@stanmar Souhlas, je to věc názoru. Nemyslím si ale, že 220k je málo (i pro Evropu).
Naopak, když to vztáhnu na Čínu, kam to auto zatím výhradně patří - k čemu je dvojitě přeplňovaný třílitrový šestiválec (a víc), když se tady nikdo (i díky několika kamerám na každém rohu - a to doslova) neprojede rychleji než 120 km/h.
Jen pro ilustraci - mám kolegu (28 let), kterému rodina ke svatbě (tak to tady běžně chodí) koupila z celoživotních rodinných úspor Maserati Ghibli (a byt).
Jeho řidičské schopnosti jsou z pohledu Evropana katastrofální (Číňani obecně jsou katastrofální řidiči nejen z pohledu dodržování předpisů ale i schopnosti ovládat auto). To auto nejelo nikdy rychleji než zmiňovaných 120 km/h a většinu času se pohybuje po městě rychlostmi 20 až max 80km/h. Tedy nejen že si výkonu toho auta neužije, on ho ani využít neumí. V týdnu teď přišel ze servisu a byl strašně překvapenej, kolik ho stála běžná údržba a nový pneumatiky, který mu vydržely 20k kilometrů (holt superměkká směs).
Nabízí se tedy opět otázka, k čemu? Velmi mi to tady připomíná začátek devadesátých let u nás, kdy se značkou a modelem auta vyjadřovalo rádoby společenské postavení především novopečených podnikatelů.
Ale to jsem na míle vzdálený od tématu i od původní myšlenky, čili konec příběhu, byť by se dalo pokračovat ještě hodiny třeba někde u piva/kafe.