Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 08/30/19 ve všech sekcích

  1. Malá odbočka od tématu - O. Běhal je bývalý dlouholetý šéfredaktor Světa motorů.
    2 body
  2. @Martab, @Jan R.Za dva ýdny ho budu mít na tři dny doma, tak kdyby chtěl někdo, abych něco ověřil popřípadě vyzkoušel stačí říct.
    2 body
  3. To by mě zajímalo, co je to za experta pana Běhala co tohle psal a kde je zdroj pro část jeho článku, v kterém také nějak zapoměl na OIII ... ... Půjde o vozy, které mají alternátor 180A ... Máte někdo s 1.5TSI 180A altík? Je otázka, jak moc souvisí škubání ve fázi ohřívání motoru se sporadickým nereagováním na plyn, pro nějž vydané TPI evidentně souviselo se zatížením palubní sítě ... Myslím, že se jen vytváří ještě větší chaos, než který v tom už je ...
    2 body
  4. Ohledně servisních úkonů a servisních intervalů si dovolím dát odkaz na webové stránky značky Toyota a to konkrétně na kalkulátor servisních úkonů: https://www.toyota.cz/service-and-accessories/kalkulator-servisnich-ukonu.json#/cz/1 A to proto, aby všichni viděli jak by to mělo vypadat vůči zákazníkovi a jak si představuji vstřícnost výrobce aut a přehlednost jeho cenové nabídky základních servisních úkonů a nejen těch. Můžete si zde vybrat podle typu vozu, motorizace, roku výroby, dokonce přímo si určit konkrétní autorizovaný servis, no a vyjede Vám to cenu dílů, olejů, filtrů atd., cenu jejich práce, placené normované hodiny. Dále cenu příslušenství a cenu jeho montáže. Taky mimo servisní intervaly si zde můžete najít ceny dílů základních oprav a cenu její práce, např. výměna tlumičů, výměna výfuku, výměna brzd apod. Prostě přehledné a dostačující. Koncern VW AG a potažmu Škodovka by si měli vzít příklad !!!!!
    2 body
  5. Přesně tak, žádná svolávačka zatím není a "oficiálně" pro mého klokana není nic k dispozici. Nic "neoficiálního" mě nezajímá, bo nejsem pokusný králík. Teď nemám čas klokana řešit, za týden s ním frčím za hranice všedních dnů, takže pokud klokana vzteky nevrhnu někde v Bosně nebo Černé Hoře ze skály, budu řešit koncem září. Plánuji si vzít palubní kameru a pokud mě opět potká nějaká život ohrožující situace (za kterou považuji třeba hophop rozjezd-nerozjezd z křižovatky), budu mít alespoň hmatatelný argument, že to skutečně není normální projev motoru, ale že to je o hubu. Jinak altík 180A na 1.5 TSi mám (no taky aby ne ... vyhřívané sedačky vpředu i vzdadu, volant, čelní sklo, tažné ...) a ty popisované projevy motoru v článku na mého klokana přesně sedí.
    1 bod
  6. Přesně jak píšeš , je v tom chaos a Škoda místo aby se k tomu postavila čelem a přiznala se že pustila do světa nedodělky tak mlčí . Hlavně všechno ututlat aby se o tom nepsalo . Toto není férový přístup to ať se na mně nikdo nezlobí !
    1 bod
  7. Však on o tom koncern moc dobře ví. Jsem zvědav na první vlašťovky na fóru. U 1.4 TSI s tím problémy nejsou. Problémy jsou až s rolnama vaček u 1.5 TSI.
    1 bod
  8. já se musím zastat nástupních prahů :-) Jsou super, ale musí je člověk umět používat. Jasný, že když budu vystupovat a dám nohu rovnou na zem, tak budu mít špinavý nohavice. To se vám stane i bez prahů. Viděl jsem v zimě dost aut, co mají "vyleštěné" prahy. S prahem se vám to nestane. Taky se líp dostanu na střechu při umývání nebo s kolama. Unesou 150 resp. 300kg, takže jako módní doplněk bych to nebral, ikdyž vypadají dobře :-) Jestli snižují světlou výšku nevím, to bych musel mrknout. To jen doplnění pro žvanily, kteří si je ani nevyzkoušeli. Je to dle mého názoru účelná doplňková výbava, kterou využiji, proto jsem za ni utratil prachy :-)
    1 bod
  9. Ono je to tak. Každý má nato svoj názor, možno aj pravdu no podľa mňa na dnešnú kvalitu nafty dopovanej biozložkami nieje celkom rozumné nechávať olej viac ako 15 tkm a ja osobne mám interval výmeny na 10 tkm,motoru to určite len prospeje.
    1 bod
  10. Od začátku škodovka věděla, že ty motory cukají a prodejci o tom mlčeli jen aby byl zisk. A navíc nebrala ohled na zákazníky co si na to stěžovali. Až se o tom začalo psát na internetu, že auta osazená tímto motorem cukají a uvedl to autosalón tak to škoda přiznala. Ale už je nezajímá, jak vlastně trpěl motor, spojka a další . Navíc škodovce nevadilo, že majitelům prodává předražená auto s vadou, bezva. Ale co taky od škody čekat, hlavně, že se za každou blbost připlácí. Jsem zvědav kdy dojde na to, že motoru škodí vypínání válců.
    1 bod
  11. https://www.autosalon.tv/novinky/bonusy-k-tv-poradu/skodovka-uznala-potize-benzinoveho-turbomotoru-1-5-tsi-chysta-svolavaci-akci?fbclid=IwAR0u2pZK1LRAcb5LdU9l7aSlKKRbmBhuITmWrm8wdq17fHFXOjAckWBc9WM
    1 bod
  12. 1 bod
  13. https://www.autosalon.tv/novinky/bonusy-k-tv-poradu/skodovka-uznala-potize-benzinoveho-turbomotoru-1-5-tsi-chysta-svolavaci-akci?fbclid=IwAR2LSkrCIRlBin32sY5W7CoeXhdwblRF_3QKU3VINv0d1FhQ0a4Xip6H0Ww Vložit jiné médium.url
    1 bod
  14. Škoda, že anketa neumožňuje uvést typ vozidla a jeho datum výroby. Zkoušel jsem dvě Octavie III 1.5 TSI, manuál, r.v. 2019. Motor v jednom případě studený (se systémem ACT), jízda 20 km město, okresky (celkový nájezd nepamatuji), v druhém teplý (bez systému ACT) 15 km město okresky (celkový nájezd 1700 km). Zkoušel jsem rozjezdy na 1 RS bez dodávky paliva, s dodávkou paliva, jízdu na 1 i 2 RS bez plynu, rychlé rozjezdy z místa, jízdu na všechny RS od otáček 1100 ot/min do 3500 ot/min, občasné prudké sešlápnutí dodávky paliva ... a nic ... ani náznak jakýchkoliv anomalit. Dále zkušební jízda 15 km se Škodou Scala 2019, 1.5 TSI DSG, celkový nájezd 200 km. Stejná jízda jako výše a ani náznak problému, včetně sportovního režimu DSG. Mám najeto s Rapidem 1.2 TSI, 77 kW, manuál, 8 ventil, 70000 km a občas se svezu s Octavií 1.8 TSI (celkový nájezd 25000 km), tak se snažím porovnávat. Oba motory zcela bez problémů. 1.2 TSI dlouhodobá letní spotřeba 5,4 litru (delší trasy a město), zimní 6,4 litru (městská a příměstská jízda). Motor 1.5 TSI v Octavii III 2019 je do 2000 ot/min velmi podobný (subjektivně) jako 1.2 TSI, ale 1.5 jede lépe na 1 a 2 RS bez plynu a lépe reaguje po sešlápnutí plynu. Nad 2000 ot/min je cítit rozdíl ve prospěch 1.5 a nad 3000 je znát vyšší výkon 1.5 velmi dobře. Spotřebu na krátké jízdy nehodnotím.
    1 bod
  15. Zkusenosti z cca 1650 km najetych behem jednoho tydne. Mix dalnic, silnic ruznych trid od I. po male cesty siroke pro jedno auto. Cilova destiance Italie, upati Alp. Podstatna vec je, ze i ve vyraznych stoupanich auto neskrtlo, nikde nic nevrze, neskripe. Celkove je chovani podvozku prakticky stejne jak bez zateze, tak pri plne zatezi. Dve nejvetsi zmeny po vymene pruzin jsou: - Vyrazne zklidneni jizdy, auto se neustale drobne nemele ve vertikalnim smeru, prestalo "oscilovat". Porad jsem premyslel, kde jsem to zazil a vzpomnel jsem si na situaci po vymene OIII s vlecnou napravou za víceprvek. Auto bylo nesrovnatelne klidnejsi prave bez miniaturnich odskoku a "drzelo stopu". Toto je presne stejny dojem. - Vyrazne zlepseni reakce zmeny smeru. Pokud zatocim volantem, auto tim smerem jede a jede tam hned. Pocitove bych i rekl, ze volantem musim tocit mene nez driv. Co naopak zustalo zachovano jsou bocni naklony a do znacne miry take "plavnost". Obden jsme jezdili nahoru do kopcu plnych zatacek a ve vraceckach se auto sice naklonilo, ale drzelo. I kdyz neblikalo ESP a snazil jsem se dostat auto do smyku, nestalo se tak. Prislo mne v nekolika situacich, ze auto omezilo vykon nebo zasahlo i brzdama, ale kontrolka nic. Musim to vyzkouset na znamem miste. Do budoucna budu uvazovat o tuzscich stabilizatorech, muzou jenom prospet. Dojem tlumeni nerovnosti je dost ovlivneny znacnym zatizenim pri ceste tam i zpatky (mezinarodni vymena tekutin mezi CR a IT). Predek natlakovany na 2,6 a zadek na 3,0. Po trech letech jsem se vratil na misto, kam jsem jezdil i nekolikrat rocne a musim rict, ze kvalita silnic v Italii dost vyrazne poklesla. Chapu problemy se sesuvy ve svazich, ale ony jsou vyrazne horsi i bezne silnice typu strada regionale nebo provinciale (neco jako u nas II. a III. trida). Sice maji stale slusny zaklad, ktery je vyrazne lepsi oproti rade nasich silnic, ale objevilo se strasne mnozstvi vytluku. A ty jsou pri tlaku 3,0 baru dost citit. Takze v tomto smeru jeste nemuzu hodnotit.
    1 bod
  16. Vnimani a hodnoceni nastaveni tlumeni podvozku, je jeste vic subjektivne individualni, nez vnimani a hodnoceni zenske krasy :-) Na tom se chlapi shodnou daleko snadneji ;o)
    1 bod
  17. Ahoj - mám zcela stejný problém a neumím zjistit příčinu:-(. Jen se to projevuje už od 1300 do 1600RPM :-(. Není tady nějaký machr na dvojkové superby z Prahy, který by se na to podíval?? Moc díky!
    1 bod
  18. Tak aj ja som nahodil tieto atrapy od Milotec a vyzera to super.
    1 bod
  19. panorama fabia 3 mote carlo.....jeden maly kaminek co odletel od auta....na strese mala prasklina... za 2mesice se rozlezla na 80cm..okno v pytli....kdyby byla strech plechova maximalne zatru barvou odlouply lak...nyni oprava strecha 25000kc plus montaz..kdo chce zaslu mu foto....
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...