Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 12/08/18 ve všech sekcích

  1. Tak mám vyměníno a něco jsem nafotil jaký je rozdíl mezi normální žárovkou a ledkou pro inspiraci. Ještě večer dám foto osvětlení garáže při couvání. Ale už teď je jasný rozdíl VID_20181208_113615.3gp VID_20181208_112025.3gp
    4 body
  2. @stanmar Souhlas, je to věc názoru. Nemyslím si ale, že 220k je málo (i pro Evropu). Naopak, když to vztáhnu na Čínu, kam to auto zatím výhradně patří - k čemu je dvojitě přeplňovaný třílitrový šestiválec (a víc), když se tady nikdo (i díky několika kamerám na každém rohu - a to doslova) neprojede rychleji než 120 km/h. Jen pro ilustraci - mám kolegu (28 let), kterému rodina ke svatbě (tak to tady běžně chodí) koupila z celoživotních rodinných úspor Maserati Ghibli (a byt). Jeho řidičské schopnosti jsou z pohledu Evropana katastrofální (Číňani obecně jsou katastrofální řidiči nejen z pohledu dodržování předpisů ale i schopnosti ovládat auto). To auto nejelo nikdy rychleji než zmiňovaných 120 km/h a většinu času se pohybuje po městě rychlostmi 20 až max 80km/h. Tedy nejen že si výkonu toho auta neužije, on ho ani využít neumí. V týdnu teď přišel ze servisu a byl strašně překvapenej, kolik ho stála běžná údržba a nový pneumatiky, který mu vydržely 20k kilometrů (holt superměkká směs). Nabízí se tedy opět otázka, k čemu? Velmi mi to tady připomíná začátek devadesátých let u nás, kdy se značkou a modelem auta vyjadřovalo rádoby společenské postavení především novopečených podnikatelů. Ale to jsem na míle vzdálený od tématu i od původní myšlenky, čili konec příběhu, byť by se dalo pokračovat ještě hodiny třeba někde u piva/kafe.
    2 body
  3. Svatá pravda. A stačilo najet celých 30 tisíc km.[emoji1787][emoji1787][emoji1787]
    2 body
  4. 1 bod
  5. Když píšou LED světlomety, tak počítám s potkávacími LED, jinak by to bylo zavádějící. Navíc ta informace už dříve proběhla v médiích. http://www.auto.cz/skoda-scala-jizdni-dojmy-poprve-volantem-nastupce-rapidu-125387
    1 bod
  6. Tak upřímně ona ta 6 není na předjíždění ani u 1.2 TSI a ani u podstatně silnějších motorů :) ale za 5 to po dálnici nejezdí, minimálně né při 130 :)
    1 bod
  7. Neboj, byl jsem tam a mám docela zajímavou historku. Ještě to neskončilo, pak dám vědět. A ty se, Petře, zaručeně pobavíš, to bude lepší dárek než flaška Jacka ?
    1 bod
  8. Test litrových tříválců_1.0 TSI 81 kW.pdf
    1 bod
  9. Ajéje, tady je to zase slzavý údolí...
    1 bod
  10. Už je to tu zas ? Dej si panáka, zmírní to žal
    1 bod
  11. Zatím jsem si všiml jediné víceméně nepodstatné změny na základní obrazovce a to chybějícího otazníku u roku motoru (nahoře 2.26.7, dole 2.28.9). V nastavení je možnost změny velikosti písma - nejsem si jistý, jestli tam byla už dřív a nechce se mi vracet ke starší verzi a znovu dávat novou jenom kvůli tomu. U 2.27.9 píše vývojář "modified Oil Ash request for CAYC engines," tak od té verze výš už možná bude fungovat zobrazování Oil Ash i u motorů se starším SW, které jsme tu řešili. Musí vyzkoušet někdo s tímto problémem. kluvi: Máš pravdu, že VAG DPF opravdu stojí za zakoupení. Škoda, že Google v ČR neprodává dárkové poukazy. Ne každý je ochotný kamsi ukládat údaje o platební kartě a dokonce jsou i tací, kteří ji nemají.
    1 bod
  12. Číňan doletí, ale česká pošta to potom měsíc doručuje.
    1 bod
  13. V bile vypada taky dobre:)
    1 bod
  14. Jsem zvědavej na živo, ale za mě pěkný. Nová Scala se mi fakt líbí. A pokud by RSo (pokud bude) vypadalo alespoň částečně jak bylo naznačeno na Vision RS, byla by to paráda :)
    1 bod
  15. Tak se musim pochlubit. Thalie po 8mi letech na technicke. No a ne te by me primo vyhodili, to ne. Ale dostal jsem technickou jen na mesic. [emoji23][emoji23][emoji23] Svisly pravy cep a cep rizeni vlevo. No jo uz se zacina rozpadat chudera po 8 letech. Konecne dosahla po 8 letech kvality Skodovek po pul roce. [emoji23][emoji23][emoji23]
    1 bod
  16. s kolegou jsme trochu blbnuli - mít husté řasy i přes den, to se dneska nosí!
    1 bod
  17. Dílenská příručka OCTAVIA II (včetně faceliftu)
    1 bod
  18. Nazdar vsetkym,vedel by niekto, preco pise ze sa riadiacea jednotka neda kodovat a treba vybrat inú . Oficialny zaregistrovany kabel 18.09.00.
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...