Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 08/04/18 ve všech sekcích

  1. Carista_3.7beta-48.apk Carista_3.7beta-49.apk Carista.v.3.7.beta-48.b.370048.crk.Support.apk Carista.v.3.7.beta-49.b.370049.crk.Support.apk
    4 body
  2. Jestli má někdo z dotyčných zájem o BAN, rád mu vyhovím. Takže pro příště se držte tématu a pravidel fora! Smetí uklizeno do koše.
    1 bod
  3. Klucííí .. už toho nechte. Kazdej mluvíte sice o tom samým, ale hádáte se o tom jak se to jmenuje. Celý je to o tom, že záruka trvá minimálně dva roky, může trvat dýl. a jmenovat se to může třeba pat a mat. a mimochodem, ani ta základní dvouletá záruka neznamená zcela automaticky, že to můžeš servisovat u franty v garáži. ten článek, který odkazuješ, není úplně přesný. resp. chybí tam informace, že onen "nezávislý" servis musí používat postupy schválené výrobcem - což v případě škodovky znamená, že má zaplacený Erwin od škodovky. v případě, že tato skutečnost nebude splněná, může výrobce tvrdit, že sis závadu způsobil sám nesprávným používáním věci a může tě tak trošku poslat do háje - ona ani tato "základní" (říkej tomu jak chceš) záruka neznamená "je to v záruce, můžu s tím dělat co chci".
    1 bod
  4. Ano, jsou. Momentálně na oficial store varianta 60 w za 11.18$ a varianta 80w něco přes 13$. I tu bych klidně do denního dal, ale nemám vyzkoušeno, nebude-li házet chybu.
    1 bod
  5. Mam citigo po poslednim faceliftu a teplotu oleje na maxidotu mam taky. Teplotu ukazuje od sedesati stupnu. Pri beznem provozu se teplota drzi na 89 a ted kdyz jsou vedra nebo se jede vetsi streka, tak se vysplha na 96
    1 bod
  6. @Peppo To seš borec, já 8,6l/100 v modu sport, to jezdíš v modu ecco a na spotřebu a vyřazuješ do kopce? Já jsem s 1,5 motorem spokojen, mouchy má, za mne lepší volba než 3válec.
    1 bod
  7. Tak ono tie originál šrouby majú aj takú hlavičku s podložkou , aj špic aby sa to lepšie skladalo ... Pawouk - njn dnes hociktorý mentán môže vlastniť auto a ešte si ho aj sám servisovať , ako to niekedy dopadá je škoda hovoriť ... špekulovať týždeň okolo skrutiek ktoré stoja tri koruny a menia sa raz za život je úplne choré ... navyše pri normálnych značkách čepov pri výmene aj sú pribalené
    1 bod
  8. Cervena Velvet je krasna trivrstva metalicka barva, tmavejsi (ale ne o moc, rozhodne ne do vinova jako byvala Rosso Brunello) a v zadnem pripade to neni obycejna pastelova barva. Rozhodne stoji za zvazeni a nejdriv za prohlidnuti na dennim svetle - btw, jako kazda metalicka/perletova barva.
    1 bod
  9. Ptal ses, co máš dělat, dostalo se ti odpovědí. Evidentně tady do této chvíle nikdo nic takového neřešil, tak se nedožaduj odpovědí a vyčkej, zda se najde někdo, kdo o tom má nějaké informace. Tečka.
    1 bod
  10. Já jsem nikdy výměnu oleje (a to ani po záruční době) neřešil. Neříkám, že se mi cena líbí, nicméně když můžu dát takovou sumu za nové auto, tak mě těch pár tisíc ročně za olej rozhodně nezabije. Navíc při následném prodeji jsou i v dnešní době razítka z autorizáku celkem k dobru. Nehledě k tomu, že u současné OIII počítám s tím, že budu LL olej měnit po 15 tkm (mám totiž předplacený servis standart a rozhodně tam nebudu nechávat olej 30 tisíc km jen proto, abych na něm ušetřil).
    1 bod
  11. Souhlas, ACC je super, bohužel s manuálem je to už hodně na zvážení a chtělo by to osobně vyzkoušet. Já ACC chtěl, nakonec jsem ho s manuálem nebral.
    1 bod
  12. @lumirnavrat rozdíl mezi červenou velvet metalízou a červenou corrida pastelovou je velký v reálu..musel bys to asi vidět..ono záleží jak to je nafocené..někdy na fotkách ty barvy splynou..našel jsem fotky a spojil je, abys viděl trochu rozdíl, ale v reálu to bude ještě více..ta červená velvet je určitě top barva.. jinak ta prošívaná opěrka bude pouze textilní, jako bez prošití..v materiálu se to neliší..já třeba osobně textilní rád nemám, tak jsem si pořídil jen víko opěrky z Rapida, který je dává i v kožence.. a můj názor k tomu ACC ? je to určitě TOP věcička, sám bych ho bral, kdyby to šlo, ale můj názor je ten, že pouze v kombinaci s DSG, ale s manuálem to trochu postrádá smysl, ale jen můj názor..
    1 bod
  13. Sorry hosi, musite si poradit bezomna, je tu kopec sikovnych ludi co pridavaju aktualne verzie. Tymto im moc dakujem.
    1 bod
  14. Tak včera jsem odpojil konektor a oddělal vyplň dveří a od řidičovy dveřní jednotky po konektor jsem propískával draty a vše ok. Poodpojoval jsem i ostatní konektory od zbývajicích dveří a zkoušel zatahnout jestli nějaky znich není utrhly a taky nic vše ok. Mohl by třeba být špatná jednotka že to neposílá do těch zadnich dveří?
    1 bod
  15. Auto není moje, je to firemní a mám finanční limit
    1 bod
  16. Mozna by stacilo strcit ji tam obracene? Ja jsem to v nekterych svetlech, co mam doma, vyresil tak, ze jsem prohodil kabely, tedy mel jsem predtim asi spatne zapojen fazi a nulak. Ale v nekterych svetlech to tak vyresit neslo. Nevim proc.
    -1 bodů
  17. Nedělejte tady tady z pevnostních šroubů nějakou modlu. Mají i své nevýhody, například malou tažnost. Takže tam kde se obyčejný šroub ohne se pevnostní šroub ulomí.
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...