane. Akorát v tom mají pak zmatek1 bod
-
1 bod
-
Na co to potřebujeě ověřovat, když to máš uvedený v návodu k obsluze? Mě by spíš zajímalo, jestli pujde použít 0W-20 (VW 508.00)1 bod
-
Zajímavé, první vlaštovka z XDA pro AA. Dobrá je ta informace o vývojářském režimu AA a povolení neznámých zdrojů v AA, to se může hodit.1 bod
-
Tak moje měřená trase je s 3mi docela slušnými kopci, region Beskyd... Kdybych po okresce nejel 120, tak bych to stáhnul ještě níže, někdy se hecnu... ...ale není to taková paráda jako když do kopce podřadím pádlem o 2 a prosvištím kolem machírka v tunningované koktávě TDI1 bod
-
Pravidelné jízdy Praha - Krkonoše, cca 125 km, z toho 70 km R10 s rychlostí kolem 130 km/hod. Cesta tam cca 7,4 litru, zpět cca 6,4 litru. Tady je krásně vidět co dělá výškový rozdíl: Praha asi 300 m.n.m, cíl v Krkonoších asi 800 m.n.m. Platí to pro 2 osoby v autě a pár tašek v kufru. Když jedeme čtyři tak to ještě o pár deci vyskočí.1 bod
-
Cena 682000,- sleva 15,4% procenta, 1,5TSI manuál. Nicméně já jsem si to vzal přes zaměstnance škodovky. Jinak bych takovou slevu asi nikde nedostal...., ale nevím přesně-1 bodů