Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 10/31/19 ve všech sekcích
-
3 body
-
3 body
-
Škoda Connect je pro mě obrovské zklamání. Mám vozidlo Škoda Karoq a není snad jediný týden kdy by služba fungovala korektně. Kontaktování infolinky nikam nevede, nic se neděje a v zlepšení už ani nedoufám. Moc jsem se těšil na nezávislé topení a jeho možnost ovládání telefonem. Bohužel nic z toho se nekoná, většinou appka nefunguje. To že to je placená služba, která neustále padá infolinku nezajímá... :(2 body
-
Potvrzuji výpadek "škoda connect" i VW "we connect" Mají v tom kluci bordel a dva dny nic. Podpora o tom ví a řeší, ještě že mám dálku k webastu. Asi přes rok co tento systém používám, jsem nezažil měsíc aby nezkolaboval. Bravo VW ještě že si za to necháváte královsky platit? fakt navoněná bída.2 body
-
Ahoj, potřeboval bych poradit. V rámci záruky jsem reklamoval zvuky auta. Přijde mi, že na 1500 otáček je auto extra hlučné. Vyjádření servisu bylo to, že se jedná o konstrukci mechanické čásktu podtlakového čerpadla a že se nejedná o vadu. S tím jsem se spokojil až do letoška. Letos v zimě mi při cca 2250 otáčkách začaly i vibrace v kabině...takže si myslím, že není vše zcela v pořádku. Napadá někoho, co by to mohlo být??? Resp. nesetkal se s tím někdo?? Hlučný motor je opravdu jen v zimě...při teplotách do cca 8 stupnů (jen první start po odstavení vozidla - např. přes noc). Díky za radu IMG_1322.mp41 bod
-
1 bod
-
2 silnější prkna, 2 kulatiny o průměru alespoň 30cm a 4 velké hřebíky [emoji3] Mám to tak léta a funguje to1 bod
-
Tentokrat sa ale jedna o celokoncernovy vypadok.Ani kolega nemohol rano spustit kurenie v E UPku a pekne skriabal zamrznute okna.1 bod
-
1 bod
-
U tohoto motoru by bylo spis divne, pokud by to tesneni nepraslo. Taky jsem si zazil, olej ve vode, voda v oleji. Bez rozborky neni mozna naprava. Je to bezna vec, nic mimoradneho.1 bod
-
já bych naopak řekl, že toto je to největší zlo. Zvyšuje se tím pravděpodobnost, že motor odepíšeš celý. Pokud je v háji těsnění, což je velmi, velmi pravděpodobné, tak co nejdřívě vyměnit + minimálně srovnat hlavu a zkontrolovat přesahy vložek válců.1 bod
-
1 bod
-
Ako radia vyššie, neber to. Môj názor. Polovicu vytlačím doma aj v značne dobrej nálade.1 bod
-
Ahoj, verim, ze ty matrix svetla chteji jen doladit. V podstate by asi stacilo zvednout potkavacky nebo snizit dalky o ten kousek, aby doslo k překrývání. FL mám tdi 140kw, kolega ma MR2019 take 140kw tdicko a nic mu tam do kabiny nebzuci. Je to takova vyssi tonina... Ps: udelal jsem par fotek, u statickeho obrazku to ale neni moc znat.. Budu drzet palce, aby byl tvuj kus ok.1 bod
-
Výměnu svíček mám za sebou. Dával jsem svíčky Bosch 04e 905 612c, které předepisuje výrobce dle ETKy. (z výroby tam byly také svíčky Bosch a všechny svíčky byly zarovnané proti výfukovému ventilu, jak když střelí) U dvou se mi povedlo je dotáhnout tak, aby seděly přesně proti výfukovému ventilu, ale musel jsem tam dát 23Nm. U dvou to nešlo ani náhodou. Zkoušel jsem je různě prohodit, ale prostě ne. Takže 2 svíčky jsou pootočené cca o 90 stupňů. Pak bych ještě dodal, že i těch 22Nm uváděných Škodovkou je otázkou, protože i na krabičce od svíček je uvedeno 23Nm. Také jsem dle přípisu Škodovky namazal hrdlo cívky speciální žáruvzdornou vazelínou. Jinak mi šla vyndat zcela bez problémů, jenom jsem jí táhnul kolmo vzhůru. Ptal jsem se ve 5 servisech a když to shrnu, tak mi vyšlo toto: jednak se vůbec nezdržují nějakým natočením svíčky, o tom přípisu Škodovky vůbec nevědí, utahují klidně i na 24Nm a v jednom servise mi dokonce řekli, že to dotahují na cit rukou. Jenom jeden servis mi tvrdil, že o tom ví a že to tak dělá. Tipuji, že takto jezdí po servise spousta aut, která ty svíčky mají jinak natočené a i utažené na víc, než 22Nm a patrně řidiči žádné závady nehlásí. Zajímavý postřeh k tématu je ještě zde: https://forum.skodahome.cz/topic/140998-zapalovací-svíčky-výměna/?do=findComment&comment=24186771 bod
-
Když je že zahraničí tak stačí stočit km tam a u nás už je při evidenci a při prvním servisu zadaný stočený počet km! Vytisknout si můžeš co chceš. Proč proboha kupovat auto že zahraničí ? To jich tady máme málo? A ještě s takovým nájezdem? Je to pres 30 ročně takže evidentně firmni takže dostávalo zabrat. Trpelo oto vice že jim šéf nekoupil oktu.Nehlede na to že motor má už tak 3/4 za sebou.. No pokud to je TDI tak dejme půlku no...1 bod
-
Ja to mam nekdy tichoucke, ze cvakaji jen vstrikovace a brumla si vyfuk a nekdy mam naopak pocit, ze mam pod kapotou motor ze Zetoru. Taktez to ve me chvilema evokuje pocity, ze se ten motor rozleti. Prijde mi to, ze tam neco mechanickeho dre. Navrhuji celostatni sjezd 3.6 (samozrejme v Brne) a budeme si je poslouchat1 bod
-
A proč by ho tam něměl dávat pokud splňuje normu VW pro tento motor tak proč ne.Ne vždy jsou super oleje od OMV Shell a pod. jediné co mužeš používat.Je tu někde diskuze o oleji na 1.4MPI stači přečíst a uvidíš že každej preferuje něco jineho.Jinak vše o olejich na www.oleje.cz.1 bod