Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 05/28/20 ve všech sekcích

  1. Po cca 3 rokoch a odjazdenych 38000km bol volant v manzelkynej Fabii uz v zlom stave...na par miestach poskriabany od prstenov,hladky a leskly...dostala odo mna darek...precalunenie v kombinacii hladka a perforovana koza,presitie bezovou nitou vo farbe interieru....jej tak trochu teraz aj zavidim...ma krajsi ako ja v Superbe??
    3 body
  2. Cituji sám sebe, nemýlil jsem se,protože tohle je pomalu lepší jak četba Dikobrazu (starší vědí)....... Já třeba miloval a opečovával otcova Trabanta 601, předtím Škodu 445. Skoro každé auto ve své době je zpravidla dobré, vývoj nezastavíš, smiřme se s tím. Já třeba pomalu končím svůj motoristický život u své Fabie III a že bych měl být nasraný, že ty nové Fabie IV, V, VI, VII už mít nebudu, anebo poukazoval na někoho, že on s Fabií II má oproti mě méně hodnotné auto? Nechte to usnout.......... a važte si každého dnešního auta, které máme. Až půjde dnešní mladá generace taktéž do toho motoristického důchodu, třeba za 30 let, tak bude ráda, že vůbec nějaké normální auto se spalovacím motorem bude mít. Vše bude na hromadě rzi, kromě veteránů a supersportovních ekologických elektromobilů.
    3 body
  3. @boonno Super!? My teda jezdíme spíše Vsetín, Ratiboř, Karlovice a Zlín. Budu Tě tedy vyhlížet?? @slots Ale tak Scala těch asistentů v základu moc nemá a připlácet nemusíš, stačí je vypnout? Když jsem poprvé zkusil ACC, LA, side asist, natolik mě to nadchlo, že tohle byl jeden z faktorů pro výměnu S2FL za Arteona a Superba3, Citiga za Scalu. A jako bývalý zarytý zastánce manuálu po vyzkoušení DSG podotýkám s pádly, mě už fofrklacek do auta nesmí? Jasně, pokud někdo jezdí kolem komína, asi asistenty nevyužije, ale já třeba jezdím 80tis ročně a užívám si je spolu s DSG denně? Nehledě na to, že jízda s DSG a asistenty je podstatně bezpečnější a člověk má více prostoru sledovat provoz a hlídat dění kolem sebe.
    2 body
  4. [mention]musko [/mention] Jednoznačně Igor, viz. Bojlerův příspěvek.
    1 bod
  5. Tak to vypadá, že SW 156 je jejich nejnovější verze už cca půl roku. Problém ale vůbec nemusí být v autě a já si myslím, že není. Problém je dle mého na sevrech a aplikacích Škody. Počkejme na Dalika73. Má slíbenou pomoc od kluků v černých kuklách a po téměř 10 návštěvách v servisu ... to by v tom byl čert :o))
    1 bod
  6. Protože jsem to auto koupil a můžu s ním jezdit jak chci? To že si koupím auto s 280 koňmi mi jako nějak nařizuje s tím jezdit pořád naplno? Nebo tobě připadá normální, aby auto zhaslo během jízdy? Neřeš, prosím, to, jak jezdím, ale mluv k tématu. A když už: Jel jsem s tím v Ecu protože mám to auto 2 týdny a chci zkusit všechno co umí a jak se to projevuje. Ve sport modu ty otáčky taky kolísají, což ukazuje, že je jedno v jakém módu jedu. Start stop zatím házel chybu jenom v Ecu. Dneska sem to byl protáhnout sportem a nechcíplo to na ten start stop, ale pořád háže chybu "Závada: start stop". Příští úterý to vezu na diagnostiku do autorizáku, tak jsem zvědavý, co mi k tomu řeknou, protože můj 19 let starý rencek drží otáčky lépe, než 2016 superb...
    1 bod
  7. Proč jezdíš s takovým motorem na Eco režim?
    1 bod
  8. a ten postreh, ze to bude robit aj spolujazdcova je spravyn. myslim si, ze aj ta to robi. mam tam ciarku. no kedze malokedy tam niekto sedi, nemam to odsledovane. rozdiel je ale v tom, ze vodic v dosledku toho sklapania pocituje unavu na dlhsej trase, lebo volant sa vzdaluje. mna bolievala prve 2 tyzdne sija kym som dosiel na to, ze mi uteka operadlo a je to tym. o bezpecnosti pri naraze uz radsej pomlcim. to by tiez stalo za posudenie
    1 bod
  9. Kdo si toto dá dobrovolně před barák? Kvůli tohohle jsem i zastavil?
    1 bod
  10. Zdravím Majitele Scaly, snad někomu tento příspěvek pomůže. Mám model zakoupený v červnu 2020, před týdnem v rámci prvního servisu mi byla ná záruku vyměněna konstrukce řidičova sedadla + brzdové světlo na víku kufru, do kterého zatékalo. Dále jsem nechal seřídit Bi-Led světla které nyní svítí v potkávacím režímu lépe (dále, chtěli za to 200Kč). Orosená levá přední mlhovka se jim bohužel neprojevila, budu řešit znova na podzim. Na své náklady jsem nechal vyměnit pokousanou izolaci hadice pod krytem motru (měkká pryžová -1.5 TSI, 700Kč). Vše řešeno v Unicar Ostrava. V neposlední řadě jsem si na "své" náklady vyřešil otravný start/stop vypojením malého káblíku z baterie. Nyní auto bez závad :-)
    1 bod
  11. Zdravím, na základě supportu ze Škody se mi podařilo aktivovat službu Škoda Connect (ŠC). Níže posílám návod : 1. Smaž vůz v garáži ŠKODA Connect (Na PC jsem na profilu ŠC nenašel funkci, jak vozidlo smazat. Provedl jsem tedy přes apku). 3. Proveď tovární nastavení ŠKODA Connect ve vozidle: MENU – NASTAVENÍ – OBNOVIT TOVÁRNÍ NASTAVENÍ. 4. Vypni zapalování, vystup z vozu a zamkni vůz. Nech vůz zamknutý cca na 5 minut. 5. Zapněte zapalování. 6. Přihlaste se ve voze pod svým účtem jako hlavní uživatel.
    1 bod
  12. Tak ten popis co jsem poslal je přímo popis jak to funguje přímo u RS, takže žádný pseudozvuk do vnitřku auta, jde to z venku. Takže to co jsem poslal bude vlastně stejné s tím rozdílem, že nastavení zvuku není v infotainmentu. Zkus se zeptat přímo někde v autorizáku kolik stojí to zařízení a ferda25 ti to asi dokóduje, když prahneš po originálu. Servis ti to asi kódovat nebude, ti se tímhle nezabývají.
    1 bod
  13. Jasně, mám červenou scalu ;) jestli jsi náhodou někdy nepotkal. Já občas nějakou potkám. Dneska na křížné bílou style. Klidně můžeme někdy moudře pohovořit ;)
    1 bod
  14. https://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=172270&postdays=0&postorder=asc&start=15
    1 bod
  15. Igor alias 160R z Octaviaclubu.
    1 bod
  16. Právě, že vypovídající faktická prodejnost či neprodejnost Scaly, by se spíše ukázala, pokud by se delší dobu prodával společně Rapid a Scala. Tak jako kdysi Octavia II a Octavia Tour. Samozřejmě, že Scala je vyspělejší, modernější, ale taky dražší. Hodně lidí střední a starší generace je konzervativnější a pojízdný internet na kolečkách nepotřebuje. A přiměřená velikost, pohodlnost a jednoduchost Rapidu by jim bohatě stačila. Podle mne Škodovka moc dobře ví, že kdyby tady byl nadále i Rapid, tak by ta prodejní čísla Scaly byla ještě o něco horší. Takhle se kupuje, protože Fabia je pro početnější rodinu moc malá a Octavia IV je hóóódně drahá.
    1 bod
  17. Ten predaj ma slabu vypovednu hodnotu za tejto situacie COVID 19 a dopredaj rapida a o3. Realne by sa dal predaj hodnotit po roku 2020, ked odpadol rapid a dobehne o3. Ale teraz za takejto situacie to tazko predpovedat. Inak scal ja osobne vidim viacej na ceste uz teraz, nez rapidov. Rano som stretol 2 a denne uz i na kratsich trasach ci v meste vidim dake 2-3. Dnes som videl prvu s tym designovym zadnym sklom, sedu steelku. U nas to nema ani style vo vybave.
    1 bod
  18. Tak zcela zbytečné dohady. Máme doma scalu i rapida a upřímně je scala napřed skoro ve všem. Můžu to porovnat jezdím často oběma auty. U rapida je teda větší kufr (u liftu), ale jinak na tom autě není nic lepšího. Neříkám, že je výrazně horší, ale scala je prostě lepší a dotaženšjší. Lepší a kvalitnější interiér, prostornější interiér. Lepší jízdní vlastnosti. Opravdu se nedá srovnávat. Je na tom rozdíl generace opravdu vidět. A i ta změna stylu a zákazníka na, kterého míří. Nemá to být oktávka pro ty, co na ni nemají. Prodeje jsou ale opravdu za očekáváním i pesimistů ve škodě. I když asi na nich bude hodně kanibalizovat kamiq.
    1 bod
  19. Ty máš opravdu potřebu se v každém komentáři povyšovat nad majitele Rapidu koukám. Asi ti hodně leží v žaludku, viď. Já si myslím, že k tomu nemuselo dojít, kdyby jsi ty vynechal z prvního příspěvku jak se bavíš, že je Scala lepší jak Rapid, jako by si zrovna objevil Ameriku. Všechno ostatní už jsou jen reakce na tvůj atak. Naštěstí se zcela minul účinkem, neboť se ti podle mě nikoho urazit nepodařilo, ani nepodaří. I já si totiž kupoval Rapida, ikdyž už se Scala půl roku prodávala, takže pocit, že zpovzdálí okukujeme a závidíme majitelům Scaly, je jen tvůj soukromý mokrý sen. Přeji radost z auta a snad méně chvástání se.
    1 bod
  20. V rapide som nesedel. Ale Scala je sedy priemer v zrovnani s konkurenciou v tej cene. Pisu technologie, ale co sa tam rata? Virtualny kokpit beriem, ze nema viacero z konkurentov, mozno bezdrotove dobijanie a co ine? Velky display, asistenti. Ved to je v dosledku poziadaviek EU. Ak Scala je taky pokrok, co si ja osobne nemyslim, tak rapid by sme mali zrovanavat s cim? Scala ma dobre i zle riesenia. Tazi s priestoru, ako kazda skodovka. Ale odhliadnuc od caciek tam nic take nie je, ze uu vaaav v porovnani s cenovo rovnakymi autami.Ak by bola kvalita lepsia, tak poviem, ze dobre auto za ten peniaz co som kupoval. Stacilo by menej caciek v lepsej kvalite a hlavne s vecami co funguju. Vid ten connect co tu riesi viacero ludi. osobne som to zmazal a pride mi to ako ked dieta sa uci programovat a pride, ze pozri aku svetovu vec som spravil. Lebo pre neho to svetove je. Tak tak su prezentovane niektore veci v scale. Co je bezne inde, je to tu niekedy ako zazrak :) Inak som kriticky, no celkom som si tu scalu uz oblubil. Este ak budu take 2-3 mesiace, ze nemusim do servisu, tak to bude top vozidlo :D
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...