Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 08/12/18 ve všech sekcích

  1. Jsem ochoten jet kamkoli na slovensko, abych toto chovani videl. protoze dsg toto proste a jednoduse opravdu neumi - zadne prizpusobeni ridivi, zadna data z navigace atd.
    4 body
  2. To je to, co zminuji v predchozim prispevku - dsg si !kratkodobe! - v radu sekund “pamatuje” chsrskter jizdy a tomu umi priźusobit razeni. napr po chvili jizdy v kopcich se vnitrne prepne do rezimu podobneho S rezimu - radi pozdeji a nechava jit motor do otacek. par sekund jizdy po rovine ale uvede do normalniho rezimu
    3 body
  3. Životnost, jak se to vezme. S motorama jsme mnohem dál, než tehdy. I výkonově. 200 tis je dnes naprosto běžný najezd a nevím, proč by se ho neměli auto dožít. Stačí se podívat do DE, kolik tam mají poslední generace aut najeto - a to se nebavím o naftě. 400tis bez větších problémů motor dnes vydrží, že odejdou periferie je možný, ale v tom problém nevidím. Když si vzpomenu na GO starých škodovek, kde jsi dělal GO každých 80k km, nemůžeme se dnes o nespolehlivosti bavit. A staré "dobré" rotačky jsou sice nadmíru spolehlivé, ale zub času hlodá a tyto auta začínají zrát jako sýry niva. Tak si pak vyber.
    3 body
  4. V většině případů to znamená problém mezi sedadlem a volantem. Stejně jako je třeba zvyknout si na práci se spojkou u manuálu, je potřeba se naučit pracovat s plynem u DSG. Ale určitě je snadnější lechtat si svoje ego tvrzením, že špatně je všechno jen né řidič
    2 body
  5. Ty si opravdu myslíš, že nové motory vydrží jako staré? S těma Km to zase tolik nepřeháněj,,,motor, který bude mít najeto okolo 200tis. už bude mít hodně za sebou a bude po životnosti. Bude vyžadovat péči. S takovým nájezdem Km automobilky v dnešní době nepočítají, chtějí prodávat. .A už bude mít několik vyměněných komponentů, jako sondy, některá čidla, termostaty, pumpy, rozvody,spojky, ložiska, a to bude něco stát, někdo to bude muset udělat, domácí kutilové už na to nebudou stačit, okruh se neustále zmenšuje.......A určitě bude záležet o konkretní typ. Rodinný řidič těch 200 tis. průměru najezdí za 10 let. Pokud bude mít štěstí, tak to v celku těch 10 let vydrží. Pokud začne vymýšlet, tak o dost mín. A je jedno, jakou značku si koupíš...Jde jen o to vyrábět nové modely, prodávat....Auto je v dnešní době spotřební zboží, tj, jako lednička, pračka, televize....Konzum vládne světu...Záleží, jak kdo podlehne....Tak proč jít tomu všemu ještě rychleji naproti? To není nic pro mně...Jsem spokojený s tím, co mám a mám benzín 92 Kw. Stačí i bez chipu....Výběrčí rychlosti jsou ve stále větší míře na cestách...Kdo chce, at přispívá do rozpočtů měst a obcí...
    2 body
  6. Není pravdou, že je Škoda Plus lepší bazar, než jakýkoliv jiný. Jeho dvojče DasWelt je to stejné a mám velmi nepěkné vzpomínky na jednoho Tiguana z Pardubic, kdy bylo opravované auto vydáváno za "nehavarované". Tehdy šla výtka i na vedení. Takže pozor pánové. Po celé anabázi auto skončilo v místním bazaru Qualt za jinou cenu. Konkrétnější být už nemohu. Kontrola ojetých aut je mým denním chlebem a tak bych mohl vyprávět. Zkrátka Škoda Plus a DasWelt jsou bazary jako každé jiné a v takových institucích je hlavním měřítkem marže. Ono se pak takové auto i lépe prodá. Že už člověk nemá jistotu nikde, je bohužel smutná věc. A ještě jedna vsuvka: než jsem s klientem jel auto prověřit, volal jsem s požadavkem o nadiktování tloušťky laku po telefonu a prodejce dokonce i lhal, protože jsem mu rovnou řekl, že jinak nedojedeme. Asi nepočítal s tím, že s sebou vezmu diag a mařák laku, abych si auto pořádně proklepl. Takže prachsprosté jednání ala 3xA.
    2 body
  7. Jedna sa o vysokonapatovy system,takze max opatrnost.Odporuca sa odpojit bateriu,alebo konektor veduci do svetla,vypnutie svetiel do polohy 0,vypnute zapalovanie a pockanie 10 min!!!!!!! Demontovat koleso/odporucam na strane spolujazdca,pretoze do svetlometu je lepsi pristup a je tam lepsie vidiet,takze odistenie vybojky je lepsie najprv skusit tam.Nasledne dŕuha strana bude brnkacka/ Demontovat podblatnik..kompletne ho vytiahnut von. Nasledne otvorit svetlomet cez krytku zo zadnej strany. Odpojime konektor k vybojke miernym kyvanim a tahom smerom dolu. Odporucam vybojku uchopit a mierne pootocit do lava komplet z celou sosovkou.Bude lepsi pristup k odistovaciemu systemu.Su tam 2 drotiky.Pekne po jednom vrchny stlacit smerom dole a potiahnut smerom k sebe a opat hore.Spodny smerom hore,k sebe a dolu.Teraz mozeme vybojku vytiahnut von. Montaz presne v opacnom poradi. Nezabudnut zapojit konektor k vybojke,zavriet krytku,namontovat podblatnik a koleso. Zakladnu polohu som v servise nastavovat nebol.System si ju pamatal.Kazdopadne nastavenie svetiel som dal skontrolovat.Boli iba uplne minimalne rozhodene. Vybojky D3S Osram cool blue intense su momentalne v testovani a potrebuju nejaky cas na dostiahnutie plneho vykonu.Ako som spokojny,casom doplnim.
    1 bod
  8. Ten sloh jsem přestal číst po prvním odstavci, takové intro mi stačí takže na zbytek nebudu reagovat. Evidentně jsi přesvědčen dle tvých 13 letých zkušeností s palubní kamerou, že jsi za danou cenu koupil to nejlepší co jsi koupit mohl a tím to končí, nemusíš se zde obhajovat a nic vysvětlovat a konfrontovat s konkurencí za každou cenu. A co se týká slovo premiová, A7s je premiová řada TC. S tím slovem máš nějaký problém? Superb je také prémiovým modelem Škodovky, kolikrát nazývaný vlajkovým modelem a to ti nevadí. Prodává se tu hodně a zároveň to neznamená, že je tím pádem nejlepší.
    1 bod
  9. OT skryto zatím bez odměn, ale příště to dopadne hůř
    1 bod
  10. To jsem si myslel že moje 16" Itálie byl za 1650,- dobrý kup . Za tuhle cenu Plecháče nemají smysl...koupil jsem nato nexeny cca 1800,- Kč kus, jezdí docela slušně, když vezmu že jsou v tomhle rozměru skoro nejlevnější z těch "značkových". Rozdíl v ceně proti slušný gumě na 15" kola je prakticky nula.
    1 bod
  11. Spotreba v l/h, mne nie je možné aktivovať :-( Convenience Menu - Modul 5F – Information Electr. - Adaptation 10 Car_Function_Adaptations_Gen2-menu_display_BCmE zmeniť na Activated Car_Function_Adaptations_Gen2-menu_display_BCmE_over_threshold_high zmeniť na Activated Car_Function_List_BAP_Gen2-BCmE_0x23 zmeniť na Activated Car_Function_List_BAP_Gen2-BCmE_0x23_msg_bus zmeniť z Comfort data bus na Databus Infotainment Update: Pozeral som Modul 19, a niekde v kódovaní je BCmE, avšak aj po zvolení Bit 1 na Byte 13 sa nic nedeje... v tomto pripade asi nemam spravnu jednotku, ktora poskytuje data po zbernici pre 5F Modul (?):
    1 bod
  12. ahojte, dnešný výskum, otestované 100 % funkčné, enjoy! Offroad Display Menu - Modul 5F – Information Electr. - Adaptation 10 Car_Function_Adaptation_Gen2-menu_display_compass zmeniť na Activated Car_Function_Adaptation_Gen2-menu_display_compass_over_threshold_high zmeniť na Activated Car_Function_List_BAP_Gen2-compass_0x15 zmeniť na Activated Car_Function_List_BAP_Gen2-compass_0x15_msg_bus zmeniť na Comfort Data Bus - Coding 07, Long Coding Helper Byte 24 Bit 2 zmeniť na True (zaškrtnúť Navigation Function active/installed) - Zatvoriť, Do it! - V menu logicky nie je zobrazená nadmorská výška a kompas – stupne zemepisnej šírky. Off Road Display Angle of Slope – uhol natočenia kolies (musí byť najprv nakonfigurovaný Offroad Display Mode) - Modul 5F – Information Electr. - Adaptation 10 Car_Function_Adaptation_Gen2-menu_display_angle_of_slope zmeniť na Activated Car_Function_Adaptation_Gen2-menu_display_angle_of_slope_over_threshold_high zmeniť na Activated Car_Function_List_BAP_Gen2-Angle_Of_Slope_0x24 zmeniť na Activated Car_Function_List_BAP_Gen2-Angle_Of_Slope_0x24_msg_bus zmeniť na Comfort Data Bus - Zatvoriť, Do it! - Reset Bolera podržaním tlačidla napájania. https://www.youtube.com/watch?v=d1_8JnxfqJE
    1 bod
  13. Takze...nove vybojky maju nasvietene uz skoro 4000 km.Prisla zaciatocna skepsa,ze som cakal,ze to bude hned ina liga a ta sa nekonala.Ano,pohlad do svetlometu bol hned iny,zmizol ten zlty nadych,ale to bolo asi tak vsetko.Ale chcelo ich iba poriadne rozsvietit a teraz to fakt stoji za to s kutocne svietia ovela lepsie,co som prekvapeny aj za dazda.Jednoznacne jasnejsie citatelne dopravne znacenie,menej unavna jazda v noci/pocas dovolenky som absolvoval viac ako 1000 km v dialnicnej tme a skutocne parada.
    1 bod
  14. Jo to už tak bývá Většinou je potřeba přiměřeně velké síly na kterou “nemám koule”
    1 bod
  15. Radosť mi nekazíš. Len som napísal svoje skúsenosti. Možno sa nájde niekto, kto to vysvetlí...
    1 bod
  16. Nesmysl. Nic takoveho dsg nema. Je to technicky nemozne.
    1 bod
  17. Ja zas nemam rad nutnost dodelavani po vecerech. Kdyz si neco koupim, chci, aby to fungovalo. To mas tezky.
    1 bod
  18. Tak přes PATRIOT to zapojit nejde. Ale jde to zapínat přes SKODA Connect.
    1 bod
  19. Diskuze manuál vs. automat zdá se dopadne vždycky stejně Jak to tak vypadá, většina kritiků se s DSG projela 2 dny na testovací jízdě, řadilo to jinak než manuál, takže to bylo automaticky špatně. Spíš by mě zajímalo, zda tady někdo najezdil s DSG alespoň 2+ roky, a má ještě potřebu se k manuálu vracet (včetně zdůvodnění). Jediné zcela zjevné negativum je totiž cena.
    1 bod
  20. Zmáčkeš omylem ovladač - v kapse při sednutí atd., stalo se mi to několikrát.
    1 bod
  21. Mě hodně vadí, že se to aktivuje až při rychlosti 60 km a víc, což je při výjezdu z osvětlené obce a nebo třeba v zatáčkách na okreskách dost vysoká rychlost, většinou jedu pomaleji a ve výsledku to pak svítí málo a člověk vjede do tmy.
    1 bod
  22. Já jsem to měl v rámci nějakého paketu, takže také nevím kolik to vlastně bylo, každopádně já mám nastaveno v individuálním módu světla jako sport a nemám s tím žádné potíže...chce to s tím chvilku jezdit a opravdu se s tím "naučit" zacházet
    1 bod
  23. Nerad Timkazim radost... ale technicky neni mozne, aby toto DSG delalo dal to nema smysl resit. Nepresvedcim Te, takze uz nema smysl se k tomu vracet:)
    0 bodů
  24. Chová se to někdy dost chaoticky, např. při jízdě na dálnici mi světla neustále "přejížděla" zleva doprava nebo naopak, stačil nějaký světelný impuls a už se to nějak divně hýbalo (podobně jak na pohnutí volantu při vjezdu do zatáčky). Pozdní přepínání na potkávací mě taky udivilo, naopak někdy jsem chtěl již přepnout na dálkové a SLA ještě čekal. Chová se vám to stejně?
    -1 bodů
  25. No už při prvním pokusu mě někdo šíleně vyblikal - snad až vysvítil. Nechci nikoho oslnit tak to raději nepoužívám - v tomhle případě požaduji 100 % funkčnost.
    -1 bodů
  26. A v čem konkrétně je prémiová A7S tak odlišná oproti DODu za dvojnásobnou cenu, kromě tedy té baterie/kapacitoru, která uživatele zásadně neomezí, ať je tam to nebo ono. Měl jsem A7S s baterií, kdežto momentálně mám kapacitor (včetně prémiového čipu Sony) a rozdíl tedy neregistruju. Výhody kapacitoru znám, netřeba tedy zmiňovat. Příjde mi, že tady jde především o punc luxusu. Ovšem na druhou stranu dodám, že pokud je to tvůj favorit a jsi ochoten tohle investovat, proč ne.
    -1 bodů
  27. Chápu tvé preference, A7S neznám, vím že existuje, takže nevím, v čem (cituji) "konkrétně je prémiová A7S tak odlišná oproti DODu za dvojnásobnou cenu", ale nevím, že by disponovala např. 2kamerovým řešením. Také nevím, že by byla vybavena docela sofistikovaným parkovacím algoritmem pro nepřítomnost, který je pro mě osobně jeden z největších benefitů u DOD. Ale zato má "Vtipné komentáře herce Karla Zimy" To DOD skutečně nemá... Z mnoha důvodů mj. i velikosti bych do řešení Truecam nešel, proto jsem také později odpískal původní záměr DOD LS500W, obě tato provedení jsou pro mě velká, a příliš křiklavá. Mimochodem Truecam bylo v mém výběru na počátku také... Nevím, kde vidíš u DOD RC500S nějaký "punc luxusu", to je poznámka docela mimo, toto řešení je svým provedením naprosto minimalistické a nenápadné, bez obvyklého obscénního asijského designu a zbytečných "cingrlátek", celé je to orientované pro ovládání ze smartphone. To je ten punc luxusu ? Fakt ? Můžeš to více osvětlit ? A chápu, že tě ta cena jako uživatele jiné kamery nějak asi dráždí, za určité věci se obvykle připlácí více, než za běžný mainstream, tak to v tomto světě již chodí. To je celkem zbytečná diskuze jako neustálé spory mezi uživateli "iNěco" a těmi ostatními... Předpokládám, že svou cenu má DOD marketing jasně odůvodněnou, zkus je třeba oslovit :-) Pokud vím, tak se DOD prodává velmi dobře. Konkrétní rozdíly si na webu můžeš najít sám - projel jsem pár testů a review, kde se tyto kamery sešly, jako hlavní benefit DOD řešení je mj. opakovaně vyzdvihována vyšší kvalita obrazového záznamu, zejména v noci, což je pro ten park systém v nepřítomnosti asi klíčové - to myslím TrueCam nemá, že?
    -1 bodů
  28. Samozřejmě máš pravdu v tom, že je zbytečné o tom debatovat a to navíc, když jsi prakticky rozhodnutý. Prémiová A7S proto, jelikož v ČR nemá prakticky nikdo vyšší prodeje, než právě TrueCam. Mým cílem bylo, že za prakticky poloviční ceny nabízí konkurence prakticky to samé, včetně fičur, jakými jsou rádoby “lane asist”, který je nepoužitelný, ale mimo jiné i parkovací mód, který lze také nastavit na různé úrovně. Rozlišení beru v tomto segmentu jako neviditelnou tečku v už tak skvělém obrazu. Nakonec zopakuji, že je to tvá volba a rozhodnutí je tedy na tobě :-)).
    -1 bodů
  29. Podívej se třeba na truecam A6. Ta je standardně s kamerou přední a zadní, umí se zapínat na parkovištích a tak. Stejně, když tě někdo oseká z boku, máš smůlu. Jinak DOD je pouze o 2cm menší, než Truecam. A narozdíl od A7s má horší rozlišení, nemá databázi radaru apod. Ta databáze se pravidelně aktualizuje a špatný to fakt neni, ale to nedělá kamerku kamerkou samozřejmě.. Podivej se na tu a6. Stoji 3400,- a udělá stejnou sluzbu. Pak je DOD asi bez displeje, což je také plus, proto je rozměrově větší. Atd. Osobně bych do toho vůbec nešel. Platíš akorát za lepší marketing. A kapacit. vs baterie je jedno, v reálu to nepoznáš, pokud kameru napojíš na spínaný plus od zapalování a nenastavíš odložené vypnutí. Pak se stejně vypíná a zapíná podle zapalování.
    -1 bodů
  30. Ahoj všem tady, rovnou k věci. Zapnu spínač světel do jakékoliv polohy kromě 0, světla svítí, vše OK, ale podsvícení samotného spínače poblikává a je doprovázeno někde v prostoru za pojistkovým boxem slabým pískáním. Zároveň mi nesvítí osvětlení phone boxu a také poblikává panel režimů u řadicí páky. Pojistky jsem kontroloval a nenašel jsem žádnou, která by vykazovala známky poruchy. Zkontroloval jsem i samotnou led žárovku osvětlení phone boxu na zkoušečce a ta také svítí. Na infotainmentu žádná chyba nevyskakuje, ani v paměti závad nic. Věděl by někdo??? Ještě prosba, jestli někdo v Vás neví, jaké relé na pojistkovém boxu k čemu patří??? Nemohu nikde sehnat žádné schéma. Díky za rady... Mám dojem jestli není někde problém s nějakým sdruženým relátkem, ale nevím které by to mohlo být. Moc návodů na netu není.
    -1 bodů
  31. @Clint To máš tak, keď sa na tej káre vozí kdejaký póvl... Ozaj, na zametanie letiska by mal stačiť aj bicykel... Ja mám prvé auto s DSG - doteraz len manuál, a som nadmieru spokojný... Samozrejme, najprv som musel mechatroniku naučiť svoj štýl jazdy, teraz to chodí ako po masle... Pozitívom je, že DSG spolupracuje s navigáciou, takže dokáže radenie prispôsobiť aj profilu trate, prípadne lokálnym špecifikám...
    -1 bodů
  32. No dobre, ale čo ak mám zapnutý tempomat a nohy na podlahe?
    -1 bodů
  33. Jsi na fóru, kde ti uživatelé řekli své postřehy a poznamenali, že i ty levnejší značky jsou na tom papírově lépe (TrueCam, Viofo...). Zřejmě si čekal tvrdou podporu DoD, což se bohužel nestalo. Co víc dodat, kdo chce kam, pomožme mu tam. Ke tvému popichovacímu stylu psaní se nebudu vyjadřovat a ani se ho chytat, natož reagovat. Edit :@michal2009 byl jsi rychlejší.
    -1 bodů
  34. Jedna trefená husa za druhou... Je vidět, že je zde v té vaší ustálené partičce nějaké černobílé vidění, já vám to rozhodně narušovat nebudu. Neptal jsem se na ty vaše kamery, a to se vás nebetyčně dotklo. Jen že toto diskusní forum není žádný uzavřený chat klub, jak by někteří asi rádi... Jen k tomu poslednímu, co konkrétně bylo "popichovací" ? Vedle reakce naopak na předchozí "popichování", jsem myslím slušně poděkoval za věcné názory a rady, uvedl několik zjištěných zásadních argumentů a toto ? No to jsou mě věci... Jsem sice na fóru, ale myslel jsem, že na diskuzním. Nečekal jsem žádnou podporu DOD, protože vím, že si to tady moc nikdo nekupuje (byť by to někdo mohl mít), ale nečekal jsem také žádné marketingové cvičení o Truecam. A když neskáču jak napíšete tak jsem špatný ? A žádné "papírově lépe" mě nezajímá, našel jsem si řadu praktických testů... "i ty levnejší značky" nejsou lepší bohužel ani papírově, s výjimkou toho nevyužitého vyššího rozlišení, ani prakticky. Ale pořád to považuji za diskuzní forum a ne nařizování, tak to tak respektujte, a nechte si své rady a rýpance, které nejsou k věci...
    -1 bodů
  35. To, co teď předvádíš má nulovou informační hodnotu. Jen jsme dali tip na pár dalších kamer a náš nazor na věc (cena DoD vs. užitná hodnota). Nic jsme ti nenutili, žádný skrytý TC team zde nevedeme a popravdě je mi jedno, co sis koupil. Ostatním, kteří váhají co koupit tu dej nejaké video, ať jsi tu přínosem a nerýpej pořád. Oba jsme ti naznačili, že se s tebou do konfrontace pouštět nebudeme a nehodláme ztrácet víkend zbytečnou diskuzí.
    -1 bodů
  36. Přiznám se, že něco jako "v ČR nemá prakticky nikdo vyšší prodeje" je úplně to poslední, co u mě rozhoduje , byť to chápu, že v Česku je TC velmi oblíbená značka, mají slušná marketing... Možná jsem špatně vyjádřil to zásadní, co u mě rozhodlo, takže ta velikost, minimalistické provedení, kvalita obrazu (zejména v noci), konektivita do smartphone. Displej nepotřebuji U předchozích kamer jsem ho málokdy otevíral (byl sklápěcí). K tomu rozlišení - dnes je v tomto segmentu dashkamer standardně FullHD a více (méně mě nezajímá), nicméně jak je vidět i v tom testu, který jsem publikoval výše, je u různých výrobců stupeň a úspěšnost implementace i těch nejdokonalejších dnešních obrazových senzorů a procesorů různá, a ne vždy dobře zvládnutá, stačí se mrknout na ty rozlišovačky registračních značek u jednotlivých modelů. O těch asijských šidítkách a cingrlátkách jsem se vyjádřil, skutečný Lane Assist mám v autě. Parkovací mod mě zajímá, když mě přinese skutečnou identifikaci toho, kdo se kolem auta motá, nebo s ním něco dělá (ne jen jeho tmavá záda při odchodu od poškrábaného auta). To má DOD na vysoké úrovni, vč. 15 sec prealarmové paměti, a netuším, že by něco takového měla konkurence, byť se řada výrobců parkovacím režimem též chlubí. A nevím, proč stále píšeš "Prémiová A7S", co je na ní prémiového? Myšleno v jejich modelové řadě ? Chápu, že to takto označuje TC marketing, ty jsi jejich nějaký prodejce ?
    -2 bodů
  37. Děkuji za postřehy, mám aspoň představu o možném umístění kolem toho obřího senzorového krytu. Kamerami obecně se zabývám celkem intenzivně, takže dobře rozumím, co je potřeba u nich hlídat, a co je to rozlišení papírové a reálné atd.... Konkrétně dashkameru budu mít třetí, takže i s problematikou jejich používání jsem jaksi obeznámen, tu první jsem měl již kdysi před takřka 12-13 lety. Ale nevím, co máte někteří s tou Truecam kamerou za problém? Jakoby jste byli doposud přesvědčeni o její celosvětové nadvládě, aniž by jste ten kousek, na který jsem se dovolil optat, vůbec kdy potkali, a nepřipustili, že by přes intenzivní českou marketingovou masáž o "prémiové kameře" … mohlo existovat něco lepšího, byť dražšího ? "Prémiová" kvůli tomu, že se v Česku nejlépe prodává ? Opravdu ? Naše auto se také nejlépe prodává, a že by mělo být "prémiové" ? Se svou výbavou se tak aspoň tak trochu cítím (je prémiová )... Zkuste si prosím otevřít nějaké review či videa s testy, aby jste viděli, jak např. ten zmíněný parksystém je rozdílný oproti tomu, co má/nemá TC a jiné kamery. Mě moc nebralo to, zda-li nějaká kamera to má/nemá, ale pokud má, jak je to opravdu funkční a je-li to k něčemu. A od několika majitelů kamer s touto fičúrou jsem se dozvěděl doslova "že je to zbytečná výbava, kterou nepoužívají..."(!) Ha, a proč? No proto, že ten jejich parksystém moc negunguje, tak to nepoužívají. A to platí o všem, co tyto kamery (obecně) mají, většina z nich dnes mají poslední technologické výdobytky toho odvětví, ale jen u některých to opravdu funguje tak, aby stály za to si je pořídit. Ještě k té ceně - nevím, zda-li to je zrovna případ i TC kamer, které některé např. tím zmíněným parksystémem také disponují, ale vím jednu věc zcela jistě - DOD nebude na stejném trhu prodávat za 10 tis. Kč (ale spíš méně) kamerový set, jež je vlastně dle vás úplně stejný jako nějaká TC za 3.600 (!) Nebo ano, a jsou opravdu tak padlí na hlavu ? Mimochodem ten set DOD RC500S (co mě již leží na stole) se i nás velmi dobře prodává, a já za to zdaleka tolik nedal (a za TC bych dal ještě méně, než jsou zde zmíněné ceny). Ale možná to kupují hlavně majitelé jiných aut, než jsme my, to by to celkem vysvětlovalo Pokud to někoho v té záplavě konkurence bude zajímat, mohu sem po instalaci dát nějaké postřehy...
    -2 bodů
  38. No jako obvykle. S tou konfrontací jsem rozhodně já nezačal, vašich úžasných TC hraček jsem se ani slovem nedotkl, jen jsem naopak reagoval na vaše nekonečné nářky o ceně, předraženosti apod... Tobě osobně jsem poděkoval za ty fotky umístění, které pro mě byly přínosem. A na rozdíl několika předešlých invektiv včetně tvých, jsem já něco o tématu aspoň uváděl, nejen ty marketingové žvásty. Dávejte si tady navzájem ty vaše nově zavedené plusíky (to je fakt k smíchu), chováte se tady jako partička děcek ve školce, které někdo šáhne na hračku. I mě je líto ztraceného času nad takovými žvásty... Howgh
    -2 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...