Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 07/10/19 ve všech sekcích
-
Změny cen a výbav: Fabia plošné zdražení všech motorizací o 5 000Kč opět zdražení barev o 700Kč, mimo modré Energy tedy uni barvy stojí 7 200 Kč, metalické 13 000Kč a zvláštní lakování + červená Velvet 18 300Kč v rámci zvýšení rozmanitosti barev přibyla do nabídky nová černá, metalická Crystal za 18 300Kč - perleťová Magic zůstává odpadnutí zadních kotoučových brzd pro motorizaci 70kW, návrat příplatku 2 000Kč zdražení navigace Amundsen o 1 300Kč Media Command pro Amundsen sloučen se Smartlinkem+ a stojí nově 5 000Kč pro DSG možnost pádel ke sportovnímu volantu (+1900Kč) zrušení kapes na boční straně předních sedadel, odpadnutí 12V zásuvky v kufru, odpadnutí držáku tabletu z paketu Simply Clever (který nově nelze pro Active) nový Black paket I a II paket I obsahuje za 2 100Kč pro Ambition a 1 700Kč pro Style černou mřížku chladiče, černá zrcátka koly Matone v černém provedení pro Ambition navíc zadní LED světla paket II obsahuje navíc větší kola Vigo v černém provedení (16 palců), cena je jen o 3 000Kč vyšší oproti paketu I pro Ambition nelze nově sportovní podvozek a prošití u přední loketní opěry1 bod
-
Tohle máš ale všude, když si necháš postavit dům, tak taky musíš spoléhat, že to dělají zodpovědní a zkušení profíci :) Ale co jsem viděl ve Škodovce, tak důležité úkony při montáži jsou hodně dobře ošetřené. Pokud jsem pozoroval dobře, tak například takové uchycení bezpečnostního pásu dělala jedna pracovnice, nedělala nic jiného, a zřejmě k tomu měla klíč, který odesílal hodnotu utahovacího momentu do karty vozu. Prostě dobrý, to se nedá ošulit ani s českou vynalézavostí ?1 bod
-
Zkusenosti z cca 1650 km najetych behem jednoho tydne. Mix dalnic, silnic ruznych trid od I. po male cesty siroke pro jedno auto. Cilova destiance Italie, upati Alp. Podstatna vec je, ze i ve vyraznych stoupanich auto neskrtlo, nikde nic nevrze, neskripe. Celkove je chovani podvozku prakticky stejne jak bez zateze, tak pri plne zatezi. Dve nejvetsi zmeny po vymene pruzin jsou: - Vyrazne zklidneni jizdy, auto se neustale drobne nemele ve vertikalnim smeru, prestalo "oscilovat". Porad jsem premyslel, kde jsem to zazil a vzpomnel jsem si na situaci po vymene OIII s vlecnou napravou za víceprvek. Auto bylo nesrovnatelne klidnejsi prave bez miniaturnich odskoku a "drzelo stopu". Toto je presne stejny dojem. - Vyrazne zlepseni reakce zmeny smeru. Pokud zatocim volantem, auto tim smerem jede a jede tam hned. Pocitove bych i rekl, ze volantem musim tocit mene nez driv. Co naopak zustalo zachovano jsou bocni naklony a do znacne miry take "plavnost". Obden jsme jezdili nahoru do kopcu plnych zatacek a ve vraceckach se auto sice naklonilo, ale drzelo. I kdyz neblikalo ESP a snazil jsem se dostat auto do smyku, nestalo se tak. Prislo mne v nekolika situacich, ze auto omezilo vykon nebo zasahlo i brzdama, ale kontrolka nic. Musim to vyzkouset na znamem miste. Do budoucna budu uvazovat o tuzscich stabilizatorech, muzou jenom prospet. Dojem tlumeni nerovnosti je dost ovlivneny znacnym zatizenim pri ceste tam i zpatky (mezinarodni vymena tekutin mezi CR a IT). Predek natlakovany na 2,6 a zadek na 3,0. Po trech letech jsem se vratil na misto, kam jsem jezdil i nekolikrat rocne a musim rict, ze kvalita silnic v Italii dost vyrazne poklesla. Chapu problemy se sesuvy ve svazich, ale ony jsou vyrazne horsi i bezne silnice typu strada regionale nebo provinciale (neco jako u nas II. a III. trida). Sice maji stale slusny zaklad, ktery je vyrazne lepsi oproti rade nasich silnic, ale objevilo se strasne mnozstvi vytluku. A ty jsou pri tlaku 3,0 baru dost citit. Takze v tomto smeru jeste nemuzu hodnotit.1 bod
-
Standardni pruziny/snizeni bez nakladu/s nakladem (vpredu u spolujezdce 25kg, vzadu 115kg, tezky naklad co nejnize a nejbliz napravy, plna nadrz) Celkovy pohled s uvedenym nakladem: Celkovy pohled s vyssim zatizenim. Vpredu pred spolujezdcem 45 kg a vzadu 205 kg, opet zcela plna nadrz: Cestou zpet parkoval vedle nas L&K. Tzn. DCC a -1cm oproti standardu. Vzadu 2 lide a predpokladam ply kufr, tzn. cca 200 kg na zadku, vypadal stejne. A jeste jak vypadaji kola z boku:1 bod
-
To půl litru je tam i u normy 508.00 z toho důvodu, že manuál musí platit i po prvním servisu, a po prvním servisu tam může být VW502.00, pokud si nechá přepnout interval, nebo tam může být VW504.00 i VW508.00 dle toho co tam servis zrovna naleje. Proto je v manuálu 0.5l pro všechny specifikace. Resp. přesně je tam napsané "můžeš dolít kolik chceš oleje stejné specifikace, pokud nevíš jakou specifikaci v motoru máš, můžeš dolít 0.5l kteréhokoli z těchto bez rizika a je uplně jedno, co tam máš teď".1 bod
-
Prvonáplň do 1.0 TSI ať už 70 nebo 81kW a ať už s GPF nebo bez je vždy olej normy VW508.00 s viskozitou 0w20. Pokud se povede sehnat přímo tento (výrobce je jedno), zvolil bych na dolití jej. Jinak lze použít kterýkoli z výše uvedených: VW 504 00, VW 502 00, VW 508 00,ACEA A3/ACEA B4 nebo API SN, (API SM) ale max 0.5l (vzhledem k tomu že píšeš 2 měsíce do servisní prohlídky, předpokládám FIII před FL a tedy bez GPF).1 bod
-
Ja som o hrubke obojstrannky nepisal nic. Len hrubka samotnej odrazky 2.5mm merane na okraji odrazky 5mm merane na tej obrune okolo odrazky 4mm merane po vycnelky odraznych trojuholnikov Chcelo by to pridat ciernu vrstvu folie alebo nastriekat, to ti urobi zas nieco. A ako obojstrannu pasku asi lepsie pouzit nieco hrubsie, nech sa stratia nerovnosti... A zase ti hrubka narastie. Tade cesta asi nevedie1 bod
-
mam (a mozem odporucit) na sedane patky Thule Rapid System 754 + 1726 + priecniky Thule Wingbar 962b (cierne) - takato zostava sa da zohnat nova za cenu okolo 220 €, z si presne nepamatam, kolko som za to dal. kupoval som to nove vo firme Autoglas Trnava (hadam to nie je nepovolena reklama). pozeram, ze teraz maju v ponuke uz ine modely... nosice bicyklov mam 2x Thule Proride 598 a tiez 2x MontBlanc Barracuda (kvoli mensim detskym bicyklom) - to som postupne zohnal na bazosi asi po 50 € kus. na thule je fajn, ze sa daju zjednotit zamky, takze patky aj nosice bicyklov thule mam na jeden kluc.1 bod
-
Za málo, ještě jsem zapomněl napsat, že u té FIII před FL je ještě podmínka všechny okna v elektrice, ale i tak to je náladové...1 bod
-
Doladovat a dokoncovat,to sa skor deje na finis centre/kontrolnych bodoch ZP7,ZP8/ a zlicovanie....na to bol skor predseriovy proces,ktory ma Kamiq predpokladam uz sa sebou.1 bod
-
No především je to aji v tématu motoru 1.0 tsi, tak ani nemusím přemýšlet nad normou 508.00.1 bod
-
1 bod
-
Kolik máš najeto? Na to, kromě návštěvy škodováckého servisu, stačí otevřít manuál od auta a nemusí čekat, až mu někdo něco nakuká na internetu...1 bod
-
strana mauálu 207. Pokud si přejete zjistit, jaký typ motorového oleje můžete doplnit do Vašehovozidla, obraťte se na odborný servis. Pokud nemáte tento olej k dispozici, je možné doplnit i jiné oleje. Abyste nepo-škodili motor, je možné doplnit, až do nejbližší výměny oleje, pouze jednorázověmax. 0,5 l oleje následujících specifikací: VW 504 00, VW 502 00, VW 508 00,ACEA A3/ACEA B4 nebo API SN, (API SM).1 bod
-
Tak ony jsou "nosníky" i vzadu. Ale jde o to, že výrobci na to z vysoka a používají pevné materiály jen vpředu, stačí se podívat na použití jednotlivých druhů oceli na skeletu: Prostě cíl je jasný, splnit hvezdičky a dost. To je to na co jsem narážel. Ono to jde udělat tak, aby auto obstálo dobře i v zadním nárazu, ale něco to stojí, nikdo to netestuje, tak kdo by se tím zabýval... Resp u nás to nikdo netestuje, pro představu stačí zadat do YouTube "Rear Crash Tes" a člověk se "nestačí divit" (a rozdíly jsou značné, nejen mezi kategoriemi, kde větší auto je většinou na tom lépe, ale i v rámci jedné kategorie).1 bod
-
1 bod
-
Na vsechno ne, zas neprehanejte. MichalB. - prodejce vidí podrobné informace v systému, může sledovat průchod jednotlivými kontrolními body nebo jednodušeji řečeno svařovnou, lakovnou, montáží, výpravou atd.1 bod
-
1 bod
-
No minimalne podle vzhledu a cenove politiky u vetsiny verzi to byl proziravy krok.1 bod
-
Tak musím říct, že tohle se Škodě opravdu nepovedlo. Myslím tím čistě design. Nerozumím tomu, proč je předek ala "citroen" to fakt nechápu. To už jsou na tom tak špatně, že musí opisovat od jiných automobilek? Proboha, vždyť je to do oči bíjící.....i Hyundai Kona má přední část podobnou, myslím tím rozdělené světlomety..... Podle mně to nařídili Germáni aby udělali něco nepěkného, protože se Škodě moc daří.....? jinak si to nedovedu vysvětlit. Seat Arona zepředu fakt povedená, VW T-rock hezké auto, ale co to proboha upatlala Škoda, tak to je něco.... Teď jsem zrovna ve Světě Motoru četl v rubrice bazar o citroenu cactus a říkal jsem si jaká je neskutečná podoba s vozidlem o několik stránek před ním, kdy tam představují Kamiq. Zkrátka takový český Cactus, nicméně věřím, že si své ortodoxní příznivce tento model najde. Ale abych jenom neškodil, interiér se mi moc líbí a zadní část karoserie je také povedená, ale kvůli divně koukající světlometům s ledkovým obočím bych si tohle auto nekoupil čistě z důvodu nepovedeného designu.1 bod
-
Ahoj. Dneska jsem přesedl z trojkové předfejsliftové oct III 1,6 tdi 5MAN (najel jsem s ní 190tis. km) do nové 1,0 tsi DSG, tak přidám pár dojmů: je to tichý, s dýzlem nesrovnatelný. Neuvěřitelný, jakej je v tom autě klid. Jede to překvapivě dobře, dokonce se mi chce říct, že líp. Je to samozřejmě tím automatem, těžko se mi porovnává síla motoru, protože tam, kde by možná dýzl táhnul v pohodě na jednu rychlost, si převodovka při nedostatku síly tohodle kafemlýnku jednoduše podřadí (klidně o dva tři kvalty) a auto letí pocitově líp... Spotřeba zatím 7,8 l/100 při cca 250 ujetých km - momentálně nepodstatný údaj. Mám tenhle úkaz na tři roky, což v mým podání znamená cca 150tis. km, tak to myslím, co se týče spolehlivosti a výdrže, prověřím pořádně. Budu dávat infa...1 bod
-
Však na Rapidke strecha nie je rovná. Tá plutva tam presne pasuje. Meral si ju? Ja ju mám nalepenú 2,5 roka a drží, nepodteká voda, nič. Chodím s tým bežne na umyvárku na kefy.1 bod
-
Jen tak bokem, proč sis kupoval diesel, když jezdíš 90% město ? O_o1 bod
-
no to jsem právě myslel - že regeneraci si to ždá jenom přes kontrolku - takový ten režim na dálnici s ustálenou rychlostí, při zařazeném nevím kterém stupni a nevím v jakých otáčkách (vždycky zapomenu co je v té příručce:-) a ono je tomjinak, což se v příručce už nepíše. Tak vida, pořád se učíme .....1 bod
-
je 5 stupňov regenerácie DPF: - do 18g neaktívna..prebieha počas jazdy -od 18g aktívna..počas jazdy+sekundárny vstrek -od 24g svieti DPF...treba regeneračnú jazdu -od 40g servisná..svieti DPF+CHECK+žhavenie..pokles výkonu -výmena DPF1 bod
-
To jich moc za půl roku nepředali, příští rok bude lepší https://www.skoda-storyboard.com/cs/tiskove-zpravy-archiv/skoda-dodala-zakaznikum-v-prvnim-pololeti-roku-2019-620-900-vozu/0 bodů
-
Celkem mi přijde směšné, že sám výrobce doporučuje do motoru, který je přímo z výroby plněn olejem VW508.00 na dolití max. 0,5 l i u té normy VW508.00, aby prý nedošlo k poškození motoru. Dobře beru ten půllitr u té normy 502.00 , kde údajně při použití VW 502.00 by mohlo dojít k poškození filtru OPF, ale do 508.00 můžu dle doporučení výrobce dolít max 0,5 l té samé normy 508.00, jinak za nic neručíme, no to snad ne !!! ??? Normálně myslící a technicky průměrně zdatný člověk si udělá dobrý obrázek o co té fabrice vlastně jde. Holt kšeft je kšeft.-1 bodů