Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 05/07/18 ve všech sekcích

  1. Budu předpokládat, že Škodovka má stejné zdroje jako Volkswagen. Co se vytížení silnic týká, tak je to s Waze plně srovnatelné IMHO, někdy možná lepší, někdy možná horší. V čem se to může lišit a liší, jsou uzavírky, u nás má Waze dobrou editorskou podporu a všechny uzavírky jsou v něm vidět hned, nebo velmi brzo poté, co je někdo nahlásí. CarNet si to bere z nějakých oficiálních databází, takže něco je tam vidět okamžitě a správně (třeba v Brně na dvě hodiny čistili jedno rameno tunelu a to bylo v ten čas přesně v infotainmentu viditelné) a něco tam není vůbec nebo se objeví až po delší době (IMHO úřady prostě nezadávají správně ty uzavírky, jak by měly, ale to je moje spekulace). Výmoly/odstavená vozidla/švestky umí jenom Waze. Pak taky záleží na zemi, kde to budeš používat. V Německu je Waze spíš slabší, u nás je hodně silný. Další věc, kterou je třeba brát v potaz je to, že Amundsen si cesty plánuje sám, tj. on naplánuje trasu a třeba až po chvíli mu dorazí aktuální dopravní informace a to může být na přeplánování pozdě (ale nemusí), zatímco Waze plánuje na serveru, který ta data samozřejmě má. Suma sumárum: Obojí funguje slušně, někdy selže to, někdy ono. Na delší cesty, kdy vím, že hrozí kolony (typicky D1 do Prahy), pouštím obě navigace.
    3 body
  2. Z napravenýho má člověk vždycky největší radost.
    2 body
  3. Jo a znam jednoho co si vzdy na svou novou Octavii 1.6 TDI da obrovsky kola s obrovskyma podlozkama. Na prvni pohled super, na druhy ty malicky brzdy pod vypadaji smesne. Nic se nema prehanet. [emoji23]
    2 body
  4. Hosi hosi. Doba porovnavani pindiku jsem si myslel je davno pryc. Obzvlast pokud se jedna o Skodofku, nejtuctovejsi , nejobycejnejsi a nejplastovejsi car pod sluncem. [emoji23] No origo pindiky si ale radeji neporovnavat. Mit v 60ti jen jedno udelane dite. To je pindikem nicim jinym. Motos to je vyjimka. Ten umi ze stare vyrazit mladou. [emoji23]
    1 bod
  5. Amundsen - infotainment online včetně Car Stick LTE s datovou SIM, nebo neustále vytvářet hotspot skrze chytrý telefon. Doporučuji první variantu.
    1 bod
  6. Se nakonec možná do toho nebe dostanu.
    1 bod
  7. V tvém případě obojí, jinak budeš mít hlad !
    1 bod
  8. Ak nechceš meniť volant z inej generácie, tak áno... Stačí ti prehodiť volant a nakodovať.
    1 bod
  9. Z dnešního SM - odůvodnění ŠA, proč nejde aktuálně objednat varianta předokolky SIII 2.0 TDI 140 kW: SIII 2.0 TDI.pdf
    1 bod
  10. OK. Sežeru oboje bez chleba.;-)
    1 bod
  11. To se tedy máme opravdu na co těšit...
    1 bod
  12. Moje řeč. Nic se nemá přehánět. Mám si hodit na gril krkovici, nebo karé? :-)
    1 bod
  13. No to určitě. Klepotavý tříválec je jistě tišší a prost jakýchkoli vibrací. Kam na to ty lidi chodí...
    1 bod
  14. Na O1 jsem mel origa hliny s rantlem. Kdyz mi je jednou prezouvali v pneuservisu a ja uvidel na nich tato zavazi, malem me jeblo. Hlavne ten disk dostava zabrat.
    1 bod
  15. Jj, nakonec se mi ovladac podarilo "rozlousknout" a je tam CR2025 Diky chlapy ...
    1 bod
  16. Dival som sa a ja tam mam CR2025. Rozdiel medzi nimi je samozrejme kapacita ale aj velkost ... 32 je o cca 0.7mm "vyssia"
    1 bod
  17. Automobilky nefunguju pricingom, ktory sa nazyva Cost+. Funguju v pricingu Market price. Predavaju tovar, sluzby a funkcie auta za cenu, pri ktorej maju rozdielnu ziskovost, a pri ktorej su schopni tieto sluzby a funkcionality predat tak, aby sa im vratili naklady na vyvoj + predikovany zisk.
    1 bod
  18. Z údajů na portálu poi.cz jsem dal dohromady nová importní data pro škodováckou navigaci (asi půjde použít i pro VW). Stačí rozbalit na čistou SD kartu (proboha, nemazat tu navigační!) a naimportovat. Jsou tam tři typy radarů: stacionární, úsekové a dopravní úsekové detektory (to jsou takové ty chytré, co měří rychlost, počet aut atd.) a pak ještě hlídané červené na semaforech. U Amundsena použij aktualizaci POI, ne import. V přehledu je pak nutné všechny čtuři kategorie zaškrtnout, aby se zobrazovaly. Některé ikony nejsou v přehledu vidět, ale to nevadí, na mapě jsou OK. Radary.zip
    1 bod
  19. jj.. F3FL to vraj bude mať, ja po tom určite pôjdem a ak to bude možné, tak to možno dorobíme... Inak najlepšie autá z Nošovic to nemajú, ale vraj dokúpením nejakej komfortnej jednotky ide dorobiť sťahovanie okien pomocou DO.. to mám naštudované z prvej generácie i30ky, ale reálne som sa k tomu nikdy nedostal.
    1 bod
  20. Malá ukázka mé práce: https://automix.cars.cz/zivot-ridice/superb-dokodovani-vybavy-20180501.html Asi by si pánové ze Škodovky měli zamést a ještě jednou si přečíst zákony EU o neautorizovaných servisech a o přístupu k informacím, který jim musí firma Škoda Auto poskytnout. Každý zásah provedený se znalostí věci je stejný jako kdyby jej nastavila přímo Škoda Auto a.s. Pokud tohle záměrně tahle firma popírá, poškozuje tím soukromé opravce a porušuje zákony Evropské Unie. Naopak se snaží vyhrožovat ztrátou záruky a nechápou, že moje auto je můj majetek a jejich postojem se snaží mi omezovat v mých právech a vyhrožují mi ztrátou záruky a přitom lze snadno doložit jen zásahy na mém voze, že kvalita servisní práce ve značkových servisech je katastrofální a ani přímo servisní centrum Škoda Auto a.s. není v žádném případě výjimkou, jen co předvedli na mém voze je ukázka nekvalitní a lajdácké práce, která poškodila můj vůz a můj majetek. Jen perlička pro představu - v ABS jednotkách je v adaptacích uložen stav, zda proběhlo plnění ABS jednotky v pořádku(tj. zda po naplnění brzdovou kapalinou nikde v tlakové části jednotky ABS nejsou vzduchové bubliny). U VW to vozy typu Passat mají vždy s hodnotou úspěšně naplněn. Všechny Škodovky tam mají zapsané, že nebylo úspěšně naplněno. Na dotaz technika v servisním centru mi sdělil, že Passat má úplně jinou elektriku. Tím popřel existenci platformy MQB, s takovým člověkem si nemám co dál povídat a je to jen pro mě další ukázka závadného přístupu této firmy k zákazníkům.
    1 bod
  21. prelistoval som tychto 19 stran v snahe dat dokopy zoznam moznych adaptacii. je mi jasne, ze niektore moznosti su zavisle na konkretnej konfiguracii auta, no bolo by pekne, keby existoval zoznam vsetkych moznosti, z ktorych si clovek moze vybrat. je mozne, ze som nieco prehliadol, no vyzera, ze pre SIII by sa malo dat dokodovat toto vsetko: - vypnut start/stop - pamat vyhrievania sedaciek - zadne led svetla (bez osvetlenia znacky) pri dennom svieteni - CH+LH cez hmlovky alebo DLR - DLR + "riasy" - automaticky Light Assist ON po nastartovani - moznost vypnut svetla pri stati vozidla (cez infotainment) - zobrazenie stavu/dotankovania nadrze v litrech (nepresna blbost) - zobrazenie zmeny stavu drive modu na maxi-dote - kontrola stavu / zapnutie XDS+ - aktivacia/deaktivacia ESC/ASR/Sport cez infotainment - zmena farby ambient osvetlenia - zamknutie nastartovaneho auta s kessy - automaticke zamknutie auta s kessy po zatvoreni a vzdialeni sa od vozu - zobrazenie intenzity ventilacie v rezime AUTO - vypnutie zvuku otvarania kufru - vypnutie pipania nezapnutych pasov - automaticky letny/zimny cas - zvysenie citlivosti plynoveho pedala (ala Audi) - personalizacia (VW) - trailer assist (VW) - odblok obrazu videa za jazdy (tyka sa aj mirrorlinku?) - zatvaranie kufru vnutornym tlacidlom (pomocou VCP) (Ferda) - dokodovanie virtualneho pedalu (Ferda) - AirCare (v zavislosti na infotainmente a SW climatronicu) (Ferda) - easy entry cez MIB (Ferda) - manevrovacie brzdenie a asistent vyparkovania Ferdo, viem ze je to robota navyse, no mozno by stalo za tu namahu mat niekde zoznam vsetkych moznosti, aby si clovek vedel vybrat...
    1 bod
  22. Podtaceni resit nebudu … tady se neshodneme, a je to dost subjektivni pocit. ohledne druhé casti - no, mam dsg ve druhem aute . jedno bylo nafta, ted mam benzin . zadne takove chovani tedy nesleduji ani nyní, a nesledoval jsem ho ani u minulého auta. nicmene podle toho co popisuješ, to vypada, ze jsi matlak a doted jsi se nenaucil s DSG jezdit. způsob, jakym dsg radi krom jiného zavisi na tom, jakym zpusobem tlacis na pedal. pokud jedes osmdesat na estku , a zadupnes pedal do podlahy vsi silou tak ano - dsg zacne podrazovat a az pak to auto jede. pokud ten pedal mackas ale pomalu a nezatlacis ho az do podlahy, tak DSG zadne podrazovani neresi a auto zacne uplne normalne zrychlovat na sestku. ohledne toho, ze nekde radi 12x - no, nevim. nepises, jaky je profil silnice, a co delas s plynem - spis to opet odpovida tomu, ze jezdis stylem brzda plyn.
    -1 bodů
  23. Bojler: neprijde mi, ze by se Ferda chtel mstit, ale upozornuje na to, co zjistil a jake ma informace. Ve vysledku jde o to, ze si neco zaplatis za 5.100,-Kc a krom vysky, zadny rozdil,... mj. podlozky stoji takovou castku??:-( k druhe veci: v zijeme v hnusnem kapitalismu, kdy silnejsi vykoristuje slabsiho. Pojistovny, obchodnici, automobilky, atd. spolehaji, ze lidi se nebudou soudit a resit to! Oni na to maji pravniky, penize, cas,... zato ty cekas, jak to ve vysledku dopadne:-( po investici sveho casu, penez, soudu! Vetsina lidi nad tim mavne rukou.
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...