Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 03/08/18 ve všech sekcích

  1. Jenže tohle trapné "přísloví" je o něčem jiném. A musíme jen umřít a ne ohýbat hřbet, jak chtějí jiní.
    4 body
  2. Ja zase musim podekovat Motosovi za pozvani na obed na minirizecky. A takhle se maj Prazaci. Ctvrtek = maly patek tedy padla ve 12h. Ve 13h uz jsme hodovali. A nasledne v 15h uz na baru viz. druha fotka. Praha - zlata lod. Neda se svitit.. Je dobre mit naplavu co na vas dela. Vsak co se jich rano ritilo do Prahy jak mravenecci. To same ted z Prahy. Clovek se pres ten bordel a ty otroky ani na dalnici neprotahne domu.
    3 body
  3. Víte, že mezinárodní den žen měl být původně 6. března? . . . . . . . Ale víte jak to s holkama je. Než se namalujou.....
    2 body
  4. Aktuální dodací doby s platností od 6.3. 2018
    2 body
  5. 1 bod
  6. ten má asi väčina. len dávaj iba na predný stierač, zadný nie! ak dáš dozadu a ostrekneš zadné sklo, ešte ti bude pár minút vytekať kvapalina voľným pádom. musel som ho potom rušiť
    1 bod
  7. 1 bod
  8. Oddalen nabeh vyroby. Prvni vozy zacatkem dubna. Logisticky problem.
    1 bod
  9. 1 bod
  10. Mám ho natrvalo zastrčený v autozapalovači pod palubovkou, napájení navi odtud neřeším, ale pro případ nouze-nabíjení mobilu atd. mám do autozapalovače i rozdvojku. Ale zřejmě takovouto možnost nenabízejí všichni výrobci pohonů. Ještě připomínám schránka autozapalovače ovládač nenapájí, ten má klasicky svou baterii, je to pouze odkládací schránka a je to velmi velmi šikovné. https://eshop.vrata-pohony.eu/hormann-eshop/eshop/6-1-ovladani-pohonu-Hormann/0/5/106-Dalkovy-ovladac-Hormann-BiSecur-HSZ-1-BS-868-MHz
    1 bod
  11. @Lukas_86 AD - 9 měsícu orientacni doba dodani, pro obchodnika s naplnenym rocnim cilem objednavek. AD - digi panel ma posunut nabeh vyroby z logistickych duvodu. Zakazky s touto vybavou nebudou vyrabeny drive nez na zacatku dubna.
    1 bod
  12. Viz. foto zakladnich svetel z predFL verze
    1 bod
  13. A joooo, tímto se mu omlouvám, ten dík patří jemu
    1 bod
  14. Taky je možnost nechat dát celou sadu na stolici a nechat je z repasovat vyjde to na stejné peníze jako by jsi dával dva nové ale všechny budou mít dobré vlastnosti, jasný není to nové ale výsledek je víc než uspokojivý. Ale to ti neudělají v autorizáku. Každopádně než začneš ty vstřiky řešit, tak musíš na VAG, ve škodovce chtějí 1500 ale je to práce na 5 minut...
    1 bod
  15. K prvnímu problému: Přijde na věc, záleží jestli jen vynechává nebo i netěsní a odkapává si- horší varianta by mohla propálit píst, samozřejmě to není dobré ani pro DPF které se více zanáší, ale v zásadě to nevadí ono až tam dáš nový tak se normálně vyčísti- nepoznamená ho to. Já jsem s takovým vstříkem co vynechával jak popisuješ najezdil 40K km, osobně bych jezdil dál. 140K je standartní životnost vstřiků, i když se zdá že auto jede dobře, tak ty vstřiky už špatně rozprašují, motor víc hulí ale přes DPF to nevidíš, ale stačí se podívat na staré 1.9 PD se 150K km+ to je úplně stejný problém, motor jede nejeví známky problému, jen hulí... oni ty PDčka taky byla čistá když byly nová :-) osobně bych vyměnil vstřik který přidává a ten který ho balancuje tj- ubírá na VAGu to bude vidět. Důvod je ten že nový vstřik má nějaké korekce a vstřik který se s ním musí srovnávat už bude vyběhaný a nikdy se pořádně nesladí, motor sice vynechávat nebude, ale nedojde tam k zásadnímu zlepšení ve výkonu a spotřebě. Samozřejmě záleží na tvém rozpočtu, řešení vyměnit ten vadný bude fungovat, řešeni vyměnit s vadným i vstřik druhý vstřik který ho rovná je lepší řešení a vyměnit všechny 4 rozhodně nejlepší. Když vyměníš všechny 4 tak tam bude mít tovární korekce u všech nové. Budeš se divit jak ten motor neuvěřitelně ztichne, půjde lépe od spoda a sníží se spotřeba. Zrovna minulý týden jsem vyměnil všechny 4 za nové u 1.6 verze... jak když sedneš do nového auta. Takže záleží na rozpočtu. Jeden stačí, ale ve 140K km když neřešíš každý peníze, je ve finálne ideálně vyměnit všechny, oni tě tam stejně postupně naženou všechny, nehledě na to že se bude víc špinit egr...
    1 bod
  16. Zde je tvé řešení problému: https://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/04l130277ak-vstrikovaci-tryska-2-0tdi-skoda-22798.html samozřejmě by to chtělo potvrdit na VAGu (vynechávající vstřik si bude hodně přidávát) ale popis problému víceméně sedí. Rovněž i ten vstřik dle VIN kodu, ale na ty 110K se dávali jen dva druhy vstřikovačů a tenhle je tam častěji.
    1 bod
  17. Myslel jsem si to, takže o žádné nové Kessy se nejedná. Užitečná funkce na ochranu proti krádeži
    1 bod
  18. Ta nabidka se zamkem se ti zobrazi az pri uprave kodu v aute, tedy pri vlastni customizaci.
    1 bod
  19. Tak to je pěkná zlodějina (za nalepení 32K), ale to je nějak moc. Jestli v ceně už jsou i ty věci, tak to tak bude stát. Origo paket MC u škody je hodně drahý. Proto si to lidi kupují nejčastěji někde jinde a dodělají doma a nebo někde např u škody. Zde nás už kupovalo hodně a vždy pozitivní ohlasy. https://www.spoilercentrum.cz/tuning/skoda/fabia-combi-3-14/ Věci pro Combi F3 https://www.spoilercentrum.cz/tuning/skoda/fabia-htb-3-14/ Věci pro Htb F3 Nevím co vlastníš. Ty blbůstky si určitě uděláš sám a budeš to mít zdarma. Když se necítíš na lepení, tak to bych si asi nechal dělat. Já jsem se u jednoho dealera škodovek ptal a tam chtěl za lízátko a boční lišty cca 2700. Jedno lepidlo stojí něco málo přes 1000 (stačí jedno na tyto 2 věci). Nechci nějak urazit, ale jestli nejsi "pako", tak tyhle věci určitě zvládneš sám: https://www.obautodily.cz/skoda-fabia-iii-plastove-kryty-prahu-fabia-original-cerne-4-ks-8668cz977/ https://www.obautodily.cz/skoda-fabia-iii-combi-kryt-zadniho-narazniku-ki-r-cerny-8833cz991/ https://www.obautodily.cz/skoda-fabia-iii-lista-predni-masky-monte-carlo-original-cerna-7663cz1048/ (Jestli nebudeš chtít stříbrný rámeček v celku, tak ho zvládneš pomalu vylámat ven. Když se povede, tak možná i v celku, ale zatím se každému rozlomit. Jestli chceš v celku na 100%, tak budeš muset sundat nárazník a to už je trochu prácička, ale jde to Zbytek si už můžeš nechat udělat u škody. Nakoupíš někde jinde a oni akorát nalepí.
    1 bod
  20. Vedle airbagu, to nebude jediný kabel....tj. jestli máš strach, že mu tam bude smutno, tak nebude. Jen se musí k stávajícímu originálnímu svazku vše přichytit.
    1 bod
  21. Tak treba Ibiza/Arona jsou technicky totozna auta. Platforma je stejna. A zjednodusene receno, ta urcuje, jak bezpecne auto je. Muzeme se bavit o tom, zda tech par mm rozdilu ve vysce sezeni muze za urcitych okolnosti znamenat nejakou vyhodu, v tomto pripade by ale byla beztak homeopaticka. Ja SUVckam taky prilis nefandim, a to v neprime umere s jejich velikosti.
    1 bod
  22. Packa s odpruzenou polohou je samozrejme mechanicky jina. Mel jsem ji i u aut (OIII) bez automatickych dalkovych svetel a po prvotni skepsi je komfortnejsi pri ovladani. Uz jen proto, ze packa zustava za kazde okolnosti ve stejne pozici a je tak i lepe dostupna predevsim pri zhasinani dalkovych svetel.
    1 bod
  23. Tak ty se do toho sam radsi nepoustej
    1 bod
  24. No to čumím - Kokta se nás zastal
    1 bod
  25. Šak to nemusíš mít jenom v naftě. A v pohodě za 8 litrů, jsi se zbláznil né?
    1 bod
  26. Na reset servisních intervalů a diagnostiku stačí BT adapter s Elm-327 a k tomu třeba aplikace Carista. Trochu vymazlenější adapter je OBDEleven, ten je ale krapet dražší. Zkus pohledat tady na foru, k oboum adapterum jsou tu temata.
    1 bod
  27. Nech sa paci, Carista 3.7 beta-20 je TU. Subor, ktery ma v nazve "crk.support" pouzite v pripade, ze sa Vam nedari urobit kroky popisane na stranach 5-11 v PDFku.
    1 bod
  28. 1 bod
  29. senior: jen na okraj - ve Škodovce nikdo smart ideu neměl, tohle nařizuje jakási norma/předpis. To, že to některé auto má a druhé nemá je zpravidla dáno datem homologace to kterého modelu.
    1 bod
  30. Nejde o smart ideu, jde o povinné označení nebezpečí v případě převážení dětí v autosedačce na sedadle spolujezdce a nevím jestli lze nálepku sundat, mě připadá jako by tam byla "nažehlená".
    1 bod
  31. albín asi myslí použít stahovák při sundáváná kompletu z auta, což potřeba určitě neni, akorát by si to stim zkomplikoval..
    1 bod
  32. já myslím, že musí, kdesi jsem to i četl (asi v návodu), že je přípustné dát řetězy jen na zadek, Yeti umí skoro celý výkon poslat na zadek - to znamená pokud bude mít předek snahu podklouznou - půjde vše na zadek s řetězy.... a jedeme
    -1 bodů
  33. Tak to by už mohly krásně vyrábět karog se štítem naši mají taky zaplánováno na 13 kt ale už to 2 týdny vědí tak snad už to platí
    -1 bodů
  34. Mohli by ste prosím niekde popísať postup podľa ferdy? (zmena teploty?) Môj starý HEX-CAN s VCDS nekamaráti s O II a nový kábel VCP zas s VCDS... A ten VCP od čínskych súdruhov neviem aktivovať aby zobrazoval popisy (signalov, parametrov atd). Mám k tomu i dongle ale...zatiaľ nemám odvahu spraviť čistý install a spustiť to. Ale tá "predinštalovaná" vezria s fake ovladačom pre dongle funguje, ale bez popisov. Stačilo by mi keby dakto napísal ktorý register a aké hodnoty. Ď.
    -1 bodů
  35. Ahojte. Neviete ma prosím dostať do obrazu s VCP? S VCDS akotak viem, ale môj starý HEX-CAN s O III už nekamaráti a tak som kúpil nový VCP i s USB dongle od čínskych súdruhov za výhodnú cenu (hehehe). Došlo to s CD s predinštalovaným softom, stačí nakopírovať a funguje to. I bez donglu - je tam totiž nejaký fake ovladač SDcard readeru. Jediný problém je že tam nemám žiadny zoznam parametrov a registrov, kodovanie, popisy DTC kodov a tak... Ako ďalej? Ide nejak rozchodiť tú "predištalovanú" verziu? Alebo nainštalovať ten vcsetup_v6.exe? (29MB) a predpokladám že potom musím používať dongle(na 100x). Čo pripojenie na net? Zarezať? Čo aktualizácie? Čo presne robí ten vcpactivator6.exe ? Predpokladám že s tou hack verziou nemá význam??? Ako to je s nahrávaním definícií parametrov? Nemám originál, nevidel som teda ako funguje ten a nechcem riskovať že si dačo sprzním(vo VCP) Prosímprosímsmutnedívam. Predpokladám, že by to mohlo byť užitočné i ostatným.....
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...