Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 03/01/19 ve všech sekcích

  1. Máš reálnou zkušenost, že se již někomu ten současná 1,0TSI rozpadla, nebo jsou to jen klasické řeči? Ani tady na fóru takový člověk není, tak třeba nám povíš o někom komu se to opravdu stalo, nebo kdo měl s tímto motorem alespoň nějaké špatné zkušenosti. Pro kupujícího by to bylo jistě přínosem. Hlavně si neplést generace, či provedení motoru, ať v tom není chaos. Máš někde vnitřní rozměry nového Ceedu? Všude se uvádí jen vnější rozměry, které nic neřeknou. Nikde tyto údaje raději neuvádějí a jediné čeho se snaží Kia chytat je o 10 litrů větší kufr, který ovšem nikoho nezajímá, protože nikdo nedokáže naplnit ani Octavii v běžném životě. Ty rozměry by mě opravdu zajímaly, neboť reálné zkušenosti při posazení do těchto aut mluví o opaku.
    4 body
  2. Napsali jste to hezky chlapi. Každý si opravdu musí vybrat sám, ač si tady může nechat poradit a možná tak přijít na nějaká kritéria, o kterých ani původně při výběru neuvažoval. Rozhodně je nutné si ty motorizace reálně projet, jinak se nedá o ničem rozhodovat. Až bude jasně rozhodnuto o srdci celého auta (motor), tak teprve koumat nad tím co si člověk může dovolit ve výbavě, či co naopak oželet. Vždy záleží na tom jaký je daný řidič "závodník" a jak bude s autem jezdit. Pro někoho stačí bohatě výkonově 1,0TSI, pro někoho je málo i 1,4TSI. To ať si každý v hlavě srovná sám. Je jasné, že větší objem motoru nahrává větší výdrži, ale upřímně, to chcete s těmi auty vážně jezdit deset let? To už se stejně dávno rozsype něco jiného než motor. @Zdenek Pastorek najíždí s 1,0TSI motorem cca 30 tkm dle jeho tématu a ono to pořád jezdí. Tak to tak špatné s těmi dnešními motůrky možná nebude. Stejně to ukáže až čas, což ostatně i u jiných motorizací. Také jsem byl skeptický ve své době k HTP motorům a ony ty mrchy dodnes ve většině případů pořád jezdí, to že je jejich rachtání hrozné je věc druhá (v rodině jich máme 5ks a nebudu-li brát VW Polo, na kterém v záruce výrobce vyměnil na motoru vše a pak i komplet motor, tak všechny jezdí bez poruch). Takže já bych se toho motoru do sekačky jak někteří říkají až tak nebál, pokud to auto opravdu někdo nechce až do důchodu. Kdyby se podařilo koupit ještě skladovku s 1,4TSI, tak bych jednoznačně volil tu i bez ohledů na výbavu. U 1,5TSI tak optimistický už nejsem.
    3 body
  3. A teď si vem kamion, co jede 80 a ostatní jedou 130. Naproti tomu auto co jede 130 a druhé co jede 180. Výsledek je stejný. A to nemluvím o autech co mají legálně neomezenou rychlost.
    2 body
  4. Ondra se vezl k mysi diry a ticho sedi
    2 body
  5. Mě fakt jen ten přístup obecně. U Fabie3 MPi jsem si ho tam běžně domontoval žádnou přípravu jsem neměl, daplatil jsem 8,9tis a žádný problém, u nového Pola to jde a u Scaly dělají zbytečný starosti. To Cígo jsem psal, že si to neumím představit. Už nárazník je nízko, dát dozadu 2 lidi a držák s dvěmi koly, jestli už by pružiny nebyli na dorazech. Neviděl jsem ještě nikoho za 8let tak cestovat, u toho typu jsi správně napsal, počítat předem, co s autem budu dělat. Jestli o tu možnost už nepřišla F3 FL ( velký TP bez hmotností tažného). Se dozvíme, jeden uživatel teď bude kupovat MPi Combi.
    2 body
  6. .. a to se tak rozhodčí strašně snažili
    1 bod
  7. Rejpálku, kde máš tu svou slavnou Ostravu.? ?? 5 bodů pod námi cooo ??? tak aspoň to předkolo to jistí?????
    1 bod
  8. @Jan R. Nechci uplně kecat, ale myslím že u toho CitiGa se to právě řešilo a "tažné" na to abys tam dal kola se tam neoficiální cestou nainstalovat dá, jen nesmíš tahat vozík. A ten tlustší chladič nemá nic společného s tím "může/nemůže" tahat, současné auta mají taky "malý chladič" a můžou doinstalovat tažné. Nebo pak koupit tažné/přípravu z výroby, kde je ten "větší" chladič. Tím chci říct, že ten jiný chladič a alternátor není primární, že by ten "běžný" neutáhl chlazení s vozíkem, jen prostě šetří CO2 v homologaci... EDIT: K tomu CitoGo, na kola není problém: https://1711153993.eshop-rychle.cz/taznazarizeni/eshop/1-1-Tazna-zarizeni/36-2-Seat/5/1219-Tazne-zarizeni-S-Mii-11-S-Citigo-11-VW-Up-HB-12
    1 bod
  9. LED jsou jen s vnitrnim LED paketem. Stanson: z ceho jsou ty se zdirkou na obou stranach?
    1 bod
  10. Osobně mně příjde, že zade tolik OIII RS po faceliftu nejezdí, v porovnání s OIII RS před feceliftem. Tam ta cena byla opravdu velice zajímavá, což se o té aktuální ceníkové říci nedá.
    1 bod
  11. OIII RS byla ze začátku za docela bezkonkurenční ceny. Ale já je na silnicích nějak nevnímám.
    1 bod
  12. Od něho bych dal ruce pryč je to záležitost max na 15min. Nevím co tam chce celé dopoledne dělat asi bude tahat dráty k mlhovkám.
    1 bod
  13. @Martabjj máš recht. Začnu přemýšlet dostatečně dopředu jestli náhodou si nekoupím třeba vodní skútr...., člun, soutěžní enduro, cross, atd... Jde o hovno... Kdyztak prodám třeba auto za 600tis protože jsem nemyslel dostatečně dopředu a nemůžu za to dát vozík . Takže raději hezky vysypat prachy Škodovce co kdyby náhodou jsem to nevym..........
    1 bod
  14. On to spíše myslel, aby pro německý trh nebyla příprava na tažné v ceně auta, jak už je to teď u Karoqu a Kodiaqu.
    1 bod
  15. Ono vymyslet něco nového v dnešní době už není tak jednoduché . Viz třeba Kona má také podobné dělení světel. Ale to odbíháme od tématu, za což se omlouvám.
    1 bod
  16. Přesně tak, homologace platí pro všechny státy EU stejně.
    1 bod
  17. Odsleduj, či sa to deje na mokrej/vlhkej vozovke... či sa ti naozaj prepadal brzdový pedál alebo len ty si ho panicky stláčal viac dolu..... a či si mal vtedy zapnuté stierače. Na škodováckom webe som našiel len tento slide.. ale napr. tu vysvetľujú viac: http://www.autolexicon.net/sk/articles/rbs-rain-brake-support/
    1 bod
  18. Samozrejme, ak by to bolo naozaj tak ako popisuješ, bol by veľký problém, ale to by sa dialo aj za bežného suchého počasia a nie iba v mokrom počasí.. či? Ak sa mu to naozaj deje iba vy týchto zlých podmienkach, podľa mňa je to len jeho pocit, že mu to šľape naprázdno až na podlahu.. to musí odsledovať on. Inak áno, už asi 2-3x som zažil v nečase, že som stlačil klasicky brzdu a auto vôbec nebrzdilo tak ako by pri tomto stlačení brzdy malo... človeka to dosť vystraší, ale aspoň u mňa sa to hneď napravilo.
    1 bod
  19. Ahoj, já jsem objednal v května 2018 Karoq 1,5 TSI Style 110 Kw a dočkal jsem se po 7 měsících a 21 dnech :) . 16.1.2019 jsem si pro něj zajel.
    1 bod
  20. 7.1 při 130km mi přijde hrozně dobré na to jaká je to krabice. Podle WLTP je při rychlé jízdě spotreba 7,5l což podle mě odpovídá. Dost záleží na profilu, Brno -> Olomouc při 140 na ACC jedu naložený za cca 8.2l , na druhou stranu je to 7.6l :). Jinak já mám dlouhodovbě 5000km 8,7l , bohužel se dost plazím po rozkopaném městě. Za mě teda: zasekané město 10l okreska 6l dálnice 8l Ale jde to i za míň :D :
    1 bod
  21. Nechápu proč bereš psa na cesty autem na nějakou návštěvu, když ho v autě necháš chudáka zavřeného. Jednoduchší by bylo, kdyby zůstal doma a nebo ho vem sebou na návštěvu .
    1 bod
  22. Tak flac je najlepši elektronický formát v súčastnosti. Audio je pre mna velmi dôležité a som rád že to podporuje tento formát len horšie je že nie všetky albumy sú práve v ňom
    1 bod
  23. a neznas nejaky login kod k adrese 17(pristrojova deska)?a jak dlouho mas to zhaveni prodlouzeny,resil sem to s TDIfunem a varoval me na moznost utaveni zhavice tak nevim no
    1 bod
  24. Objednat auto ,které nařídil ani neviděl si muže objednat fakt jen blázen nebo člen nějaké sekty. I oblek nebo monterky si musí člověk zkusit,ale koupit auto na slepo to chce poradny koule. Nov
    -1 bodů
  25. Tohle je od Škodovky ultrapras****. Jsem zvědavý, zda si tohle Škodovka dovolí u Scaly třeba v Německu.
    -1 bodů
  26. Naco vsetko uz by nas mali predajcovia upozornovat?Kupujeme my,tak si treba pred kupou taketo veci odsledovat,precitat,nastudovat,teda v pripade,ze je pre nas kupa auta vaznym,niekedy aj celozivotnym rozhodnutim. K tej tvojej druhej casti....to bolo mozne v minulosti,momentalne je to uz vylucene a o legalnosti to ani nechyruje.
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...