Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 03/18/18 ve všech sekcích
-
2 body
-
1 bod
-
Clonitko urvano pouze brutalni silou a nahozena clonitko pro pravostranne rizeni. Cenofka myslim 50eur. Coz je oproti 600 v jinem aute (alcantara) zlate.1 bod
-
1 bod
-
Jakej fanatismus? Tohle neni o fanatismu, ale o zdravem rozumu. Nebo jsem snad fanatik jen proto, ze pred tim, nez jsem si naklikal konfigurace predchozich aut, jsem si nejsriv v navodu precetl, co dana ficura umi a povazuju takovy pristup za normalni? nebo snad jsi nesvepravny a potrebujes vse v konfiguratoru? Jeste jsi si zapomel postezovat, ze v konfiguratoru neni napsany, ze bez nafty/benzinu to nepojede, a ze kdyz zatocis volantem doleva, tak auto pojede doleva a ne doprava.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Myslím, že ne. Dle mého k tomu bude potřeba kamera, která u lane assistu je.1 bod
-
Není to "komár z velblouda", polemiku k tomu jsem zahájil já, a to se mě to přihodilo po pár měsících provozu Jistě to není žádná velká trága, ale jen to ilustruje podivné rozhodovací procesy v automobilce o tom, na čem se ušetří, a co ne. Nechci rozvíjet nějaké OT o tom, co je v autě pro mě zbytečné a co ne, ale toto, zvláště v kontextu informací o tom, že to má i Fabie (bez ohledu na to zmíněné odlišné konstrukční řešení), a že to v koncernu je pořešené více jak 10 let, je docela směšné a smutné současně. To že tím nedisponuje ani vrchol nabídky Superb je opravdu již naprostá zoufalost. Kokodák to má ? Budiž malou útěchou to, co zmínil již @Aleš_BX , že v takovém počasí není příliš vhodné používat asistenty na radar navázané...1 bod
-
Se tu zas delamz komara velbloud... vyjrivany ten kram nemam a za rok a pul se mi stalo dvakrat (podruhe vcera) ze se ten kram tak zasvinil, ze to prestalo snimat. źtakze takova tragedie ... to nebyla. mimochodem, musis na to koukat pres velka cisla - drat za 25 kc (ono tom ude za vic ... kabel, svorka, elektronika) znamena, ze v milionu vyrobenych aut jde o 25 milionu kacek. Pokud se budeme bavit o 4x 25 usetrenych kackach na 4 zdsnlivych blbostech, je to 100 000 000 kacek za rok... atd.1 bod
-
V maxi-dotu lze vždy zobrazit aktuální rychlost, ale v navigaci bohužel. Zobrazení v Maxi-Dotu probíhá v rámci voleb Palubního počítače, pokud tam ta volba není, tak si si ji vypnul v rámci Vozidlo -> Nastavení -> Sdružené přístroje....1 bod
-
Jak jsem psal 30.ledna řidíčovo zrcátko se mi vůbec nestmívalo, říkal jsem si že oděšli krystali v zrcátku a budu muset sehnat druhé, nakonec jsem zrcátko rozdělal přeletoval zaoxidované připojení ke stmívání a vše funguje a víc nic neřeším, nejlépe to vyzkoušet když je tma zapnout klíček nebo nastartovat a svitít mobilem / baterkou na diodu v zrcátku co je v interiéru a poznáte hned jestli se všechny zrcátka stmívají stejně rychle atd ..1 bod
-
@Patrik1971 Jasně že by musel být vyhřívaný ten kryt a povrchová úprava vedoucí ke snížení přilnavosti toho povrchu určitě prospěje.1 bod
-
Celou tuto blbost můžeš vyhodit, je to jen pomůcka pro montáž, žádný význam tam jinak nemá.1 bod
-
1.6TDI 85kW má stále 5-kvalt. Pro zajímavost, Karoq 1.6TDI 85kW má 6-kvalt. Rozdíl mezi 81kW a 85kW upřímně neznám. Vím jen o změněné řidící jednotce, konkrétně je používaná Bosch.1 bod
-
Aj Superbecko a aj po FL Octavka maju FA/AT presunuty hore a je skryty pod krytkou v prednej mriezke,takze keby aj radar vyhrievany bol,nepomoze to,lebo je pred nim este krytka.Ja som to skusil vyriesit nanesenim 2 vrstiev vosku DODO JUICE priamo na tu krytku a odvtedy mi senzor stratu vyhladu a nefunkcnost kvôli znecisteniu nehlasil.Ale ani odvtedy nebolo take mokrosnehove pocasie velmi.1 bod
-
Očividně to až tak nepomáhá... A spotřeba energie? Ano asi to něco vezme, ale u FIII je ohřev zaplý jen při teplotách pod cca 5°C, takže na papírové emise to mít vliv nebude. Spíš je to trochu paradox, kdy já s FIII jedu bez jediné hlášky a vyšší modely mají "problém" (odzkoušeno na OIII FL kdy jsme jeli zasebou). Jasně že pro výrobce je levnější tam dát radar bez vyhřívání, za špatného počasí se doporučuje vypnout atd. to já nerozporuji, jen jsem chtěl potvrdit jak to je, nepotřebuji se tady s tebou, nebo někým jiným dohadovat pokud máme každý jiný názor...1 bod
-
Řešilo se to u mne v tématu, Fabia III má opravdu vyhřivanný FA, co jsem tehdá zkoušel s prodejcem, tak Octavia ani Superb s radarem v masce tento výhřev už nemají, jaký je k tomu důvod netuším, ale nic inteligentního mne nenapadá... EDIT: resp začátek zde: https://forum.skodahome.cz/topic/140742-fabia-12-tsi-81kw-černá-perla/?page=4#comment-22787871 bod
-
Takže opět se mi potvrzuje, že my co nemáme výdobytky doby typu fejsbůk a tapacosi jsme šťastný, protože nám stačí normální prohlížeč a místo fejsbůku jít pokecat raději na pivo :-)1 bod
-
Ať tak a nebo tak, určitě není důvod se hned navážet do adminů...taky si někdy říkám, že by to mohlo být lepší, ale na druhou stranu dělají to ve svém volném čase...nikdo z nás jim měsíčně výplatu neposíláme...a kdyby měl někdo zájem, tak určitě vezmou někoho mezi sebe ... jenže to se pak nikomu nechce a nebo tomu sám nerozumí ... kritizovat umí každý ...1 bod
-
1 bod
-
Zdravím všechny. Ptat se v tomto tématu na to jak co nakodovat je zbytečné, protože je vše tajné a vše se tutlá. Na zahraničních fotech jsem našel pár návodů jak napr aktivovat XDS. Jelikož to nechci na kšeft, ale jen pro sebe mám VCDS verze 12.12.0 je to činsky klon, ale zatím na bežné věci stačil. Zkoušel jsem měnit kodování příklad postupu např: XDS 1. 03 ABS 2. překódování 07 - long kodování helper 3. byte 17 byt 3 aktivovan potvrdím kodování prijato ale po ukonceni komukace a vytaženi kliče a znovu načtení se kodováni nezměnilo například jsem zkousel sklapení zrcátka spolujezdce při zarazeni zpátečky a do centrální elekriky se to zapsalo, ale nezapíse se v ridice jednotce dverí spolujezdce. je to tím klonem, nebo starou verzi? nebo něco dělám špatně? děkuji za radu1 bod
-
1 bod
-
Kokta má pravdu , sú to vstreky , staré ABV,AAA a podobné VR6 s MPi toto nerobia ... Vedia to zjemniť aditíva do paliva alebo 100 oktánový kvalitný benzín , na funkciu to vplyv nemá...1 bod
-
No tak ad absurdum auto ma pak taky kola a ty stoji randal, ze ano. Trilion kol krat milion korun je usetreny bambilion. Ja si za adaptivni tempomat ZAPLATIL, a nepsali nic o tom, ze za snehu na dalnici nebudu mit ZADNY, natoz pak ADAPTABILNI. Pro ferovost mohli klidne rict, ze “arctic packet” stoji 117kc a dodaju vozu topeni pro cestujici, vyhrev sedacek a tento bazmek v nakladech za 25kc. Ale ne ze trochu snehu ho proste vyradi.0 bodů
-
Mozna jsem to uz psal, ale normalni auta tam mela odporovy drat uz v roce 2004. (Konkretne A6 4F, A8 snad uz v 2002). Chapu, ze Skoda je uz total Kaufland a skudli na materialech, nicmene neco osekat o 25korun tak, ze to prestane fungovat mi uz prijde silene. Kousek odporoveho dratu v tom plastu (krytce) a problem je vyresen, to meli nemci vymakano 15let zpatky.0 bodů
-
-1 bodů
-
Ahoj, ak mam Auto Light Assist a Sledovanie mrtveho uhla - pôjde dokódovať Lane Assist? Dakujem.-1 bodů
-
Videl. Je bile od soli ze nejde videt do boku, ale snih na nem neni.. jezdival jsem 2x tydne Praha-Bratislava-Viden-Ljubljana a zpatky za den. Ani jednou mi A6 ani A8 chybu tempomatu nehlasili. Samosebou je octavia sluzebni. Neznam nikoho, kto by tim jezdil dobrovolne za svoje penize, a soukrome vozy firma neproplaci. Ale zrovna za adaptivni tempomat a celkove vybavu v konfiguratoru za asi 250tisic jsem si doplacel ze sveho. Pak jeste antiradary a rusicky za 70, chip MTM 15, odhlucneni a tlumeni vibraci za 50, kola leto RS 19” a zima RS 18” asi 60, narazniky RS predek zadek asi 20, vyfuk Eberspacher za 70 s aktivnim zvukem , napravy a brzdy z RS 280 asi 40, stelovaci podvozek 30 a co ja vim co jeste. Jako cist si navod na tempomat kdyz kupuju auto? To tam nekde u klikani vybavy je? Ale no tak. Proc takto fanaticky hajit nesmysl. Ja myslel ze tady resime realitu, ne nejakej skodafanatismus.-1 bodů
-
No a prave proto, ze nektere veci jsou standard (a zrovna neco, co koncern sam nabizi 15let a lidi jsou na to zvykli - presne jako na to, ze bez nafty to nejede), bych byl rad, kdyby rekli neco ve smyslu - no hele, doted to proste standard byl, ale my ted setrime nebo si napsali jakykoliv stupidni duvod, proc to tam davat prestali. Abych kontroloval pocet steracu, zda to ma cyklovac, zda se zadni kamera vypne hned pri zarazeni do D a ne az pri dostazeni rychlosti 15km/h (a jako ze na zadnem koncernu to doted nedelalo) mi proste pride nesmysl. Popravde jsem nikdy PRED nakupem vozu navod nekupoval ani nestahoval, abych si mohl precist, zda mi automobilka neprodava neco, co vlastne nefunguje ale jmenuje se to tak, ze to evokuje, ze by to fungovat melo. Stejne tak nikdy nectu zakladni vybavu jako nastavitelny volant, stahovani oken vzadu, koberecky.. Mozna to lide, co si kupuju skodovku delaji a proste to k tomu patri. Proste jina cilova a socialni skupina a bohuzel do ni patrne nezapadnu.-1 bodů
-
Proboha, proc pokora.. za penize v Praze dum, akorat tady mu nedodali topici dratek. Ja za ten tempomat platil a platil cilene. To je celej problem. Co ma zamestnavatel s moji A6, nebo A8 nebo jinym my autem? Ja si auta kupoval vzdy ze sveho, akorat tady neni moznost pouzivat soukromy vuz na firemni ucely a dotovat 60.000km rocne ze sveho nevidim nejmensi duvod. Nemam nejmensi duvod byt pokorny, ale vzal bych to spis od koholiv, kdo nespamuje reklamacni v SA tak jako Ty. A sam to hrde priznavas ve spouste pripadu. Tak o nejake tiche pokore bych Alesi zrovna na Tvem miste opravdu pomlcel. alesi, klidne me zde uminisuj. Na rozdil od Tebe pro me tento virtualni svet for nic neznamena. Tobe nicmene preju hodne krasnych plusu, ktere pak muzes nekomu ukazat, jak Te maj lidi radi-1 bodů