Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 07/28/19 ve všech sekcích
-
Smysl Vašeho příspěvku je jaký? Kritizovat auto bez jakékoliv výbavy? Budete se asi divit, ale CG má hodně spokojených uživatelů a pro mnohé má lepší užitnou hodnotu jako Vaše RS.3 body
-
5let/100tkm, (za předpokladu, že se nic na nápravě nevysere), tak dle vlastní zkušenosti není potřeba na viceprvku nic dělat.2 body
-
Dává to smysl. Pokud automobilka zásadní objem prodá s jednodušším řešením a víceprvek je výsadou RS, 4x4 a okrajového množství motorizací.1 bod
-
https://www.auto.cz/mluvili-jsme-s-lidmi-kteri-videli-hotovou-skodu-octavia-iv-inspiraci-hleda-u-audi-i-hyundai-1303161 bod
-
No pokud se ti jedna o zrcadleni, tak to je rezim MirrorLink a tady to je s navigaci bidne. Jedina co spolehlive funguje je Sygic Car Navigator. Ostatni nemaji povoleno zobrazovani obrazu za jizdy. Pozor Je to ten drazsi ve storu dulezite je ten Car v nazvu. Teoreticky pres Floatings Apps muze jeste fungovat Google. Ale na mem S7 to bylo docela komplikovane. Pokud bys to pripojil v rezimu Android Auto (zatim se da stahnout jen z apkmirror), tak tam je funkcni Google a Waze. Ad konentory. To bude tim, ze Scala neba klasice USB-A konnectory jako napr. Fabie III, ale modernejsi USB-C. Ten je oboustranny a tak v tvem pripade bys potrebovat bud redukci z USB-C do USB-A pokud existuje, nebo primo kabel USB-C na mikroUSB. pripadne novy telefon s USB-C:) tak kabel existuje: USB-A (Female) na USB-C https://www.alza.cz/connect-it-wirez-usb-a-to-usb-c-15cm-cerny-d5091855.htm nebo https://www.alza.cz/oem-usb-3-1-af-usb-cm-0-15m-d4761432.htm USB-C na mikro USB https://www.alza.cz/premiumcord-usb-c-3-1-m-propojovaci-usb-2-0-micro-b?dq=4049207 https://www.alza.cz/roline-usb-2-0-micro-usb-bm-usb-cm?dq=4233557 P.S. zacal jsem to psat rano, ale neodeslal a pak vyrazil s rodinou na vylet:D1 bod
-
A když smůlu nemám? Pořád mi nikdo neodpověděl cenový rozdíl při běžném používání za cca 5let 100 tisíc km (20tis km/rok).1 bod
-
Uff, teorie o odrazu kroupy od vormena a směřování energie ... no málem jsem se počůral smíchy. Je zajímavé, že kž jakoukoliv hovadinu podáte rádoby odborně, žere to spousta lidí. Asi jsem tu fyziku studoval nějak blbě. Prý kroupa narazí a odskočí, proto udělá méně škody, než když narazí na nějakou mezivrstvu. Proboha, doufám, že mu to tady někdo nežere. Jinak stačí obyčejná tlustá deka, je ale problém, aby deku neodfukoval vítr, ale snad mokrá deka bude držet jako přibitá. Jde o to, že ta deka má určitou tlušťku a prácvě dojde k rozložení energie při dopadu do větší plochy - nebude působit bodově, jako v případě dopadu na plech či nějakou tenkou plachtu. Deka vytvoří jakousi mezivrstvu, kdy dopad nebude v bodu, ale ve tvaru vrchlíku - části koule, či tvaru kroupy. Jinak docela odolné střechy proti kroupám má koncern - Škoda, VW, Audi. Naopak pozor musí dávat majitelé japonců. Po stejné bouřce na mé A6 po kroupách ani stopy, vedle Honda CRV střecha dolík vedle dolíku.1 bod
-
Abych nekecal tak se schvalně pak pudu kouknout do servisky ale jsem si jist že tam mam přímo napsano 5w40 :D a jo měnit rok nebo co 12 000 :D fakt stoji to pakatel a auto prospěje :) ja měnim cca 2x do roka - hold prvni auto a nečekal jsme že budu tak litat :D jo a s olejem klido i vzduchovy filtr - ono těch cca 400 nikoho nezabije a auto pak lepe lita :)1 bod
-
V autě je USB-C. Pro připojení a zrcadlení potřebuješ Android Auto aplikaci na mobilu a potom připojit mobil kabelem. Popřípadě pokud máš dokoupený bezdrátový SmartLink, může to fungovat i bezdrátově (myslím že WiFi).1 bod
-
Sice o forum vedle, ale podíval bych se na kostru a prověřil pojistku. A jen blbost, testovat při zaplém zapalování.1 bod
-
Rozdíl mezi víceprvkem O3 1.8TSI a torzkou O3FL 1.5TSI nepozoruju skoro žádný. Hlučnost podvozku podobná, O3FL je naladěním podvozku subjektivně trošku pohodlnější. Průměrnému zákazníkovi bude typ nápravy z pohledu jízdy zcela lhostejný. Naopak po zkušenostech s náklady na servis víceprvku u O2 bude bezúdržbová torzka u O3 nakonec možná oblíbené řešení.1 bod
-
1.8TSI 132kW DSG 2014 najeto cca 80tis. km. Jediné závady, pokud si vzpomínám, byla vadná řídící jednotka světlometu (výměna na záruku) a tuhnoucí dotykový display Bolera v zimě (vyřešeno aktualizací FW). Možná tam byly ještě nějaké blbosti, celkově je to auto stále prakticky bez závad. S motorem je sice velmi příjemné svezení, ale je zbytečně složitý, rozdíl v dynamice oproti 110kW benzínu není příliš velký a spotřeba je tak o litr horší. Ideální benzínová motorizace pro O3 je podle mě 110kW 1.4TSI, nově 1.5TSI.1 bod
-
Abych se vrátil k tématu včera rozvážka lidí 2x liberec mladá boleslav. Škoda roomster-minimální údržba, 1.2 HTP 51kw 96 tis. km... 4 lidi první jízda ještě světlo 20:00 + klima všechny kopce vyjety na 5ku, krom hluku od 110km/h supr jízda... Spotřeba 7.8l/100 dle pp moje fábka 1.0 mpi 44kw 1800km 2 lidi v autě už tma 22:00 klima jen část jízdy... na 5ku jen jeden kopec s hodně velkým rozjezdem.. 4 ka nezrychlovala, ale nějak to udržela... z přechodu z jednoho auta do druhého je cítit, jak má litr menší sílu, otáčky pomohou jen do 4 tis.. pak už je to jak elektromotor a jen to víc řve. Nicméně auto ve 4 tis. tišší jak roomster ve 2 tis. a spotřeba 5.4/100 dle pp... ještě nutno podotknout ale, že s fábii sem jel rychleji, do kopců sem se snažil rozjet a hlavně to jde jezdit rychleji a je asi 2x tišší. Kdybych si mohl vybrat, příště bych si vzal stále MPI, ale 55kw. Při poskakování po městě a mezi obcemi mi stále příjde svižnější i náš junior 1.2. 40kw. Tímto toto moje zkušební téma zakončuji :D V listopadu si jdu objednat další auto na rok ( dlouhá čekací lhůta ) a modlím se, aby 55kw verze do té doby byla k mání.1 bod
-
1 bod
-
https://automix.denik.cz/nova-auta/nova-generace-skody-octavia-bude-mit-premieru-v-listopadu-v-praze-20190728.html1 bod
-
1 bod
-
Bože, to je zase blábol, jaké senzory? Co to meleš za kraviny. Já tu nápravu nikomu nevnucuji. Děláš tady (a nejen v tomto tématu) ze sebe opakovaně totálního technického ignoranta, kde je dost silně poznat, že tomu absolutně nerozumíš a navíc ještě hlupáka.1 bod
-
Náhradné auto som vychytal biele 3-dverové citigo (moja prvá skúsenosť s týmto modelom) v základnej výbave (bez klímy, so švihadlami, bez centrálu a diaľkového ovládania odomykania) s litrovým motorom s päťkvaltom. Sa čudujem, že si také čudo mohol kedy kto kúpiť. Zlatá jednotková fabia. Auto malo najazdené čosi vyše 40000, na voľnobeh sa celé triaslo. Nečudujem sa, že s cenovkou 8 - 12 tisíc € toto auto nenašlo dostatok kupujúcich.-1 bodů
-
Hľadal som chvíľu v tejto sekcii kam by som s tým príspevkom šiel a toto vlákno mi prišlo k téme najbližšie. Zmysel príspevku je nadviazanie na debatu, že sa auto slabo predáva a podelenie sa o vlastnú skúsenosť. Za tie peniaze človek kedysi (dávno) dostal fabiu I. Tá sa s trojvalcom rozhodne takto netriasla. Škodovky mám celkom rád, no tento konkrétny model ma rozčaroval. Malé autá same o sebe majú samozrejme svojich zákazníkov. No toto konkrétne pokladám za absolútny nepodarok. Omyl svojej doby. Určite nie je hodné 9000€, či viac. Veď za tie peniaze môže človek mať imidžový fiat 500.-2 bodů