Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 04/01/20 ve všech sekcích

  1. Bladik: odpojení konektoru nemá s nabuzením alternátoru nic společného. To není š favorit kde se alternátor s vadnou kontrolkou dobíjení nabudil až vysokými otáčkami. Tady odpojením konektoru vezmeš řj. gateway informaci o protékajícím proudu (a teplotě na mínus pólu) a tím ji donutíš řídit napětí podle jiné mapy. A ta náhradní mapa dobíjení je podobná jako tomu bylo např. u dvojkových fabií, tzn. se zvyšující se venkovní teplotou se snižuje dobíjecí napětí. Tyhle hodnoty jsem naměřil u svého auta při odpojeném konektoru: Při 0° a níž je cca 14,5 - 14,6 V při +3° je cca 14,3 - 14,4 V při +6° je cca 14,2 - 14,3 V při +9° je cca 14,1 - 14,2 V při +12° je cca 13,9 - 14,0 V při +20° je cca 13,8 V Pokud to tobě dobíjelo po studeném startu jen 12 V a nemáš v autě jiný problém, tak to bylo patrně způsobené dožhavováním které běží několik desítek sekund po startu a má vysoký odběr. Patrně polovybitá baterka díky ID tento jev ještě zvýraznila. Tato funkce se vypne po určité době, nebo po překročení určitých otáček (cca 2500 ot/min)
    2 body
  2. Volí přinucen okolnostmi krátkozrakou taktiku. Pro dosažení bonusu (většinou ani tak ne pro sebe) prodá auto se zápornou nebo minimální marží. Pak se salon živí ze servisu a prodeje ojetin. Kde si většinou na takto fikaném nákupčím smlsne. Jedna věc je vyjednávání o nejlepší nabídce, druhá tenhle zparchantělý přístup. Nezbývá si než položit otázku, proč vlastně do daného salonu s nabídkou znovu chodíš. A proč je prodejce tak hloupý, že na takovou hru přistoupí. Mně se zatím vždycky vyplatilo dát podobným zákazníkům jasně najevo, že takhle ne. Nevěnuju se jednorázovému businessu a stejně by mně při nejbližší příležitosti utekl k někomu, kdo dá o padesát tisíc nižší cenu. Zpravidla jsou takoví zákazníci ještě problémoví.
    2 body
  3. Změny cen: Citigo zvýšení ceny o 20 000Kč zvýšení ceny prodloužené záruky na 5 let/100 000km na 4 200Kč (tzn. o 2 200Kč) zrušení možnosti prodloužené záruky na 150 000km Fabia zvýšení všech motorizací všech výbav o 10 000Kč zdražení litých kol 15 palců pro Active o 400Kč 16 palců o 2 200Kč 17 palců o 4 400Kč (přibývá nová varianta stříbrných leštěných za 16 800Kč) 17 palců černá pro MC o 3 500Kč 18 palců černá pro MC o 4 700Kč a pro Style o 5 800Kč zdražení rezervy o 1400Kč na 3000Kč, odpadá ze základní výbavy motorizace 81kW zvýšení ceny Black paketu II o 1 400Kč (kvůli kolům) zvýšení ceny prodloužené záruky na 5 let/100 000km na 5 700Kč (tzn. o 3 700Kč) zrušení možnosti prodloužené záruky na 150 000km Scala/Kamiq zvýšení cen 1.0TSI/70kW, 1.0TGI/66kW, 1.5TSI/110kW včetně DSG o 20 000Kč 1.0TSI/85kW včetně DSG o 15 000Kč TDI o 11 000Kč zdražení litých kol 16 palců - pro Ambition o 300Kč, pro Scalu 125 let bez zvýšení 17 palců - pro Ambition o 1 700Kč u Scaly a 1 400 Kč u Kamiqu Style ; Scala Propus Aero pro Ambtion o 1 500Kč; pro Scalu 125 let vše o 1 400Kč 18 palců - pro MC o 400Kč, pro Style o 1 800Kč u Kamiqu zlevnění litých kol Scala 17 palců - o 600Kč pro Style 18 palců - o 200Kč pro Style zvýšení ceny rezervy o 900Kč na 3 000Kč zdražení vyhřívaných sedadel o 1 000Kč pro Ambition Climatronicu o 400Kč adaptivního tempomatu o 1 800Kč Sound systemu o 3 000 Kč pro Scalu Emotion paketu o 500Kč/panoramatické střechy u Kamiqu o 1 000Kč zdražení prodloužené záruky na 5 let/100 000km na 9 000Kč (tzn. o 7 000Kč) zrušení možnosti prodloužené záruky na 150 000km Nová Octavia zdražení prodloužené záruky na 5 let/100 000km na 11 200Kč (tzn. o 9 200Kč) zrušení možnosti prodloužené záruky na 150 000km nový prvek výbavy "akustická skla" za 3000Kč pokračování příště
    1 bod
  4. No, asi musi mít ve Skodovce nějaký zamer, věnuje se tam cenotvorbě určitě dost lidi, takže jestli je trápí emisní pokuty, kurz eura nebo elektroauta nevim. Jenze až jim dorazí čísla za Q2, situace může byt radikalne jiná. Podle mě zrovna teď nejde o šťastný krok, dávalo by smysl, kdyby se snazili zakazniky naopak motivovat ke koupi po tech vsech karanténach. Na autě typu Scala dělá cca. 30k hodně a hlavně zákazníci teď budou mít jiné starosti, než kupovat auta. Takže pokud tím chtěli ještě vice omezit současnou omezenou poptávku po autě, co se tak moc dobře neprodává, good job ?
    1 bod
  5. kto ma original veziu, je dostupny prvy tohtorocny update. verzia 20.4.0
    1 bod
  6. Já to nesrovnávám, aspoň tak mi to vůbec nepřišlo na mysl, jenom jsem to k té americe připojil jako doušku. Těžko chápat, že zrovna v dnešní době počínající recese se firma rozhodne zdražovat a taky samozřejmě chápu, že Škodovka nemůže s limity sama pohnout. Doufejme tedy společně, že někdo v Bruselu dostane konečně ten selský rozum.
    1 bod
  7. Taky jsem dnes ráno měřil napětí. Ráno bylo -6°C a napětí naběhlo cca dvě vteřiny po startu na 14,5 V Konektor odpojenej. Při teplotách pod nulou je to ale jedno, protože ID ani rekuperace neprobíhá a dobíjení se chová stejně ať je konektor připojenej nebo odpojenej.
    1 bod
  8. Ja to beru jako pozitivni zpravu. Nemusela ziskat nic... Jinak Škodovka dostala cenu za design uz asi 14x. (btw. Red Dot Award vyhral i hrnek na kafe) Testy Rasto Chvaly se mi libi. V jinejch testech obcas ti kluci hrozne placaj... Neprijde vám, ze na tak velkou plochu zadnich svetel, to ma zbytecne maly brzdovy svetla?
    1 bod
  9. Test od Rasťo Chvály.
    1 bod
  10. Ty kráso se bude pořádat rouško sraz jo .? ? Petře už mám pro tebe ten holanský sýr za týden jedu domů ale jestli ho nechceš tak příště už neotravuj.?
    1 bod
  11. Ty vole. Nemám čas. Byl jsem jmenován do funkce KOKO . Koronavirovým KOordinátorem. Sháním roušky a měřím vaginální teplotu asistentkám. Prostě řeším samé píčoviny.[emoji12]
    1 bod
  12. Mám 2017,já měl suchou pravou stranu.
    1 bod
  13. Ahoj, tak jsem při vyměně brzd zjistil že mi taky teď je tlumič nebo tedy spíše podle mechanika oba ale doporučení se nešlo vyreklamovat reklamace byla uznána dnes mi byly vyměněny . Přikládám fotky před a po.Přikládám fotky před a po.
    1 bod
  14. Uz jsem od toho upustil. Je blbost u noveho auta davat pouzity kus narazniku misto toho co tam patri.
    1 bod
  15. Až tolik? Já to jel za 0,5 litru, ale jen do Prostřední Bečvy. Nic si z toho nedělej. Témata o spotřebě jsou dost často pro absolutní neúplnost údajů a nesoudnost pisatelů, poněkud mimo realitu. Něco jako tzv. rybářská latina někde v hospodě.
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...