Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 08/31/18 ve všech sekcích
-
2 body
-
Složité to opravdu není. První je třeba přečíst manuál k vozu a ujasnit si pojmy Škoda Connect/ Care Connect. Jsou to dvě odlišné věci. Kolega nademnou ti tyto rozdíly již popsal.2 body
-
Tak Agrotec Břeclav: servisní prohlídka po 2 letech + olej (vlastní) = 859 Kč. Parádní přístup a bez výpalného, doporučuji.2 body
-
2 body
-
2 body
-
Ten minusový bod byl za formu jakou zde píšeš. Nemám rád arogantní lidi, kteří se vysmívají s cílem zesměšnit druhé a udělat z nich hlupáky s důrazem na svoji inteligenci. A přesně tak mi tvůj příspěvek vyznívá. Nikdo tu nepsal o tom, že to je zázrak, který ochrání motor všude od znečištění. Každý normální člověk to tu tak pochopil, troufám si říci, byl to tip na snížení prašnosti a znečištění. Teď nemám přes víkend čas, ale pokusím se v pondělí sem dát foto motoru po 8smi 12ti měsících provozu a cca 17ti tisích kilometrech. Každý si to potom může srovnat sám.1 bod
-
Ten pocit marnosti znám (bohužel) taky... Soucítím s Tebou aniž Tě osobně znám (ale brácha ano).1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
@Vlado Piter mám aktuální, ale nedám ho sem. Protože nejmenovaná osoba tady dávala věci, které neměla a občas to tady lidi ze Škodovky kontrolují. @ferda25 negativ máš za tvoje hospodské názory, které jsou úplně mimo! Ne všechno je Škodovky ok, ale ty to už přeháníš. Myslel jsem si, že seš rozumný člověk, ale to jsem se spletl.1 bod
-
Niečo na tom tesnení bude, keď už ho začali dávať od výroby do faceliftu F3... neverím, že by to tam dávali len tak.. mnoho iných vecí má význam a oni ich nemontujú. Tiež mi včera prišiel pozdrav z Číny, pri najbližšej príležitosti nalepím na kapotu a otestujem... v podstate mňa zaujíma čistota povrchu, aj tak sa hlboko v motore nikdy nevŕtam. Maximálne skontrolujem hladinu oleja a dolejem vodu do ostrekovačov.1 bod
-
V pripade zmineneho utesneni prostoru u hrany kapoty jde pochopitelne o mensi znecisteni jen horni casti motoru, resp. plastovych krytu a to jeste jen seshora. Na SIII mam podobne tesneni z vyroby, ovsem s malou mezerou u packy pro odjisteni kapoty. A je jasne videt, ze tamtudy prochazeji necistoty a spini prave plastove kryty.1 bod
-
Však to co na první pohled vidíš je evidentně čisté s použitím těsnění (když si to všichni chválí, asi to tak je). Že se špiní motor v místech kam se musíš ohnout aby jsi to viděl asi moc lidí trápit nebude.1 bod
-
6.10. zatím vyhovuje předběžně mi, Pawoukovi, možná Denisovi, předpokládám i Tomusovi a mimo jiné i Aspiremu a taky zatím i Galvimu. Včera si @Pitrsman psal, že se přizpůsobíš většině.Klidně si mohl rovnou napsat, že máš denní a že by si bral jiný termín. Takže případný jiný termín si už domluvte sami. Další organizování srazů už přenechám na někom jiném.Mimo jiné mě to s prominutím sere proto, že kolikrát člověk objedná stůl pro X lidí a některým je za těžko pak napsat, že nedorazí a člověk pak před obsluhou vypadá jak chuj. Viz. třeba loňský vánoční sraz s účastí 4 aut.1 bod
-
To je ale zajímavé. Utěsněnim cca 2 mm spáry mezi kapotou a přední maskou se sníží znečišťování motorového prostoru. Průduchy v masce a předním nárazniku, keré jsou podstatně větší se znečišťování motorového protoru nekoná??? Snad se jen snížilo množstvi nečistot na plastu nad chladiči? Ale když jsi se svou upravou úpravou spokojený, tak to tady ventiluj. Je na zvážení každého co si kde nalepí a proč.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Cca pred mesicem jsem studoval, je potreba ten spodni plast s LED co jsi daval odkaz + horni kryt v barve, je jiny, ma vyrez pro ty LED ... no a jelikoz neni z Etky jasne estli to pujde navesit na stary ram zrcatka ( treba motor nastavovani je jiny, predni ramecek, ten okolo skla je stejny ) tak bud koupim komplet zrcatka az se trosku rozsiri nebo predelam z Pola 6R, staci rozebrat kloub a vymenit cast co se sroubuje do dveri ... a pak myslim konektor je jiny ... ale ted mam neco jineho na praci, takze to bude cca na konci leta, chci to totiz s dynamickymi LED, ala audi ... enemze ty pro toto zrcatko nedelaji, takze se bude rezat a upravovat1 bod
-
-1 bodů
-
Škodovky není právě vůbec nic, je to všechno Volkswagen GmbH(ti mě vraceli peníze za auto)....to je ta sranda. Ps. Do hospody nechodím, ale věřím, že za každý negativ budeš pochválen....rozum končí tam, kde nasazuje někdo mafiánské praktiky a zneužívá k tomu veřejnou moc.-1 bodů