Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 05/05/19 ve všech sekcích

  1. Na dva dny jsem vzal modrozeleného chameleona na Šumavu, najel asi 400 km po cestách necestách, kopcích a dolinách, pokusil se opětovně několikrát nasimulovat situaci s rozjezdem a nerozjezdem z křižovatky ... a wagen šlape jak má ... už si pomalu ve svém věku mohu dovolit říkat, že jídlo je lepší než sex, ale pozměním to ... jízda s karoqem je lepší než sex ? ? ... asi fakt půjde o to, že se s motorem člověk musí seznámit a přizpůsobit mu své návyky ... tak jako jsem se přizpůsobil HTP i 1.2 TSi, musím i 1.5 TSi ... on každý motor chce trochu (hodně) jiné zacházení ... a jak tak pomalu horko těžko přicházím s motorem a celkově autem do symbiózy ... jsem nakonec rád, že jsem wagen nevzal s litrovým motorem ?.
    3 body
  2. pridávam aj zvyšné časti "novej" dielenskej príručky. Niektoré dokumenty sa tu možno opakujú, no v niektorých prípadoch došlo k revíziám a novším dátumom. Predpokladám teda, že nastali nejaké zmeny a doplnenia. Schémy už obsahujú facelift F3. Urobil som to ako nový upload na ulož.to, nemiešam to zatiaľ s pôvodnými dokumentami čo mám. Elektrika a schémy: S0068110015-Základní vybavení od srpna 2014.pdf - táto patrí ešte do pôvodnej zostavy. Doteraz však som nikde nevidel všetko j jednom dokumente, stále to bolo po jednotlivých častiach rozdelené. Snáď sprehľadní hľadanie. S0068120015-Základní výbava - (6K0) (6K2) od července 2018.pdf Karoséria: S0051870015-Opravy_karosérie - Montážní práce na karosérii.pdf D4B804848A9-Opravy karosérie.pdf Podvozok: D4B804849A1-Podvozek, napravy, rizeni.pdf Prenos sily: D4B8048496E-Prevodovka 0CW - DSG.pdf D4B8048496F-Prevodovka 02U 0DQ.pdf D4B8048497D-Prevodovka 02T 0DF.pdf D4B80484970-Prevodovka 0A4.pdf D4B80484986-Prevodovka 0CF.pdf D4B8048499A-Palivový systém - zázehové motory.pdf D4B8048499B-Palivový systém - vznetové motory.pdf D4B80484987-Motor 1.0 44 55 kW MPI.pdf D4B80743A70-Motor 1.0 70 81 kW TSI.pdf D4B8048498A-Motor 1.2 66 81 kW TSI.pdf D4B80484994-Motor 1.4 55 66 77 kW TDI CR.pdf D4B807FA2BF-Motor 1.4 92 kW TSI.pdf D4B803C71AE-Motor 1.6 66 81 kW MPI.pdf Topenie, vetranie a klimatizácia: D4B8048499D-Topení, Klimatizace.pdf Vlastná diagnostika: D4B8048499E-Elektrická zarízení.pdf S0051880015-Elektrická zarízení - vseobecné informace.pdf D4B804915ED-Komunikace.pdf - patrí sem aj predošlý dokument Údržba - presné pokyny"
    3 body
  3. Dílenská příručka, učební pomůcky, schémata, TPI Dielenská príručka, učebné pomôcky, schémy, TPI Sťahujte, používajte, ďakovanie poteší. Upload radšej šírte len môj, aj keď tomu nezabránim....kto chce prispieť, tak správa. Elektrika a schémy: S0066430015-Základní výbava (8T0) (8T2) (8T6) (8T9) (1MM) (1MA) (2FS) (2PK) (2PV) (2ZA) (AW5) Karoséria: D4B8091482E-Opravy karosérie.pdf D4B8091E476-Opravy karosérie.pdf S0051870015-Opravy karosérie - Montážní práce na karosérii.pdf Podvozok: D4B8090F114-Kola, pneumatiky.pdf D4B80903260-Brzdové_systémy.pdf Prenos sily: D4B80513DFA-Prevodovka 02S.pdf D4B80513E0E-Prevodovka 0AJ.pdf D4B809032B4-Palivový systém - zázehové motory.pdf D4B809032C4-Palivový systém - vznetové motory.pdf D4B809032B5-Motor 1.0 70-85 kW TSI.pdf D4B809032C5-Motor 1.6 85 kW TDI CR.pdf Topenie, vetranie a klimatizácia: D4B8090B8DD-Topení - Klimatizace.pdf D4B806338AC-Klimatizace s chladicím prostredkem R1234yf.pdf S0051890015-Klimatizace s chladicím prostredkem R134a.pdf Vlastná diagnostika: D4B8090B963-Komunikace.pdf S0051880015-Elektrická zarízení - vseobecné informace.pdf
    2 body
  4. Jeden erťák u Tanvaldského nádraží :
    2 body
  5. Hosi, vy mne desite. ? Zatim nic takoveho jako nulova reakce na plyn nepozoruji a doufam, ze ani nebudu. To bych jim to auto sla hodit na hlavu, to je tedy pekne nebezpecne. ?
    1 bod
  6. Ahoj, 1/ ano cislo za lomitkem je pozice v konektoru / do pozice 6 musis doplnit pin, je tam jen dira... 2/ diody oddeluji obvod ,aby fungoval bez ovlivneni dalsich funkci spinace , typ diod muze byt napr 1N4007 nebo neco kolem 1A v plastovem provedeni, spina to jen maly proud... pokud nechces experimentovat zapoj to tak jak to mas na schematu, cena diody je 1 kc....... 3/ zapojeni je pro tento pripad asi shodne (zapojoval jsem to v obou verzich a nepamatuji ze by byl rozdil,ale jsem jen clovek ..) 4/ nekamaradim s fordem 5/ pojistky netreba, jen menis zapojeni spinace,jisteni svetel zustava nedotceno (ano obrysovky budou napajeny z hlavnich svetel..) cely tento obvod pochazi ze zapojeni pro skandinavske skodovky a byl pouzivan ve vyrobe (bez tech diod,ty slouzi k tomu aby se nemuselo menit cele zapojeni) edit. zapomel jsem nejdulezitejsi. cele to zapojeni a veci kolem inicioval uzivatel "strojvudce"...
    1 bod
  7. zakladna "LOW" verzia ma celu palubku z jednehu kusu plastu (tak ako to vidis, tak to vypadne z lisu) , cela je dezenova a robi sa iba cierna. Vzhladom na dezen, bude sa tam blbo nieco lepit. vymena teda spociva skutocne vo vymene celej palubovky HIGH verzia ma inu palubovku, na ktoru sa navari diel podla dalsej verzie , od zakladneho cierneho dezenovaneho , cez hladke lakovane az po LED podsvietene s 3D efektom.
    1 bod
  8. Nic neřeším jen mi to připadá, že si dělají co chtějí. Nevezmeš drahej olej od nás tak dej pětikilo. Posraný prodloužený záruky.
    1 bod
  9. Tak jsem obvolal asi 4 servisy škoda a všude novinka při vlastním oleji poplatek 500,-Kč!!! Prý nařízení škodovky! Přitom když jsem se dotazoval na škoda info tak odpověď zněla: Vážený pane, toto rozhodnutí je plně na autorizovaném servisním partnerovi ŠKODA, protože ten přebírá odpovědnost za kvalitu dodaného oleje. Jakožto samostatný právní subjekt může dodání vlastního oleje odmítnout případně zpoplatnit. S pozdravem Bc. Tereza MATĚJKOVÁ, DiS.
    1 bod
  10. Přesně, když jsem modrou Race viděl na vizualizacích, případně na fotkách v "ateliéru", vypadala skvěle. Ale když se člověk koukne na modré Race na silnicích, tak ta barva dobře vypadá pouze na naleštěných autech. Jakmile je na ní trochu prachu/špíny, ztráci lesk a wow efekt. Ač ne velký příznivec bílé (milion korportátních aut) jsem nakonec volil Moon white. S tou bílou skvěle vyniknou křivky karoserie, koncová světla atd. Btw. na Auta Živě vyšla docela obsáhlá recenze na 1.5 TSI se spoustou textu, fotek + tam jsou i videa z jízdy, kde lze vysledovat chování AP v D nebo S režimu, asistentů atd.
    1 bod
  11. Clinte já to auto měl a když jsem jel tuhle spotřebu tak to bylo na pokutu za zdržování ?
    1 bod
  12. Tak mám další stage: boční blinkry jsem osadil LEDkami, odkud jinak než z aliexpress.com. Katur T10 W5W 168 Led Bulbs 5630 6-Smd Auto Car LED Dome Map Trunk License Plate Light Lamp Bulb T10 Led Amber Orange Lighting Konečně jsem našel LED žárovky, které mají stejnou barvu oranžové, jako je barva blinkrů LED pásku ve světlech Rapidu. Zde je odkaz: https://s.click.aliexpress.com/e/bHppS2Dw Aby byl pěkně ozářen celý blinkr, bylo nutné trochu vysunout žárovku z blinkru ven, aby se světlo dobře rozptýlilo. Jen je tělo LEDky trochu větší a musí se upravit průměr dutiny světla. Já piloval kulatým pilníčkem na průměr cca 12,5mm. No a protože přerušovač LEDky prostě v blinkrech nesnáší, mám k původní patici připojenou další se žárovkou, která bliká dovnitř blatníku a dělá zátěž pro oblbnutí elektroniky. Ano, je to bastl a hrdě se k němu hlásím. Účel ale světí prostředky.
    1 bod
  13. Dnes se v Autosalonu rozplývali, jak je litr krásně utlumený - já mám tedy opačnou zkušenost, ale třeba to porovnával s Rapidem a s tím jsem čest neměl. Jinak nic extra, test ještě z Chorvatska. Potkal jsem dnes poprvé jednu soukromou v modré Race Ambition na stříbrných 16'' a jak dnes pršelo, auto polozaflákané, takové obyčejné nevýrazné, jako kdyby se to už pár let vyrábělo. Chce to světlejší barvy.
    1 bod
  14. Elektrika a schémy: https://uloz.to/!YgeNGIw4bram/s0071120015-zakladni-vybava-l0l-od-rijna-2016-pdf Karoséria: https://uloz.to/!szimr4nTzcSl/d4b806d82b4-opravy-karoserie-pdf https://uloz.to/!wWPqZXrqnvIT/s0051870015-opravy-karoserie-montazni-prace-na-karoserii-pdf Podvozok: https://uloz.to/!riQy5pMWNHCX/d4b806ab0a2-brzdove-systemy-pdf https://uloz.to/!oT0ZXIsuaUm1/d4b806ab08e-kola-pneumatiky-pdf https://uloz.to/!SrXdEWIVSwr0/d4b806ab094-podvozek-napravy-rizeni-pdf Prenos sily: https://uloz.to/!BPUCFBuf85WT/d4b806ab091-7-stupnova-prevodovka-s-dvojitou-spojkou-0dl-pdf https://uloz.to/!9SdZzt7H106G/d4b80513d9a-prevodovka-0d9-dsg-pdf https://uloz.to/!hFhS5VTmVL42/d4b80513ddd-prevodovka-02q-0bb-0fb-pdf https://uloz.to/!fucPIZqGZES6/d4b8051ae00-palivovy-system-vznetove-motory-pdf https://uloz.to/!zksWTBzVy7ET/d4b8051ae47-palivovy-system-zazehove-motory-pdf https://uloz.to/!MuEDhZcHHEoN/d4b80513e11-kardanuv-hridel-a-rozvodovka-zadni-napravy-pdf https://uloz.to/!ikBnnLxltUsk/d4b8051adff-motor-1-4-92-110-kw-tsi-pdf https://uloz.to/file/mZcFCdknp0aH/d4b805e29ad-motor-1-8-132-2-0-132-140-162-200-206-kw-tsi-pdf https://uloz.to/file/9ZQQlNiiWy0C/d4b806ab08f-motor-1-6-85-2-0-110-130-140-kw-tdi-cr-pdf https://uloz.to/file/jKIUUxnorgtk/d4b808dda61-motor-2-0-176-kw-tdi-bit-cr-pdf Topenie, vetranie a klimatizácia: https://uloz.to/!DEske5TtNQLP/d4b806ab0a0-nezavisle-topeni-pridavne-topeni-pdf https://uloz.to/!Mp8oNwEVQi2u/d4b806ad478-topeni-klimatizace-pdf https://uloz.to/!mJuXxxo8gplm/d4b806338ac-klimatizace-s-chladicim-prostredkem-r1234yf-pdf https://uloz.to/!k4V05fIITlgi/s0051890015-klimatizace-s-chladicim-prostredkem-r134a-pdf Vlastná diagnostika: https://uloz.to/!WKRURkiMODsw/d4b806b6fa0-komunikace-pdf https://uloz.to/!wXkNZ5v3ntve/s0051880015-elektricka-zarizeni-vseobecne-informace-pdf
    1 bod
  15. Nikde jsem nepsal že by se neměla nabízet prosklená střecha nebo virtuální kokpit. Je náhodou super že si to můžeš objednat. A jsou lidi co to ocení a chtějí. Takže vůbec nechápu tvoji reakci(?) Vyhřívaný volant mít můžu, ale zamrzí že k tomu nemůžu mít jak sklo tak sedačky pak není důvod se rozhodovat. A osobně bych byl rád kdyby to někdy šlo mít v jednom autě. Když zvlášť ty věci jdou ale dohromady ne.
    1 bod
  16. Mě teda víc vadí, že není možnost mít vyhřívany volant, přední sklo a 4x sedačky hezky všechny položky dobromady. Trošku to je až směšný i když důvod je jasný. Hlavně že je možnost mít prosklenou střechu . Asi aby děti při mrznuti zadku měli výhled A u loketní opěrka nejde nastavit výška ale co můžu mít virtuální kokpit který je dobrý pro mladou tak kvůli navigaci kterou určitě do školky a na nákupy využije .
    1 bod
  17. A osobně se jim ani nedivím. Jedná se totiž o hodně praktickou věc.
    1 bod
  18. Podle mě jsi hodně odvážný, když jdeš do stejného motoru a vozu. Nevím, s kým vším jsi o tom mluvil, ale opravdu nepočítej s tím, že se dozvíš pravdu, zvlášť od těch ignorantů na zákaznickém servisu, co o tom nemaj ani tucha. O jakým stopnutým softu tu mluvíš? Pro ty tři motorovky, tedy R v Karoqu, AF v Kodiaqu a C v SIII maj ty updaty stále dostupný, jestli něco ladí dál, to ví jen okruh k tomu určený a my jako veřejnost se to dozvíme až v momentě vydání. To že s tím někdo problém má a někdo ne je fakt jen o řidičské citlivosti a umu, proto vám taky technici po projíždce budou do očí tvrdit, že je to v pořádu, a to samý hlas na druhém konci u aparátu ... Ty úvahy o tom, že to dělá hardware a nový motory maj mít ten "vadný díl" v novém a bezproblémovém provedení, to je jak pohádka na dobrou noc ... A že tu píšou lidi, co jim ta 1.5 neskáče v provedení 4x4, no ty maj jak u Karoqa, tak Ateca i T-Roc zase jinou motorovku a tedy i soft , včetně homologace ... Tak pak něco srovnávejte
    1 bod
  19. Vzduch to saje skrz mřížku chladiče, nikoliv horem... Ten vzduch tam jde viz. obrázek. Omluvte kvalitu provedení :-) Od filtru pak jde k turbu - fialová šipka. A od turba pak k chladiči stlačeného vzduchu - červená šipka. (Na obrázku je zobrazena cesta vzduchu u 1.4tsi. Ostatní motory to mají trochu jinak, ale princip je vždy stejný.)
    1 bod
  20. 1 bod
  21. Ahoj. Dodělával jsem si Bluetooth propojení na kolumbuse a tak musel jsem vyndat stávajícího Parrota, který byl za klimatronikem, tak jsem se pustil do rozebrání přístojovky v Superbu II. Třeba to někomu pomůže.... 1. vycvaknout štítek kolem kolumbusu - drží jen zacvaknutý - plastovou "kostí" + odpojení kontrolky AIRBAGU 2. vyndat 4x torx kolem kolumbusu 3. vysunout kolumbus ven 4. odpojit konektor kolumbusu a antény 5. oddělat rámečem klimatroniku - opět jen nacvaknutý - plastovou "kostí" 6. povolit 4x torx dva na stranách dva dole 7. vytáhnout klimatronik a odpojit konektory - nejdříve povytáhnout červené pojistky na konektorech a pak vysunout konektory ven z rádia 8. vyzvaknout ozdobný plastový kryt pod levým ofukem - kostí + rameček levého ofuku - opět kostí 9. vycvaknout ozdobný plastový kryt pod středovým ofukem + rámeček středového ofuku - opět kostí 10. mužete a nemusíte vyndat středový ofuk + odpojit i něj konektor 11. povolit torx pod levým budíkem 12. povolit torx pod pravým budíkem 13. chytit budíky po stranách a kolébavým pohyben ze strany na stranu vytáhnout budíky ven - jde to dost ztuha ale jde to 14. odpojit konektor přístrojů 15. hotovo Instalace zpět je opačným způsobem. Mě se nevylomil ai jeden plastový držáček a to jsem to dělal poprvé takže to není nic složitého... Hezký den a hodně zdaru všem....
    1 bod
  22. Možná by nebylo marné zveřejnit o jaký AS se jedná - přístup mají vskutku "chvályhodný"....
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...