Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 01/01/20 ve všech sekcích

  1. 2 body
  2. @Mardzal mal si sem dať screen z VIS a hneď by všetci vedeli. byte 16 je pre Rapid, na F3 musíš byte 22 ako @ski1961 dával link na moje video preto ti to hádže mimo rozsah. zmeň bit 0 v byte 22 na 1 a pôjde
    2 body
  3. Též Vám všem přeji hodně zdraví a pohodový rok 2020. A taky ať nám naše auta nedělají žádné problémy.
    2 body
  4. Povedet pravdu a mlit porad dokola ty same reci bez jakekoli pridane hodnoty je trosku rozdil.
    2 body
  5. Zdravím všechny, asi tak dva dny jsem se snažil najít vanu do kufru na mou Škodu Octavia III CNG, která by tam pasovala. Nikdo mi nedokázal říci jestli tam bude nějaká pasovat. Dokonce ani ve Škoda Auto. Až jsem objevil jednu, která má něco jako pravé ucho a je z takového plastogumového materiálu za super cenu 420kč a sedí naprosto dokonale. A dokonce i ČR výroba. Dám sem odkaz i foto. Tak doufám že Vám to pomůže. https://www.cc-autodily.cz/koberec-zavazadloveho-31
    1 bod
  6. Podle servisů je to dost častá závada, že startovací tlačítko začne hůře reagovat na stisk. Obvykle až na 5tý nebo 6tý stisk a člověk neví, jestli si to tlačítko někdy nerozmyslí úplně. Stalo se to na superbu i mě, tak jsem koupil nové tlačítko a staré rozebral. Měl jsem za to, že tlačítko má mechanické spínače, ale nemá. Je to řešeno kontaktem na plošném spoji, které je spínané vodivou podložkou. Jako třeba ovladač od televize. Problém je špína na kontaktu a vodivé podložce, která brání propojení kontaktu. Oprava teda spočívá v rozebrání tlačítka a kvalitním vyčištění kontaktů. Takže rozebrat horní kryt sloupku, stačí zapáčit z čela spoje obou krytů pod volantem. Volant pootáčet doleva a doprava. Horní kryt má vzadu takové pantíky, takže vyndat a vyklopit nahoru. Odšroubovat z čela dva šroubky a jeden zespodu krytu. Sundat spodní kryt, odpojit konektor a vyndat tlačítko z krytu odjištěním kovových západek. Tlačítko je spojené na 4řech bodech, které jsem podebral planžetkama a tlačítko rozdělal. Před tím je nutné opatrně sundat ty kovové jazýčky vysunutím k zadní části tlačítka. Při rozdělávání opatrně, ať se ty plastové zobáčky nepolámou. Je to takzvaně " blbuvzdorné " opačně nejde poskládat, má různé drážky a tvar. Není si teda potřeba označovat polohu dílů proti sobě. Vyndat gumu s vodivými kontakty a plošný spoj, které jsem následně pořádně očistil tech. benzinem a vatovýma tyčinkama. Ty gumové kontakty opatrně. Samotné kontakty na plošném spoji jsem ještě opatrně!! očistil od nalepeného a ztvrdlého prachu plastovou špachtličkou. Nebrousit brusným papírem, poškodil by se kontakt!! Celé jsem to zkontroloval a vyfoukal ještě veškeré vlákna od čištění vatou. Jak plošný spoj tak i ten gumový kus. ( gumovým balonkem na čištění objektivů ) Seskládat vypínač, zacvaknout a osadit kovovýma háčkama, které ho drží ve spodním krytu sloupku. U těch háčků je potřeba trošku promáčknout ty malé zobáčky, které je zajišťují na místě. Jinak mají tendenci z tlačítka padat. Zbývá to celé seskládat. Doporučuji po nasunutí tlačítka do spodního krytu a zapojení konektoru vyzkoušet, že jde tlačítko mačkat a že funguje. Sešroubovat a je hotovo. Já jsem ještě vyměnil led diodu z bílé za modrou. Protože se mi bílé podsvícení na tlačítku nelíbilo. Tlačítko funguje a řekl bych, že líp ( lehčeji ), než to nové. Které tam chvilku bylo. Je to sice blbina , ale ušetří to nemalé peníze a udělá radost, že si člověk něco opravil sám.
    1 bod
  7. Menší škodní událost. Na silnici ležíci větev jsem tak blbě přejel, že mi prorazila obje strany plastových podběhů nad předními koly. Nové originály 2x600 Kč. Po sundáni podběhů jsem objevil, že mé auto je jezdici kompostárna. Ichtylové ze ŠA ty odtokové kanálky vymyslely skvěle. Už vidím, jak to tam za pár roků začne kvést. A jak se tam to listi dostalo? Ze spodu kolem podběhů a místa, kde je napojení plastového krytu není žádny spoj ( samořezný šroub) , který by tyto plasty držel při sobě. Tak jsem ty plasty spojil samořezkou. Jednoduche a proste. Proč by auto za 820 000 mělo mít tak zbytečný šroub!
    1 bod
  8. Ano, je to ten isty :D zatial prechodku nemam, kazdy dovolenkuje. Dakujem Vam za reakcie chlapi
    1 bod
  9. práve preto že si zalial si nemal problém ... ale aj tak je to debilné riešenie ktoré proste čerpadlu neprospieva, ale lepšie ako to točiť tri minúty na sucho ako poniektorí ...
    1 bod
  10. @TomBRQ Foto z Fabie se Swing+ (auto wirera) https://wirer.sk/wp-content/gallery/f3_swing-plus-871h/009.jpg
    1 bod
  11. Já se zase už 14 dní potýkám s vrzajícími dveřmi u řidiče. Promazal jsem panty i omezovač dveří a vrže to pořád. Přijde mi, že to jde jakoby zevnitř dveří. Tak mě z toho buď jebne, nebo to vydržím do garanční prohlídky. Jinak ten bordel za těmi plasty je normální. Náš mladej to na svým Cliu čistí 2x za rok. Já se na to můžu...
    1 bod
  12. Hoj draci, i já přeju vše nejnejnej v roce 2020! A pokud možno i se Škodovkama. ??
    1 bod
  13. U všech aut jsem měl vždycky zadní stěrač, ale ať už to byla Felda, O1 combi, O2 combi tak měl stěrač opodstatnění a já jej normálně používal, teď co mám O3 liftback tak jsem jej za půl roku nepoužil ani jednou a jsem přesvědčen, že ho nikdy nepoužiju. Bohužel byl součástí výbavy, tuším že u kamery je nutnost. Tím že mám RSo tak je alespoň trošku schovanej a nevadí mi tolik, ikdyz to je pořád jako pěst na oko. Pro upřesnění mám na oknech keramiku, takže voda se tam nedrží a navíc mám fólie s 10% propustností. Můj názor combi rozhodně ano, u liftbacka spíš ne (jako součást výbavy budiž, ikdyz je to ošklivý ale doplácet to jako zvláštní prvek mi přijde zbytečný a raději bych koukal po jiné výbavě)
    1 bod
  14. Já skončil s tolika. Spotřeby a sumář kiláků za rok až zítra v mojem vlákně.
    1 bod
  15. Nezabudni na stlpiky A-D (alebo A-C pri hatch). Roletka by mohla i ostat, bude zaujimavy kontrast
    1 bod
  16. Tohle je typická neřest koncernových LED. Na Octavii se to podařilo částečně eliminovat asi od třetího updatu firmwaru světel. Já se ptal v létě, zdali už je nějaký vydán i na Fabii, ale zatím prý nebyl k dispozici. Scala má ten samý problém, nový Superb s LED to dělá taky. Soudruzi vždy něco vymyslí, ale software vždy zůstane daleko za očekáváním. Prostě to nedokáže udržet tu horní hranu svitu ve stabilní rovině, ale sklopí to ty světla abnormálně hodně. Světla se nastavují při startu a potom průběžně, když se zvýší zátěž zádě a ta poklesne. Vždy s menším zpožděním, na nerovnosti to pochopitelně nereaguje. Já mám navíc tmavý přechodový pruh mezi potkávacími a dálkovými světly. Zatím jsem nereklamoval, protože další dvě vystavené auta u dealera měla ten stejný problém. Je tedy otázka, jestli je to vada, nebo vlastnost.
    1 bod
  17. Taky by mne zajímalo jak zacouvete bez stěrače v dešti, nebo když bude snezit ? Taky je to jen můj názor...
    1 bod
  18. Nejseš tak hloupej, abys nepochopil, jak to headerTDI myslel. Prosím přečti si ještě jednou, co napsal. Obávám se, že princip Climatronicu opravdu značná část lidí nechápe. Hrabe průběžně nesprávně do automatického režimu a pak se diví, co to dělá. U automatické ventilace tam ovladače jsou při běžném použití hlavně pro parádu. Ročně najezdím pouhých 30 tis. km a u automatické klimatizace aktuálního provedení měním jen teplotu a to velmi zřídka. Možná máš nějaké specifické potřeby, možná máš blbě nastavené výdechy, to by asi bylo na delší debatu. To co popisuješ je hodně zvláštní. Fakt se mně neděje to, že když mám hlad, tak je mně zima. Nebývá mně zima na nohy, vždyť tam primárně podle okolní teploty Climatronic topí. A vlastně si ani moc nedokážu mimo opravdu zvláštních situací představit mokré boty. Pokud je venku mokro nebo sníh, tak si vezmu boty do daných podmínek. Ale to už je trochu jiná debata. Podle popisu jseš citlivka a potížista :-) U prvních generací Climatronicu (konkrétně v Roomsteru) jsem pozoroval nesprávné chování v případech, kdy se například jelo při západu slunce na východ. Auto se zezadu ohřívalo, ale senzor byl ve stínu a auto málo chladilo. Co můžu potvrdit byl balanc svítí/nesvítí u panoramatické střechy. To neumí odladit ani u budov, co jsem se bavil s lidma z oboru. Dokud nebyla k dispozci volba intenzity ventilace, tak býval občas při delší jízdě/plném autě vydýchaný vzduch. Ale v aktuálním provedení (a bohužel se s ním setkávám jenom ve SIII) jsem s ním velmi, velmi spokojený.
    1 bod
  19. Ahoj jaký motor bude bezpečnější z hlediska běžného uživatele, nechci tankovat prémiová paliva a extra pečovat o motor. Chci autu jen dávat základní servis - 1.5TSI - začal mne dost odrazovat, samé problémy - cukání, karbonizace do budoucna, nebo 2.0 TDI 110kW? Auto bych chtěl mít minimálně deset let. Budu jezdit z větší části kolem komína, vím že ideální by byl 2.0TSI ale to mi cenová politika škody nedovolí..
    1 bod
  20. Jo tak skupina lidí, kteří používají klimatizaci, ji nechápe, aha. Protože ony ty ovladače jsou tam pro parádu. Další zábavný výlev. [emoji23] Až budeš v autě sedět někdy i 8 hodin a za rok najedeš 60tkm +, třeba se tu klimatizaci naučíš používat a pochopíš proč ji někteří z nás používají pořád. Automat udržuje určitou přednastavenou teplotu v interiéru. Ta by měla být kontinuální, no bohužel u koncernu pravda ukazuje, že po delší jízdě (X hodin) je teplota vyšší než na začátku při ohřátém autě. V případě BMW například zase pocitovou teplotu zvyšuje ohřev středového tunelu pro pohon 4x4, aj. Taktéž hraje roli to, jestli svítí slunce, nebo ne, což stále senzory nedokáží plně kompenzovat hlavně ve chvíli, kdy na něj třeba v létě svítí slunce, ale člověk sedí ve stínu. Pak jsou tady další vlivy jako je hlad (menší energie = větší sklony k chladu), nebo najezení (více energie, nastartovaný metabolismus = větší sklony k teplu), atd., atd.. A ty další, pro tebe zjevně zbytečná tlačítka pak slouží k proudění vzduchu. Třeba když se ti mlží okno, dáš ofuk okna. Když potřebuješ výhřev zadního okna, taky na to saháš. Když máš třeba mokré boty, nebo je ti zkrátka jen zima na nohy, ale jinak teplo, můžeš si zapnout ofuk nohou a nahoru třeba ventilaci pro čerstvý vzduch tak, aby sis na nohy mohl pustit co nejvyšší teplotu. A tak dále, a tak dále.. Takže bych si odpustil výlevy typu že naše skupina lidí "neví" a "neumí" a raději bych se zamyslel nad tím, proč tam ta tlačítka jsou a co umí. Pokud jezdíš kolem komína, stačí ti i manuál.
    1 bod
  21. To nesmíš tak brát, jsou dvě skupiny lidí. Asi většina je jako ty, mám to pobodobně, když nastavuju něco na klimatizaci, je to párkrát do roka a vystačím si s dotykovým panelem a není to pro mě problém. Pak znám lidi, kteří buď nechápou princip climatronicu a nebo nechtějí pochopit, a pak s tím štelují co dvě minuty celou cestu. točej s teplotou do max na min, střídají ofuky, vypínají a zapínají klimatizaci. Já si s nima pak připadám jak s bláznama v tom autě. Víc času věnují řízení topení, než sledování cesty. A rozhodně to není ojedinělý případ a setkal jsem se s tím několikrát. Tito lidé, pravděpodobně nepřenesou dotykové ovládání, tak holt budou muset udělat kompromisy, nebo se poohlédnout jinde. Však aut je jako sra.....
    1 bod
  22. U jiných značek je to obdobné. A auto se nevyrábí abys ho měl dvacet let. Fabriky potřebují vyrábět a prodávat, max. 5 let a pryč s ním.
    1 bod
  23. Tak si někdy říkám, že nebýt Wirera, tak už jsem to auto hodil ze skály :-)
    1 bod
  24. Toto téma není o spekulacích co k čemu kdo používá. To si nech do hospody. Pokud nemáš k tématu co říct, nic sem nepiš!
    -1 bodů
  25. @bobanHTP skoda je nad auto, vsetko top, vsimni si to tu na dislajkoch ( doteraz nechapem naco to vobec tu je) kolko ludi znervoznie, ked niekto napise svoje postrehy o kvalite a dovoli si povedat pravdu a porovnat svoje skusenosti. Tiez som zil v bubline kym som skodu nemal, ze to je kvalitou niekde inde, vyssie. No uz som vytriezvel. Za tu cenu si clovek moze vyberat zo skupiny inych aut. Jedine cim je skoda top je prirstor. A simply clever to teda tiez nie je, tie veci si proste simply a dobre sa to predava marketingom simply clever ;)
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...