Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 12/14/17 ve všech sekcích

  1. No, s necim se souhlasit da, s vetsinou nikoliv. Kec o loketni operce me dostal. Zas tak spatne auto to neni a se zaverem tohodle britskeho, nevim co, nesouhlasim. Sami britove umi leda hovno. To se musim Rapida zastat, coz u me neni obvykle.
    4 body
  2. Ludia tu jazdia na Skodovkach od vas a su nasrati. Aky je v tom rozdiel?
    3 body
  3. @Lukason - ak myslíš redaktora Chválu, tak ten patrí medzi slovenskými a českými redaktormi k tomu najlepšiemu. Áno, s Nm sa sekol (v popise ich ale uviedol správne), to sa stane. A propagačné to nebude, pozri si iné jeho recenzie. To by musel byť teraz už aspoň milionár
    3 body
  4. Malé orientační video.... Video0002.3gp Na konci jsou denní.....
    2 body
  5. Tak jak jsem slíbil tak i plním. Včera jsem si našel čas a po příchodu práce jsem 1,5 hodiny do půl osmé vyráběl redukci. Předem upozorňuji, že jsem vytvářel na Combi před fl a liftback před fl má jiný konektor. Použil jsem Screenshot z německého videa, tak se snad autor nerozlobí. Základ je vlastně jednoduchý. Stačí propojit jen čísla na obrázku. Já použil po domluvě s elektrikářem drátek 0,75mm2. Je potřeba se orientovat podle drobných čísel na plastových svorkovnicích viz číslo níže. Po zasunutí všech pinů se musí ještě zajistit pojistky( takové ty jazýčky na fotce svorkovnice z predfl bez té červené věci). Jediné co mi dělalo problém je orientace pinů ve svorkovnici pro fl.. Mezírka na koci musí být horizontálně, jinak nejde svorkovnice zasadit do světla. A to je vše. Ještě přikládám foto hotové redukce. Také bych se chtěl omluvit, že jsem to sem nedal hned, ale po celodenní práci jsem byl rád, že jsem udělal ty redukce a ještě něco složitě fotit a vypisovat jsem neměl ani pomyšlení. Tak jsem udělal pouze momentku do mé složky.Doufám, že to tedy někomu pomůže.
    2 body
  6. Jelikož jsem tu nic podobného nenašel, přidávám tip na jednoduché a levné řešení instalace těsnění motorového prostoru. A hlavně funkční, zvláště v zimních plýskanicích a břečkách soli. Jde o samolepící těsnění typu "pralinka", já koupil 3 metry za nějakých 109 Kč, potřeba je méně, je to i s rezervou. Nejdříve jsem uvažoval o lepeni na kapotu, ale tam se to neosvědčilo, těsnění by muselo být dost masivní. Důležité je dobře odmastit před samotným lepením a pak nalepit po hraně přední masky a světel. Jinak nemám problém s omýváním wapkou ani v myčce. Mám to již několik měsíců a viditelně klesla prašnost v motoru a hlavně se nedostane na motor voda se solí stříkající od aut, takže sdílím něco, co mám ověřené a funguje. Třeba to bude pro někoho inspirace.
    1 bod
  7. Teda, nestačím se divit! Ještě 3 takové příspěvky a toho Jacka ti fakt dovezu!
    1 bod
  8. Na pohovoru…- „Kolik jazyků umíte?“- „Tři.“- „Jaké?“- „Angličtinu, francouzštinu a ruštinu.“ - „Tak nám řekněte něco anglicky.“ - „Guten Tag.“ - „To je německy!“ - „Tak umím čtyři.“ Když se před tebou holka převlíká:a- považuje tě za nej kamarádab- chce, abys po ní vyjelc- nevšimla si, že sedíš na stromě u jejího okna
    1 bod
  9. Časově to bylo hodně náročně, ale výsledek stojí za to....
    1 bod
  10. Neco pro Petrrra: http:// https://www.irozhlas.cz/zivotni-styl/auto/skoda-rapid-test-hodnoceni_1712141620_mos
    1 bod
  11. Můžu dát jen pár foto toho developer menu (testmod menu). Jen sem to prošel a víc se o to zatím nezajímal. Prostě testovací mod . PS: co se týče stahování okna přes DO, tak se mi zatím nedaří. Je tu někdo, komu by se to pomocí caristy povedlo?
    1 bod
  12. Tak som dlžný informáciu, ako to celé dopadlo. Dvere boli menené kus za kus, blatník a prah sa opravili, prah nakoniec bez rezania, tak super. Celá ta sranda vyšla 1351€, našťastie to išlo z havarijnej poistky, ja som platil len spoluúčasť.
    1 bod
  13. V konfigurátoru digitální přístrojová deska za 8 900 Kč a DCC za 25 000 Kč.
    1 bod
  14. Díky za další verzi. Problém u G4 vyřešen, udělal jsem v mobilu vlastní upravenou verzi a je vše ok. Odesláno z mého LG-H815 pomocí Tapatalk
    1 bod
  15. Po zadání VINka do Etky v servise bude jasně označena jednotka MIB a ta se musí shodovat s tím co je ve voze, lze opět v servise zjistit pomocí ODISu a vyčtením identifikace jednotky 5F.
    1 bod
  16. Nech sa paci, Carista 3.7 beta-6 je TU. Subor, ktery ma v nazve "crk.support" pouzite v pripade, ze sa Vam nedari urobit kroky popisane na stranach 5-11 v PDFku.
    1 bod
  17. Podle dílenské příručky je to takto: Každých 30 000 km – Čistič paliva: výměna (vznětové motory při provozu na palivo, které neodpovídá normě DIN EN 590) Každých 90 000 km – Čistič paliva: výměna (vznětové motory při provozu na palivo, které odpovídá normě DIN EN 590)
    1 bod
  18. Jazdím 90% mesto, čiže ani v hmle nemám potrebu zapínať hmlovky a teda spínač nikdy nevyťahujem. Z mojej strany to bolo len upozornenie, pretože niekto vyššie písal, že zapne Auto a viac nerieši.. ale človek nie vždy jazdí v ideálnych podmienkach a teda to treba riešiť.. v hmle, prípadne v daždi, kým sa nezapnú stierače... atď. A taká kontrolka je vtedy naozaj nápomocná. Mne určite chýba... ešteže je tam predpríprava a že sa dá dorobiť. Určite čoskoro bude aj v mojom aute! Ale už sme asi mimo tému..
    1 bod
  19. brrrm : Tady pouzivam vzdy zdravy rozum, a zapinam mlhovky, nebo hlavni rucne. Mel jsem na mysli provoz za beznych podminek. Pro Alese - neni to zbytecnost, to je tvuj nazor, jsem na to zvyklý z predchozich aut a vyhovuje me. Neni treba o tom dale polemizovat, otazka znela, zda-li to jde. A "rasy", pokud si dobre pamatuji snad umi Ferda nakodovat, o tom se mysli jiz zde nekde psalo...
    1 bod
  20. Tie Auto svetlá majú svoje limity.. napr. keď sú v tomto ročnom období hmly, automatika necháva zapnuté denné. Čiže dôveruj, ale preveruj.. a tá kontrolka je sakra nápomocná! A ešte.. aj mapy cez Android Auto sa v prípade rozsvietenia svetiel prepnú do nočného režimu..
    1 bod
  21. Petr jel akorát na autodromu na pouti na náměstí, ale je to už několik let. Teď ho tam už nepustí ani na labutě, páč jim to tam všechno naboural
    1 bod
  22. Ve zprávách říkali, aby každý, kdo vyrazí na cesty v tomhle počasí, měl mít sebou: -rozmrazovač -sněhové řetězy -lopatu -tažné lano -baterku -deku -hever a náhradní kolo No vypadal jsem ráno v tom autobuse jako idiot.
    1 bod
  23. Měř spotřebu dlouhodobě dotankováním nádrže do cvaknutí pistole. Nějaké výpočty podle toho, co ukazuje ručička palivoměru, mohou být přinejmenším zavádějící. A s vyšší spotřebou při dálničních rychlostech (130 km/h) se smiř - fyziku prostě neošálíš. Vždyť se podívej, jaká je to auto krabice. V těchto rychlostech jsou největším nepřítelem spotřeby odpory - aerodynamický a valivý. S tím holt nic neuděláš.
    1 bod
  24. Je to skoro tutově softwarem, není dostatečně ošetřená možnost kombinace teplot "teplej nasávanej vzduch + vystydlej motor (po delším odstavení)" - ŘJ vstřikuje podle teploty nasávanýho vzduchu moc malou startovací dávku, která se vzhledem k příliš vychladlýmu motoru nestačí dostatečně odpařit a vytvořit pro start příznivější bohatost směsi kolem svíčky. Teprve po delším protáčení se naakumuluje dost paliva aby bafnul aspoň jeden válec - jak se tím zvednou otáčky, zlepší to kompresní podmínky a palivo se rychle odpaří, takže další zážehy už jsou bez problému a motor běží. Stejně tak když ŘJ zaznamená neúspěšnej start, tak bez ohledu na teplotu zvedne sama dávku, aby další start usnadnila. Rozhodovací teplota pro tenhle jev je cca 20°C venkovní teploty, kdy už ŘJ usoudí, že není potřeba do motoru špricovat hned plnou startovací dávku jako při menší teplotě a tak ji sníží, jenže motor se ještě ochladí odparem paliva vstříknutýho do sání a podmínky pro start se tak zhorší. Jediným řešením by bylo "poladit" soft v ŘJ tak, aby tahle rozhodovací teplota pro rapidní zmenšení startovací dávky byla třeba až 30°C nebo by se tenhle bod vyrušil úplně a startovací dávka by se v plusovejch teplotách nezmenšovala vůbec - sice by €urochujové a ekofašouni řvali jak prokopnutý krávy, že v momentě startu takový auto produkuje X-krát víc škodlivin, jenže kolik vteřin po startu za kladnejch teplot trvá, než se ohřeje lambda ve vejfuku a přebere regulaci bohatosti směsi? 10? A možná ještě míň ... Druhá věc je to zvednutí otáček těsně po startu na cca 1500RPM - to je další část softwaru, která se aktivuje až po úspěšným startu, kdy chce ŘJ co nejrychlejc ohřát katalyzátor, protože usoudí, že vnější teplota je dostatečně vysoká na to, aby se už motor udržel ve stabilním chodu. Takže otevře víc škrticí klapku a ubere předstih, tím vytvoří vyšší teplotu ve spalovacím prostoru v momentě otevření vejfukovýho ventilu a docílí rychlejší ohřev svodů a katu - bohužel za cenu citelnýho poklesu krouticího momentu motoru, takže se musí při rozjezdu přidat trochu víc plynu - nebo prostě počkat těch cca 10 vteřin, než se ohřeje potrubí a kat a ŘJ usoudí, že už to stačí a otáčky stáhne těsně nad volnoběh kolem 1000RPM. V praxi to běžně stačí na připoutání se a případný omrknutí nastavení sedačky, zrcátek a ohlídnutí, jestli nikdo nejede zezadu, takže ti šoféři, co nejdřív nastartujou a poutají se až potom mají trochu výhodu před těma, co se jako piloti ve stíhačkách nejdřív ukurtujou a startujou až připoutaní ...
    1 bod
  25. Tady musim s bojlerem zcela souhlasit, potahy jsou snad nejodpornejsi vynalez, ktery znam, co se tyka autoprislusenstvi. Znam i mraky lidi, co je maji v aute po celou dobu, co ho maji, takze originalni sedadlo vlastne vubec nikdy nevidi, a pak jej prodaji s pocitem, ze je sedadlo jako nove, za coz hodnota auta nestoupne prakticky o nic. Pritom kdyby bylo uplne nejhur, tak se da i originalni potah sedadla vymenit a zase tak silene drahe to taky neni. A btw. co udelaji deti v aute je mimo prvnich dvou-tri let zivota ciste o vychove a predtim hodne pomuze, kdyz se jim neda nic do ruky.
    1 bod
  26. Octavii z Ruska? To by mě dost nasralo. Asi bych ji nechtěl převzít. ... a to nic proti Rusku nemám.
    0 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...