Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 01/11/20 ve všech sekcích

  1. Pročetl jsem celé vlákno (děkuji) i jiné podobné články a diskuze. TDI/110kW/leden 2014. Plná výbava,nez.topení,výhř. 4 sedačky. Původní baterka (nevím typ) 4 roky/100tis.km-denní provoz krátké a delší jízdy.SS nevypínán.Tovární nastavení, pravidelný značkoý servis. Náhlá smrt baterky 4 roky ,přechodná nouzová náhrada 1 rok obyč cca 25 tis km, Nyní 1/2 roku Moll EFB 72Ah (autor.servis) a převážně krátké 5-10km cesty město. > po 3 dnech stání hooodně dlouhé startování tlačítkem. Na svorkách po 12h odstavení 12,1-12,2V. Pořád původní nastavení vč.S/S. > Externí nab.(char U-14,4V) na skoro nulový proud. Po staní 12 hod. baterka 12,5(6)V. Jedna Jízda dálnice/tempomat cca 200km, po stání svorky opět 12,2-3V (t.j.cca 60% kapacity). Nabíjení alternátorem s rekuperací (teplota 0.st+spotřebiče) 14,7-14,9-15V !!!. Odpojen konektor na "-" a po startu nabíjení krásných 14,3(4)V. Hláška "velká spotřeba elenergie" a po zmačknutí tlačítka S/S změna na "Systém S/s deaktivován". Závěr: odpojením konektoru "monitoru baterky" se dobíjí trvale "neinteligentně" ideálním napětím 14,3(4)V do 100% nabití baterky místo rekuperačních přebíjecích nezdravých 14,7-15V nebo inteligentního nenabíjení a nižší kapacity baterky (60-70%). Žádný doprovodný problém jsem nezaznamenal. Budu sledovat a měřit. Uvažuji sehnat konektor a patici a natáhnout si dovnitř spínač, kdybych náhodou potřeboval S/S (jako kdysi spínač sahary na š120).
    1 bod
  2. Co se týče 1.0 tsi ve fabče po FC, je rozjíždění o 100% lepší.
    1 bod
  3. Zámek je pod tou částí kliky která je na dveřích. Postup je uveden v manuálu.
    1 bod
  4. Názor bývalého tiskového mluvčího Škoda Auto p. Smutného o současné a budoucí elektromobilitě a jejích důsledcích pro Evropu, potažmo pro ČR. Zajímavé úvahy člověka tzv. od fochu: https://autobible.euro.cz/komentar-direktivni-zelena-politika-eu-hrozi-vyvolat-hospodarsky-kolaps-jde-o-vic-nez-jen-o-elektroauta/
    1 bod
  5. a niekoho kto to vie vymeniť , ten predok ide naprd
    1 bod
  6. Za tohle by mi to video nechutnalo z principu.
    1 bod
  7. Tady jsme v tematu Slevy na novy vuz. Tohle je jety z roku 2018.
    1 bod
  8. První (novodobá) Octavia měla otvírání na palubní desce nad rádiem nebo u ruční brzdy: První Fabia měla (v závislosti na výbavě) otvírání u řidiče vedle sedačky (spolu s kufrem): A první (novodobý) Superb to měl také (na dveřích): 2. generace už to myslím neměli a vrací se to až s Superbem iV a novou O IV. Ano, toto je maličkost a nic to nemění. No na druhou stranu to pak vyvolává otázku, když toto špatně, co je špatně dál? Viz třeba ty rozdílné dojezdy, čemu pak věřit?
    1 bod
  9. Něco pro Motose a Grétu :D :D
    1 bod
  10. Taky nemenim vsechno co jde za LED, v interieru mam dokonce radsi teply svetlo zarovek v FIII vic nez LED, ktery mam z vyroby v Superbu. Ale na RZ se to primo nabizi, navic je to originalni reseni a za par korun. Teda ted - kdyz jsem to v 2013 kupoval na Rapida jeste jako originalni dil VW (Skoda to jeste nemela v sortimentu), bylo to nekolikanasobne drazsi...
    1 bod
  11. To ano, viem. Ale pri kazdom utierani zapinat zapalovanie. Ako tie stietace a tempomat na packe som ozelel oproti konkurenci, no i vyklop riesit cez zapalovanie ??? a to som bral tak mesiac dozadu ze skoda je vychytana s tymi simply clever vecami. Ale tie asi koncia pri kufri a nalievke ?
    -1 bodů
  12. Nikdo si moc neuvědomil, že potom, co zrušili L&K výbavu, se takové ceny budou samozřejmě objevovat. A to zdaleka nemusí dosahovat úrovně výbav Laurinky :-( A vím o čem mluvím... A Superb s 88kW turboasfaltem ? No "fuj velebnosti".... To je mě takového auta líto
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...