Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 07/30/18 ve všech sekcích
-
2 body
-
Já jsem určitě závodník, ale třeba to nebude polosa ale jen nevyvážená kola. nechám převážit.2 body
-
Ty vole ale to je přesně to, co většina lidí dělá - dělá ze škodovky, potažmo z modelu RS, nějaké sportovní auto, vždyť Škodovka nemá vůbec žádné ambice takhle svoje auta titulovat a předvádět. To jen někteří lidé si to myslí a šíří tuhle informaci. Škodovka nikde v žádném spotu ani propagačních materiálech netvrdila, že prodává sportovní auto... Superb ani v tom TOP výkonovém provedení není sportovní auto.2 body
-
Tohle je samozřejmě jasná reklamace a chyba na straně dodavatele, resp. Škody, která tenhle “aušus” montovala od MR2013 do nedávné současnosti napříč všemi modelovými řadami. Nenech se odbýt, popřípadě změn servis nebo kontaktuj přímo péči o zákazníka a sděl jméno servisu, kde s tím mají problém.2 body
-
2 body
-
Ehm ja tu chybu mam stale na fotke a myslim ze servisak by mal vediet ze tato chyba nie je len o lambde...neviem ci by som nasiel clanok co vsetko by tam mohlo byt. Ale ratam s tym ze servisak urobi presne to co pisal Jao a posle ma domov. Ako to vacsine pripadou bolo a asi aj bude. A kedze sme ludia inteligentny vsetko sa da vysvetlit....zajtra tam zajdem a uvidim co mi povedia.Asi ma nepochvalia, ale mozno to bol len zly signal, pripadne si tam auto nechaju....comu neverim.a schvalne sa opytam, co robia v takychto situaciach, ked svieti kontrolka motora.1 bod
-
Videl jsem misto kde kotvi Pawouk svuj korab. Reknu vam. Hustej pristav. Zadna plechova bouda u Vltavy. [emoji23] Takovej Clint se svym drevenym pristreskem z odrezku z pily by mohl zavidet. [emoji23]1 bod
-
Jsou to tyto položky : Allow configuring beep when locking/unlocking YES / *NO*Menu for configuring beep when locking/unlocking ENABLED / *DISABLED*Beep when unlocking with remote YES / *NO*Beep when locking with remote YES / *NO*Use horn when locking/unlocking with remote ENABLED / *DISABLED*Duration of beep when locking/unlocking with remote *NORMAL* / SHORT1 bod
-
1 bod
-
Stringo když si nikdy nezkusil delší dobu, tak nevíš o čem píšeš -) Něco jako kdybych ti začal radit, jak máš pracovat v tom tvém Temelíně. Přijed někdy na Most a předvedu, třeba tě to chytne taky nebo můžeš někdy jet na ring s námi :-) Jinak jestli ti přijde málo, že auto za 550k bez DPH umí zaject ring kolem 8 minut, tak nevím.... Kolo sem nikdy nevyvrátil, jenom sem dal špatný šrouby a vytrhali se závity z jednoho náboje kola. ale to už je 2 roky zpátky, žádná tragédie. Náboj kola stojí hovno na hot hatche.1 bod
-
DPFku je to jedno Do nájmu nebudu pořizovat split a mobilní je v takových vedrech k hovnu...1 bod
-
já taky dostávám zabrat když 4 dny nespím protože mám doma 35 stupnu a pod oknem mi jezdí tramvaje :-). Na parkovišti u tesca v letnanech nebudu ani nikomu smrdet do oken, nejsem bezohledný :-) jen se fakt už potřebuji vyspat...1 bod
-
Tak jsem se konečně o víkendu odhodlal a dotáhl jsem ten návod jak na výměnu DSG voliče. Doufám, že je popis dostatečně detailní a v případě špatně použitých obratů či výraziv mimo automotive hantýrku se omlouvám, opravdu jsem neměl čas se psaním odborného článku. V případě, že by to někdo chtěl ve voze přemontovat a necítil se na to, mohu nabídnout své služby, mám za sebou čtyři výměny a už vím co a jak a kde na co šáhnout aby to povolilo Výměna voliče DSG.docx1 bod
-
1 bod
-
v Mlade Boleslavi ti to muzu nahrat rovno prez kabel RNS manager vcetne zjisteni PIN noveho loga a odblok obrazu ;-)1 bod
-
1 bod
-
Chlapi ja mám auto unor 2011 a dostal jsem origo sadu, F napínák, poslední verzi řetězu, prostě ten chlap si to nepohlídal asi jako já poprve a hold si ty rozvody vymení za dalších 15 - 20 000 znovu širší řetšz se dává pokud se měni obě kola (klika, vačka), pokud se kola neměni tka je jasně že davaj řetez ktery na ně pasuje Já být tím chlapem tak se bud na to za a) vyprdím a neřeším to dokud to nezačně rachotit, pak i po uplynutí zaruky bych si to vyhadal pač bych to hazel na to, že dali stare díly a nebo za b) bych to řešil přímo s Boleslavi a tam podotkl že mi byla namontovana stara sada i když všechny prodejny autodílu už prodávaj pouze novo kde je F napínak, K řetez a tak výpis dílu najdete u jednoho meho přízpevku1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Nejvetsi pruser je, kdyz zacnou komentovat lide, kteri sami nalevaji “software” a APR je tedy jejich velka konkurence. To se pak clovek dozvi veci... Rada pro tazatele: neptej se nikdy v podobnych forech, kde se pouze hadaji “prodavacky” vcetne motorpowera. To, co odepsali z Reva je pekna blbost. Typoval bych to na Tresnaka nebo nekoho podobneho z hardcore haters. Tam jsem se take dozvedel plno neskutecnych zvastu na APR. A je to celkem skoda, Revo i APR jsou oba dost kvalitni a pomerne srovnatelne produkty. Jen nektere ceske prodavacky holt delaji ostudu. Nebal bych se ani jednoho produktu. Jen u Reva bych se bal ceskeho dealera (RSR-Performance). Pro Revo bych sel radeji do zahranici, u RSR strasne lzou a neustale se venuji pouze boji proti APR, misto aby se venovali tomu, ukazat kvality Reva. Ja osobne Ti mohu doporucit APR z pohledu pouheho zakaznika. Software byl take vyvijeny nekolik mesicu (az rok), nez se dostal do prodeje (kolikrat si az rikam, ze APR fakt trva, nez produkt pusti zakaznikum). Byl testovany po celem svete (hlavne v USA) na vozech vlastnenych primo APR (pripadne partnery). Az byl otestovan, tak se dostal do prodeje. Zadne testovani na zakaznicich. Software je neustale updatovan a pokud vyjde nova verze, tak mas narok na update zdarma. Takze to neni uplne pravda, co pisi (asi) z RSR (nechci rikat Reva, protoze jsou to pouhe prodavacky). Nicmene verim, ze u Reva to bylo s vyvojem podobne. U APR vidim hlavni vyhodu skrz doplnky, ktere na miru pro jejich software a dany motor nabizi (od sani, pres intercooler az treba po prvni cast vyfuku). Je toho ale samozrejme daleko vic. Revo nema tolik doplnku a proto si majitele jejich sw uprav kupuji od Forge, VW Racing a ruzne to skladaji. Spatne to asi neni, nicmene ja jsem zastance toho, mit jak softwarovou upravu, tak “hardwarovou” od jednoho vyrobce. Jelikoz vse bylo vyvijeno a testovano dohromady. Idealni je si APR i Revo vyzkouset. U techto velkych firem se clovek moc nema ceho bat. Je to overeno zakazniky po celem svete. Kdyby meli spatne upravy, tak dnes nejsou tam, kde jsou. Ani s nejlepsim marketingem (ktery jim pak stejne nici jednotlive prodavacky). Skrz APR Ti poradim Aldu Alessiho z Brna (hppower.cz). Nic proti Borkovi, on je solidni, nicmene obcas se taky nechava vtahnout do boje ze strany Tresnaka a dalsich z RSR (“Reva”) a to je skoda. PS: s tim rozdilem 60ps od APR jsem se vazne zasmal. Pripadne sem prosim hod konkretni, podlozeny priklad kdy APR dealer neco presterelil oproti samotnemu APR. Dealeri (aspon v CR) uvadi naprosto stejne hodnoty, je to pouhy (kolikrat az strojovy) preklad primo ze stranek APR, LLC. A kdo setri za zkusebnu? Treba Alda (jihomoravsky dealer APR) ji ma [emoji4] Nicmene s tom logovanim kvality benzinu mas pravdu, to jsem se zasmal jeste vic.1 bod
-
Hm, zajímalo by mě, proč se kde kdo, komu se dostal do ruky jakýsi diagnostický nástroj, vrtá v elektronice auta, které je v záruce, když tomu evidentně příliš nerozumí? Holt máš smůlu, co si myslíš, že tam předvedeš? Tak si počkej, až se to rozsvítí znovu.0 bodů
-
iphonik... zaváníš imbecilitou. Byl jsi u toho?? Nebo se snad APR samo poškozuje? Ne , je to pouze o nesolidnosti dealerů. A to je to co tu tvrdím od začátku. A tlak 3.3bar v turbu je OK? O tom chocholouškovi si přijď pokecat osobně, jsem zvědav na tvé odborné znalosti, jak z oboru psychyatrie, tak automobilové problematiky. Ale hlavně , nikdy nepíši nic co nemám podloženo.-1 bodů
-
Rozhodně, hlavně třeba poslední Insignia OPC, která měla 239kW oproti dvojkové Octavii, která měla kolik že? 147kW? Jo, jo, reklamní tah. Mimochodem, Insignia už dávno OPC verze nemá (jde jen o packet do výbavy). Jediné smysluplné "sportovní" svezení u Škodovky je v novém Superbu SportLine, který má 206kW.-1 bodů
-
Kokto, já nemám závodní auto, takže na okruh jezdit nebudu, nepotřebuju si něco dokazovat. Nemám na to být závodník ať už co se zkušeností týká, tak ani po finanční stránce. To že máš rychlé auto (nebo tvůj bratr, nebo jak to tam máte s těmi auty už nevím), neznamená, že je to závodní auto. To je právě ten rozdíl v mluvě RYCHLÉ vs. ZÁVODNÍ auto je obrovský rozdíl, který někteří nedokáží rozeznat a potom se tu zbytečně mluví o něčem, co v podstatě vůbec není pravda...-1 bodů