Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 11/20/18 ve všech sekcích
-
3 body
-
@Aleš_BX budou vánoce...to chce klid...a slunce v duši... kazdopadne diky @danikd zjistil ze kabliky jsou z tlacitka zapojeny do jednotky motoru (ECU) takze bych predpokladal ze bude ovladat jednotka motoru....a ta se bude kodovat treba :-) PS: dnes jsem videl asi exportni verzi Citigo MR 2013 benzin 55kw a mela Start Stop :-) ....2 body
-
2 body
-
Dobre ranko, datum i hodina sedi, lokalizaci budu vedet zitra odpoledne ;)2 body
-
1 bod
-
Nech to topení zapnuté 40-50 min a uvidíš. 90°C asi mít nebudeš ale ručička by se měla pohnout.1 bod
-
no vidis a k vuli tomu to nemusi nastartovat.1 bod
-
[mention=113151]MarkuRS[/mention] - na otáčecím ovladači, kde je mimojiné i volič vyhřívaného skla, je tlačítko “MENU”, které když zmáčkneš, najdeš ikonu vyhřívaného volantu, skla, volantu, air care atp.1 bod
-
1 bod
-
nezávislé topení co máš v autě ohřívá chladící kapalinu. Nejdříve ohřívá tzv. malý okruh, který primárně ohřívá kabinu. Pokud dosáhne určitou teplotu otevře termostat velký okruh a začne se více ohřívat motor. Pokud je venku opravdu zima, 15min určitě nestačí aby topení ohřálo i motor ale jak píšeš stačí to aby se motor dostal dříve na provozní teplotu.1 bod
-
...anávod se týká FIII před FL, jak teď vidím. Super, to jsem potřeboval vědět :).1 bod
-
Rapid MR2017 má stejnou elektroniku jako FIII před FL (pro ni je platný ten návod), jak je kompatibilní s FIII FL netuším.1 bod
-
Je to uplne OK podla mna. Mne to vypaluje pri 62% zaplneni a spadne za 15 minut regeneracie na 13-16%. Regeneracia po 400 km plus minus.1 bod
-
Octavia Combi 1.5 TSI 110kW, 6M, Style MR2019, bílá Candy, vyhřívané čelní sklo. Objednáno 29. týden, převzato 46. Zatím velká spokojenost1 bod
-
Ona je taky ta okamžita spotřeba dost zavadějíci,chce to vyjet nádrž na "nulu" ,nabrat plnou a pak se uvidi jakou ma "průměrnou" spotřebu.Tohle nejde měřit z nějakeho 3 kilometrového useku kdy ta spotřeba takhle skáče.Pochybuji že pak najede na nádrž např.150 km.1 bod
-
1 bod
-
Záleží co máš za telefon. Podle procesoru jsou buď 32 nebo 64 bit. verze. I různé verze fungují nebo nefungují. Chce to zkusit.1 bod
-
Jsou to procenta zaplnění sazemy. Ty pokud vše funguje jak má se každých 750km vypálí, ale vždy ti několik procent zůstane.1 bod
-
Krásně to tu shrnul jak @michal2009, tak @Pawouk. Jde prostě jen o to, aby se člověk dověděl vše co potřebuje o kupovaném autě a aby mu to prodejce nezatajoval, když se k tomu stejně dopátrá svými možnostmi. A přistupovat ke všem bazarům stejně, ať už se jmenují jak chtějí. Je jasné že najít dnes auto, které nemá absolutně žádný zásah servisu je téměř nereálné, ale není nutno kupovat špatně opravené šroty. Mě by například také nevadil lakovaný nárazník, protože to se dá asi pochopit, navíc pokud není měněn, ale opravdu jen lakován, nehrozí příliš ani to že by to dostalo nějakou větší ránu a tedy případný problém s hnutím výztuh atd. Co ale opravdu u žádného auta nechci jsou měněné pevné díly karoserie, protože to může každý opravovat sebelíp, ale už to nikdy nebude takové jako mělo být. Mimochodem viděl jsem při výběru svého auta zrovna dvě O3 s takovými opravami, které proti další spoustě kusů byly moc pěkně opravené, jenže už i u nich se po roce provozu od nehody začaly krásně projevovat ty problémy s tím související. 1) Jedna byla po bouračce v koloně "ťuknutá" na čumák i zadek. Tedy výměna obou nárazníků. Kapota, páté dveře, ani boční partie nic, ale odnesla to trochu přední i zadní výztuha. Přední srovnána pěkně, zadní také, ale samozřejmě to odneslo spolu se zadní výztuhou také zadní čelo a zadek dna kufru. A tam byl právě ten problém. Hrany těch ostrých přechodů blatník/zadní čelo jak se v tomhle ostrém úhlu jednou přelakují (resp. přebrousí), tak to může kdo chce stříkat čím chce a stejně už tam není dokonale ošetřený podklad, takže už se tam našly dva maličkaté pupínky. Zadní stěna samozřejmě fouknutá znovu, takže krásně drsná barva zevnitř, která ji alespoň prozradila, ovšem tmelení vůči spodku jako od prasat a jen další zdroj budoucích problémů. 2) Auto na první pohled v super stavu, dokonce i tloušťky laku seděly skoro všude, až na tenkou linii C sloupku a prahu u zadního pravého blatníku. No samozřejmě to tam bylo napojené, oboje dveře a přední blatník vyměněny. Auto šlo celé o svodidla. Po důsledném hledání opět nalezeny maličké pupínky na ostrém lemu blatníku, kde to za chvilku bude krásně reznout. A to je na tři roky starém autě myslím trochu moc. U obou aut opět po telefonu vše super, záznam nikde žádný, na místě po konfrontaci dokonce prodejce najednou dokázal ukázat i fotky z nehod a oprav. Asi se na to náhle rozpomněl. Obě tahle auta už byla pryč, když jsem tam o týden později projížděl, tedy dnes s nimi někdo vesele jezdí s vidinou jaké si koupil super auto a pak tu možná bude psát, jestli je to normální jaký je O3 šrot.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
A vidite, ja to videl u kamose pred cca rokem, rikam super vec, vecne to blemcam vedle ... jen jsem na to zapomnel a diky tobe uz to je objednano!1 bod
-
Ahojte. Chcel by som sa opytat, ci sa daju v Yetim dat dve detske sedacky vedla seba. Mam na mysli tesne vedla seba, teda jedna na kraj a druha na stredne sedadlo tak aby sa to zvysne dalo sklopit alebo uplne vybrat? Cakame dvojicky a takato moznost by bola uplne super1 bod
-
-1 bodů
-
Úplně nejjednodušší je vytáhnout malý konektor z mínusového pólu autobaterie. Foto je z Š Yeti.-1 bodů