Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 07/25/20 ve všech sekcích

  1. Necituj předchozí sdělení, admin tě oprávněně setře. Nevidím důvod proč ti olej na tvoje přání nevyměnili se zárukou to nemá nic včetně dolévání oleje dle příslušné normy VW dle manuálu. Tvoje přítomnost je na servisu tomu rozumím, u mojeho je i z kanceláře a čekárny vidět na plac a pohádkami mě už léta nekrmí. Interval mi ani neměnili, prostě dojedu na prohlídku při 30 jak mi napíše PP a na můj dotaz zda je předčasná výměna možná nic nenamítali, tebe se jen zbavili i když mohli sami vydělat. Spotřeba se opravdu uvádí jak píše výše. Dolej sám olej na horní tysku, sleduj hladinu pokud možno za stejných podmínek. Servis bych asi fakt změnil. Poslední výměnu, kdy jsem z časových důvodů neměl ani vlastní olej dali do půl hodiny a po kávě jsem odjel s i výčtem posledních "zbytečných" výměn na papíře. Jsem stará škola a papírová serviska mě chybí.
    1 bod
  2. @mejnymejn určitě to nebude s vymezovacím kroužkem problém.
    1 bod
  3. Nevšimnul jsem si, že by toto téma bylo o setrváku a spojce...
    1 bod
  4. Rychlost si to upravuje samo a je to většinou tak akorát. Tahle zatacka byla dost ostra, proto 45kmh
    1 bod
  5. Asi ho tam dali, když mi tam dávali Alpinu místo starého Swingu. Každopádně díky @chobott za nový díl. Dal jsem ho tam a vše funguje.
    1 bod
  6. A jaké máš teploty filtru při regeneraci ? 100t km možná vydrží, pokud bude schopný filtr nastartovat reakci a zahřát se, ale taky nemusí. U nového máš víceméně těch 300K+ km jistých. Vyložený ucpaný chladič nespalitleným popelem je vzácnost, většinou bývají popraskané (neprojdeš emisema) nebo nedosáhnou potřebné teploty. Když pomocí čištění z něj dostaneš nespalitelný popel tak samozřejmě zlepšíš jeho propustnost a pár koní se obnoví. Nicméně nevěřím že to poznáš (placebo) ten rozdíl není tak velký aby jsi mohl pocítit. Riskuješ že ti ten filtr poškodí a neprojdeš emisemi. Nicméně pokud je čištění do nějakých 8 tisíc vč. montáže a demontáže a plánuješ se auto do budoucna spíš zbavit (projezdit třeba ještě 50K km a pak střelit), tak to určitě cesta je.
    1 bod
  7. [mention]bouchy [/mention] neumí, viz. grafy napětí po úpravě od člena tohoto fóra, které jsou zde v tématu. Jedná se pouze o jakésik potlačení, ale nic přímého.
    1 bod
  8. Problém těchto řešení je, že když odejde napájecí adaptér kamery, nebo se koupí nová kamera s jiným konektorem (některé mají mikro a jiné mini USB) tak se celé kabelování musí znovu opakovat. Já jsem si domontoval USB konektor do krytu u zrcátka jak to má Octavia. U pojistek jsem dal pojistkovou zlodějku s auto zásuvkou. Do auto zásuvky 5V napáječ s USB A konektorem. Sloupkem a střechou jsem protáhl 2m A-A USB prodlužovák. Do krytu u zrcátka jsem namontoval USB vývod ze starého počítače (bylo třeba mu vyměnit konec z původního 5ti pinu na klasický A konektor. Když odejde napáječ tak ho snadno vyměním. A když budu mít jinou kameru tak vyměním jen ten 20cm kablík mezi krytem u zrcátka a kamerou. P
    1 bod
  9. To mi pripomina, kdyz jsme na skole meli prednasku ze skodovky o karoseriich (O3). Na konci jsem se jich pak ptal, jestli nejak brali v uvahu pri konstrukci i narazovy test s malym presahem (USA), jak z toho bylo pred lety halo. Pry neuvazovali, nebot to tady nikdo nevyzaduje. Takze tak...
    1 bod
  10. Aha, takže oně měli během covidu 2 měsíce na to se předzásobit, ale oni ne, oni vše just in time - nejhorší skladové hospodářství na světě (žádné just in time samozřejmě neexistuje, to jen aby se automobilky mohly chlubit, jak ony nemají žádné sklady.) Ani se nedivím, že teď padají, jednak snadno vidět, v čem jezdí a jak si žijí jejich manažeři, za druhé ty pokuty za pozdní dodání (do just in time) musejí být likvidační. No ještě že se mi OIV nelíbí, to je paskvil.
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...