Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 04/29/19 ve všech sekcích

  1. 2 body
  2. A vždy je nějaký dobrák naprášil a tak se už nikdo k tomu nehlásí.
    2 body
  3. Jo opravdu záleží na stylu jízdy. Defenzivní řidič s tímto motorem bude nadmíru spokojený. Pokud někdo potřebuje častěji předjíždět tak nic moc.
    2 body
  4. https://www.ceecr.cz/ Zadarmo to není, ale částka je spíše symbolická. Má to staus veřejného rejstříku, takže "neznalost neomlouvá", kdo chce, tak se tam podívat může.
    1 bod
  5. Nedávají tomu nějaké nové tzv. zelené měření? Přeci není možné nabízet model auta jen s 1-2 motory. To dělá dneska jen automobilka z Kolína. Snad by mohl odpovědět někdo , kdo má přístup k lidem ze Škodovky. Pár lidí se tady k přístupu k informacím přímo od zdroje dříve hlásilo. Myslím, že by nás to všechny zajímalo.
    1 bod
  6. Je teda fakt - a na to už jsem skoro zapomněl - že s často vychvylovyným 1,4 16 V se kvůli prodlevě plynu rozjíždí pěkně blbě. Jo a jaště taková poznámka: Pokud kupuješ auto mimo bazar, tak je dnes vzhledem k téměř 900 tis. lidí v exekuci nutné si prodávajícího prověřit v registru exekucí. Je možné, že dotyčné vozidlo je "oblepeno". V tom případě ti jej záhy zabaví a ty svoje peníze už pravděpodobně nikdy neuvidíš. Dokonce jsem už narazil i na případy, kdy se takto někumu podařilo prodat i byt a to je teprve ta správná sranda. Tam už reálně není pomoci...
    1 bod
  7. No tak si odpovím sám. Třeba to někomu pomůže. ad 1: Je třeba povolit kotvení dpf. ad 2 : Dle dílenské příručky ano. Jeslti je to v reálu nutné, nevím. Já ji nechal vyměnit. ad 3: Nevím. Dělal mi top mechanik a já se neptal. Výsledek je takový, že mi to těsní.
    1 bod
  8. Tento víkend jsme poprvé jeli s mpi na chatu Praha-Jičín. Musím říci motor mě velice překvapil. Dálnice, žádný problém jsme tři a pes, zapnutá klima jel jsem cca 135 až 140. Kopec mpi ani nezpomalil z toho jsem velice mile překvapen. Dále okrska v pohodě ale předjíždění raději s rezervou načasovat, tam výkon chybí i když podřadíš na trojáka, ale já jsem nakonec v poho zvládnul. Poslední disciplína město, s mpi se jezdí rozhodně o hóódně lépe nežli s tsi. Spotřeba mpi je o trochu úspornější. Příjde mi že mpi dle mého vnímání má více nežli 55kw. Palivo tankuji jen 100 oktanů omv nebo benzina.
    1 bod
  9. Jinak u mě přes 1000km po updatu a stále. Auto v teplejším počasí je celkem dobrý ty rozjezdy ale chladnější ráno a ejej ? No nedalo mi to, napsal jsem do škodovky děkovný dopis a ejhle. Zítra se mám dostavit k dealerovi a budeme řešit co se bude s autem dále dít. Netuším co mě čeká.......škoda to chce řešit, což chválím. Zítra poreferuji.?
    1 bod
  10. Dovolte mi ještě příspěvek pro potvrzení názoru, že s litrovou tříválcovou Fábkou (F III 1.0 MPI) se v případě potřeby (nebo chuti) dá jezdit po okreskách (a za nízkého provozu) i dost pod 4 litry na sto. V sobotu odpoledne jsme se s manželkou vydali z Blanenska "do kopců" na Vysočinu do Slavkovic (kousek za Nové Město na Moravě) a po zhruba 100 minutové pauze zase zpět. Vyjeli jsme v 15:15 a přijeli v 16:35 (jízdní doba tam 1:20), průměrná spotřeba v cíli dle BC byla 3.8 l/100 km - bylo to převážně do kopce (viz první obrázek s trasou a s výškovým profilem) a tuto pro mne neznámou cestu jsem jel poprvé. Zpátky jsme vyjeli v 18:15 a dojeli jsme o půl osmé (jízdní doba zpět 1:15) - převážně z kopce (viz druhý obrázek s trasou zpět a s výškovým profilem). Výsledná spotřeba za celou cestu tam a zpátky činila dle BC 3.4 l/100 km, čili samotná ta druhá, stejně dlouhá identická zpáteční cesta dolů z Vysočiny musela být za 3.0 l/100 km... Přestávka v těch Slavkovicích totiž trvala něco přes hodinu a půl - proto palubní počítač ještě nestihnul vynulovat průměrnou spotřebu a další sledované hodnoty (tuším při vypnutém motoru do dvou hodin považuje Fabia další jízdu jako součást předchozí jízdy a tudíž nenuluje příslušné veličiny). EDIT 29.4.2019 v cca16:07 a 16:27 - nadvakrát oprava překlepu (uff, malý písmenka na tabletu)
    1 bod
  11. To bude narazanie kovu o kov.. prava sedna sedacka ma doraz do takeho kovoveho oka.. treba do prelepit gumenou paskou. V AS sa im chyba vraj neprejavila, aj ked tam bola normalne vydrata diera v tom oku od toho buchania.
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...