Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 04/17/18 ve všech sekcích

  1. Ak mysliš Pawouka, tak ten sa presťahoval do Bratislavy, predal Octaviu a jazdí na medveďovi.
    5 bodů
  2. asi jsem divnej, ale ja si teda auto (a vybavu) kupuju podle toho, co chci (a nechci) a ne podle toho, kolik na tom škodovka (ne)vydělá...
    3 body
  3. A o co s tou klimatizací jde? Koupíte si klima a pak ji máte vypnutou? Pokud nejsou vedra, její výkon/příkon je stejně minimální, tudíž třeba na spotřebu má zanedbatelný vliv. A když vedro je, spotřebu neřeším, od toho tu klimu mam...
    3 body
  4. Na motorkare ja jsem pripraven. [emoji23]
    3 body
  5. Boha jeho Když jsi líný tak nech režim Auto a nestarej se vůbec o nic Na co pak ten climatronic v autě je.
    2 body
  6. 2 body
  7. ... i když já bych tohle raději použil na komouše.
    2 body
  8. @spartakcz Světlo je i po vypnutí motoru pod napětím, tudíž ti bude kamera nadále nahrávat. Nejlepší možnost je poj.skříň.
    1 bod
  9. Tak po dnešním převzetí auta můžu štít pouze chválit, je sice menší než klasické budíky, ale je krásně čitelný, kvalitně zpracovaný rastr není absolutně poznat. Pár foto pro info
    1 bod
  10. Je to hloupost. Ty uchycovací body musí být odolnější, než je tlak vzpěr. Jsou lidi, co to mají roky a bez problémů.
    1 bod
  11. Mno já se bráchovi nedivím a víc k tomu nemám co dodat.
    1 bod
  12. barvy se částečně mění podle podsvícení lišt v LED Paketu
    1 bod
  13. Nějaké foto,je určitě menší než normální budíky.
    1 bod
  14. nemajú disky z vnútornej strany kód farby? aspoň pri 17" z F3 som niečo tuším registroval. no ako je spomínané vyššie, môže byť koleso viac "vyblednuté" a už nemusí sedieť. preto skôr vzorkovník
    1 bod
  15. Komunismus není ani tak politika ale ideologie. Konec konců poslední dobou si připouštím polemiku nad tím kdy bylo svobodněji. Např. Za pár let budou spalováky jen v hibrydech .
    1 bod
  16. No, při pohledu na % podíl ŠA na trhu a enormní zájem o jejich nové vozy mám pocit, že jim tento zanedbatelný rozdíl jejich výsledovkou nijak nezacloumá
    1 bod
  17. Ahoj. Po skoro 3 letech jsem si na vás vzpomněl .... V 09/15 jsem kupoval H15 Osram cool blue intense, po 2 měsících nechal u Ferdy zvednout svítivost na úroveň denního svícení. Čekal jsem, že to dlouho nedají. Ale představte si, že oni fungujou pořád. Je znát, že to světlo už není takové bílé, jako na začátku, ale žárovky pořád svítí velice slušně. Už loni v létě před dovolenou jsem je koupil znovu, čekal jsem že celou cestu nedají, takže je mám připravené až přijde jejich čas. Přesně na štědrý den mi odešla H7 Osram NBU, ale H15 jedou dál. Takže zkušenost s Osramem v O3: H7 vydržely cca 15 měsíců, H15 zatím 31 měsíců. Jak mi praskla ta H7, měl jsem už připravenou náhradu v podobě Philips X-treme Vision +130%, ale oproti recenzím jsem moc spokojenej nebyl. Po týdnu jsem je vyměnil znovu za Osram NBU a u těch už zůstanu. Jsou asi nejlepší, co jsem kdy měl. Takže se vyprdněte na nějaký čínský krámy a jděte do Osramu.
    1 bod
  18. Říká ten, co jezdí v přiléhavém trikotu bez sedla a šlape jak magor, aby se někam dostal.[emoji41][emoji6][emoji16]
    1 bod
  19. Hele, duchodci vyrazli. Oprasili ty svy plechy. Kozeny kombinezy 2 dny pred tim nalozili do octa aby se roztahly a oni se do toho nacpali po zime zase a rychlosti 80km/h s prdelkou zparenou jak kynutym knedlikem vyrazili vstric stale stejnym zazitkum k darcovske organni jizdy. [emoji23] No ty jejich vysuseny organy uz by stejne neslo pouzit. Maximalne do tlacenky pro pejsky. [emoji23][emoji23][emoji23]
    1 bod
  20. Kedze som vyrazny rozdiel nepocitil, skoncilo to u mna s diskami Turini
    1 bod
  21. Tady každej řeší osobáky a nad hlavou se vesele pálí pomalu mazut a všechno to padá všem na hlavy... Jsou jen tou nejsnazší cestou zisku, nic jiného v tom není. Nejlepší jsou ty elektrický auta s mega nápisem "jezdím za 0 emisí" před elektrárnama a za nimi jede uhelka [emoji23][emoji23][emoji23]
    1 bod
  22. No já jsem ji (Fl, 2003) taky nevěnoval péči a mám ji za předními koly rezavou jak lišku. Mám přední zástěrky. Proto už zástěrky nikdy.
    1 bod
  23. ALU KOLA - všechna info Šířka ráfku je uvedená v palcích může se lišit od originálních kol i od hodnot v TP, ale doporučujeme nově zakoupená kola zapsat pomocí tzv. Typového listu tabulku šířek ráfku a rozměrů pneu naleznete v technických informacícho pneumatikách. Průměr ráfku tzv. jmenovitý – tedy musí být shodný s průměrem použité pneumatiky (v palcích) doporučujeme používat hodnoty předepsané TP do TP lze zapsat i větší kola. Vhodné pneumatiky a kola pro vozidla naleznete zde pro zapsání do TP si při nákupu kol vyžádejte tzv. Typový list PCD – rozteč počet děr x průměr roztečné kružnice v mm nenaleznete ji v TP, kola se správným PCD naleznete zde pro některá vozidla (např. Alfa Romeo) se nevyrábějí všechna kola v přesné rozteči (např. 5×98), ale montují se 5×100 pomocí tzv. „ plovoucích šroubů“ ET – zális je uveden v mm a určuje vzdálenost dosedací plochy kola od osy kola. Může být kladný, záporný nebo nulový. může se lišit od hodnot v TP, ale jen v jisté toleranci, která je pro každé vozidlo individuální pro zapsání do TP si při nákupu vyžádejte tzv. Typový list CB – center bore – středový otvor není uveden v TP a většinou ani u kol u většiny kol je univerzální a vymezuje se na potřebný průměr pomocí tzv. centrovacích kroužků např. pro značku ŠKODA ČI VOLKSWAGEN dostanete centrovací kroužek s vnitřním průměrem 57,1 mm a vnějším průměrem shodným s otvorem v kole. Tento kroužek se do otvoru v kole nasadí při montáži. Šrouby/ matice jsou dodávány ke všem alu kolům zdarma (vyjma tzv. přesně vrtaných kol pro VW group a plovoucích šroubů) pro montáž tzv. přesně vrtaných kol pro VW koncern se používají originální šrouby (z ocelových nebo litých kol), které mají kulovou dosedací plochu šroubu nemusíte znát rozměry šroubů či matic – dodáme vám správné podle typu vašeho vozu ke každým kolům DOPORUČUJEME pořídit bezpečnostní systém (sada 4 matic nebo šroubů, do každého se montuje 1 kus, který výrazně komplikuje až znemožňuje demontáž kol bez speciálního nástavce, který je ukrytý ve vozidle). Tyto sady můžete objednat zde. Centrovací kroužky slouží k zredukování univerzálního středového otvoru v kole na přesný průměr dle vašeho vozidla nemusíte znát jejich velikost – dodáme vám správné dle typu vašeho vozidla dodáváme je ZDARMA, pokud jsou k montáži na vaše vozidlo nutné (v případě, že mají kola středový otvor shodný s vaším vozem, kroužky nepotřebujete) Plovoucí šrouby – změna rozteče speciální příslušenství pro montáž např. Kol s roztečí 5×100 na Alfa Romeo (5×98) umožňují změnu o 1–2 mm (5×98/5×100 – Alfa Romeo, FIAT, LANCIA; 5×110/5×112 OPEL, SAAB) toto příslušenství dodáváme za příplatek 1.000,–Kč (celá sada) tato montáž je technicky v pořádku a homologována šrouby nemají pevnou kónickou dosedací plochu, ale nalisovanou pohyblivou podložku s excentrickým středem Alu kola – elektrony – typy jednodílná – nejběžnější (většina kol v naší nabídce) jednodílná – mohou být i s imitací šroubů vícedélná (dvou či tří) – luxusní a exkluzivní kola větších rozměrů montovaná z více dílů (např. prestižní modely OZ Racing). vícedélná – vysoce kvalitní a výjimečná
    1 bod
  24. Snad se to povede. Je to schéma pro Alpinku upravené podle mýho zapojení. Edit: proč to nejde??? dám Procházet - vyberu soubor - Přidat přílohu - ...a h...o
    -1 bodů
  25. Kdybych jeste jednou udelal tu chybu, ze bych mel vzit vuz takto oklesteny, just si nepriplatim za LCD panel, at soudruzi v SA nevydelaj. Malokdo tusi, ze LCD panel stoji asi tretinu normalniho rucickoveho.
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...