Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 05/14/19 ve všech sekcích
-
Tak 23.04.2019 objednano od obchodnika co sem daval @LukášCBR a dnes vyzvednuto na celní správě v Praze, bohuzel sem musel platit clo ktery bylo asi 500 korun. Zabaleny to bylo poradne a dilu nic neni, pokud ma nekdo strach ze by se to mohlo cestou znicit, kazdopadne mi prisel spravnej dil s chromovanim, rozbalovam sem to tak napul hned na miste aby mela moje dusicka klid, montaz bude az rano :)3 body
-
Stane kámo. Nekoukej tak upnute na to co bylo. Koukej co bude. Dřív srp a kladivo a to s tebou souhlasím. Ale pokud budeš furt razit myšlenku vše lepší než komunisti tak aby si se za pár let neprobudil v druhé totalitě jménem EU. Dobre promysli koho budeš volit. Všichni vidí jen hospodářský výsledky prachy, za dotace mamu. Ale že každému ubývá svobod, že za nitky v cele EU tahají Němci s Francouzema a teď to bude ještě horší bez Britů to už nikdo moc vidět nechce. Sledoval si brachu projednání té žaloby CR proti té zbraňové směrnici? Hotová šaškárna bez věcných protiargumentu na politickou objednávku. Nejspíš to CR prohraje i přes to všechno a pak ztrácím veškeré iluze o demokracii a nestrannosti celé posrane soucasne EU.2 body
-
@marek16 Tak on ten 2.0 TSI má o poznání delší převody, 2250 vs 2800 ve 130 už je dost rozdíl. Když se využije optimální převod, tak z grafu Dynamiky to je z 80 100 na 120 2.4s pro 2.0 TSI a 2.5s pro 1.8 TSI (rozdíl časů 0-80 100 a 0-120).2 body
-
Ahoj, zdravím Vás, chci se podělit o neuvěřitelnou zkušenost , která mi zabrala bezmála měsíc intenzivního hledání příčiny vrzání. Vlastním SIII 2018 2.0TSi 162kw a poslední dobou jsem slyšel ze strany spolujezdce nepříjemné vibrace hlavně na volnoběh při otáčkách 1800 až 2100,ale někdy i za jízdy. Hledal jsem intenzivně, pořád se mi zdálo že se jedná o dveře spolujezdce nebo B sloupek. Vše jsem měl 2x rozebrané , vše jsem vytlumil a vytunil, dělalo to pořád dál. Následovalo rozrbrání prostoru pod kastlikem ale pořád nic. Začala převládat zoufalost, nikdo nepomohl ani neporadil, na forech jsem se taky nic nedočetl. Po čase stresu a nervů jsem přišel na to, že ty vibrace možná nejdou ze dvěří ani ze sloupku B, ale nejspíš z podlahy u spolujezdce, ikdyž se ten zvuk přenášel tak že by to nikdo nehádal. Zjistil jsem že vibrace vytvářejí palivové trubky umístěné v nostníku karoserie pod spolujezdcovou sedačkou (přístup z venku zespoda), od výroby jsou tam navolno, je to problém ne jen SIII ale i jiných koncernových aut. Neskutečné zklamaní, jak to mohl někdo dopustit. Do otvorů v nostníku jsem dal kusy molitanů a ne že nic nevrže, nevibruje, ale celkově auto je enormě tiché i přes díry, jízda po dlažebních kostkách je pohádkou. Konečně je auto bezvadně tiché a žádné rušivé zvuky. Má někdo stejný problém? věřím že tento příspěvěk může mít pro někoho cenu zlata :-)1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
@petous22 jo, máš pravdu, špatně jsem se podíval, ony koníky by stačili, ale musela by ta OIII tak o tunu zhubnout Pro 80-120 tedy platí časy: 2.0 TSI 140kW - 4.5s 1.8 TSI 132kW - 4.5s1 bod
-
@Rada007 Ale ono to do sebe docela pěkně pasuje. psal jsem to už jinde, v září vstupuje v platnost RDE + se mění podmínky pro určování spotřeby dle WLTP: Dále po doběhu výroby Rapidu a Toleda zůstala Fabia sama kdo využívá 1.0 TSI ve verzi 81kW, ostatní přešli na 85kW verzi. Stejně tak po skončení CitiGo/UP!/MI je Fabia jediná která používá 1.0 MPI ve verzi 55kW, ostatní přešli na MPI EVO s 59kW. Takže v rámci koncernu by tento přechod TSI 81kW -> 85kW a MPI 55kW -> MPI EVO 59kW dával smysl ze strany redukce komplexity nabídky. A proč jsou další dva motory v nabídce? Protože MPI 44kW i TSI 70kW v koncernu nadále pokračuje dále bezezměny v parametrech. A vzhledem k dodacím lhůtám kolem 6-7měsíců pro TSI a u MPI kolem 3-4 měsíců. A vzhledem k tomu že nové MR nabíhají někdy kolem červenec/srpen, tak do docela i odpovídá tomu, kdy jednotlivé motory vypadli z nabídky. A samozřejmě nemohou zveřejnit ceník a příimíat objednávky na něco co teprve chtějí "s velkou slávou" představit pro nový modelový rok. Nechci dělat zbytečné naděje, ověřené to nemám, ale když se ty informace dají takto dohromady, tak to docela do sebe zapadá a byla by náhoda, kdyby to byla jen náhoda. EDIT: Dodací lhůty zde:1 bod
-
1 bod
-
Já o vystoupení neřekl resp. nenapsal ani slovo. Sice mluvím o zbraních, ale ono už to ani není jen o zbraních. Je to o tom jak EU komise zasahuje do schvalovacich procesu aniž by měla. O tom jak některé zeme vnucují svoji podobu videni sveta ostatním. O ecoterorismu tady píšeme dnes a denně. Atd. atd. atd.. Vysegrad je ti k hovnou když ho prehlasuji ostatní. Evropský soud je ti k hovnu když členové soudu hlasují na základě doporučení evropské generální advokátky. Tedy na zaklade jediného člověka je odsouzena celá zeme třeba. No až se jednou budeš zajímat o něco co se té bude více tykat pak vše pochopíš. Vadí ti bolševismus, ale že druhý bolševismus v bledě modrém nastupuje v EU už Ti uniká. Ale nekritizuji Te, vím jak to myslis. Mě stačí když budeme všichni přemýšlet koho budeme volit abychom se za pár let nedivili.1 bod
-
Nikdy jsem netvrdil že je EU naprosto nejlepší, ovšem i za situace jaká dnes panuje jsem raději v EU. Jinak bolševik je pro mne totéž co nacista. Já omezování z EU na vlastní kůži toliko necítím, zbroják nemám (a kdyby nedejbože došlo na lámání chleba, koupit se dá ledasco i bez toho že bych měl ZP). EU vede především Německo s Francií a když se ani visegrád nedokáže spojit, těžko si něco sama ČR vymůže, tak to holt je. Pochybuji o tom, že i kdyby čistě hypoteticky ČR vystoupila z evropského společenství, že bychom se měli potom lépe než teď.1 bod
-
Jelikož dělám historický reenactment počátku 14.století, tak se té směrnice dost všímám, protože nám pak mohou zakázat luky, kuše (vše s omezeným nátahem dle platné legislativy), následovat budou kopí, meče, sekery. Střelné zbraně jsou nejvíc vidět, ale ono to může prorůst ještě mnohem dál...1 bod
-
@Stanson skus od strany 6359 https://uloz.to/!qpcASltIboHg/s0069120015-zakladni-vybaveni-od-brezna-2015-pdf1 bod
-
Jen u výrobku za cca 400tis. Kč to zabolí daleko více, než u např. varné konvice za 500Kč, kde ani služby reklamace kolikrát lidi nevyužijou. Zpět ale k reklamacím :-).1 bod
-
Z tisku https://www.novinky.cz/auto/clanek/nova-skoda-superb-ukazala-svetla-bude-se-pysnit-prvenstvim-402829941 bod
-
1 bod
-
http://www.autoforum.cz/zajimavosti/nemci-zabavuji-lidem-znacky-na-prani-ktere-by-jinde-na-svete-prosly-bez-potizi/?utm_source=www.seznam.cz&utm_medium=sekce-z-internetu Směšné.1 bod
-
včera vyšel Svět motorů, tam jsou testy nových motorů Octavie proti starým. Tuším, že u 1.5TSi CNG naměřili 113kW. Krouťák si nepamatuju.1 bod
-
Proto je třeba nyní při volbách s EU zatočit a dát ji zas spravny směr. Dobre zvážit koho volit. Víte koho zvazuji dát na místo předsedy komise místo toho vožraly Junckera? Správně, risskou neomarxistickou Makrelu.1 bod
-
1 bod
-
Presne identicke aj na Slovensku.Objednavka do 17tej a rano u dealera.1 bod
-
A on tě někdo nutí si ty věci kupovat (panoramu, Virtualkokpit atd.)? Nebo tě někdo nutí kupovat Scalu? Zrovna u Škody (obecně koncernu) si člověk může do auta naskládat skoro co chce a tím si ho přizpůsobit, u korejských a japonských značek zase musí člověk kvůli jednomu prcku koupit celý balík výbavy. Prostě každý má nějaký přístup a zákazník si (naštěstí) může vybrat. Pokud chi třeba u i30 LED světla, musím koupit balík za 70tis, nebo Adaptivní tempomat v balíku za 90tis kde jsou věci co nepotřebuji (třeba) a nikomu to "nevadí", ale když ŠA nabízí panoramatickou střechu za samostatný příplatek, tak je to najednou problém? Neříkám, že Scala má nějak super výbavu a že se ceno podbízí, ale proč furt házet jen (v případě některých) špínu?1 bod
-
Jaké zaujetí, slova od někoho ze škodovky, to chápu Nikoho v širokém okolí takového neznám ani na sídlišti nic takového nestojí, ale beru to :D1 bod
-
Bladik: trochu to motáš. Funguje to následovně: Zastavíš a automaticky se zapne AutoHold. Tj. nemusíš mít nohu na brzdě, ani nemusíš "zatahovat" elektronickou ruční brzdu. AutoHold tě drží, dokud se nerozjedeš. Systém je schopný zajišťovat vozidlo asi 10 min, pak převezme zajištění vozidla automaticky parkovací brzda. To samé kdybys vystoupil, vypnul motor, atp. Zjišťoval jsem detaily a má se to tak, že Asistent rozjezdu do kopce je možný kombinovat pouze s manuální převodovkou. DSG to již obsahuje. Takže v manuálu v kopci zastavíš a auto bude držet AutoHold - např. 5 minut. A někdo kdo moc neumí se spojkou se začne rozjíždět, AutoHold pustí a než mu pořádně sepne spojka, tak by mohlo vozidlo couvat zpátky, od toho tam je ten asistent....1 bod
-
1 bod
-
No popravdě tam byl asi 1 ohm.Což je asi fakt malo.Dneska bez problémů 30km do práce a zpět.Ale počítám že mi to asi vzdechne někde na dvouproudé křižovatce. A ne cestou do práce na okreskách.1 bod
-
Myslim, ze to motas ty. AutoHold ti zaktivuje az teprve pokud se ti auto samovolne po zastaveni zacne hybat, popr. v pripadech jakych jsem popsal. DSG ma rozjezd do kopce ve standardu uz i v predchozi generaci(mam takovy dojem).-1 bodů
-
Hochu, někteří němci jsou na tohle pořád citlivý, narozdíl od postbolševických republik, kde se vesele komunisti smějí a vlajky se srpem a kladivem či obrázky masových vrahů skoro nikomu nevadí...-1 bodů