Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 05/24/20 ve všech sekcích
-
2 body
-
1 bod
-
Mám volbu jízdního režimu, ale nemám ty "přepínatelné" tlumiče. Sice se jedná o SW řešení reakce na plyn, ale je to hodně znát, jestli jedu na režim Normal nebo Sport. Sport je opravdu mnohem živější, bral bych ho jako výchozí režim. Co se týká Eco režimu, ten jsem snad ještě nezkusil.1 bod
-
1 bod
-
Co se týká reakce na plyn a ztuhnutí řízení, je to softwarová volba, ale jsou tam jiné tlumiče s přepínatelnou tuhostí. Sám jsem chtěl změnit konfiguraci po objednání vozu, ale údajně to nejde, jakmile je konfigurace zavedena do objednávkového systému. Na druhé straně ale někteří uvádějí, že není moc velký rozdíl mezi těmi dvěma režimy.1 bod
-
S virtual kokpitem Ti musi zustat zapnute jeste neco. Ten displej nemuze mit sam o sobe takovy odber proudu, aby vybil akumulator. Ty budiky po animaci vypnuti motoru mi dokazi svitit dost dlouho. Nemeril jsem to, ale kolikrat jsem si uz rikal, jestli nakonec zhasnou. Zatim vzdy zhasly...1 bod
-
CNG bude levnější minimálně do roku 2025, tak nevím, kde jste přišel na ten příští rok. Naopak, od příštího roku by CNG mohla mít např. i levnější dálniční známku. https://zdopravy.cz/dan-na-cng-do-aut-zdrazi-plynari-si-ale-vymohli-pokracovani-ulev-az-do-roku-2025-1739/1 bod
-
Upřímně toto asi nemá s R18 řešení, nejlepší by byli prostě nějaké R17 s celoročními pneu no :/ Na druhou stranu, na pneu starých 10-12roků bych opravdu jezdit nechtěl...1 bod
-
palvis: pročítals tohle vlákno? Podívej se pár stránek dozadu a tam to najdeš.1 bod
-
Auto mám cca 2 měsíce - vše jsem úspěšně zprovoznil hned po koupi. Za pár dní to přestalo fungovat a od té doby - přes veškeré snahy a různé způsoby - nic. Tak jsem to jednoduše vzdal a dál to neřeším. Nemíním se tím dál nervovat. Už jenom to idiotské mačkání OK pro přihlášení uživatele, dlouhé načítání uživatele, zpomalené reakce systému tím, než se všechno načte .... Jako kdybych si sednul k PC a né do auta. Skoda IT hoši by zasloužili za uši. Ostuda.1 bod
-
neviete niekto ako nakodovat spätne zrkadla aby sa odklopili az po nastartovani1 bod
-
Škoda Connect ani nevyslovuj. Ale zase je musím pochválit, že už 3 dny mohu po zastavení použít svůj mobil bez resetu.1 bod
-
Moje serum v case zacina zabirat. [emoji23] No, mam k tomu ale velikeho pomocnika, bez nej bych to nikdy nedokazal. Diky Skoda auto. [emoji23]1 bod
-
Fotím klubové auta členů. Nabídku mám rozdělenou na 2 balíčky. Basic - 5 upravených fotografií v plném rozlišení - fotografie exteriéru - 1 fotolokace Cena 600 Kč Premium - 10 upravených fotografií v plném rozlišení. - fotografie exteriéru + interiér - 2 foto lokace - foto auta za jízdy Cena: 1.200 Kč Jsem z Ostravy, doprava dle domluvy.1 bod
-
Nic ve zlém, ale on se někdy někdo u Škodovky rozplýval nad něčím jako jsou brzdy, motor, výkon, nebo snad aerodynamika? Nechci hanit, ale v těchto ohledech byla ŠA vždy maximálně střední proud, možná v Superbu nějaké ty V/VR6... Vždy je to o tom najít kompromis, všeho moc škodí a tady minimálně z počátku to vypadá, že chtěli příliš a neměli na to zázemí, aby to udělali. No snad to nějak dají do kupy a zapomene se na to. Na druhou stranu lepší řešit SW, než nějaké chybějící sváry, sloupky řízení, šrouby na nápravách nebo Airbagy... (ale chápu, každý má jiný názor)1 bod
-
Odskusane dnes rano. Funguje presne, ako si pisal. Vypnut personalizaciu a potom si panel pamata aj predvoleny RS budik. Dik za radu:)1 bod
-
Iba k tomuto doplnim....mam sice Superb.ale dnes som to skusal a pamata si vsetky rezimy vo virtual cocpite,okrem toho Sport/kulaty rychlomer/.Akonahle som ale zrusil v aute personalizaciu/moje konto,v ktorom mam funkcie priradene ku klucu,mozno aj zbytocne,pretoze auto pouzivam sam s jednym klucom/,zrazu si auto pamata aj tento rezim Sport vo virtualnom kokpite.Zostane tam dovtedy,kym ho ja sam nezmenim.Mozno skuste aj v Karoqu,co to spravi.1 bod
-
Nemám sice nezávislé topení, ale poruchu jsem měl o víkendu stejnou. Po nastartování blikala kontrolka žhavení a auto vůbec nejelo a nešlo do otáček. Stav vozidla mi signalizoval poruchu Start/Stop systému. Několikrát jsem zkoušel znovu nastartovat, ale pořád to bylo stejné, navíc se mi po několika startech ještě přidala kontrolka motoru. Po otevření kapoty jsem zjistil, že mi v motoru řádil nějaký hlodavec, podle chlupů asi kuna. Měl jsem překousnutou podtlakovou hadičku k turbu. Provizorně jsem to opravil. Auto okamžitě začalo jet jak má, kontrolka žhavení přestala blikat. Po pár startech přestala svítit i kontrolka motoru. Dnes jsem koupil novou sadu hadiček a vyměnil. Vše funguje. U původních hadiček jsem si všiml, že byly ještě na pár místech nakousané. Prý je to častá věc, hadičky se dělají z nějakého přírodního materiálu, který jim chutná. Kdyby jste to někdo řešil, tak číslo dílu je: 04L131051C. Cena 630,- Kč. Na nové jsem ještě nastříkal sprej proti hlodavcům.1 bod