Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 01/02/18 ve všech sekcích

  1. Vždyť jsem to napojil na pozici zadního stěrače, pozice 47. Využil jsem toho, že pozice je volná, páč zadní stěrač nemám.
    2 body
  2. Dobrý den všem, konečně jsem se odhodlal sepsat jeden z možných postupů jak řešit instalaci kamery :-) https://forum.skodahome.cz/topic/141442-naše-oiii-fl-14-tsi/?do=findComment&comment=2287495
    2 body
  3. Chci se pochlubit novým přírůstkem. Koupil jsem na Aliexpressu autorádio RCD 330 plus, se zeleným podsvícením, výrobce Desay a označení 187A. K tomu CAN-BUS adaptér z can 1.6 v autě (rv 2008) do can 2.0 v rádiu, je to origo od Škody (objednal jsem si v Audiocomu od Kufatecu, že ten má dle obrázku k sobě i dlouhé kabely a dorazil modul od Škody,na kterém byly kabely cca 15cm dlouhé). Ten od Škody je tento: 5J0035751, případně se označuje jako relé 487. Postup montáže je takový, že se odpojí baterka, vyndá původní rádio, přestřihnou se kabely CAN high a CAN low (čím dál od kostky do rádia,tím líp) a na 4 volné konce jsem dal fastony 6.3mm a plastové 2polové krytky na ně. Pozor, CAN vedení musí být zkroucené a někde jsem četl, že nejde pájet, tak jsem fastony pořádně zmáčknul kleštěma, aby to fakt drželo. Pak jsem fastony a krytky na ně nandal na ten adaptér. Teď to mám tak, že stačí rozpojit konektory přes relé a spojit auto s kostkou na přímo a je to jak to bylo. Relé se následně musí připojit na +12V a zem, to jsem si vzal z dalších vodičů vedoucích do kostky-odholil kousek bužírky a vodiče od adaptéru připájel a zaizoloval. Voilá, po připojení rádia a baterky vše šlape. Zapomněl jsem dodat, že jsem dráty popsal štítkovačkou, aby se v tom dalo vyznat. Cenově-komplet 6 tisíc (4 tisíce rádio s výpalným poště a státu+2 tisíce can bus adaptér). Za tuhle cenu mám rádio s mp3 z usb/sd karty, bluetooth handsfree, které stahuje i telefonní seznam (správně česky!) a sms zprávy. Rádio má RDS a hraje podstatně lépe,než Dance. Bt hf funguje parádně, ač má vestavěný mikrofon, tak je mě z auta prý slyšet super. Dodělat chci couvací kameru-znamená to vag kabelem cosi aktivovat. K rádiu je adaptér na cinch. Nepřišel jsem jen na to, jak na displeji zobrazit hodiny-je na to volba v setupu, ale hodiny se neobjeví. Nechybí mi, jen třeba kdyby někdo věděl. Co ale jde je venkovní teplota z climatronicu-ukazuje se vpravo nahoře. Snad tyhle informace někomu pomůžou, protože já sám jsem je sháněl dost dlouho. Škodovla neví/nepoví, místní autohifista neví/nepoví a když poví, tak jen ruce pryč od Číny a místní autoelektrikář to samé. Edit: funkce "gala", tedy zesilování zvuku dle rychlosti tady funguje.
    1 bod
  4. @tmz jasně..to je přesně ten případ, že jemu to fungovat může, takže to tvrdí..já znám uživatele, kterým to na W10 nejede..navíc ten kabel je stejná čína, akorát si prodejce z aukra přihodil marži 200% :-) nechci tě strašit, ale může se stát, že ti to nemusí fungovat, takže aby jsi s tím počítal..
    1 bod
  5. Dnes se rozlišují dvě prohlídky,které nemusí na sebe navazovat olej-dle KM nebo podle dní klasická prohlídka bez výměny oleje.Co se u ní dělá vyjede technikovi až po zadáví VIN do Odisu-podle KM.Někdy nic,jen obhlídka,kontrola podvozku atd,někdy filtry,brzdovka atd atd atd.
    1 bod
  6. Mám MR2017 a LED osvětlení mám z výroby, takže použít je lze i u Fábie. To v jednání asi znamená že se ještě nerozhodli zda je budou plošně měnit na záruku nejspíše.
    1 bod
  7. Měl jsem taky dlouhodobě problém s nedobíjením autobaterie, po různých pokusech a měřeních jsem zjistil, že mám špatné kostřící kabely. Před dvěma měsíci, jsem znovu očistil kontakty na kabelech a na kostře auta. Napětí se zvedlo na 14,2V, měřeno na baterce, ale po zapnutí všech spotřebičů kleslo na 12,6V, což je málo. Po osahání kabelů jsem zjistil, že kostřící kabel u převodovky je zahřátý u nalisované koncovky (kabelové oko). Kabel jsem ohnul u koncovky a napětí stouplo na cca 13,8V. Poté jsem takto postupoval u všech kostřících koncovek, všechny kabely jsem ohnul přímo u koncovky. Poté kabely sundal a u koncovek prošplíchal kontaktním sprejem. Dále jsem vzal kladivo a ty koncovky, v místě kde jsou zmáčknuté, "slušně" dobouchal. Po namontování kostřících kabelů, mám napětí na baterii okolo 14,2V - 14,5V. Na kontrolu napětí jsem si na ebay koupil měřič napětí do zásuvky na tunelu, sice proměřuje o 0,4V, ověřeno na přesném generátoru napětí, ale to nevadí, si 0,4V přičtu. Teď když jedu, tak jednou za týden strčím měřič do zásuvky a hned vím, jestli se barerka nebíjí a nebo ne. Když to začne znovu zlobit, koupím nové kostřící kabely. Akorát to už asi nerozdejchá baterka, je tam 5 let a tím ustavičným nedobíjením, je už na konci sil, při startu je cítít že se jí moc nechce, ani nabíječka už moc nepomáhá. Takže budu muset koupit novou baterku. Snad to někomu pomůže.
    1 bod
  8. Řekl bych - na co mechanika, když je tam slot na kartu...
    1 bod
  9. I u FIII zasahují do A sloupku (ikdyž mírně): Ale to už je asi trochu OT...
    1 bod
  10. Petr zase sežral kapra, kterého zabili v roce 2015 na Vánoce z nějakého idiotského super hyper marketu.
    1 bod
  11. Takže ty ses vlastně na všechno vys...
    1 bod
  12. Návod je na první pohled složitý, ale na pohled druhý tam není nic neobvyklého a postup je správný (viz výše a Airbag). V podstatě pokud si někdo zamění ten modul z Golfu za klasickou zásuvku, tak se ten návod neliší v ničem od toho co se běžně používá/doporučuje. Jen je to pěkně rozepsané a nafocené. @Clerfayt za mne super práce
    1 bod
  13. Vyšel nový software pro Columbus od 05/2015 - do 05/2017, MIB2, verze 1233.
    1 bod
  14. Vyšel nový software pro Columbus od 05/2015 - do faceliftu, MIB2, verze 1233.
    1 bod
  15. Odpovedel si si sam, tudiz jen pro Rapid, neznamena ale ze nepujdou pro Fabii. TORINO jsou designove stejne jako disky TURINI z Octavie 3, jen jsou Turini 18" a Torino pro Rapid jsou 17"
    1 bod
  16. Už minimálně 3 měsíce je i oficiální řešení na to samovolné přepínání, tak ať vyřeší alespoň to. Jak jsem psal, týká se to jednotky 4B. Tady je TPI: prepnuti.pdf
    1 bod
  17. Vše je na Shaarkyho.....ty(uživatel s nickem: Martin Bednář) máš ještě auto, které tyto problémy nemá(já naštěstí také ne....problémy přišli s přechodem na gateway 3Q0 s podporou jednotky 4B - která se běžně používá jen s LED světlomety, ale xenony podporuje také. Pro vyčtení verze 4B musíš mít nový typ kabele VCDS nebo VCP. Měl jsi problém s přepínáním na levostranný provoz(některé vozy to dělali samy za jízdy)?? Byl po nějakém zásahu servisu odstraněn? Nezačalo to zlobit od té doby? Software 0286 vyšel koncem září a jen pro vozy Seat.
    1 bod
  18. Co to melete za nesmysly? Vaše fráce je slušně řešeno fušařina. Jaká deformace obloženi? Jak není na kabel připraveno? pod tím obložením je origo kabeláž a k té se to přidělá. Málokdo by poznal, že je tam něco dodělávané.
    1 bod
  19. Syn povídá rodičům: "Mami, tati, rozhodl jsem se osamostatnit." "To je moc dobře." "Kufry máte před barákem."
    1 bod
  20. Pepíček ve škole dává paní učitelce hádanku:"Schválně, paní učitelko, jestli uhodnete, co to je:"Je to pro vás a strká se to do váz?""No, Pepíčku!!! Takový sprosťárny!""Ale paní učitelko to jsou přeci květiny. Jsou pro Vás a strkají se do váz." Učitelka o přestávce hned vypráví kolegyni: "Hele, mám super hádanku. Hádej, co to je: Je to pro Tebe a strká se to do Tebe" ....jde okolo Pepíček a říká : "Paní učitelko, VYKAT, VYKAT... jinak je to kokot."
    1 bod
  21. Přijde Josef k šéfovi do kanceláře a stěžuje si:"Šéfe, nemohl byste mi zvýšit plat? Vždyť tu dělám už 10 let jen za 8000,-Kč měsíčně."Šéf se pousměje, nalije Josefovi štamprle a začne: "Podívej, Josefe, je pravda, že vyděláváš 8 000 Kč měsíčně, což je 96.000Kč ročně, ale... Rok má 365 dní. Z toho je 52 sobot a 52 nedělí. To je už jen 261 dní. Dál máš 28 dní dovolené a 5 dnů jsi byl nemocný, to je už jen 228 dní. Den má sice 24 hodin, ale ty pracuješ jen 8 hodin, tedy 1 třetinu dne, to znamená 76 dní. Nemluvě o tom, že v roce máme 13 svátků, což jsou dny pracovního volna, tedy pracuješ jen 63 dní. To jsou jen 2 měsíce a 1 den. No a co chceš víc za práci za dva měsíce? Vždyť vyděláváš skoro 48 000 Kč měsíčně!." "Promiňte, šéfe, nechtěl jsem vás vyrušovat..."
    1 bod
  22. V jednom městě vznikl obchod, ve kterém si může každá žena koupit svého muže. Má šest pater a kvalita mužů roste s každým patrem. Je v tom ale jeden háček: jakmile již žena vejde na vyšší patro, nemůže už sejít níž, pouze odejít východem bez možnosti návratu. A tak vchází první žena s vážným zájmem o koupi muže. V prvním patře vidí ceduli: "Tito muži mají práci". No, to už je něco, můj bývalý ani práci neměl - pomyslela si žena, ale podívám se, co je výš. Ve druhém patře byl nápis: "Muži zde mají práci a mají rádi děti" Pěkné, ale podíváme se, co je výš. Ve třetím patře byla tabulka: "Muži zde mají práci, mají rádi děti a jsou neskutečně pěkní." No čím dál tím lépe - pomyslela si - ale výš to už musí být.... Ve čtvrtém patře si mohla přečíst: "Muži zde mají práci, mají rádi děti, jsou neskutečně pěkní a pomáhají při domácích pracích." Sladké, jak sladké...Ale zkusím ještě o patro výš. V pátém patře stálo: "Muži zde mají práci, mají rádi děti, jsou neskutečně pěkní, pomáhají při domácích pracích a jsou ďábelsky dobří v posteli". No to je neuvěřitelné, přímo zázrak - pomyslela si žena - ale když to je tak skvělé tady, co musí být o patro výš!?! A v šestém patře si velice překvapená žena přečetla: "Na tomto patře již nejsou žádní muži. Patro bylo postaveno jako důkaz toho, že vám ženským prostě nejde vyhovět."
    1 bod
  23. To jsme tak dneska byli v Přerově kouknout na trhy,mícháme a ono tohle viz foto Kde udělali soudruzi z NDR chybu? PS: Já jsem Ti říkala nech je až na polárkovej dort
    1 bod
  24. rok sa s rokom zišiel, wirer na nové kódovania prišiel. niečo sú len kraviny, potešia sa Fabinky. bacha však, čo zmeníš, ináč servis nedoplatíš... v obehu sú zatiaľ tuším 2 verzie, momentálne vypúšťam ďalšiu, trošku vynovenú, doplnenú a rozsiahlejšiu Kódovanie VCDS Fabia III, verzia 2.0. všetky potrebné informácie sú opäť uvedené priamo v dokumente, niečo budem stále dolaďovať a dopĺňať. chcel som to vypustiť už skôr, nakoniec som však nestíhal pomaly ani posledné úpravy. tak snáď sa potešíte, keď už sú tie Vianoce plány boli veľké, možno budú ešte realizované v ďalších verziách...ak bude záujem a "dopyt" postupne urobím upload aj na uloz.to, pridám na svoju skromnú stránku. zoznam zmien a doplnení: - zmena číslovania verzie na 2.0 z dôvodu väčšieho množstva zmien, aktualizácii a doplnení - zmena čísla účtu pre dobrovoľný príspevok, zmena kontaktného emailu, pridaný odkaz na Facebook stránku - spustená facebook stránka @Car3Code - zmena názvu kapitoly 7.2.13 - úvod – čo je VCDS, káble a softvér - doplnenie kódovanie zadných svetiel pri DRL svietení (4.6.2) - zmena usporiadania Úvod, presunutie ovládania VCDS programu do osobitnej kapitoly - úprava názvov a číslovania niektorých kapitol - doplnenie postupu spustenia a komunikácie VCDS s autom (2.3 a 3) - tipy – zmena obrázkov rádio staníc (11.5) + pridaný video postup - zastavenie stieračov pri otvorení prednej kapoty (5.1.4) - zmena intenzity svietenia DRL v pozícii parkovacie svetlá (4.5.8) - komfortné ovládanie okien cez menu rádia (8.2.3) - aktivácia / deaktivácia hlásenia Safe Lock (7.1.6) - doplnený preklad a vysvetlenie Funkcie svetiel (4.3.6) - doplnenie značenia pinov BCM jednotky pre osvetlenie (4.3.1) - kontrola prístrojovej dosky (11.6) - doplnené kódovanie sťahovanie okien diaľkovým (8.2.1) - WinMerge (3.8) - nová kapitola Otvorenie / odomknutie a rozsvietenie svetiel (4.10) + doplnenie kódovania pre rôzne situácie - upozornenie na rýchlostný limit 120km/h (7.1.7) - aktualizované SK a CZ logá staníc (11.5) - rozsvietenie tretieho brzdového pri otvorení kufra (4.10.3) - priebežné doplnenie fotografií, screenov obrazovky a videí - doplnené základné informácie v kapitolách 3.2 až 3.6 - zmena servisných intervalov (10.2.1, 10.2.4, 10.2.3) - aktivácia brzdových a hmlových svetiel pri DRL (4.6.3, 4.6.4 a 4.6.5) - kapitola venovaná servisným intervalom, resetom a nastaveniam (10) - oprava zapojenia pin-ov BCM jednotky (4.3.1) - zmeny odozvy plynu (9.1.2), aktivácia XDS (9.3.4), prispôsobenie XDS (9.3.5) - nová kapitola Bluetooth a telefonovanie (7.3) - doplnenie nastavenia režimu Autoškola (7.2.9) - nová kapitola Dažďový senzor (5.2) - nová kapitola Osktrekovače (5.3) - nová kapitola Parkovací asistent (8.4) - snímač hladiny ostrekovačov aktivácia (5.3.1) + návod na dorobenie - deaktivácia Start/Stop systému verzia 2 – bez zmeny napätia alebo teploty (8.1.2) - vypnutie optického potvrdenia zamykania smerovkami (4.11.5) - upozornenie na zabudnutý kľúč v aute (7.1.8) - pridaná možnosť pre nastavenie US svietenia iba pri parkovacích svetlách bez ohľadu na DRL a stretávacie svetlá (4.9.3) - aktivácia tempomatu (8.1.8) - oprava kódovania v kapitole 7.2.4 – správne má byť jednotka 09 (pôvodne 5F) - rozsvietenie hmloviek pri diaľkových svetlách (4.5.5) - zmena typu hlásenia nezapnutého pásu (8.3.2) - zmena jasu (svietivosti) Corner (4.5.2) - zmena zobrazenia Bolera na MR2018 (7.2.14) - možnosť nastavenia reakcie svetelného senzora (4.11.4) Download: VCDS kodovanie funkcii Fabia III 2016 v2.0 (lock).pdf https://uloz.to/!J3I5qxz5iHXH/vcds-kodovanie-funkcii-fabia-iii-2016-v2-0-lock-pdf PS: aj hejterom a neprajníkom a ohováračom a kopírovačom a zdieľačom a ... a aj všetkým ostatným pekné sviatky
    1 bod
  25. Dobrý den, konečně byla na Google play vložena nová aplikace, která posouvá možnosti MirrorLinku ve Vašem vozidle o kategorii výše! Stojí 179,99,- Kč ( platíte přímo google play) včetně DPH, ale její možnosti jsou takřka neomezené. Máte-li vůz za půl milionu ( a více ) korun a telefon řádově za deset tisíc, určitě investujte dalších 180,- Kč do pomocníka, který z Vašeho auta a telefonu udělá nerozlučné kamarády. Můžete například sledovat on-line vysílání TV, mít k dispozici webový prohlížeč, pouštět v autě videa, komunikovat na Facebooku nebo Twitteru, nebo si třeba pouštět jen internetová radia a dalších cca 30 funkcí. Můžete si dokonce do aplikace přidávat své vlastní oblíbené aplikace běžící z widgetu nebo url adres. Potřebujete jen MirrorLink ve Vašem voze a MirrorLink kompatibilní telefon. Žádný root ani crack telefonu, žádné odemykání VIM, žádné úpravy ve voze. Chodí na všech telefonech s MirrorLink 1.1. od Android 4.1 až po 8.0. Vše přehledně a pohodlně ovládáte z displaye Vašeho vozu, k dispozici je i klávesnice s hlasovým přepisem, můžete své zprávy diktovat, ne je psát! Vše v asi 40 jazycích, včetně češtiny. A kde ten zázrak za pár korun najdete? Zde: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.lwi.android.flappsauto Bližší informace naleznete zde:https://www.facebook.com/groups/1284093011720537/ Dopřejte si skvělý vánoční dárek! Hezké vánoce a mnoho spokojených kilometrů ve Vašem voze Vám přeje Miloš Horák
    1 bod
  26. Jste bráchové, nebo co? Četl jsi první větu mého příspěvku? Jestli ne, tak CTRL C/V. Práce a snaha se cení, gratuluji Wirer. Že to wirer pořešil aby to vůbec svítilo, je záslužné. Ale pokud by se skodovka uráčila dát tam tu kontrolku ve výrobě, byla by zelená dle zvyklostí (předpisů?). Nechápu, kde se ve vás berou ty ochranitelské pudy, nikdo nikomu neubližuje, ale funkce není za 1*, když to neodpovídá zvyklostem. Tímto zbytečnou debatu končím, nikdo mě tu nepřesvědčil. To že to sám nemám není žádný argument. Já jsem jich několik uvedl. Doplněno:
    1 bod
  27. Ahoj. Taky bojuju již delší dobu s vodou na místě řidiče. Voda je jen na místě řidičových nohou(mokrý koberec), pod pedály je sucho. Vodu v autě mám jen při větších deštích. Tak jsem začal stříkat na auto vodu a potom šátral rukou kolem pedálů pod kobercem nahoru, dolů, doprava, doleva - pořád sucho. Tak jsem tedy částečně zdemontoval koberec a začal znovu kropit auto. A ejhle, vidím jak voda stéká z boku prahu, pod nimž vede svazek el. kabelů. Takže hadici jsem nasměřoval na tu část dveří kde vychází kabely z auta ven a prochází gumovou manžetou (taková ta harmonika) - no a v autě byla během chvíle kaluž vody. Problém byl v tom, že manžeta špatně doléhala k rámu auta (byl to snad jen milimetr) a po kabelech stékala voda dovnitř auta. Obmazal jsem z vrchu manžetu silikonem a po dalších třech vodních zatěžkávacích zkouškách se již voda neobjevila, tak snad už bude klid. Toliko o mé vodní eskapádě...třeba to někomu pomůže při obdobném problému.
    1 bod
  28. Výfuk je v pohodě, ale ten volnoběh je na výměnu lamely spojky +přítlačný talíř v záruční opravě.
    -1 bodů
  29. Co to tady plácáte, prvovýroba vydržela 6 let a pak druhá baterie 7.5 let. Teď mám auto s baterií 6 let a před dovolenou ji asi preventivně vyměním. Kolegové třeba potom šli pěšky do obchodu pro baterku několik km, nebo si ji pak museli koupit v cizině 3x dráž u nějakého vyčůránka atd., to ji radši vyměním včas a nebudu čekat na nějaké dobrodružství.
    -1 bodů
  30. Ale uměl, nepiš nesmysly, když nevíš. Ale ne 1,2 TSI apod. ESP MK60EC1
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...