Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 12/23/17 ve všech sekcích

  1. Jojo, co člověk to názor. Dát půl mega a být znechucen nikdo nemusí. Vždy si může koupit nejlepší kombík všech dob od hnůjdávaje a být spokojen. Kokodák se mi taky nelíbí a tak ho nemám :-)
    5 bodů
  2. j57, když se Ti OII nelíbí (a Tvůj názor respektuji) tak se nerozčiluj a kup si něco jiného. Myslím, že se "čtyřočko" pomluvilo už dost a skoro rok od zahájení prodeje je to již poněkud passé.
    3 body
  3. Zdar panove, doslo volno a cas na nejake mikrokutilstvi. Klic o3 L&K vypada dle meho jako hodne spatna variace na klic od auta, tak jsem ho trochu upravil.
    2 body
  4. " Nechceš umřít sám ? Staň se řidičem autobusu ! "
    2 body
  5. Tak ze dnes uspene aktualizovane na 366
    1 bod
  6. Tak dnes konečně proběhla očista a odstranění asfaltu a téru, který byl po celém autě, jak popisuji výše. K odstranění jsem použil Gyeon Q2M Tar a musím říct, že to sice byla makačka, protože asfalt byl vážně na všem, ale na druhou stranu přípravek fungoval výborně a šlo to dolů opravdu ze všeho i z folie hrany kufru, kde jsem měl strach, abych ji nepoškodil. Po důkladném umytí znovu podklad, vosk a auto je opět jako nové.
    1 bod
  7. Upravil jsem prizpevek vejs o “navod”, cislo klice je videt - treba jde objednat v SA a pokud ne, mate tam link kde jsem to koupil ja. Rekl bych, ze to je original vyrobek. Ale mozna i neni, nicmene kvalita je ok. Pridavam profi fotky.
    1 bod
  8. Vůbec nechápu, proč něco bastlit, když jde věc řešit softwarově. Naprosto komfortně a šetrně k vozu. Psemrad: Se divím, že jste nevzal napájení třeba z výhřevu lambda sondy.
    1 bod
  9. Takže se opět hlásím, abych se "pochlubil" jak jsem postoupil, nebo spíš nepostoupil. připravil jsem si topení na ozkoušení, takže jsem ho osadil držáky, výfukem, sáním a oběhovou vodní pumpou, potom připojil napájení a CAN, zde je pár fotek, elektrikáři prominou ten kabelsalát co jsem vytvořil, ale chtěl jsem to co nejjednodušší. Napájení topení a napájení dálkového ovládání je napojeno přímo na baterii, CAN jsem napojil ke CANu u radia, abych nemusel zbytečně rozebírat půl interiéru. Zde je výsledek z prvního testu Bohužel jsem zjistil, že oběhová pumpa neběží tak jak by měla, občas šla, občas ne, takže celý systém byl nespolehlivý, topení se přehřívalo. Nová pumpa stála 1800,- a koupil jsem jí v cc-autodily.cz Po odzkoušení v akčních členech, že pumpa běží jak má, jsme pustili topení a zde je výsledek Takže výsledek je, že nyní topení externě běží jak má, takže nám (mě) nic nebrání v tom, abychom to naistalovali do auta a užívali si tepla v zimě
    1 bod
  10. Jak vyřešíte bez softwarové změny kolísání napětí na baterii od 12,1V do 13,8 V? Přijedu domů a na baterii mám jen 12,1 V(i když jsem měl vypnutý start/stop). Pak auto cca. 14 dnů může stát a přijdou mrazy.... no a baterie má to nejlepší za sebou. Nemluvě o autech, které mají přídavné topení....
    1 bod
  11. Ja dekuju za pravidelny prisun beta verzi. A vsem stastne a vesele!
    1 bod
  12. CLINT si nepreje ani tak nejakou Skodovku jako toto. https://www.stream.cz/fenomen/10020413-fenomen-nafukovaci-panny [emoji23] Uz ma objednany rusky model.
    1 bod
  13. no to jsem právě měl na mysli - cena geometrie se blíží ceně jedné gumy. Pokud už jsou kola jetá a netáhne to do nastranu, tak to s její rentabilitou zas tak moc jednoznačné není
    1 bod
  14. to by mě zajímalo, co se reálně dá za "200 - 400 Kč" v oblasti geometrie pořídit. Dobrý pocit?
    1 bod
  15. tak ho nezahazuj, může se ještě hodit.
    1 bod
  16. Neneneneeee! Chyba v dedukcii je v tom, ze alternator sa snazi vyrobit 14,4 V kdezto baterka ma 12 naprazdno (pri zatazi samozrejme menej) a tym padom klesne napatie z 14,4V pod 12V a to proste uvidis...
    1 bod
  17. 1 bod
  18. Verze 2011

    395 stáhnutí

    Sada písma pro nové logo ŠKODA AUTO v různých řezech.
    -1 bodů
  19. Deaktivace systému start-stop. Sice jde o známý a již několikrát diskutovaný způsob založený na principu elektronického sepnutí tlačítka start-stop po zapnutí zapalování (realizovaného hotovým modulem nebo relátkem, klopným obvodem 555, hradly apod.), ale připojuji v příloze pdf mnou ověřený dvoustránkový montážní postup s přípojnými místy pro Fabii se samostatným tlačítkem systému start-stop na panelu vlevo vedle volantu. Ve druhé příloze je pak ukázka mého "bastlu ze šuplíkových součástek". Na základě reakcí na příspěvek doplňuji: Tento postup neřeší obecné problémy systému rekuperace energií. Uvítám příspěvek s návodem, jak vlastnosti systému rekuperace upravit. Na rozdíl od "trvalé" deaktivace sw úpravou, např. nastavením limitu napětí, je možné systém start-stop jednoduše aktivovat opětovným stiskem tlačítka třeba při delším čekání za železničním přejezdem nebo před řízenou uzavírkou apod. SSD.pdf SSS.pdf
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...