Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 04/02/20 ve všech sekcích
-
Bladik: odpojení konektoru nemá s nabuzením alternátoru nic společného. To není š favorit kde se alternátor s vadnou kontrolkou dobíjení nabudil až vysokými otáčkami. Tady odpojením konektoru vezmeš řj. gateway informaci o protékajícím proudu (a teplotě na mínus pólu) a tím ji donutíš řídit napětí podle jiné mapy. A ta náhradní mapa dobíjení je podobná jako tomu bylo např. u dvojkových fabií, tzn. se zvyšující se venkovní teplotou se snižuje dobíjecí napětí. Tyhle hodnoty jsem naměřil u svého auta při odpojeném konektoru: Při 0° a níž je cca 14,5 - 14,6 V při +3° je cca 14,3 - 14,4 V při +6° je cca 14,2 - 14,3 V při +9° je cca 14,1 - 14,2 V při +12° je cca 13,9 - 14,0 V při +20° je cca 13,8 V Pokud to tobě dobíjelo po studeném startu jen 12 V a nemáš v autě jiný problém, tak to bylo patrně způsobené dožhavováním které běží několik desítek sekund po startu a má vysoký odběr. Patrně polovybitá baterka díky ID tento jev ještě zvýraznila. Tato funkce se vypne po určité době, nebo po překročení určitých otáček (cca 2500 ot/min)3 body
-
Superb zvýšení cen všech motorizací všech výbav Ambition, Scout (Scout jen 2.0TSI/200kW DSG 4x4 a 2.0TDI/140kW DSG 4x4) 1.5TSI/110kW včetně DSG o 12 000Kč 2.0TSI/140kW DSG o 35 000Kč 2.0TSI/200kW 4x4 DSG o 57 000Kč PHEV o 10 000Kč 2.0TDI/110kW včetně DSG o 22 000Kč 2.0TDI/140kW DSG o 37 000Kč, s pohonem 4x4 o 42 000Kč Style, Sportline 1.5TSI/110kW včetně DSG o 14 000Kč 2.0TSI/140kW DSG o 37 000Kč 2.0TSI/200kW 4x4 DSG o 59 000Kč PHEV - Style o 22 000Kč, Sportline o 34 000Kč 2.0TDI/110kW včetně DSG o 24 000Kč 2.0TDI/140kW DSG o 39 000Kč, s pohonem 4x4 o 44 000Kč L&K 1.5TSI/110kW včetně DSG o 19 000Kč 2.0TSI/140kW DSG o 42 000Kč 2.0TSI/200kW 4x4 DSG o 64 000Kč PHEV o 38 000Kč 2.0TDI/110kW včetně DSG o 29 000Kč 2.0TDI/140kW DSG o 44 000Kč, s pohonem 4x4 o 49 000Kč zdražení litých kol 17 palců o 500Kč, resp. 300Kč 18 palců o 1 000Kč, resp. 500Kč 19 palců o 500-1 800Kč zdražení ocelové rezervy o 900Kč na 3 000Kč zdražení barev standardní metalíza o 1 500Kč zvláštní lakování a červená Velvet a černá Crystal o 1 200Kč zdražení příplatkových výbav vyhřívání sedadel vpředu o 600 a vzadu o 700Kč nezávislé topení o 6 100Kč snížení ceny adaptivního tempomatu o 5 200Kč na 12 000Kč Columbus pro PHEV kombinovaný s digitálními budíky, cena 36 000Kč zvýšení ceny prodloužené záruky na 5 let/100 000km na 16 500Kč (tzn. o 14 500Kč) zrušení možnosti prodloužené záruky na 150 000km2 body
-
Změny cen: Citigo zvýšení ceny o 20 000Kč zvýšení ceny prodloužené záruky na 5 let/100 000km na 4 200Kč (tzn. o 2 200Kč) zrušení možnosti prodloužené záruky na 150 000km Fabia zvýšení všech motorizací všech výbav o 10 000Kč zdražení litých kol 15 palců pro Active o 400Kč 16 palců o 2 200Kč 17 palců o 4 400Kč (přibývá nová varianta stříbrných leštěných za 16 800Kč) 17 palců černá pro MC o 3 500Kč 18 palců černá pro MC o 4 700Kč a pro Style o 5 800Kč zdražení rezervy o 1400Kč na 3000Kč, odpadá ze základní výbavy motorizace 81kW zvýšení ceny Black paketu II o 1 400Kč (kvůli kolům) zvýšení ceny prodloužené záruky na 5 let/100 000km na 5 700Kč (tzn. o 3 700Kč) zrušení možnosti prodloužené záruky na 150 000km Scala/Kamiq zvýšení cen 1.0TSI/70kW, 1.0TGI/66kW, 1.5TSI/110kW včetně DSG o 20 000Kč 1.0TSI/85kW včetně DSG o 15 000Kč TDI o 11 000Kč zdražení litých kol 16 palců - pro Ambition o 300Kč, pro Scalu 125 let bez zvýšení 17 palců - pro Ambition o 1 700Kč u Scaly a 1 400 Kč u Kamiqu Style ; Scala Propus Aero pro Ambtion o 1 500Kč; pro Scalu 125 let vše o 1 400Kč 18 palců - pro MC o 400Kč, pro Style o 1 800Kč u Kamiqu zlevnění litých kol Scala 17 palců - o 600Kč pro Style 18 palců - o 200Kč pro Style zvýšení ceny rezervy o 900Kč na 3 000Kč zdražení vyhřívaných sedadel o 1 000Kč pro Ambition Climatronicu o 400Kč adaptivního tempomatu o 1 800Kč Sound systemu o 3 000 Kč pro Scalu Emotion paketu o 500Kč/panoramatické střechy u Kamiqu o 1 000Kč zdražení prodloužené záruky na 5 let/100 000km na 9 000Kč (tzn. o 7 000Kč) zrušení možnosti prodloužené záruky na 150 000km Nová Octavia zdražení prodloužené záruky na 5 let/100 000km na 11 200Kč (tzn. o 9 200Kč) zrušení možnosti prodloužené záruky na 150 000km nový prvek výbavy "akustická skla" za 3000Kč pokračování příště2 body
-
Kodiak zvýšení cen všech motorizací všech výbav Active 1.5TSI/110kW včetně DSG o 20 000Kč 2.0TDI/110kW DSG o 16 000Kč Ambition 1.5TSI/110kW včetně DSG o 17 000Kč 2.0TDI/110kW o 13 000Kč, s pohonem 4x4 o 18 000Kč Style, Scout 1.5TSI/110kW včetně DSG o 31 000Kč (ne pro Scout) 2.0TSI/140kW DSG 4x4 o 51 000Kč 2.0TDI/110kW DSG o 27 000Kč, s pohonem 4x4 o 32 000Kč 2.0TDI/140kW DSG 4x4 o 60 000Kč Sportline 1.5TSI/110kW včetně DSG o 33 000Kč 2.0TSI/140kW 4x4 DSG o 53 000Kč 2.0TDI/110kW DSG o 29 000Kč, s pohonem 4x4 o 34 000Kč 2.0TDI/140kW 4x4 DSG o 62 000Kč L&K 2.0TSI/140kW 4x4 DSG o 55 000Kč 2.0TDI/110kW 4x4 DSG o 36 000Kč 2.0TDI/140kW 4x4 DSG o 64 000Kč RS 2.0Bi-TDI/176KW 4x4 DSG o 200 000Kč (nová výbava RS Challenge) do základní výbavy přibývá výbava za cca 160 000Kč rozšířené opatření proti hluku vyhřívaná zadní sedadla elektricky ovládané sedadlo spolujezdce s pamětí třízonová klimatizace vyhřívání volantu vyhřívané čelní sklo personalizace + třetí klíček elektricky ovládané víko kufru včetně virtuálního pedálu 360° panoramatický kamerový systém zadní boční airbagy a crew protect assist Asistenční paket: asistent udržování jízdního pruhu (Lane Assist), asistent změny jízdního pruhu (Side Assist), adaptivní tempomat do 210 km/h (ACC), Emergency Assist, asistent při jízdě v koloně (Traffic Jam Assist) Rozpoznávání značek Park Assist - automatizované parkovní Auto Light Assist - automatické přepínání dálkových světel 230V zásuvka + USB-C vzadu Navigace Columbus, DAB, bezdrátové nabíjení telefonu a propojení s vnější anténou bezdrátový Smartlink zdražení litých kol 18 palců Trinity a Elbrus o 500Kč, antracitové Trinity pro Style o 900Kč 19 palců leštěné varianty o 500Kč, černé varianty zlevnění o 200Kč 20 palců Vega zdražení o 2 000Kč (pro Sportline o 700Kč), Ignite zdražení o 400Kč (pro Sportline o 200Kč), pro RS o 2 700Kč zdražení ocelové rezervy o 900Kč na 3 000Kč zdražení barev standardní metalíza o 1 500Kč zvláštní lakování a červená Velvet a černá Crystal o 1 200Kč zdražení příplatkových výbav panoramatická střecha o 7 000Kč vyhřívání sedadel o 1 000Kč nezávislé topení o 6 100Kč třetí řada sedadel o 3 800Kč síťový program o 400Kč zvýšení ceny prodloužené záruky na 5 let/100 000km na 16 500Kč (tzn. o 14 500Kč) zrušení možnosti prodloužené záruky na 150 000km1 bod
-
Skoda pouziva, komoresory s riadenmym vykonom, tj kompresor sa toci vzdy len nieje naklopena doska. Bez ohladu na tlacitko AC. A kompresor generuje len tolko vykonu kolko treba na chladenie, tj nemusi ist na 100% ak to nieje potrebne. KlUdne na 20%, alebo 60% podla potreby. Jasne ze ked date na teplotu na min. Tak v tedy bezi na full. Slabsie. Motorizacie mali vypnutie kompresora pri kickdown, tj pedal na podlahe. Neviem ako je to teraz.1 bod
-
Vak orig super, nic neproteče, nic nevyteče, večer z něj vyleju zbytky vody, do rána je suchý. Navíc je pevný na výšku, takže se do něj snadno soukaj lyže. Běžky máme 180 cm a řidič o vaku mezi sedakčkami sice ví, ale vůbec loktům nevadí.1 bod
-
Už to není úplně aktuální, ale do Rakouska či Itálie jezdíme lyžovat ca 10 let, a lyže jsem měl v interieru, pokud jsem jel svým autem(Xsara Picasso)...zatím nikdy nic,ale musím přiznat že bezpečný to není! Četl jsem, myslím na Autoforum, že zejména Rakušáci v poslední době na to koukají, nevadí jim vak, ale přikurtovaný a v rakvi také zabezpečené proti pohybu. Ale zatím nikdo z okolí neříkal, že by to benga kontrolovali, asi spíše je to o náhodě. Nic méně taky to budu muset řešit příští zimu, i když kdo ví zda budeme moc jet ven lyžovat!.....v Čr lyžovat odmítám, tak se uvidí! ?1 bod
-
Ty zrušené záruky na 150tkm mi vyplývá, jako když po 100tkm mají auta dost a reklamace je stojí velké peníze.1 bod
-
1 bod
-
Karoq zvýšení cen všech motorizací všech výbav Active 1.0TSI/85kW o 15 000Kč 1.6TDI/85kW o 14 000Kč Ambition benzinové motorizace o 23 000Kč dieselové motorizace o 22 000Kč Style benzinové motorizace o 27 000Kč dieselové motorizace o 26 000Kč Sportline - do standardní výbavy přibývají o palec větší kola z lehkých slitin Vega (dosud 9 500Kč) 1.5TSI/110kW včetně DSG o 42 000Kč 2.0TSI/140kW 4x4 DSG o 43 000Kč dieselové motorizace o 41 000Kč Scout dieselové motorizace o 31 000Kč zdražení litých kol 16 palců o 700Kč 17 palců o 1 500Kč 18 palců Mytikas a Trinity o 500Kč, nově jen pro 4x4 18 palců Braga o 1000Kč, nově jen pro 4x4 19 palců Crater o 500Kč zdražení příplatkových výbav panoramatická střecha o 5 100Kč nezávislé topení o 4 000Kč zvýšení ceny prodloužené záruky na 5 let/100 000km na 13 000Kč (tzn. o 11 000Kč) zrušení možnosti prodloužené záruky na 150 000km1 bod
-
No problem je ze ony jsou spise symbolicke ne tak jako kdysy ale porad lespi nez nic...1 bod
-
Lapače všichni napříč modely odsuzují z estetických důvodů. Já jsem před rokem nového rapida dovezl v dešti a byl jsem nemile překvapen špínou na bocích proto jsem zástěrky hned namontoval a pozoruji částečné zlepšení. Zima je letos moc neprověřila a u nás se sype normálně inertem takže jedině se zástěrkama.1 bod
-
@Martab prave preto ja tato mala sikovna kamerka kompromisom co sa ceny a kvality tyka.Jej magneticke uchytenie na zakladnu mi max vyhovuje,s bonusom otacania 360° v ramci interieru bez prerusenia natacania videa.Pri tom zapade si s tym kamera hravo poradi na rozdiel od oci,ked idem viacmenej po pamati a svieti to priamo do ksichtu.Mimochodom,v najexponovanejsej dopravnej spicke za normalnych okolnosti 20-30min,teraz 2min...kur.. covid ?1 bod
-
Ano, Rasťo si zvýšil teplotu, ale jen příkazem "je mi zima", ale jednak mluví o tom, že se na displeji nemění čísla (přitom měl 22.5°C a po příkazu 23.5°C, ale chápu, že to mohl přehlédnout, nechci kritizovat), ve videu v čase 14:00. Ale není tam zmíněna možnost příkazem nastavit konkrétní teplotu. Ano, vyhřívání si zapnul (nicméně jde i vypnout, nastavit intenzitu výhřevu?), ale opět, je to jedno z mála videí, kde to je (obecně i psaných testů). Roablog je zase jedno z mála videí, kde nastavuje hlasově konkrétní teplotu. Toto však nemyslím jako kritiku daných videí, nebo novinářů, pokud se někde stala chyba, tak je to na straně PR oddělení ŠA. A nebo jsme jenom divný a považuji to za podstatné informace, když zmizeli fyzické tlačítka a má je nahradit display nebo Laura. Resp všude se řeší, jak zmizelo fyzické ovládání tlačítky a musí se šmatlat po display, přitom by Laura měla fungovat uspokojivě a ve finále třeba člověk nemusí kvůli tomu ani sundat ruku z volantu.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
U aut s ABS je na náboji kola indexní kroužek, který se točí zároveň s kolem, a pomocí něj snímač otáček dostává signál o úhlové rychlosti daného kola. Indexní kroužek se jako samostatný díl neprodává. Pokud bys to zjistil před montáží, tak by ti to asi v e-shopu měli do 14 dnů vyměnit nebo vzít zpátky. Ale vzhledem k tomu, že ložisko předního kola se po demontáži nedá znovu použít, tak asi bude nutné koupit nový díl správného typu.1 bod
-
nejlevnější varianta pro tvůj požadavek "čtení mazání" + telefon je ELM327 verze 1,5 v ceně 125 Kč a aplikačka Torque zdrama1 bod