Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 05/16/19 ve všech sekcích

  1. Fabia III - predné parkovacie senzory, trajektória Predné parkovacie senzory ako ďalšia výzva? Ale veď prečo nie? Niekomu nechýbajú ani zadné, no na druhej strane je fajn ich mať. Zvlášť pri pozdĺžnom parkovaní, aspoň nehrozí ťuknutie do auta vpredu, či vzadu. Viac info: https://wirer.sk/f3_pdc-predok/ Video "prezentácia": Zoznam materiálu: 1x – 6V1 927 238 E – tlačidlá 1x – 5Q0 919 294 E – riadiaca jednotka predné + zadné senzory 1x – 5Q0 972 718 A – konektor riadiaca jednotka T18 10x – 000 979 009 E – piny konektora riadiacej jednotky 2x – 000 979 009 E – piny konektora tlačidiel 4x – 5Q0 919 275 B GRU – predné senzory 4x – 5Q0 919 133 – tesniaci krúžok 1x – 6V0 919 485 – držiak čidla – vľavo vonku 1x – 6V0 919 485 A – držiak čidla – vľavo vnútri 1x – 6V0 919 486 A – držiak čidla – vpravo vnútri 1x – 6V0 919 486 – držiak čidla – vpravo vonku 4x – 4F0 973 703 – konektor do senzora 12x – 000 979 034 E – pin do senzora 12x – 357 972 740 E – tesniaca gumička 1x – 1J0 973 813 (3B0 973 813) – prepoj motorový priestor voči nárazníku 6x – 000 979 132 E – pin pre konektor prepoja motorového priestoru voči nárazníku 1x – 1J0 973 713 – prepoj motorový priestor voči nárazníku 6x – 000 979 131 E – pin pre konektor prepoja motorového priestoru voči nárazníku 6x + 6x – 357 972 740 E – tesniace gumičky 1x – 5Q0 919 279 – reproduktor pre predné senzory 1x – 4B0 972 623 – konektor pre reproduktor 2x – 000 979 009 E – pin pre konektor reproduktora 10x – 3D0 971 838 L – páska viazacia 4,6×200, 1-3mm 3D0 971 497 B – drziak konektora naraznika (nie je nutný, možné nahradiť 3D0 971 838 L) textilná izolačná páska Montáž nie je až taká komplikovaná, ako sa možno zdá. Teoreticky použiteľné aj pre iné modely trojkového radu, len si treb preveriť zoznam dielov. Kto si na to pri F3 netrúfa, stačí sa ozvať, namontujem. Toto je už druhá montáž, prvá skúšobná bola so zmenou nárazníka. Škoda má vo svojej schéme chybičku, na stránke to máte opravené. Rozumné otázky rád zodpoviem... Opravená schéma: Chybička:
    3 body
  2. Promiň, že volím tento tón, ale 3lidi ti tu napsali, že máš pouze prasklou žárovku a konkrétně se jedná o T10. Dokonce tu máš i fotonávod výměny a stále tvrdíš, že ti vše svítí. Nebuď natvrdlý a překontroluj tu T10.
    2 body
  3. Vidíš v tom testu že by to auto jelo za víc jak 8 při 140 gps? Vidíš v tom testu jaké má otáčky při dané rychlosti? Prostě spotřeba je závislá od odvedené práce a ta závisí na odporech a né na provozních otáčkách. Rapid 1.0 TSI 81kW, dle WLTP spotřeba na dálnici 5.9l/100 Rapid 1.0 TSI 70kW, dle WLTP spotřeba na dálnici 5.9l/100 Převody má Rapid stejné jako Fabia, pro Fabii platí toto: Profil rychlosti při měření WLTP je následovný: Tím chci říct, ve spotřebě mezi těmi motory skoro rozdíl na dálnici není. Co rozdíl udělá je "těžkost" nohy řidiče.
    2 body
  4. OIII 1.5 TSI ACT OPF 110 kW vs OIII 1.4 TSI 110 kW.pdf
    1 bod
  5. Toto už se řešilo dávno v tématu o Scale, toto je téma o výběru motoru do Fábie, tak to sem uplně nepatří.
    1 bod
  6. Panove kdyz jedete na delsi cestu, treba na dovolenou jak resite rezervni kolo? Berete s sebou? Opravna sada je jen do urciteho poctu km nez najdu pneuservis?
    1 bod
  7. GPS/GSM pro E-call?
    1 bod
  8. http://www.autoforum.cz/predstaveni/prvni-skoda-z-rady-iv-nafocena-bez-maskovani-uz-jich-bude-jen-pribyvat/
    1 bod
  9. 1 bod
  10. Velke svinstvo je parkovat u elektrifikovane vlakove trate...po par tydnech jak pantografy jezdi po troleji je po celem aute rez zasekana do laku. Nejvice videt na svetle barve. Praktická zkusenost.
    1 bod
  11. mam asistent z vyroby a v podstate vsechny bety 3.7 co jsem mel na FL tvrdily ze je disabled, ale na druhou stranu umoznovaly nastavit minimalni sklon od ktereho to reaguje a mam pocit ze jeste jednu vec. Reportoval jsem jim to jako bug atd., ale za 2 mesice co jsem dostaval ofiko bety se s tim nic nestalo. takze jo minimalne u FIII FL Style carista keca
    1 bod
  12. Dodělával jsem na F1 dozadu a u senzorů byl návod jak co zakrýt a jak stříkat. Všechny jsou na stejné brďo.
    1 bod
  13. Ona celá ta dnešní energetická politika Němců a potažmou i z toho vyplývající výrobní budoucnost VW a tím i Škodovky je nějaká divná a na pováženou a moc mi to logikou nezavání. A to ani nemusím číst články na webech, nebo hledat jiné informační zdroje. Stačí používat tzv. selské logické uvažování a pořád mi tam něco nehraje a nesedí. Psal jsem to tady již vícekrát a nemůžu se zbavit divného dojmu, že to bude pro Němce, potažmo pro VW a i pro Škodovku průser. A jak jsem řekl dříve, pořád si myslím, že eCitigo bude v budoucnu raritní sbírkový kousek, doporučuji majetnějším kupovat do sbírky unikátních vozů. ?
    1 bod
  14. To neni vôbec dobrá čo máš to je úplne iná kukaj.... Ja tam mám aj čočku vpredu
    1 bod
  15. Konfigurátor je jen informativní, takže chybějící tlačítko bych neřešil. Sám (Nejen já) mám v autě EasyStart, tak vím jak to funguje, viz jak jsem popsal výše. Přesně jak chceš "Kessy s klasickým zamykáním přes DO".
    1 bod
  16. Style má Easy start v základu. To bude blbě jen render. :)
    1 bod
  17. Easy start je jen startovací tlačítko. Auto se dál odemyká a zamyká tlačítkama dálkově na klíčku. Kdyžto Kessy je bezklíčové odemykání a zamykání a tam se odemyká a zamyká přiblížením k určité vzdálenosti k autu.
    1 bod
  18. Dle zdrojových dat se nevylučuje, neukáže to žádnou chybu a vůz je validní. Ale vzhledem k tomu, že oba pakety obsahují jiné tlumiče tak je to zvláštní. :) Můžu předat podnět dál. Dík. Ad. Dynamic packet II (WBZ) obsahuje mimo jiné: G66 Tlumení přední 1JC Tlumení zadní, sportovní provedení Sportovní podvozek (PSP) obsahuje pouze: G66 Tlumení přední 1JC Tlumení zadní, sportovní provedení Takže tam je to správně, že se vylučuje.
    1 bod
  19. Však jo a číhej, jak Němci hned udělají na kuše díky tomuhle jedinému případu za 100let zákaz nebo na ně budeš muset mít tzv. malý zbroják jako u nich musíš mít i na plynovku a za čas to budou prosazovat v EU kde to budou chtít s již úplně odzbrojenými ( tím myslím legální zbraně) Francouzi prosazovat pro celou Evropu. VB a Francouzi dle žebříčků jsou kolem 60. místa bezpečnosti na světě dokonce za Siera Leone apod.. ČR je 6. nejbezpečnější země na světě, ale tyhle země nám budou pořád něco zakazovat a vnucovat. Němci jsou 17. abych byl objektivní.
    1 bod
  20. Se obávám, že máš svérazný výklad slova transparentní. Nejsi politik? První jde barva, pak lak
    1 bod
  21. Tak hotovo, výměna trvala asi hodinu a zvládl sem to sám, jen je potřeba mít po ruce krabici nebo něco na co člověk po vycvaknutí ten difuzor položí protože dvě prostřední čidla mají krátkej kabel. Návod na to jak to vyměnit co sem psal @Aleš_BX byl dostačující, jenom bych dodal že není potřeba čidla vypojovat z konektorů, nebo já sem to aspoň nedělal, a na prostředek toho difuzoru je potřeba taky větší síla protože ty pacičky tam jsou delší než ty ostatní. Každopádně přidávám pár fotek před a po. Původně tam jsou ty lesklý atrapy od milotecu kdyby se ještě někdo rozmýšlel co koupit.
    1 bod
  22. Jedna paní povídala ... Prošel jsem si v ETKA vše k DADA, a v modelovém roce 2019 se až na jeden díl nezměnilo nic zásadního, co by mělo mít vliv na chod motoru, a to včetně elektriky, tedy MY2019 používá ty samé díly jak od 30.7.2018, tak dnes. Ta jediná věc, která odpadla k 1.4.2019 je vysokotlaký čerpadlo benzínu před railem, původní číslo 05E127027, nové 05E127027D. Už s ohledem na termín výběhu z výroby toho původního čerpadla si dovolím říci, že to spolu s hopsáním za studena nesouvisí. O updatu z 19.3.2019 víme, a že se projevuje po nahrání jaks popsal, tak vážně netuším, jak by se mohl projevovat jinak v autech co sjíždějí z linek nyní. Rád si proto počkám na zkušenosti s druhým 1.5 TSI v Kodiaqu, který Ti bude dodán co nevidět, ono vlastní zkušenost je vlastní zkušenost a i kdyby Ti někdo zase říkal nějaké pohádky, tak teprve až to budeš moci reálně posoudit sám, to bude to jediné, čemu budeš moci uvěřit Ano, Škodovka tento motor nevyrábí, ani k němu nevytváří soft, na to je VAG koncern dostatečně diverzifikován. Ale to nic nemění na tom, že ten motor mají v nabídce, takže za něj nesou zodpovědnost také jako výrobce vozu.
    1 bod
  23. Vase skusenosti,dlhodoby negativny vplyv na loziska,ine casti napravy?Daval som 20mm,zadna naprava tym padom o 40mm sirsia,predna naprava bez rozsirovacich podloziek.Po 5tis km som dal zmerat geometriu,ktora je bez zmien,opotrebovanie pneu rovnomerne...R 18 letne aj zimne.
    1 bod
  24. len tak zo zvedavosti a na základe nadhodenia témy som skúšal pohľadať nejaké informácie. treba to samozrejme skontrolovať a preveriť, nemal som to kde ani pozapájať. pre predné senzory je predpoklad mať namontované aj tie zadné...kľudne si z toho použite čo uznáte za vhodné, časom to možno doplním, spracujem a hodím k sebe na web. upozorňujem, že toto nie je návod a na vlastné riziko ! zoznam: 6V1 927 238 E - tlačidlá 5Q0 919 294 E - riadiaca jednotka predné + zadné 5Q0 972 718 A - konektor riadiaca jednotka T18 5Q0 919 275 B GRU - vnútorné predné (2x) 5Q0 919 275 B GRU - vonkajšie predné (2x) 5Q0 919 133 - tesniaci krúžok (4x) 6V0 919 485 - držiak čidla - vľavo vonku 6V0 919 485 A - držiak čidla - vľavo vnútri 6V0 919 486 A - držiak čidla - vpravo vnútri 6V0 919 486 - držiak čidla - vpravo vonku 4F0 973 703 - konektor do senzora (4x) 000 979 034 E - pin do senzora (8x) 1J0 973 713 - prepoj motorový priestor voči nárazníku 000 979 131 E - pin ? prepoj motorový priestor voči nárazníku (6x) xxxxx - prepoj motorový priestor voči nárazníku xxxxx - pin ? prepoj motorový priestor voči nárazníku (6x) 5Q0 919 279 - reproduktor pre predné senzory N 0 385 012 - nit pre uchytenie reproduktora N 102 615 02 - poistka 7,5 A 3D0 971 838 L - páska viazacia4,6x200, 1-3mm (koľko ks?? 4-8?) 3D0 971 838 - páska viazacia 5x200, 5mm (koľko ks? 7?) nejaké odkazy: http://www.cars-equipment.com/www/en/shop/park-assist-parts/oem-5e0971095cm-ops-pdc-pla-front/?mobiletpl=1#prettyPhoto set predok+zadok: https://www.carsystems.eu/new-skoda-fabia-3-6v0-park-pilot-front-and-rear-w-ops-for-rhd-markets-5q0919294e,id2181.html https://skoda.7zap.com/cz/cz/fabia/fab/2016-797/9/919-919050/ zapojenie jednotky senzorov: J446 T26a: 2 - modro-čierna- varovný bzučiak vpredu H22 6 - fialovo-žltá - vzadu vľavo G203 - pin 2 9 - zelená - varovný bzučiak vzadu H15 10 - hnedo-čierna- varovný bzučiak vpredu H22 13 - ukostrenie (???) 14 - čierno-sivá - napájanie svorka 15 z poistky SC30 (7,5 A) 15 - hnedo-červená- varovný bzučiak vzadu H15 16 - bielo-zelená - prepoj k tlačidlu vedľa SS (T10h/9) - tlačidlo 17 - žlto-modrá - prepoj k tlačidlu vedľa SS (T10h/8) - kontrolka 18 - čierna - vzadu vľavo G203 + prepoj na pin 1 všetkých zadných senzorov 20 - fialovo-biela - vzadu uprostred G796 - pin 2 21 - fialovo-zelená - vzadu vpravo G206 - pin 2 22 - hnedá - vzadu vľavo G203 + prepoj na pin 3 všetkých zadných senzorov 23 - oranžovo-hnedá - J519 T73c/45 24 - oranžovo-čierna - J519 T73c/44 J446 T18d: 3 - fialovo-modrá - vpredu vľavo uprostred G254 - pin 2 4 - fialovo-žltá - vpredu vpravo G252 - pin 2 10 - modro-červená - vpredu vľavo G25 5+ prepoj na pin 3 všetkých predných senzorov 11 - fialovo-zelená - vpredu vľavo G255 - pin 2 12 - fialovo-šedá - vpredu vpravo uprostred G253 - pin 2 14 - modro-hnedá - vpredu vľavo G255 + prepoj na pin 1 všetkých predných senzorov kombinácie tlačidiel pod ľavým výduchom:
    1 bod
  25. Ok, dik za info, to som si vobec neuvedomil, ze zadna naprava ma original o cca 30mm mensi rozchod kolies nez predna ! Myslel som ze je to rovnake vzdy, predok i zadok. Ale ked dam dopredu podlozky 10mm a dozadu 20mm, bude tento rozdiel mensi. Takze napr. predok origo 1549 sa zvacsi na 1569 (+ 2x10mm) a zadny rozchod sa zvacsi z 1520 na 1560 (+ 2x20), takze rozdiel bude uz len 9mm. Nema to nejaky negativny vplyv na jazdne vlastnosti?
    1 bod
  26. Co myslite, neni problem v tom, ak predna naprava ma podlozky 10mm a zadna 20mm? Teda ci neni problem v tom, ze na prednej naprave je mensi rozchod kolies nez na zadnej naprave? Myslim tym jazdne vlastnosti... Videl som napr. typka na Audi, ze mal na prednych kolesach disky ET 33 a na zadnych ET 23... Technicky to nie je problem?
    1 bod
  27. Tady je s 20mm a stále utopené, takže jdu do 25mm
    1 bod
  28. Aleši díky! Jenom nerozumím jednomu. Na tom videu tím voskem vzal celkem dost celou dosedací plochu elektronu. Přitom manuál Škody říká: Bezpodmínečně dbát na to, abyste navoskovali pouze středění a nikoli dosedací plochu ráfku. Následkem toho by bylo znečištění brzdy při jízdě a z toho vyplývající špatná účinnost brzd.
    1 bod
  29. Teď mi ještě došlo ze když se jedna jen o 10mm podložky te možná by měl stačit originální náběh co je na naboji na vystredeny jestli se nemýlím , ví někdo jak je dlouhý?[emoji3] Sent from my iPhone using Tapatalk
    1 bod
  30. Zdravím borci, má někdo zkušenosti ze stránky které tu uvidíte (podložky-pod-kola.com) s podložkami o tloušťce 10mm čili tedy bez strediciho kroužku? Na léto mám kola ze superba 8j et 44 takže kola už sami o sobě vylezou o 13mm ba každé straně proto chci jen 10mm dozadu. Jde mi o to jestli jsou podložky dostatecne přesně a bude tedy stačit vystředeni pomoci upevnovacich šroubu. Sent from my iPhone using Tapatalk
    1 bod
  31. Děláš si srandu? V motorové sekci rozhodně nikdo nebude řešit rezervní kolo!
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...