Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 12/21/19 ve všech sekcích

  1. 2 body
  2. Včera sem jezdil v našem novém Volvu V90 za 1, 4 míče a to auto neumí ukázat ani teplotu vody a oleje [emoji23] Hlavně, že to má jen samé displeje a cinká to na tebe kvůli každé píčovině. Prodejce se vyjádřil, že teplota vody a oleje je zbytečný údaj pro řidiče a že ho to plete [emoji38] Když chceš hned změnit třeba stanici na rádiu, potřeboval bys manuál.
    2 body
  3. Už si nepamatuju, protože to není můj problém. Je potřeba si například koupit erwin a zadat svůj vin - hodina stojí 8 euro. Tak jsem to udělal já.
    1 bod
  4. Jo máš pravdu, ale nakonec je člověk rád, že to jezdí a časem člověk otupí a přestane to řešit [emoji38]
    1 bod
  5. Mára neumí přikládat přílohy ?
    1 bod
  6. Ale že si byl do toho v začátcích hodně zapálený :-)). Prostě O3 je směska tvrdých a měkkých plastů, takže se není moc čemu divit. Spousty věcí už raději ignoruji.
    1 bod
  7. Neboj se toho jezdíš jen do autorizaku dají ti kulanci ? ale dlouho bych nečekal blíží se 6rok od výroby
    1 bod
  8. Aaaaa Clinta ceka reklamacicka. [emoji23] Ted z toho ma Ameriku, co umi jezdit jen rovne. [emoji23]
    1 bod
  9. Podle toho co píšeš, to Stanmarovi řešili důkladněji. Jinak máš pravdu. ŠA si asi myslí, že jsou kupující aut rádi, že musí řešit podobnou vocasovinu přestože investovali do nového auta. Asi si neuvědomují, že sis mohl koupit rovnou volítanou pelešinu.
    1 bod
  10. Dnes mi přišel zadní nárazník a naštěstí takový, který jsem si objednal. Jedná se o Škoda originální díl viz.foto a zpracování, včetně kvality plastu, je opravdu na vysoké úrovni. Přidávám prodejce, kde jsem objednával. Je s ním perfektní domluva a vyhověl mi i s hodnotou balíku kvůli clu. Nakonec jsem neplatil nic, jelikož uvedl namísto mnou navrhnutých cca 50USD(ať to není okaté) 10USD :-)). No, prošlo to[emoji106]. Po slevách vyšel nárazník na 91USD = cca 2050Kč. US $104.50 26% Off | High Quality Black PP Rear Bumper Diffuser,Auto Car rear lip with chrome line for skoda Octavia 4dr or 5dr 2015 2016 2017 https://s.click.aliexpress.com/e/bTTkCgha
    1 bod
  11. No ale riskuj za 3500 se mi hrat nechce ? by me mlada zabila ?
    1 bod
  12. tahal som v superbe, ale cez prahy, tam nie je ziadne obmedzenie, predpokladam ze ani v KQ nebude, vrchom by som to urcite netahal
    1 bod
  13. Ten minusový bod byl za formu jakou zde píšeš. Nemám rád arogantní lidi, kteří se vysmívají s cílem zesměšnit druhé a udělat z nich hlupáky s důrazem na svoji inteligenci. A přesně tak mi tvůj příspěvek vyznívá. Nikdo tu nepsal o tom, že to je zázrak, který ochrání motor všude od znečištění. Každý normální člověk to tu tak pochopil, troufám si říci, byl to tip na snížení prašnosti a znečištění. Teď nemám přes víkend čas, ale pokusím se v pondělí sem dát foto motoru po 8smi 12ti měsících provozu a cca 17ti tisích kilometrech. Každý si to potom může srovnat sám.
    1 bod
  14. Ale zase bych to neprožíval toliko. Ano, kvalita šla dolů, ale i cena, průměrná hrubá mzda v roce 1999 byla cca 13 000, a FI v základu 280 000 a to neměla opravdu nic (Classic, 1.4 MPI 44kW, opravdu jen 4 kola a volant). Dnes je průměrná mzda skoro 30 000 (https://www.kurzy.cz/makroekonomika/mzdy/?imakroGraphFrom=1.1.1990) a FIII stojí v základu 260 000 s 1.0 MPI 44kW, ale už má centrál, klimatizaci, ABS, ESP a další (a když přišla FI, lidé taky na ni nadávali, jak je to oproti Felicii drahé, malé, nedá se to doma opravit, a dnes na ni někteří pějí ódy na to samé téma). On není problém dělat kvalitní auta i dnes, ale kdo by dnes dal za Fábii v základu 21,5 měsíčních platů? (to by stála skoro 630 000 a to tam není započtená ta další výbava) taky se stačí podívat na nejprodávanější kombinaci tehdá (HTP a Clasic/Comfort/Ambition) a dnes (TSI Ambition/Style). Takže ano, FI byla kvalitnější, ale sám jsem přesednul z FI do FIII a nějaké zásadní nedostatky nepozoruji (a jiná auta v segmentu jsou na tom velmi podobně). A ano, může se člověk ohánět tím, jaký je FI držák, ale zase je jiná doba, u 1.4 MPI běžně praskalo těsnění pod hlavou, u 1.4 16V a 2.0 8V zase některé kusy brali olej a další, takže taky to nebyli nějak zázračně bezproblémové motory. A co se týče spolehlivosti FIII, některé kusy mají najeto již přes 150tis a zatím to nevypadá na nějaký průšvih. Ale stejně, toto už je diskuze mimo toto téma a je to spíše dohadování se nějakých dojmů, než fakta.
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...