Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 08/23/20 ve všech sekcích

  1. Já mam teď 7300 km, a dlouhodobá je podle auta 6,5 l/100 a dle apky kam poctivě zapisuji je 6.9 l/100......určitě si motor ještě sedne, níž se dostaneš, měl jsem to podobně, samozřejmě po Praze ta spotřeba bude jinde!!! a na dlouhé trasy seš na tom podobně jako já. (minulý víkend cestování do Veselí nad Luž., výlet Krumlov a zpět do Holýšova, cca 350 km spotřeba 5,4 ve třech lidech, nějaká bagáž)...Já jezdím v režimu normal, nijak tohle neřeším, jen řídce, hodně řídce režim sport. :-)))......převážně jezdím do práce 11 km tam, 11 zpět.......Takže se těš, že spotřeba ještě spadne:-))).....
    3 body
  2. Vyzvednuto z autosalonu: 17.5.2019 10.6.2019: Jela na valníku do Mladé Boleslavi, vyzvednuto 28.6. dešťový senzor opraven, chybělo těsnění u zpětného zrcátka, tedy hučení taky opraveno a na schránku na brýle dostal prodejce slevu a měl o tom při prodeji informovat. Bez auta 18 dní. 25.7.2019: Kalibrace senzorů a aktualizace FW. Vyzvednuto 6.8.2019, 13 dní bez auta. 27.8.2019: Provedena kalibrace senzorů a geometrie. Vyzvednuto 30.8.2019, 4 dny. 25.9.2019: Ohledně závady ACC servis vždy tvrdil, že podle počítače se mi před autem objevila překážka, proto auto začalo brzdit. Zde jsem dodal záznam z palubní kamery a na základě toho vyměnili řídící jednotku. Vyzvednuto 3.10.2019, 8 dní bez auta. 19.2.2020, zadní ostřikovač, viz výše, opraveno ve stejný den. 21.8.2020 porucha motoru, nepojízdné, odjelo na odtahovce...
    2 body
  3. Tak ten je super, představivost je sviňa :-)
    2 body
  4. To mi říkali při přebírání auta v servisu. Řešili to s majitelem, t.j. Arval a ten souhlasil s opravou a firmě to už jen vyfakturovali. Oblečení nikoho nezajímalo, prý si to mám řešit mimo servis přes soud. @Twisted bylo to v únoru, tedy tam samozřejmě byla zimní. Argumentoval jsem tím, že u 8 měsíců starého auta prostě nemůže vypadnout hadička bez toho aby nebyla výrobní vada, zbytečně. Dám vám dohromady všechny mé návštěvy servisu pro zajímavost.. ;-)
    1 bod
  5. Minulý týždeň som sa vrátil z dovolenky na východnom Slovensku. Bol to taký týždňový trip. Používal som výhradne vstavanú navigáciu v aute. Našla všetky ciele ktoré som zadal (aj drevené kostolíky) a potreboval. Úplne bez problémov fungovala. Nemôžem ani kúsok krivého slova povedať na vstavanú navigáciu. Jedným slovom spokojnosť. Ale teším sa na Sygic v Android Auto (už onedlho).
    1 bod
  6. Tak dnes absolvoval stejnou cestu, akorát v opačném směru (Těšín->Havířov->Ostrava). Poprvé jsem si vyzkoušel jet v ECO módu + se zaplým START-STOP, ale jel jsem podle mého názoru úplně stejně jak včera, rozdíl jsem nepoznal. Výsledek 3.3 l mě překvapil, protože jsem čekal spíše více, protože jsem skoro na každých semaforech stál. A nakonec jsem s dojezdem 110 km jel natankovat plnou nádrž (3x cvaknutí), najeto 1108 km od posledního tankování s průměrnou spotřebou dle PP 4,3 l. Dotankoval jsem 44,46 l, což vychází na průměrnou spotřebu okolo 4 l a to 200-300 km z tohoto nájezdu jsou cesty po Ostravě.
    1 bod
  7. dobry https://youtu.be/jA8CYX5fZKk
    1 bod
  8. Asi to nebude takové horké...
    1 bod
  9. Přesně tak, 14:00 Sedliště, roušky nejsou třeba ?
    1 bod
  10. Dnešní jízda (4 osoby ve vozidle + plný kufr) - klima jela naplno Ostrava -> Havířov - Český Těšín Od posledního tankování najeto 1007 km, a aktuální dojezd 230 km.
    1 bod
  11. Nic proti preferencím každého člověka, nicméně nefunkční infotainment u auta, kde je jeho hlavním ovládácím prvkém je docela problém. Můžeš je hájit jak chceš, ale tohle je prostě průser. Kdyby to nebyl průser, tak by se o tom ostatně už nepsalo ve velkém i ve Škodováckém odboráři apod. Nevím, jaké informace od lidí chceš, když to auto je venku defacto teprve chvíli, díky koroně, zpoždění a chybám s e-call, se první produkční kusy ani dlouho prodávat nemohly, předváděčky musely být zamčené ve skladech dealerů atd. atd. Jinak lidem křivdíš, minimálně na tomto fóru se dost jedinců ozve i z pozitivními zkušenostmi, jen to bohužel aktuálně není záležitost Octavie IV. Věřím ale v to, co píšeš, snad se to brzy odladí a bude to ok.
    1 bod
  12. Co s tím ale ten nový má dělat? Zastavit výrobu klíčového modelu nepůjde, tak jen nabrat lidi a modlit se ať to Audi inženýři dají rychle dohromady. V jedné diskuzi bylo, že nefunční FA způsobují vyplé asistenty. Je fakt, že těmi 3mi předváděčkami, co jsem jezdil dohromady přes 100 km žádný náznak kolabujícího SW, nastartovat, seřídit zrcátka a na nic nesahat ?. Vyzkouším poté u sebe pravdu. Stále je to ,,banalita”. Jsou konkurenční modely, kde dotahují sloupky volantu, nápravy, únik oleje z převodovky, u PHEV možnost zahoření při nabíjení, chybí sváry ....
    1 bod
  13. 1 bod
  14. Si myslím, že se vyplatí počkat. Auto se kupuje díky novým funkcím a nikdo si nekoupí koncepčně 7 let staré auto a trojka a čtyřka hlavně uvnitř je něco jiného. Kdo má trojku bude to hájit, ale osobně nikdy mě nenapadlo ji koupit, korejci a japonci jsou uvnitř honosnější. V jiné skupině už mají O4 najeto už přes 10tkm ale nikde není komentář lituji koupě, chci ji vrátit, je to krám ....
    1 bod
  15. Jen tady zkopíruju příspěvek z mého profilu.. :) "Poslední dny jsem věnoval "obnově" RSa do stavu nového auta. Začátek byl u budíků, které bohužel celý koncern dělá neskutečně "měkké" a tedy většina novějších koncernových aut má ten problém, že jsou takto poškrábané. Stačí na sucho utírat, prach udělá své.Naštěstí nic co by nebylo řešitelné, v mém případě jsem sáhl po přípravku od firmy Quixx, není třeba strojní leštění, stačí ruční. Rychlo návod.. Stačí budíky pořádně vyčistit (při leštění byste si udělali škrábance nové..), poté nanést přípravek na budíky, na čisté mikrovlákno a krouživými pohyby budíky vyleštit. Pro kontrolu si můžete zapnout světlo na telefonu a po utření pasty projet pod různými úhly budíky a najít tak zbylé škrábance a pokusit se i ty lokálně odstranit.Výsledek? Nevíte, že nějaké plexi před budíky máte.. :)"
    1 bod
  16. Karoq 1.5 TSI DSG, trasa Ostrava -> Olomouc -> Brno -> Zvolen, vše po dálnici, 5 lidí v autě a plný kufr, AC on, téměř vše po dálnici. Průměrná rychlost 104km/h, spotřeba 6,6l/100km. Mě ten motor nepřestává překvapovat, čekal jsem spotřeby tak o 1l vyšší než jsou. Jinak za posledních 8tis km se spotřeba drží kolem 6,5l/100km (dle dotankování), auto jezdí vesměs dálnice v 4-5 lidech.
    1 bod
  17. 4000 km je málo na nějaké závěry, ono se to ustálí až někde po 15000-20000 km. Co jsem vypozoroval z názorů okolo, tomuto motoru více svědčí delší trasy, na ježdění po městě je teď asi opravdu lepší ten 1.0 TSI, i když to má jen 3 válce. Mně se vyrábí s 1.5 TSI, ale já jezdím především delší trasy, tak uvidím...tak či tak, jestli mi to bude žrát jak 2.0 TDI, zlobit se nebudu ?
    1 bod
  18. Předpokládám, že to byla ta kostra. Hnědý, poměrně tlustý. Průřez 2,5mm2.
    1 bod
  19. Asi bych prvně prověřil ukostření. Mínus pól v celém svazku dveří. Ukostřovací bod je tuším vlevo v kufru, ale klidně by to mohlo být přerušené v průchodce do zadních dveří.
    1 bod
  20. Zdravím.Já mám obrácený problém.Zapnu zapalování a kufr se mi otevře.Zavřít se ho podaří až po několika pokusech.Když zmáčknu spínač nebo dálkové otvirání pohne se zadní stěrač a prosvítá osvětlení spz.Kabely v pruchodce se zdaj bejt dobrý a i když sem odpojil otvírací spínač tak dálkovým ovladačem ten stěrač i osvětlení blbne a kufr stále nejde zavřít.Párkrát se stalo že se zavřel ale osvětlení v kufru a signalizace na palubce svítily.Bude to zámkem? nebo bude jinde zakopanej pes?
    1 bod
  21. To je zbytecne komplikovany. jde to i bez rele !!! Kup si 2x tenhle kabel http://www.ebay.com/itm/152053452666?_trksid=p2060353.m2749.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT Delaji ho i na velkou pojistku: http://www.ebay.com/itm/322064919556?_trksid=p2060353.m2749.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT Tyto dva kabely vzajemne spojis. No a pak viz obrazek, ktery jsem ti nakreslil. Je treba najit volnou pozici v pojistkovce co se spina po otoceni klickem, nebo muzes pouzit i obsazenou pozici, Obe varianty pochopis z obrazku. Je to vlastne prepojeni rozvodu k zapalovaci a udelas to pohodlne zepredu behem chvilky a kdyby jsis to rozmyslel vratis to rychle a lehce do puvodniho stavu. Proc to delat slozite, kdyz to jde jednodusse. Tu klemu (propojeni) v tom levem konektoru ,muzes udelat z nozicek nejake stare pojistky ktere spojis, nebo ji muzes zkusit ji prelomit, aby zustaly nozicky porad spojeny.
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...