Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 02/14/18 ve všech sekcích
-
6 bodů
-
Ad: o tom kufru ti rikala, protoze ses sel divat na “RS” TDI [emoji3] proto si myslela, ze te to bude zajimat. Netusila, ze chces prednosti RSa a jdes k TDI [emoji3] je to chytra holka4 body
-
Mám navigaci už několik let a proto jsem vybíral držák podle navigace. Respektive - můj držák (sedadlo spolujezdce) je plně kompatibilní s mou navigací (manželka). Vybíral jsem dlouho a pečlivě, někteří mi radili, ať zvolím jiný model, že tento mívá problémy - někdy svévolně napadá fyzicky řidiče, někdy zase mlčí a jindy si plete směr vlevo a vpravo. V každém případě jsem si už zvykl a vždy jsem dojel, kde jsem potřeboval.4 body
-
2 body
-
Nech sa paci, Carista 3.7 beta-17 je TU. Subor, ktery ma v nazve "crk.support" pouzite v pripade, ze sa Vam nedari urobit kroky popisane na stranach 5-11 v PDFku.2 body
-
Nejlepsi sterace jsou ty originalni. Dodava je beztak nekdo z prednich vyrobcu (Bosch, Valeo nebo nekdo obdobny), takze at koupis original nebo primo tyto znacky, porad je to to samy. A hledat nejakou jinou znacku je zbytecnost, jeste jsem neslysel o nikom, kdo by nasel neco lepsiho z pohledu pomeru vykon/cena. Kdyz se clovek o sterace trosku stara a nehoni je po polo-/suchem skle, vydrzi i nekolik sezon. Aspon u me tomu tak je.2 body
-
... a nedají si říct a nedají... https://ekonomika.idnes.cz/hyundai-sikana-dealeri-prodejni-sit-automobily-fr6-/ekoakcie.aspx?c=A180214_121529_ekoakcie_jn1 bod
-
Startováním se velká baterie vybije o stejný počet Ah jako malá. Alternátor nic nepozná.1 bod
-
Z mého pohledu zástěrky rozhodně smysl mají. Stačí občas jezdit autem i mimo asfalt a fakt je to hodně znát (jak v létě, tak v zimě). V kombinaci s paketem pro špatné cesty to na rapidu náhodou i dobře vypadá.1 bod
-
Není napájena půlka BCMka. Jedna z pojistek co napájí BCMku z eboxu v motorovém prostoru bude nejspíš vyhřátá.1 bod
-
Kdyz vypnes sterace a ty dojedou do klidove polohy, gumicka zustane preklopena jednim smerem. Po case proste sterac chytim, prizvednu, trochu (!) zatlacim jeste niz, polozim na sklo a pri jeho drobnem pohybu zpet se preklopi gumicka do opacneho smeru. Primitivni, ale funkcni. Tohle zacala delat automaticky uz OII, ma na to nejaky algoritmus v jednotce. Odtud tedy inspirace.1 bod
-
1 bod
-
Mily Tondiku: 1. "Zvláště, pokud má spíše kratší jízdy a časté studené starty, jízda po městě, kdy se motor s řidším olejem LL rychleji promazává." Najvacsia chyba je otvarat temu viskozit a miesat ju s temou specifikacii koncernu, nakolko 50200 je dostupne aj v 0W-40. Preto vase neochvejne trvanie na LL je uplne mylne, nakolko nasledujuca tabulka jasne demonstruje (ne)rozdiely. + oleje 50400 maju bezne TBN okolo 7, pricom oleje 50200 (nie C3) maju aj 12. Tato alkalicka rezerva je obzvlast dolezita pri rezime kratkych/studenych jazd. 2. Preco mylite majitelov Fab3 nejakym 50600?1 bod
-
Ja som bol na facelift velmi zvedavy, lebo som si koncom minuleho roka objednal fabku kombi. Facelift urobil toto auto konzervativnejsie, a mne skor vyhovuje sportovy dizajn. Pre mna je pred-FL fabia krajsie auto, akurat ma mrzia tie LED svetla pri FL, a ze nesli dat do fabky aspon tie low-xenony pred FL. Ale na druhej strane, po Leonovi s LED to az taky rozdiel nebude Dnes si idem auticko prebrat, tak potom poslem realne fotky, zatial mam iba render z konfiguratora.1 bod
-
Prečítaj si toto vlákno celé a pochopíš, ja som mal tiež názor že LL je lepší ale každý olej či LL alebo pevný interval je inak aditivovaný a v tom je ten podstatný rozdiel. LL je aditivovaný aby dačo vydržal. Pevný viac ochráni motor.1 bod
-
Nieje to celkom v cajku ako hovorievate. Problém je že LL olej má iné vlastnosti ako olej s pevným intervalom. Olej s pevným intervalom má lepšie vlastnosti.1 bod
-
5. a 6. převodový stupeň = 400 Nm 3. a 4. převodový stupeň = 380 Nm 1. a 2. převodový stupeň ještě méně Platí pro DSG6. Zdroj: Svět motorů - Diesel Speciál, číslo nevím.1 bod
-
Tak to je dost. Materiál cca 3000,- + práce. Když nebude poškozená sací vačka od toho propadlého zdvihátka vysokotlakého čerpadla, jsou tam dva druhy A to je celá vačka, B jen mezikus na konci vačky. Záleží co tam máš.1 bod
-
Tak vlákno jsem si prohlédl již dříve, ale pro mne je rozhodující názor výrobce vozů, olejů a podmínek pro použití olejů. Nikde jsem se nedočetl, že by vaše tvrzení bylo pravdivé. Není to jen v "aditivách", jak píšete, je to i dáno způsobem výroby, vůlemi, potřebami motoru (chlazení turba a pod.) a nelze to takhle jednoduše specifikovat. Faktem je to, co jsem napsal diskutujícímu "Packo4". Pokud najede 5 000 - 7 000 km za rok, je pro něho výhodnější zůstat u oleje LL (504.00). Zvláště, pokud má spíše kratší jízdy a časté studené starty, jízda po městě, kdy se motor s řidším olejem LL rychleji promazává. Připouštím, že není vhodné využívat doporučovaný nájezd max. počtu km (až 30 000), protože opravdu aditiva se vyčerpávají. Nicméně v daném případě je toto doporučení správné a je u diskutujícího "Packo4" lepší setrvat u proměnného servisního intervalu. Za 2 roky najede polovic povolených km a to nijak nesnižuje mazací a jiné vlastnosti tohoto oleje. Pokud by najížděl až 15 000 km za rok, souhlasím, že je vhodnější i pro motor přejít na pevný interval (po 1 roku). Rozhodování, zda pevný či proměnný a zda je to vhodné pro "kapsu" či přijatelné pro motor, je dáno hlavně počtem najetých km za rok a způsobem jízdy a její frekvencí.-1 bodů
-
Panebože...... já mám taky iPhone,a co mám napsáno na zadní straně? Vyvinuto v USA (california) a vyrobeno v Číně. A nevadi mi to. A víš proč? Protože prodejce nic NEZATAJUJE. Pochopils ty a ostatní ten princip? Jasne ze nebude na každém autě Made in Russia, ale proč to tak tají? Dnes jsem se stavil u prodejce a jen tak se zeptal jestli to věděl ze Octavie Trumfky jsou vyráběné v Rusku a on na to že je to možné ale zákazníkům to nezminujeme,prý je to nepodstatné,a já mu povídám a nebojíte se ze by to lidem třeba vadilo ze auto není z MB a on povídá ano,je to jeden z důvodu proč to nezminujeme,ale není se čeho bát..... takže asi tak..... mají strach!! Bojí se negativních ohlasu ze strany zákazníka,narozdíl od Tebou zmiňovaného iPhone...-1 bodů
-
Ahoj, byl jsem dnes koukat na O3 FL TDI RS, kombík, DSG - tohle jsou moje první dojmy: Interiér mi přijde levný. Otočné kolečko na klimatizaci má look and feel jako by to byla levná čínská hračka. V těch tlačítkách jsou vůbec nějaké velké vůle, nemá to solidní stisk, prostě mi to přijde jako by měly každou chvíli vypadnout. Amundsen pro jistotu nemá tlačítka žádné a vypadá jako noname Android tablet v ceně do 3.000 Kč. Třeba tlačítka v nové Dacii Logan jsou o hodně lepší, mají takový těžší, jemnější pocit preciznějšího zpracování. Tlačítka mají lepší zdvih a odezvu, prostě mám pocit, že někdo utratil za ten knoflík těch 5 Kč navíc. Že bude mít VW interier horší než moje třetí auto na tahání Lidlu a dříví, to jsem nečekal. Tenhle pocit mám v podstatě z celého interieru. Jo, volant je obšitý, ale přijde mi to, jako by byl uvnitř dutý. Sedadlo řidiče je posazené tak, že vedle ramena mám B sloupek. To jsem ještě neviděl. V podstatě se z toho auta nedá koukat přes rameno dozadu při přejíždění do levého pruhu a zároveň B sloupek překáží, když vystupují z auta ven. Další nevýhoda je čistě subjektivní, jsem docela širokej (čti tlustej ) a zdálenost mezi B sloupkem a věncem volantu je tak akorát, abych se mezi to vešel. Na můj dotaz proč je celé auto takhle řešené mi prodejkyně odpověděla, že mám zase ale víc místa v kufru. To mě u RS asi velmi zajímá. Podotýkám, že volant byl zasunutý maximálně dopředu, sedadlo posazené ideálně, fakt jsem si s tím hrál. Dotaz do pléna, máte s tím B sloupkem podobný problém? Nedělám něco špatně? Nebo čekám od toho auta něco, co to není?-1 bodů
-
-1 bodů
-
-1 bodů
-
A to jste mi jako vyvrátil co, z mého příspěvku? Moje doporučení,. které jsem získal u odborníků? Stále se zde bavíme o autu, které najede max. 7 000 km za rok. Já nepopírám kvality olejů, ale celkovou vhodnost s počty ujetých km, četností výměn oleje, druhem jízdy a typem motoru.-2 bodů