Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 12/13/17 ve všech sekcích

  1. vuala. kto sa nudí, môže si prečítať takmer celý príbeh (aj s návodom) http://wirer.sk/ledlowbeam/
    6 bodů
  2. Petr jel akorát na autodromu na pouti na náměstí, ale je to už několik let. Teď ho tam už nepustí ani na labutě, páč jim to tam všechno naboural
    3 body
  3. Petře, nevím co bys chtěl, aby měl Focus RS za motor? Pětilitr ví ejt? Když pominu to, jak by bylo možný ho tam zastavět, tak si nedovedu představit, jak by to s tím brutálně nefungovalo... Dovedeš si představit s tím jezdit na okreskách pilu? Teď mluvím o jízdě, ke které je to auto určené, nemyslím běžné přesuny a občasné předjíždění, nebo jízda 150tkou po dálnici. Není problém ve foukaných dvoulitrech, už kdysi se na těch motorech dělalo 350ps+ a jezdilo to spolehlivě. Měl jsem jeden čas možnost jezdit s LanEvem V GSR a krom standartní péče nebyl problém. Jediný co, tak to žralo i děti kolem cesty... Nicméně já problematiku spatřuju jinde, než že by ty motory neměly potenciál. Zaprvé je to stále o majiteli. Dřív nebyla tato "sportovnější" auta tak dostupná, respektive v tom nebyla taková móda. Dneska v tom jezdí spousta lidí, kteří tomu za mák nerozumí, mají to jen jako společenský credit. Takovýhle lidé neřeší ohřátí a chlazení auta, určité rozumné chování. Jenže právě tohle ty jednotky potřebují... Věc druhá je ta, že dneska je obecný tlak na ekologii a emise. Dneska není problém udělat jednotku, co z vtipného objemu udělá hromadu koní, ale je problém udělat jednotku o určitém objemu a výkonu, aby splnila všechny požadavky, které po výrobci požaduje "zelený" svět. A sloučení vysokého výkonu plus těhle eko záležitostí opět daleko více motor zatíží, takže je náchylnější k nějakému problému. Neříkám, dneska už se prostě věci nevyrábí na 30let dopředu, ale je to dané tlakem doby. Můj názor je takový, že i dnes se dá najít auto, které dobře poslouží na několik let dopředu, jen se o něj člověk bude muset starat a rozumně se k němu chovat. Tím netvrdím, že Ford neudělal někde při vývoji zásadní chybu, která se teď neprojevila EDIT - Byl jsi někdy jezdit na okruhu? Tam by jsi poznal, že vlastně těch 350ps musí taky hodně makat
    3 body
  4. Pokud to nekoho zajima tak prikladam par drobnosti, ktere jsou v MR2018 jinak. Po vypnuti zapalovani a po zapnuti zapalovani se zobrazi na maxi dotu data z posledni jizdy. Celkem sikovne. maxidot a infotainment jsou ladeny do barvy podle barvy led osvetleni interieru. tempomat 210km/h ma nove i omezovac rychlosti nektere zmeny v GUI mi prijdou v celku nevydarene. Asi chapu proc je ve skodovce delali, ale v MR2016 to tak nejak spolu ladilo vic. infotainment je vystouply. Na horni liste je takovy “okap” a dobre v nem drzi napr mobil ...a prach. Jinak na dotekove tlacitka se asi da zvyknout, ale v noci pri vypnutem zapalovani nemate sanci trefit spravne tlacitko, drive se slo orientovat po hmatu. Zadna tragedie ale. Co trochu mrzi je ze display je leskly a jsou na nem videt otisky.
    3 body
  5. Jen jsem na ni upadl, hájil se muž obžalovaný ze znásilnění. Vyvázl s podmínkou
    3 body
  6. No jó, když von si Petrrr dal užší benzínový hadice, aby to míň žralo.
    2 body
  7. Aby nebylo tak snadný to prohodit bych viděl jako hlavní důvod, možná byl konektor o něco levnejší a protože je na lift i combi stejný tak možná o něco zlevnil výrobu. Čert ví, prostě je jinej.
    1 bod
  8. áno, riešili sme to v sekcii F3
    1 bod
  9. Nejsem naivní, neboj, vím moc dobře, jak to auto dostane na lajně a následně na zkušebně na prdel... U závoďáků se dělá první olej dokonce daleko dřív, já ho dělám po deseti, max 15tis km. Nicméně to vše nic nemění na tom, že když tomu autu dáš chvíli péče a obětuješ těch pár km dobrému zajetí, rozhodně špatně tomu motoru neuděláš
    1 bod
  10. Martab: .... Tak cist asi vsichni umime, ne ? testu je asi vic, ale primo tohle konkretne urcite ne. Video vyslo totiz vcera a jaksi je hezky propagacni a placene Skodovkou teda aspon ja to tak vnimam, coz me celkem mrzi. Kazdopadne je i smutne ze redaktor nevi, kolik Nm ma dany motor
    1 bod
  11. Mám dojem, že u tvojí naThalie jedeš na 90% výkonu celou cestu Z jednotky jde vyčíst spousta údajů, ale o tom, jak moc využíváš výkon motoru, ti spolehlivě poví spotřeba paliva
    1 bod
  12. Měl jsem chvilku a konečně umyl auto. Zde pár fotek po zmíněné výměně za facelift světla s LED:
    1 bod
  13. Pochop, že většině lidí, co si to auto pořídí je teplota oleje úplně někde. Ani netuší, proč tam olej je. Nedej bože, že by tušili, kudy se případně dolévá. Dneska ani teplota vody neukazuje reálné hodnoty, ale pouze jistý průměr hodnot. I palivoměr už dneska "lže a krade", ukazuje stav nádrže paliva dle toho, jak tlačíš na pilu, aby tě prázdná nádrž odradila od zamoření planety emisema A ano, s tím, jaký výkon by měl stačit běžnému vozu v městském provozu, řešili jsme to na vejšce. Ale popravdě, já bych si s tím nevystačil, jezdit tak defenzivně, abych využíval 30-40% výkonu (možná u auta, co má 550ps+ bych problém neměl )... To radši využívám služeb mhd, protože ta mě dopraví na místo za daleko méně peněz. A jestli chceš, tak tě někdy svezu, abychom si ověřili těch 10 vteřin na max výkon
    1 bod
  14. pěkně vyzkoušeno, ale mě stejnak zajímá, co se bude dít, když baterku nabiju mimo auto (popř vyměním) a nenakoduju. Co se bude dít, když si např bude auto myslet, že tam je baterka jiného výrobce, jak je výše psáno. Nějak mám dojem, že to musí např dobíjet všechny baterky stejným napětím, proudem atd. Stop-Start taky vyhodnocuje baterku podle napětí, ne podle značky.
    1 bod
  15. ...a hlavice radici paky + rucni brzda. Pak by to bylo tiptop
    1 bod
  16. to jste to spíše blbě změřili - akustický tlak je logaritmická veličina, takže pokles o 8 db je dost brutální - rozdíl ve výkonu se téměř blíží desetinásobku.
    1 bod
  17. Zajímavé na tom je to, že domrvili motor, který jinak funguje - něco na úrovni koncernových TSI, tam to ovšem je velkosériový kiks...
    1 bod
  18. https://www.novinky.cz/auto/457632-ford-priznava-problemy-focusu-rs-s-unikem-chladici-kapaliny-do-valcu.html Všechno to jsou stejné šmejdy...Dneska už neumí udělat poctivě vůbec nic.
    1 bod
  19. Na svete je miliarda Číňanov. To znamená, že každý piaty človek je Číňan. V našej rodine je nás päť. Teoreticky je jeden z nás Číňan. Môže to byť hocikto - mama, otec, ja, malý Pu-Whong alebo Šaňo. Ja si myslím, že je to Šaňo.
    1 bod
  20. Něco pro Petrrr http://www.autoforum.cz/zajimavosti/clarkson-a-spol-nechali-explodovat-skodu-octavia-i-to-prinese-nova-serie-grand-tour/ Když jsou ty vánoce....
    1 bod
  21. Tak ako uz @brrrrm naznacoval v mojej teme, pri 33 336 km zacina nieco pekne a mal snad pravdu. Hejteri sa najdu urcite aj teraz, tak pocuvam. Resp. si precitam Farba kontrolky je presne ta ista ako na prepinaci. Vlastne som jeden obetoval . Este je akurat midrny rozdiel v jase (svietivosti). To mozno upravim pri najblizsom projekte, ak mi to bude vadit
    1 bod
  22. Jede sanitka. V ni ridic, lekar, sestricka a student na praxi.Jedou a najednou z niceho nic ridic pousti volant a chyta se za krk. Dusi se, oci ma nekde na cele. Sestricka bezlitostno popadne lekarnicku a prasti ridice do hlavy. Tomu hned prestal zachvat, chyta volant a jedou dal. Najednou lekar pada na podlahu, chyta se za krk a vali se tam pritom se dusti. Sestricka zas popadne lekarnicky a prasti silne lekare do hlavy. Ten se hned zvedne a posadi a jedou dal jak kdyby se nic nestalo. Student v praxi cely v soku obraci se na lekare: Sem na 3 rocniku a znam jen teorii, zadna praxe, ale V ZIVOTE sem neslysel o takovych symptomech a metody lecby sou natolik zvlastni ze jsem totalne zmateny. Muzete mi to aspon trochu vysvetlit? Lekar flegmaticky odpovida: to neres, sestrice se vcera obesil manzel tak si z ni delame prdel... Ředitel věznice si zavolá vězně a povídá: „Jak vysoko vyskočíš?” A vězeň odpoví: „Moc ne, asi tak půl metru.” Ředitel ho odmění dvěma rohlíky. Zavolá si dalšího vězně: „Jak vysoko vyskočíš?” „Asi tak metr.” Ředitel mu dá půlku chleba. Vězni si to pak povídají, že prý kdo vyskočí výš, dostane větší příděl. A za chvíli zavolá ředitel dalšího vězně: „Kolik vyskočíš do výšky?” A vychytralý vězeň odpovídá: „Asi tak čtyři metry.” Ředitel bez váhání pronese: „Zastřelit, přeskočí plot!” Jedu domů autobusem... Autobus je přeplněný, takže vzdám ražení lístku a chci poprosit paní přede mnou, aby mi ho orazila. Ale jak ji nejlépe oslovím? Budu jí tykat nebo vykat...??? Na předposlední zastávce nevystoupila, takže jede až na zastávku poslední. Pořádně si ji prohlídnu. Má sebou láhev vína, takže jede určitě k nějakému muži. Ta láhev vína není zrovna z nejlevnějších, takže to musí být hezký muž. U nás bydlí ale jen dva hezcí muži - můj muž a můj milenec. K mému milenci nemůže jet, protože tam jedu já. Takže jede k mému muži. Můj muž má dvě milenky - Katrin a Andreu. Katrin je na dovolené... "Andreo, můžeš mi, prosím, orazit lístek?" "My se známe...???"
    1 bod
  23. podle mě byli vozy vybaveny systémem Drive Mode Select na ne DCC. Pouze Drive Mode Select má v nabídce tři režimy Eco, Normal a Sport. Neovlivňuje charakteristiku tlumičů. DCC má režimy Comfort, Eco, Normal, Sport a Individual.
    1 bod
  24. 76500km, vymena oleje, interval opet na 15tis a hura jezdit! :-)
    1 bod
  25. Kedze niekedy dochadza k nedorozumeniam ohladom rozdielu medzi soot a ash, sposobu vypoctu zanesenia a pod. tak par poznamok: - Soot pochadza primarne z nedokonaleho spalovania, je tvoreny prevazne uhlikom (ale nie len nim, nejaka cast z neho je prave ten ash). Regeneraciou sa vypali prave ta prevazna cast. Uhlik a jeho formy (uhlovodiky) v tomto pripade pochadzaju z paliva, ciastocne aj z oleja. - Ash je to, co sa navzdy usadza vo filtri. Je to vlastne ta nespalitelna cast (kovy) po kazdej regeneracii. Az sa ho tam proste nahromadi vela, tak DPF vypovie sluzbu. P.S. priblizne pri 50tkm je uz oil ash vacsi ako soot (pred regeneraciou), pri 250tkm to uz moze byt 80% prevaha ash-u. Priklad sposobu vypoctu u 2.0TDI CR 103kW Active Regeneration Function The soot load of the particulate filter is calculated by two pre-programmed load models in the Engine Control Module (ECM) J623. One of the load models is determined from the driving profile of the user and the signals from the exhaust gas temperature sensors and Heated Oxygen Sensor (HO2S) G39. Another soot load model is the flow resistance of the particulate filter. It is calculated from the signals of Exhaust Pressure Sensor 1 G450, Exhaust Gas Temperature (EGT) Sensor 3 G495, and Mass Air Flow (MAF) Sensor G70. Prikladam aj graf zaplnenia sootom.
    1 bod
  26. Tangerine(lift) vs Cayenne(combi)
    1 bod
  27. zozadu bloku motora , v strede pod skrutkou M8
    1 bod
  28. JISTE! Tyhle motory vyhoneny praskama nikdy nemeli moji duveru. Neni nad poctivy atmo VE OSUM PETILITR. Kdyz si clovek navic veme ze ten focus je pidi auto a ten motor s nim nema zadnou praci..
    -1 bodů
  29. Tak ja som napriklad vcera tankoval. Myslis, ze to niekoho zaujima?
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...