Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 05/07/20 ve všech sekcích

  1. @Trachta Vladimír mas pravdu, treba najst nejake spolahlive riesenie. Ja osobne som odpojil konektor na cerpadle paliva. Tym, ze mi uz nenaskoci motor, ho start stop nemoze vypnut. A ako bonus som dosiahol nulovu, dobre citate, NULOVU SPOTREBU.
    6 bodů
  2. Tak si tady s tím pořád hraju a nakonec se mi to povedlo zprovoznit, ale zase nechápu jak. Sahal jsem na to lanko, nebo drátek, co je tam navinuty. Asi to fakt bylo nějak zaseknuty,nebo nevím. Aspoň, že tak. Tak snad to už bude fungovat jak má.
    4 body
  3. Nezlobte se na mě, ale řešit takovou věc u nového vozu je do nebe volající. Vormenovi to nejde na začátku už před prodejcem, Wazi to nerozchodil vůbec, Csabac si za jízdy může lehnout, to tam na tom výstupu u dodavatele pracuje kdo? A nebo proč třeba nedělají alespoň předprodejní úkony, aby k těmto fraškám nedocházelo. Bojím se dne kdy mě auto opustí a budu muset řešit nové :-(
    4 body
  4. To je dobry. Vytazeni "pofiderniho" konektoru, to né.... Ale odpojit spinac uzavreni kapoty... To me pobavilo.
    3 body
  5. Hurá, hurá, hurá, ještě, že jsme DoDo /dodělej si doma/ :-)
    2 body
  6. Oficialne je prezentovano takto: Akční nabídka se vztahuje na vozy edice 125 let – FABIA, SCALA, KAROQ a skladové vozy OCTAVIA COMBI třetí generace a také na oblíbené městské SUV KAMIQ. Je ale pravda, že nulový úrok (stejně jako "sleva při financování") byl nabízen řadu let. Stačila vyšší akontace. Jenže ďábel je ukrytý v detailech. Součástí musí být pojištění od konkrétního partnera. Jde tedy o to, jestli po započtení pojištění celá "akce" nevyjde nastejno se standardní nabídkou. Je to to samé, jako bonus za výkup. Pro člověka, který nechce prodej nijak řešit a dostane dobrou nabídku, proč ne. Pokud vám ale na výkup nabídnou o 50 000Kč nižší cenu, než byste dostali jinde, tak si to dokáže každý spočítat.
    2 body
  7. Nejsou z RS, jde o standardní šestnáctky. Kola pro RS měla méně paprsků.
    1 bod
  8. Dnes som mal trošku času, z logu sa dá spraviť aj pekný graf. Graf zobrazuje priebeh regenerácie, teploty vyf. plynov a popolček.
    1 bod
  9. To je nápad, a to že s otevřenou kapotou svítí červeně kapota na Maxidotu a nefungují stěrače budeš řešit jak? Omlouvám se, ale je to hovadina. PS: ještě dostaneme vynadáno, protože tlačítko Start/Stop nemá se start-stopem nic společného :-)
    1 bod
  10. Pan tiskový mluvčí povídá jen to, co mu nakukají jeho šéfové. Jeho poznámka o poklesu napětí při zvýšeném odběru spíš platí pro polomrtvé baterie, ošetřované zázračným "inteligentním nabíjením". U dobře nabité baterie toto nehrozí, je schopna pokrýt zvýšené proudové nároky, nehledě na to, že je neustále dobíjena alternátorem. Ve ŠA by měli spíš přemýšlet nad tím jak zajistit dobíjení baterie do 100%.
    1 bod
  11. @luiki1 vcera zaposobila zemska pritazlivost ? takze ulozenie zostalo nakoniec to povodne z dovodu chybnej dodavky a bolo to cez VIN,nechapem.Povodne seriove s 97k nebolo v zlom stave a trochu repasu z neho spravilo zanovne.?
    1 bod
  12. škoda, že s novou betou taky nepostujou vývojáři changelog :-)
    1 bod
  13. Stalo se mi něco podobného a ještě jsem pak začal zmatkovat a mačkat startovací tlačítko, takže jsem tam vytuhnul než mi došlo, že stačí sešlápnout spojku a auto znovu naskočí. Trapas :D Šestka je vyloženě dálniční. Jinde ji ani nedávám. Turbokopanec je v poho, je fakt malý a jen když to člověk opravdu sešlápne na podlahu. Jinak jde vždy naprosto plynule. Osobně jsem se motoru bál, ale po skoro 20 000 km musím říct, že je úplně v pohodě. Jak jsem si zvykl na to jak jsou udělané převody, tak se mi jezdí opravdu moc dobře :)
    1 bod
  14. Nazdar. Uz vyse roka mam nahodene priziny Eibach a tlmice Bilstein na mojom Superbe. Po vymene mi zacalo nieco jemne pukat v prednej naprave, ale robi to iba vtedy ak tocim s volantom na mieste. Stretol sa niekto s podobnym problemom alebo co by to mohlo byt ??
    1 bod
  15. Zdarec, jak dopadla moje koupě superba : Původně zvažovanej superb z porsche brno jsem odvolal. Potom jsem si nasel jiny v lepsi vybave, ale nasledne po kompletnim vypisu z cebie jsem zjistil ze tam byla pojistna udalost za necelych 200 tisic, taky jsem to nakonec odvolal (zajimavy ale bylo, ze do posledni chvile prodejce zapiral ze by auto bylo kdy havarovane ..). Nakonec jsem narazil na moc pekne vybavenej L&K z roku 2017 - dneska jsem si vuz vyzvedl.
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...